Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги)
Current average repair of the road of state importance P-21 Dolyna-Hust section km 44+983+000 - km 76+900, Transcarpathian region (Additional Services)
Очікувана вартість
166 230 000,00 UAH
UA-2020-09-10-001600-c 73cd2b97da0843b8b9f6d99bd83576c3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 12:50
Очікувана вартість: 166 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 831 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000000 UAH
Publication date: 10 вересня 2020 11:00
Enquiries until: 05 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 166 230 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 831 150 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824).
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. Conditions for securing tender offers: The tender offer must be accompanied by a document confirming the submission of the tender offer by the Bidder, which must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee (hereinafter - bank guarantee) with electronic digital signature / qualified electronic signature of guarantor (hereinafter - the Guarantor Bank) in accordance with the requirements of applicable law. The bank guarantee must contain a link to the details of the procurement, its name and number on the web portal of the Authorized Body. The bank guarantee is provided as a part of the tender offer in a format that allows you to verify the electronic digital signature / qualified electronic signature of the Guarantor Bank using the official website of the Central Certification Authority of the Ministry of Justice of Ukraine. In case of absence or non-confirmation of EDS / QES of the bank guarantee, the tender offer submitted by the Bidder is rejected by the Customer. The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the NBU Board Resolution of 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". If the bank guarantee contains a reference to the bank guarantee agreement / guarantee agreement, the participant must provide such an agreement together with the bank guarantee. The authority of the person signing the bank guarantee must be confirmed by the relevant document with the EDS / QES of the guarantor (if the signatory is not the chairman of the board). The term of the tender offer security (bank guarantee term) is not less than 100 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is indicated in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The security of the tender offer must be valid during the validity of the tender offer. The text of the guarantee must state: - Obligation of the Guarantor Bank to pay the guarantee amount to the Customer in a single payment within 5 banking days from the date of receipt of the Customer's claims without submitting any other documents or fulfilling any other conditions; - The terms of the guarantee cannot be changed and it cannot be terminated by the Guarantor Bank, including according to the application of the Participant, without the consent and agreement of the Customer, after its transfer / sending to the Customer. The bank guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of full cash coverage for the entire term of the guarantee, a certificate from the Bank on the availability of full cash coverage for the entire term of the relevant guarantee and a statement from the Bank on the coverage account confirming the crediting of cash coverage to the coverage account issued by the Guarantor Bank and the signature of the authorized person of such Guarantor Bank with confirmation of the powers of such Authorized Person from the Guarantor Bank. Cash coverage provides for the write-off (transfer) of funds from the current account of the Bidder to the coverage account under a bank guarantee. It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be securement for any other financial obligations. The tender offer, which will include a bank guarantee that does not meet the conditions of the tender documentation, will be rejected by the Customer. Details of the Customer for registration of a bank guarantee: Motor Road Service of Zakarpatska region, IBAN UA898201720355199001000018420 in DKSU in the Kyiv, USREOU - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance P-21 Dolyna-Hust section km 44+983+000 - km 76+900, Transcarpathian region (Additional Services)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Державний бюджет України.Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:28
Перелік змін Р-21.doc
07 жовтня 2020 16:27
ТД НР-21 46-76 Додаткові Нова редакція.doc
10 вересня 2020 11:31
Відомості робіт Долина_Хуст_км 44+983_км 76+900.zip
07 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 11:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 11:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:28
Перелік змін Р-21.doc
29 вересня 2020 11:15
Перелік змін Р-21.doc
07 жовтня 2020 16:27
ТД НР-21 46-76 Додаткові Нова редакція.doc
29 вересня 2020 11:15
ТД НР-21 46-76 Додаткові Нова редакція.doc
10 вересня 2020 11:29
ТД НР-21 46-76 Додаткові.doc
10 вересня 2020 11:31
Відомості робіт Долина_Хуст_км 44+983_км 76+900.zip

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-13-000017 ● b4932ca710d94e93be3295906f4d651e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2021 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2021 № 361

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-09-10-001600-c 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-10-19 12:56:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина - Хуст на ділянці км 44+983 - км 76+900, Закарпатська область (додаткові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-10-001600-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-10-22 13:50:41

Відповідь на запит

На Ваш запит надаємо запитувані документи.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 жовтня 2020
UA-2020-09-10-001600-c73cd2b97da0843b8b9f6d99bd83576c3
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:51
Документи Переможця по ст 17.pdf
11 листопада 2020 09:51
Ліцензія (копія).pdf
11 листопада 2020 09:51
Довідка МВС.zip
13 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:32
ІТП 3.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ІТП 2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб1.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб4..pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб8.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб5.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб9.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Накази.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Дипломи.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Технічне завдання.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб7_.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб11.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Цементорозподілювач.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб10.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ5_.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб6.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Лист погодження ВК.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Лист погодження ДП ПБС.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ1.pdf
13 жовтня 2020 15:32
7.2. Договір № 39 копія.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ3_.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ4.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Gmail (2).zip
13 жовтня 2020 15:32
Відомості по штучним.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Hamm dv70tv.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ІТП 4 (.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб3.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Дов_рен_сть Харчук2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Дов_рен_сть Харчук.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Техпаспорти 114 (1).pdf
13 жовтня 2020 15:32
ІТП 1.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Сертифікат 14001.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Відгук №39 28.09.2020.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Бітумовоз-гудронатор.pdf
13 жовтня 2020 15:31
Gmail (1).zip
13 жовтня 2020 15:31
Gmail.zip

Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 00:30
Електронний підпис
15 жовтня 2020 00:30
Електронний підпис
15 жовтня 2020 00:28
61. Технічне завдання.PDF
15 жовтня 2020 00:28
66.PDF
15 жовтня 2020 00:28
64. Відомості робіт .PDF
15 жовтня 2020 00:28
58. Проект договору .PDF
15 жовтня 2020 00:28
56. Транспортна схема.PDF
15 жовтня 2020 00:28
55 Технічний паспорт.zip
15 жовтня 2020 00:27
52. Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2020 00:27
37. Повірка обладнання.zip
15 жовтня 2020 00:27
51 Витяг Мужієво.pdf
15 жовтня 2020 00:27
36. Гарантійний лист .PDF
15 жовтня 2020 00:27
48 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
15 жовтня 2020 00:27
48 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
15 жовтня 2020 00:27
47 Копія дог._26 з ДУ.pdf
15 жовтня 2020 00:27
7. Доручення.PDF
15 жовтня 2020 00:27
23.PDF
15 жовтня 2020 00:27
6. Копія Статуту.PDF
15 жовтня 2020 00:27
5. Виписки з протоколу .PDF
15 жовтня 2020 00:27
43. Листи пояснення .zip
15 жовтня 2020 00:26
42 дипломи.zip
15 жовтня 2020 00:26
28 Листи підтвердження.zip
15 жовтня 2020 00:26
16 Оригінал ліцензії.pdf
15 жовтня 2020 00:26
16 Ліцензія (копія ) .PDF
15 жовтня 2020 00:26
15. Гарантійний лист .PDF
15 жовтня 2020 00:26
20. Лист (и) зобов_язання.PDF
15 жовтня 2020 00:26
_Гарантія 4 000 000 (001600-c).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 161 410 000,00
UAH з ПДВ
159 747 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 163 000 000,00
UAH з ПДВ
160 578 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:41
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:33
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:51
Документи Переможця по ст 17.pdf
11 листопада 2020 09:51
Ліцензія (копія).pdf
11 листопада 2020 09:51
Довідка МВС.zip
13 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:34
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:33
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:32
ІТП 3.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ІТП 2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб1.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб4..pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб8.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Проект договору.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб5.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб9.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Накази.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Дипломи.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Технічне завдання.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб7_.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб11.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Цементорозподілювач.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб10.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ5_.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб6.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Лист погодження ВК.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Лист погодження ДП ПБС.pdf
13 жовтня 2020 15:32
МЕХАНІЗАТОРИ5.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ1.pdf
13 жовтня 2020 15:32
7.2. Договір № 39 копія.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ3_.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
3 Паспорт АБЗ Хуст.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ВОДІЇ4.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Gmail (2).zip
13 жовтня 2020 15:32
Відомості по штучним.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Hamm dv70tv.pdf
13 жовтня 2020 15:32
ІТП 4 (.pdf
13 жовтня 2020 15:32
дор.роб3.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Дов_рен_сть Харчук2.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Дов_рен_сть Харчук.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Техпаспорти 114 (1).pdf
13 жовтня 2020 15:32
ІТП 1.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Сертифікат 14001.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Відгук №39 28.09.2020.pdf
13 жовтня 2020 15:32
Бітумовоз-гудронатор.pdf
13 жовтня 2020 15:31
Gmail (1).zip
13 жовтня 2020 15:31
Gmail.zip

Публічні документи

15 жовтня 2020 00:30
Електронний підпис
15 жовтня 2020 00:30
Електронний підпис
15 жовтня 2020 00:28
61. Технічне завдання.PDF
15 жовтня 2020 00:28
66.PDF
15 жовтня 2020 00:28
64. Відомості робіт .PDF
15 жовтня 2020 00:28
58. Проект договору .PDF
15 жовтня 2020 00:28
56. Транспортна схема.PDF
15 жовтня 2020 00:28
55 Технічний паспорт.zip
15 жовтня 2020 00:27
52. Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2020 00:27
37. Повірка обладнання.zip
15 жовтня 2020 00:27
51 Витяг Мужієво.pdf
15 жовтня 2020 00:27
36. Гарантійний лист .PDF
15 жовтня 2020 00:27
48 КБ2В_ КБ3 ч2.pdf
15 жовтня 2020 00:27
48 КБ2в і КБ3 ч.1 (дог.26).pdf
15 жовтня 2020 00:27
47 Копія дог._26 з ДУ.pdf
15 жовтня 2020 00:27
7. Доручення.PDF
15 жовтня 2020 00:27
23.PDF
15 жовтня 2020 00:27
6. Копія Статуту.PDF
15 жовтня 2020 00:27
5. Виписки з протоколу .PDF
15 жовтня 2020 00:27
43. Листи пояснення .zip
15 жовтня 2020 00:26
42 дипломи.zip
15 жовтня 2020 00:26
28 Листи підтвердження.zip
15 жовтня 2020 00:26
16 Оригінал ліцензії.pdf
15 жовтня 2020 00:26
16 Ліцензія (копія ) .PDF
15 жовтня 2020 00:26
15. Гарантійний лист .PDF
15 жовтня 2020 00:26
20. Лист (и) зобов_язання.PDF
15 жовтня 2020 00:26
_Гарантія 4 000 000 (001600-c).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Переможець 159 747 700,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 09:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
159 747 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:42
Дод.угода №54-14.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:41
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 13:38
д.у.№54.13 від 31.03.23.pdf зміни до договору
31 березня 2023 13:36
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 13:51
Дод.угода №54-12.pdf зміни до договору
15 листопада 2022 13:50
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2022 14:40
д.у.№54.11 від 03.08.22. до дог.№54 від 30.11.20..pdf зміни до договору
03 серпня 2022 14:39
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 14:01
Дод.угода №54-10.pdf зміни до договору
12 травня 2022 14:01
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 13:43
Дод.угода №54-9.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 10:03
Дод.угода №54-8.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 11:18
Дод.угода №54-7.pdf зміни до договору
10 березня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:15
Дод.угода №54-6.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:41
Дод.угода №54-5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:34
Дод.угода №54-4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:51
Дод.угода №54-3.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:19
Дод.угода №54-2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:47
Дод.угода №54-1.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:25
Договір №54.pdf укладений
30 листопада 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік , зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору по 31.03.2023
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: №54/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML