Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Керований електрофізіологічний діагностичний катетер - 10-полюсний для коронарного синуса)
CPV: 33140000-3 Medical materials (Controlled electrophysiological diagnostic catheter - 10-pole for coronary sinus)
Очікувана вартість
15 906 480,24 UAH
UA-2020-09-10-001291-b 36c1607fca684af18353f66c950f9015
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 15 906 480,24 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79 532,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 10 вересня 2020 09:53
Enquiries until: 01 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 жовтня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 15 906 480 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 79 532 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
НК 024:2019 – 44867 Кардіографічне картування/радіочастотний абляційний катетер, одноразовий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1257 одиниця
Керований електрофізіологічний діагностичний катетер - 10-полюсний для коронарного синуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Controlled electrophysiological diagnostic catheter - 10-pole for coronary sinus
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:43
додаток 1 Тех.част. ЗМІНИ 01.10.2020.docx
10 вересня 2020 09:53
додаток 1 Тех.част. Керований електрофізіологічний діагностичний катетер - 10-полюсний для коронарного сину.docx
01 жовтня 2020 15:43
Перелік змін 01.10.2020.docx
21 вересня 2020 16:14
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG (зміни) (3).docx
10 вересня 2020 09:53
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG.docx
21 вересня 2020 16:14
Перелік змін 21.09.2020.docx
10 вересня 2020 09:53
ТДКерований електрофізіологічний діагностичний катетер - 10-полюсний для коронарного синуса.docx
10 вересня 2020 09:53
додаток 3 Вимоги до переможця (2).docx
10 вересня 2020 09:53
додаток 2-б Згода з проєктом договору (2).docx
10 вересня 2020 09:53
додаток 2-а ст.17 (2).docx
10 вересня 2020 09:53
додаток 2 Перелік інформації МВ (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Температурний режим постачання - Додаток 4 Договір про закупівлю
Дата подання: 16 вересня 2020 21:25
Дата відповіді: 17 вересня 2020 13:31
Шановний Замовник, ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, просимо надати додаткове пояснення вимог пункту 6.1, Додаток 4 до тендерної документації «Договір про закупівлю». Вимога договору передбачає наступне: 6.1. ПОСТАЧАЛЬНИК має забезпечити необхідний температурний режим під час зберігання і транспортування продукції відповідно до вимог зберігання до її передачі ЗАМОВНИКУ. Кожна поставка має супроводжуватися датчиками температури. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці. Дані датчиків температури мають бути передані ЗАМОВНИКУ одночасно з передачею продукції. Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі не є температуро чутливою продукцією, яка вимагає особливого температурного режиму для забезпечення якого необхідні спеціальні контейнери чи холодильник. Для товарів, що пропонуються передбачений температурний режим перевезення -35 до + 60 градусів. Виробник забезпечує «стрес-тести» продукції при яких товари піддаються впливу різних позначок - більш низьких та більш високих температур ніж зазначено в умовах перевезення для перевірки стабліності якості та ефективності товару при можливих більших температурних коливаннях при перевезені. Усі вироби були кондиціоновані з використанням найгірших умов навколишнього середовища до проведення функціональних випробувань, щоб продемонструвати відсутність негативного впливу на безпеку та ефективність продуктів від впливу цих екстремальних факторів навколишнього середовища. Так, такі тести підтверджують, що продукція зберігає свої якості та зберігає ефективність при перебуванні протягом певного періоду часу при різних низьких та високих температурах. Виробник не передбачає забезпечення спеціальних температурних умов та використання температурних датчиків для товарів з широким полем температурного режиму. Додаткове комплектування поставки при системі автоматизований склад не можливе і призведе до здорожчення та ускладнення процесу постачання продукції, а в багатьох випадках до знеможливлення такої поставки. Така вимога договору в даному випадку обмежує участь постачальників із продукцією, що не є температуро чутливою та які згідно правил постачання не застосовують температурний контроль при поставці. Також, чи можливо підтвердити вимоги температурного режиму за допомогою альтернативних документів від виробника, що підтверджують безпечність і збереження якості продукції за різних температур зовнішнього середовища? Чи можливо внести необхідні зміни, які більш чітко зазначать, що температурний контроль необхідний коли це передбачено в технічних документах/виробником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до статей 10, 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 28 вересня 2020 11:41
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 09:34
Шановний замовник прошу вас розглянути запит щодо технічних вимог до предмету закупівлі. В додатку один встановлено обмеження діаметру не більше 6 Fr, що у свою чергу не дає пропонувати до закупівлі відповідні товари інших виробників із діаметром більше 6 Fr, а саме 7 Fr. Більший діаметр електроду забезпечує кращу стійкість до переломів, що забезпечує безпечність процедури для пацієнта. Крім того відсутні клінічні випробувань на пацієнтах де проводилися порівняльні дослідження едектродів із діаметром 6 Fr та 7 Fr, тому ця вимога не є клінічно обгрунтованою. Діаметр, що встановлений у тендерній документації обмежує коло учасників і не дає можливості розглянути інші відповідні електроди, які повінсттю відповідають встановленій потребі. Просимо Вас розглянути моливість внесення змін цього показника та встановити – Діаметр не більше 7 Fr, що дасть можливість запропонувати більшій кількості виробників товари відповідної якості до закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 жовтня 2020
UA-2020-09-10-001291-b36c1607fca684af18353f66c950f9015
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
Medtronic Trading NL B.V. Документи
Допущено до аукціону
APT Medical Inc. Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 17:11

Публічні документи

10 жовтня 2020 20:54
05504SP_IFU.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Marinr_IFU_marked.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Marinr_CS_Spec_marked_UKR.pdf
09 жовтня 2020 15:39
05504SP_IFU.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Статут_articles of association.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції відсутня інформація, яка підтверджує постачання товару згідно з наданим договором (в наданих документах наявний лише Рахунок-фактура (PROFORMA INVOICE), який не підтверджує факту постачання товару згідно наданого договору). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 1.2 пункту 1 розділу І Додатка 2 тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Скан-копії видаткової/-их накладної/-их або акта/-ів прийому-передачі товару або інших документів, які підтверджують постачання товару згідно з наданим договором/-ами (в наданих документах повинна міститись інформація про номер та дату договору/-ів, виконання якого-/их учасник підтверджує). Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Medtronic Trading NL B.V.

APT Medical Inc.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Medtronic Trading NL B.V. 15 747 415,43
UAH
15 747 415,43
UAH
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 20:54
05504SP_IFU.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Marinr_IFU_marked.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Marinr_CS_Spec_marked_UKR.pdf
09 жовтня 2020 15:39
05504SP_IFU.pdf
09 жовтня 2020 15:39
Статут_articles of association.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Medtronic Trading NL B.V.

Інформація про відміну

Дата відміни
22 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій