Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Security services (Security of facilities of JSC Ukrtransgaz (Dnipropetrovsk, Kirovohrad, Lviv, Poltava, Kharkiv, Chernihiv regions))
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Янушевська Людмила Володимирівна (044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Yanushevs'ka Lyudmila (044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2020 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 18 098 881,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 988,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 542966 UAH |
Publication date: | 10 вересня 2020 10:55 |
Enquiries until: | 02 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 жовтня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 18 098 882 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 180 989 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | щомісячно протягом 120-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 10:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору н.р..pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції н.р..pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_4_проект договору.pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_3_вимоги до переможця.pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_2_перелік інформації.pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_1-а_Гарантійний лист.pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135_додаток_1_ТЗ.pdf | |
10 вересня 2020 10:52 |
тд_1001_20_135.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 13 листопада 2020 18:10
Дата подання: 13 листопада 2020 17:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000067 ● 401fbc8789cb49fea77e413973abb2a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-09-10-000824-a 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-23 11:04:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг із охорони об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Дніпропетровська, Кіровоградська, Львівська, Полтавська, Харківська, Чернігівська області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-10-000824-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 13 Зведеної інформації про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором (з урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 29.11.2021 № 3).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «АРСО ІНВЕСТ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.11.2021 № 3 до договору від 29.12.2020 № 2012000101 відповідно до частини шостої статті 41 Закону.
5. Також, просимо надати інформацію з її документальним підтвердженням щодо укладеної додаткової угоди № 2 до договору від 29.12.2020 № 2012000101.
6. Враховуючи те, що строк дії за договором від 29.12.2020 № 2012000101 (з урахуванням внесених змін) встановлено до 05.02.2022 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-28 19:34:54
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23.09.2022
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження.
За процедурою закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Дніпропетровська, Кіровоградська, Львівська, Полтавська, Харківська, Чернігівська області))» було визначено необхідність у забезпеченні охорони 29 об’єктів, розташованих в Дніпропетровській, Кіровоградській, Львівській, Полтавській, Харківській, Чернігівській областях силами 39 постів охорони, з яких 35 цілодобових та 4 нічних з 17:00 до 08:00 – в робочі дні та добових – в вихідні та святкові дні.
При визначенні доцільності та можливості забезпечення охорони встановлено достатність наявності, в залежності від об’єкту по 1 цілодобовому посту на 16 об’єктах із розрахунку 1 охоронник на зміну; на 2 об’єктах по 1 цілодобовому посту із використанням службового собаки; на 1 об’єкті по 1 цілодобовому посту та 1 нічному з 17:00 до 08:00 – в робочі дні та добовий – в вихідні та святкові дні із розрахунку 1 охоронник на зміну; на 3 об’єктах по
1 нічному з 17:00 до 08:00 – в робочі дні та добовий – в вихідні та святкові дні із розрахунку 1 охоронник на зміну; на 6 об’єктах по 2 цілодобових поста
1 охоронник на зміну та на 1 об’єкті 4 цілодобових поста 1 охоронник на зміну.
З урахуванням специфіки об’єктів, кількості матеріальних цінностей на них, їх розташування, території, схем, кількості входів/виходів, наявності парканів/огорож, інших технічних засобів охорони тощо. У зв’язку з великою за площею та складною територією, великою кількістю матеріальних цінностей, які знаходяться на відкритій місцевості, охорону автотранспортного господарства Стрийського ВУПЗГ та свиноферми Пролетарського сільськогосподарського комплексу Управління «Укргазтехзв’язок» вирішено здійснювати із використанням службових собак із розрахунку 1 службовий собака на 1 пост охорони.
Відповідно до умов та вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI та вимог ліцензування охоронної діяльності всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Дніпропетровська, Кіровоградська, Львівська, Полтавська, Харківська, Чернігівська області))» здійснювався згідно регламентуючих документів Компанії на підставі трьох комерційних пропозицій ТОВ "АНТАРЕС-2000", ТОВ «Служба Безпеки Бізнесу» та ТОВ «КОНСТЕБЛЬ» із врахуванням двох цін договорів укладених за результатами процедури відкритих торгів, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-29-004349-b;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-001000-b.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані
АТ «Укртрансгаз.
Додатково повідомляємо, що розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2002 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Файл «питання 1».7Z – 1,28 МБ, який містить:
- файл «лист ТОВ Антарес-2000.pdf» 236 Кб.
- файл «лист ТОВ Антарес-2000 додаток.pdf» 300 Кб.
- файл «лист ТОВ КОНСТЕБЛЬ.pdf» 352 Кб.
- файл «лист ТОВ СББ.pdf» 228 Кб.
- файл «лист ТОВ СББ додаток.pdf» 304 Кб.
2. Щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Файл «питання 2».7Z – 3,75 МБ, який містить:
- файл «Банківська гарантія».pdf 3,77 МБ.
- файл Банківська гарантія (зміна № 1 від 17.11.2021) 444 Кб.
3. Щодо інформації з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «АРСО ІНВЕСТ» вимог частини другої статті 41 Закону.
В процедурі закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів
АТ «Укртрансгаз» (Дніпропетровська, Кіровоградська, Львівська, Полтавська, Харківська, Чернігівська області))» № UA-2020-09-10-000824-a ТОВ «АРСО ІНВЕСТ» участь не приймало.
4. Щодо інформації та документів, які були підставою для укладання додаткової угоди від 29.11.2021 № 3 до договору
від 29.12.2020 № 2012000101.
АТ «Укртрансгаз» відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 1109 «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури» забезпечує діяльність українських підземних сховищ газу в Україні та інших об’єктів для супроводження ефективної діяльності по забезпеченню природнім газом в Україні та мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 № 83 «Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
На підставі цього, питання охорони об’єктів та товарно-матеріальних цінностей АТ «Укртрансгаз» повинне забезпечуватися постійно та безперервно з метою уникнення ризиків нанесення збитків.
Крім того, необхідно зауважити на об’єктивність ситуації з пандемією спричиненою розповсюдженням гострореспіраторної вірусної інфекції, яка визвана коронавірусом SARS-CoV-2 – COVID-19.
Враховуючи вищевикладене, та беручи до уваги, що надання послуг з охорони за діючим договором № 2012000101, який був укладений за процедурою відкритих торгів у 2020 році, закінчувався 30.11.2021 року, а новий договір у встановлений строк для забезпечення охорони об’єктів не міг бути укладений за процедурою UA-2021-10-21-001837-a, оприлюдненою на веб-порталі «Prozorro»
21.10.2021 року, керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» було прийняте рішення про укладення додаткової угоди на збільшення строку надання послуг та суми договору, яка не повинна перевищувати 20% його суми.
Доводимо до відома, що ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає документального підтвердження об’єктивних обставин.
5. Щодо інформації та документів, які були підставою для укладання додаткової угоди від 22.02.2021 № 2 до договору
від 29.12.2020 № 2012000101.
У зв’язку із виникненням нагальної необхідності по забезпеченню охорони об’єкту «Центральний склад» (смт. Угерсько, Стрийський район, Львівська область) відповідно до умов технічного завдання до договору від 29.12.2020
№ 2012000101 була укладена додаткова угода № 2 від 22.02.2021 з
ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» по передислокації цілодобового поста охорони з об’єкта «Адмінбудівля» (м. Львів, вул. Рубчака, 3) на об’єкт «Центральний склад» (смт. Угерсько, Стрийський район, Львівська область).
Файл «питання 5».7Z – 3,03 МБ, який містить файл «ДУ № 2».pdf 3,39 МБ.
6. Щодо документів, які підтверджують виконання договору
від 29.12.2020 № 2012000101.
Строк дії договору від 29.12.2020 № 2012000101, з урахуванням додаткових угод до нього, встановлений по 05.02.2022.
З 10.01.2022 укладений договір № 2201000003 за результатами процедури відкритих торгів UA-2021-10-21-001837-a, оприлюдненою на веб-порталі «Prozorro» 21.10.2021 року з ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД».
12.01.2022 ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» направлено лист
№ 1001ВИХ-22-224 щодо розірвання договору від 29.12.2020 № 2012000101 з 14.01.2022.
Враховуючи викладене, надаємо акти надання охоронних послуг за період надання послуг з 29.12.2020 по 14.01.2022.
На виконання договору від 29.12.2020 № 2012000101 надаємо інформацію щодо здійснених розрахунків.
Файл «питання 6 частина 1».7Z 34,9 МБ:
- файл «Договір».pdf 11,1 МБ.
- файл «ДУ № 3».pdf 2,64 МБ.
- файл «лист на розірвання договору 2012000101».pdf 232 Кб.
Акти:
- файл «Грудень 2020».pdf 8,53 МБ
- файл «Січень 2021».pdf 8,34 МБ
- файл «лютий 2021».pdf 8,71 МБ
Файл «питання 6 частина 2».7Z 32,9 МБ:
- файл «березень 2021».pdf 9,93 МБ
- файл «Квітень 2021».pdf 9,81 МБ
- файл «Травень 2021».pdf 8,91 МБ
- файл «Червень 2021».pdf 10,0 МБ
Файл «питання 6 частина 3».7Z 32,7 МБ:
- файл «Липень 2021».pdf 9,98 МБ
- файл «Серпень 2021».pdf 10,3 МБ
- файл «вересень 2021».pdf 10,1 МБ
- файл «Жовтень 2021».pdf 9,43 МБ
Файл «питання 6 частина 4».7Z 24,0 МБ:
- файл «Листопад 2021».pdf 10,0 МБ
- файл «Грудень 2021».pdf 9,31 МБ
- файл «Єврогард акт грудень 2021».pdf 336 Кб
- файл «Січень 2022».pdf 9,68 МБ
Файл «питання 6 частина 5».7Z 40 Кб:
- файл «2021 Еврогард банк».xlsx 10,0 МБ
- файл «2022 Еврогард банк».xlsx 20,0 Кб
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник АТ «Укртрансгаз», враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-10-000824-a інформує про таке: У висновку ДАСУ зазначено, що додатковою угодою № 3 від 29.11.2021 до Договору, укладеного з переможцем торгів ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» загальну суму Договору збільшено до 22 305 706,56 грн, в тому числі ПДВ - 3 717 617,76 грн. та продовжено строк дії договору: в частині надання послуг до 05.02.2022, в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до інформації та документів наданих через електронну систему закупівель 28.09.2022, Замовник 12.01.2022 направив ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» лист № 1001ВИХ-22-224 щодо розірвання з 14.01.2022 договору від 29.12.2020 № 2012000101, у зв’язку з укладенням 10.01.2022 договору № 2201000003 з ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД», за результатами процедури відкритих торгів UA-2021-10-21-001837-a. На запит ДАСУ від 23.09.2022 про надання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо надання документів, які підтверджують виконання договору від 29.12.2020 № 2012000101 (з урахуванням внесених змін), Замовник надав акти надання охоронних послуг за період надання послуг з 29.12.2020 по 14.01.2022 на загальну суму 21 082 465,58 грн та інформацію щодо здійснених розрахунків, відповідно до якої здійснено перерахування коштів за надані послуги в сумі 21 082 465,67 грн (останній розрахунок за надані послуги здійснений 15.04.2022). Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Згідно із вимогами пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Отже на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору. За фактом зауважень викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо, що згідно додаткової угоди №3 до договору від 29.12.2022 року №2012000101 були внесені зміни в частині продовження строків надання послуг з 29.12.2020 по 05.02.2022 року та суми за договором. 10.01.2022 року за результатами проведення процедури закупівлі UA-2021-10-21-001837-a з контрагентом ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» було укладено договір № 2201000003 та Товариством направлено листа від 12.01.2022 № 1001ВИХ-22-224 до ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» щодо розірвання договору № 2012000101 в односторонньому порядку з 14.01.2022 року. Пунктом 11.1 Розділу 11 «Строк дії договору» договору передбачено «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє в частині надання послуг з 29.12.2020 по 05.02.2022 року, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Станом на дату розірвання договору - 14.01.2022 року Товариство мало заборгованість перед ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» за наданні охоронні послуги у січні місяці 2022 року тому звіт про виконання договору або його розірвання не був опублікований відповідно до Закону. 15.04.2022 року Товариством були проведені розрахунки за надані послуги з охорони у січні 2022 року та встановлено, що розрахунки проведено не в повному обсязі, що не дало можливісті опублікувати звіт про виконання договору або його розірвання відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджуєтеся документами наданими на запит ДАСУ від 23.09.2022 року. Крім того, зазначаємо, що сума по актах надання послуг охорони за період з 29.12.2020 по 14.01.2022 року у висновку ДАСУ зазначена не коректно. На даний час Товариством вживаються заходи направлені на проведення повного розрахунку за договором від 29.12.2020 № 2012000101. Після проведення повного розрахунку між Товариством та ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» після встановлення факту відсутності заборгованості договір від 29.12.2020 № 2012000101 буде вважатися виконаним Сторонами та, за результатами його виконання, відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону буде опубліковано звіт про виконання договору. Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що частиною 4 статті 8 Закону «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» передбачено строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-10-000824-а визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу.
2022-10-20 15:31:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ |
Дата публікації: | 28 жовтня 2022 |
Документи:
28 жовтня 2022 17:38
|
Електронний підпис |
28 жовтня 2022 17:38
|
Позовна заява.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Антарес-2000" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "Антарес-2000" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" |
17 896 032,00
UAH
|
17 264 016,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Антарес-2000" |
17 929 296,00
UAH
|
17 266 022,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" #43399373 |
Переможець |
17 264 016,00
UAH
|
18 грудня 2020 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2022 12:04
|
Акт звірки від 18.10.2022.pdf | укладений |
31 жовтня 2022 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2021 17:13
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2021 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:01
|
ДУ № 1 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 11:40
|
Договір.pdf | укладений |
30 грудня 2020 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2012000101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2012000101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |