Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))
Security services (Security of facilities of JSC Ukrtransgaz’ Branches (Vinnytsia, Donetsk, Zhytomyr, Ivano-Frankivsk, Kyiv, Luhansk, Lviv, Cherkasy, Chernihiv regions))
Очікувана вартість
18 663 689,35 UAH
UA-2020-09-10-000620-c 68acd9d68bfc4a8ba683aef8cc50395b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янушевська Людмила Володимирівна

(044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Янушевська Людмила Володимирівна
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Yanushevs'ka Lyudmila
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 вересня 2020 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 13:18
Очікувана вартість: 18 663 689,35 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186 636,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 559910 UAH
Publication date: 10 вересня 2020 09:39
Enquiries until: 02 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 жовтня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 18 663 689 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 186 637 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-18-008602-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області)». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-18-008602-a , in accordance with quality and technical specifications purchase "Security of facilities of JSC Ukrtransgaz’ Branches (Vinnytsia, Donetsk, Zhytomyr, Ivano-Frankivsk, Kyiv, Luhansk, Lviv, Cherkasy, Chernihiv regions)".Тhe language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Security of facilities of JSC Ukrtransgaz’ Branches (Vinnytsia, Donetsk, Zhytomyr, Ivano-Frankivsk, Kyiv, Luhansk, Lviv, Cherkasy, Chernihiv regions)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Щомісячно протягом 120-ти днів після підписання Сторонами акту про надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-10-000620-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД", Код ЄДРПОУ:43399373
Дата подання: 13 листопада 2020 17:31
Скарга на разультати прекваліфікації
ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій UA-2020-09-10-000620-c від 11.11.2020 р. допущені до прекваліфікації були допущені ТОВ «Антарес-2000» та ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД». Результат розгляду тендерної пропозиції: ТОВ «Антарес-2000» - допущено до аукціону, ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» - пропозицію відхилено. Як підставу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» зазначено цитата: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки: на виконання пункту 7 додатку II до тендерної документації учасник не надав документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (сканкопія з оригіналу) чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (сканкопія/-ій з оригіналу документу/-ів або сканкопія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них) посилаючись на те, що вартість закупівлі менше 20 мільйонів гривень, але в дійсності вартість закупівлі послуг становить 22 396 427,22 грн. (з ПДВ).». Учасник ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» (надалі Учасник, Скаржник) не погоджується з ПРОТОКОЛОМ розгляду тендерних пропозицій UA-2020-09-10-000620-c від 11.11.2020 р. Вважає таке рішення Тендерного комітету Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав. (підстави зазначені у скарзі, текст Скарги додається)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 20:36
рішення від 18.11.2020№21422+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 20:34
рішення від 25.11.2020№21900.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" яку було подано по предмету закупівлі Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області)) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-09-10-000620-c), затверджене протоколом № 1001/20/133-р-1 від 10.11.2020.
Дата виконання рішення замовником: 10 грудня 2020 15:47

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 15:53
Оголошення_UA-2020-09-10-000620-c-open.pdf
13 листопада 2020 15:53
Скрін1.jpg

Документи подані замовником

23 листопада 2020 20:40
Пояснення АМКУ.docx
23 листопада 2020 20:40
Пояснення.pdf

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 19:13
рішення від 25.11.2020№21900.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-21-000105 ● 8529a879d3474fdc8c057c630e92450c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2022 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.09.2022 № 214

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-09-10-000620-c 10.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-29 14:25:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охоронних послуг (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-10-000620-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 13 «Зведена інформація про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором (з урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 29.11.2021 № 3).
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 29.12.2020 № 1, від 29.11.2021 № 3 до договору про закупівлю послуг від 29.12.2020 № 2012000100.
4. Враховуючи те, що строк дії за договором про закупівлю послуг від 29.12.2020 № 2012000100 (з урахування внесених змін) встановлено до 05.02.2022 просимо надати документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, акти про надання послуг, звіти про результати діяльності з охорони об'єкту, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-10-03 17:45:59

Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 29.09.2022

1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено з урахуванням необхідності забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону охоронній структурі від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, забезпечення встановленого пропускного режиму на об’єкті, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження.
За процедурою закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів
АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))» було визначено необхідність у забезпеченні охорони 24 об’єктів, розташованих у Вінницькій, Донецькій, Житомирській, Івано-Франківській, Київській, Луганській, Львівській, Черкаській та Чернігівській області силами 40 постів охорони, з яких 38 цілодобових, 1 денний щодня з 07:00 до 19:00 та 1 нічний з 20:00 до 08:00 – в робочі, передвихідні та передсвяткові дні та добовий – в вихідні та святкові дні.
При визначенні доцільності та можливості забезпечення охорони встановлено достатність наявності, в залежності від об’єкту по 1 цілодобовому посту на 11 об’єктах із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 2 цілодобових поста на 8 об’єктах із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 цілодобовому посту та 1 денному щодня з 07:00 до 19:00 на 1 об’єкті із розрахунку
1 охоронник на зміну; по 2 цілодобових поста із використання службового собаки із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 об’єкту - 1 нічний з 20:00 до 08:00 – в робочі, передвихідні та передсвяткові дні та добовий – в вихідні та святкові дні із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 7 цілодобовим постам на
1 об’єкті із розрахунку 1 охоронник на зміну; по 1 цілодобовому посту із використання службового собаки із розрахунку 1 охоронник на зміну.
З урахуванням специфіки об’єктів, кількості матеріальних цінностей на них, їх розташування, території, схем, кількості входів/виходів, наявності парканів/огорож, інших технічних засобів охорони тощо. У зв’язку з великою за площею та складною територією, великою кількістю матеріальних цінностей, які знаходяться на відкритій місцевості, охорону складських приміщень та критої стоянки автомобілів ВРТП «Укргазенергосервіс» та спортивно-оздоровчого комплексу «Айдар» Управління «Укргазтехзв’язок» вирішено здійснювати із використанням службових собак із розрахунку 1 службовий собака на 1 пост охорони.
Відповідно до умов та вимог Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI та вимог ліцензування охоронної діяльності всі охоронники повинні бути забезпечені посвідченнями, форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству, мобільним зв'язком та персональними супутниковими GPS-трекерами для перегляду інформації стосовно часу та шляхів обходу територій об’єктів охорони охоронниками. Працівники охорони, задіяні для надання послуг, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі процедури закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))» здійснювався згідно регламентуючих документів Компанії на підставі трьох комерційних пропозицій
ТОВ "АНТАРЕС-2000", ТОВ «Служба Безпеки Бізнесу» та
ТОВ «КОНСТЕБЛЬ» із врахуванням двох цін договорів укладених за результатами процедури відкритих торгів, а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-29-004349-b;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-05-001000-b.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані
АТ «Укртрансгаз.
Додатково повідомляємо, що розмір витрат та розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі регламентуються внутрішніми розпорядчими документами АТ «Укртрансгаз», що в умовах воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2002 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Файл «питання 1».7Z 1,25 МБ, який містить файли:
- файл «комерція ТОВ Антарес-2000».pdf 236 Кб.
- файл «комерція ТОВ Антарес-2000 додаток».pdf 284 Кб.
- файл «комерція ТОВ КОНСТЕБЛЬ».pdf 352 Кб.
- файл «комерція ТОВ СББ».pdf 228 Кб.
- файл «комерція ТОВ СББ калькуляція».pdf 288 Кб.

2. Щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.

Відповідно п. 3.2. Додатку ІІІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі для забезпечення виконання договору про закупівлю у виді банківської гарантії виконання зобов’язання надав оригінал банківської гарантії, оформлений у паперовому вигляді не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
Файл «питання 2».7Z 636 Кб, який містить файли:
- «Банківська гарантія».pdf 220 Кб.
- «Банківська гарантія ЗМІНИ».pdf 448 Кб.
3. Щодо інформації та документів, які підтверджують виникнення
документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 29.12.2020 № 1 та від 29.11.2021 № 3 договору від 29.12.2020 № 2012000100.

За результатами процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об’єктів АТ «Укртрансгаз» (Вінницька, Донецька, Житомирська, Івано-Франківська, Київська, Луганська, Львівська, Черкаська, Чернігівська області))», оприлюдненої на електронному майданчику «Prozorro» 10.09.2020 з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» 29.12.2020 укладений договір
№ 2012000100.
Строк надання послуг за договором згідно тендерної документації був визначений з 01.12.2020 по 30.11.2021, в результаті чого виникла необхідність у приведенні строків надання послуг за договором у відповідність та була укладена додаткова угода № 1 від 29.12.2020 до договору від 29.12.2020
№ 2012000100.
Крім внесених змін до строку надання послуг за договором, у зв'язку із минуванням потреби в охороні об'єктів на дату підписання договору скорочено пости охорони наступних об'єктів:
- територія автотранспортного господарства АТ «Укртрансгаз» (м. Київ, вул. Григоровича-Барського, 2) – 1 цілодобовий пост;
- гараж Київського спеціалізованого пусконалагоджувального управління (Київська область, м. Боярка, вул. Маяковського, 49) - 1 цілодобовий пост;
- Гайсинська ремонтна база (Вінницька область, с. Носівці) –
1 цілодобовий пост;
- Івано-Франківський територіальний центр (Івано-Франківська область,
м. Тисмениця, вул. Галицька, 91) – 1 цілодобовий пост;
- Дашавська ремонтна база (Львівська область, смт. Дашава,
вул. С. Бенедери, 34) – 1 цілодобовий пост;
- Боярська ремонтна база (Київська область, м. Боярка, вул. Маяковського, 49) – 1 цілодобовий пост.
Додатково, у зв'язку із виникненням нагальної необхідності в забезпеченні охорони газо-розподільчої станції «Комсомольська» (Харківська область,
смт. Слобожанське) був передислокований 1 цілодобовий пост охорони з об'єкта складські приміщення та крита стоянка автомобілів (Київська область, м. Боярка, вул. Магістральна, 51) на об’єкт газо-розподільча станція «Комсомольська» (Харківська область, смт. Слобожанське).
У зв’язку із закінченням строку надання послуг з 30.11.2021 за договором від 29.12.2020 № 2012000100 та враховуючи, що новий договір за процедурою відкритих торгів UA-2021-11-04-009876-a, оприлюдненої на веб-порталі «Prozorro» 04.11.2021 укладений не буде, для забезпечення безперервності охорони об’єктів АТ «Укртрансгаз» до укладання нового договору за процедурою відкритих торгів, у встановленому порядку, була укладена додаткова угода № 3 від 29.11.2021, якою подовжено строк дії договору від 29.12.2020 № 2012000100 до 05.02.2022.
4. Щодо документів, які документально підтверджують стан розрахунків за договором від 29.12.2020 № 2012000100.
З урахуванням того, що 01.02.2022 укладений договір № 2202000003 за результатами процедури відкритих торгів UA-2021-11-04-009876-a, з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» та листа від 07.02.2022 № 1001ВИХ-22-1064 щодо розірвання договору з ТОВ «ОК «ЄВРОГАРД» від 29.12.2020 № 2012000100 строк дії договору визначений по 31.01.2022 включно.
Враховуючи викладене, надаємо акти надання охоронних послуг за період надання послуг з 29.12.2020 по 31.01.2022.
На виконання договору від 29.12.2020 № 2012000100 надаємо інформацію щодо здійснених розрахунків.

Файл «питання 4 частина 1».7Z 16,3 МБ, який містить файли:
- файл «договір».pdf 11,0 МБ
- файл «ДУ № 1».pdf 3,8 МБ
- файл «ДУ № 3».pdf 2,74 МБ
- файл «лист на розірвання».pdf 220Кб
Файл «питання 4 частина 2 розділ 1».7Z 28,3 МБ, який містить файли:
- файл «грудень 2020».pdf 5,96 МБ
- файл «грудень 2020 два акти».pdf 600 Кб
- файл «січень 2021».pdf 6,14 МБ
- файл «лютий 2021».pdf 6,57 МБ
- файл «березень 2021».pdf 7,15 МБ
- файл «березень 2021 акт 2021».pdf 336 Кб
- файл «квітень 2021».pdf 6,87 МБ
Файл «питання 4 частина 2 розділ 2».7Z 28,4 МБ, який містить файли:
- файл «травень 2021».pdf 6,42 МБ
- файл «червень 2021».pdf 5,92 МБ
- файл «липень 2021».pdf 7,03 МБ
- файл «липень 2021 1 акт».pdf 304 Кб
- файл «серпень 2021».pdf 7,49 МБ
- файл «вересень 2021».pdf 7,54 МБ
Файл «питання 4 частина 2 розділ 3».7Z 23,9 МБ, який містить файли:
- файл «жовтень 2021».pdf 7,23 МБ
- файл «листопад 2021».pdf 7,28 МБ
- файл «грудень 2021».pdf 7,3 МБ
- файл «січень 2022».pdf 6,55 МБ
- файл «січень 2022 1 акт».pdf 304 Кб
Файл «питання 4 частина 3».7Z 36,0 Кб, який містить файли:
- файл «2021 Еврогард банк 2012000100».xlsx 32,0 Кб
- файл «2022 Еврогард банк 2012000100».xlsx 20,0 Кб

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник АТ «Укртрансгаз», враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-10-000620-c інформує про таке: 1.У висновку ДАСУ зазначено, що згідно з підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації Замовником установлено вимогу до інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції (у вигляді файлів) із завантаження файлу у форматі pdf, який містить скановану/-і копію/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність». Учасник – ТОВ «АНТАРЕС-2000» у складі своєї тендерної пропозицій завантажив файли у форматі pdf: Додаток 2 п. 8.8. Ветеринарний паспорт Топаз.pdf та Додаток 2 п. 8.8. Ветеринарний паспорт Річ.pdf які містять скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак за номерами електронного чіпа: 990000002943500 на службову собаку на ім’я Топаз, що містить сторінки 1-7, 10-11, 24-25, 28-29 та 990000002943486 на службову собаку на ім’я Річ, що містить сторінки 1-7, 10-11, 24-25, 28-29. На підставі вищевикладеного, ДАСУ робить висновок, що учасник ТОВ «АНТАРЕС-2000» надав скановані копії ветеринарних паспортів на службових собак не в повному обсязі, чим не дотрималися вимог підпункту 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації, а в свою чергу Замовник, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Антарес-2000», як такого, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив його до аукціону. Підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації «Сканована/-і копія/-ї ветеринарного паспорту на кожну службову собаку, що зазначена в довідці, згідно підпункту 8.7., що підтверджує наявність у учасника не менше двох службових собак, згідно вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» не встановлена вимога надання всіх без виключення сторінок документа на службового собаку. Учасник – ТОВ «АНТАРЕС-2000» у складі своєї тендерної пропозиції надав скановані копії сторінок ветеринарних паспортів службових собак, які містили записи та таких, що надали змогу ідентифікувати приналежність до конкретного службового собаки та пересвідчитися у наявності даних про проведені вакцинації та інші профілактичні заходи, репродукцію та обробку від ектопаразитів тощо. Ветеринарний паспорт - це документ, в якому міститься інформація про тварину і про її господаря. До інформації про тварину відноситься: - кличка тварини; - дата її народження; - порода; - статева приналежність; - забарвлення шерсті; - особливі прикмети; - номер електронного чіпа (в разі, якщо було проведено чіпування тварини); - дані про проведені вакцинації та інші профілактичні заходи, репродукцію та обробку від ектопаразитів; - інше. До інформації про господаря відноситься: - ПІБ господаря; - його контактний телефон; - адреса проживання. Таким чином, Учасником – ТОВ «АНТАРЕС-2000» були надані скановані копії паспортів службових собак у відповідності до вимог встановлених підпунктом 8.8 пункту 8 «Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону» додатку ІІ до тендерної документації. 2. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 11 Договору з урахуванням додаткової угоди від 29.11.2021 № 3 цей договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє в частині надання послуг з 29 грудня 2020 року по 05 лютого 2022 року, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Загальна вартість договору становить 19 977 229,44 грн з ПДВ (пункт 3.1 Договору). Відповідно до документів, наданих Замовником 03.10.2022 на запит ДАСУ, а саме актів наданих послуг, ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» надало Замовнику послуг у період з 31.12.2020 по 31.01.2022 на загальну суму 19 739 328,96 грн, які відповідно до реєстру банківських виписок оплачені Замовником у період з 16.01.2021 по 25.04.2022 на суму 19 739 328,96 гривень. Крім того Замовник на запит ДАСУ повідомив, про надсилання до ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» листа від 07.02.2022 № 1001ВИХ-22-1064 щодо розірвання Договору в односторонньому порядку та надав його копію. Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Згідно із вимогами пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Отже на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору. За фактом зауважень викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо, що згідно додаткової угоди №3 до договору від 29.12.2022 № 2012000100 були внесені зміни в частині продовження строків надання послуг з 29.12.2020 по 05.02.2022 та суми за договором збільшилася до 19 977 229,44 грн. 01.02.2022 за результатами проведення процедури закупівлі UA-2021-11-04-009876-a з контрагентом ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» було укладено договір № 2202000003 та Товариством направлено листа від 07.02.2022 № 1001ВИХ-22-1064 до ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» щодо розірвання договору № 2012000100 в односторонньому порядку з 31.01.2022. Пунктом 11.1 Розділу 11 «Строк дії договору» договору передбачено «Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його Сторонами і діє в частині надання послуг з 29.12.2020 по 05.02.2022, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». Станом на дату розірвання договору - 31.01.2022 Товариство мало заборгованість перед ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» за наданні охоронні послуги у січні місяці 2022 року тому звіт про виконання договору або його розірвання не був опублікований відповідно до Закону. У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та відповідно до указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022, затвердженого Законом України № 2102-IX від 24.02.2022, в Україні введений воєнний стан з 05:30 24.02.2022. Відповідно до статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, введення комендантської години. Торгово-промислова палата України підтвердила існування форс-мажорних обставин для всіх суб’єктів господарювання та фізичних осіб з 24 лютого 2022 року до часу їх офіційного закінчення, розмістивши на своєму офіційному веб-ресурсі (https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf) відповідний лист від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. Таким чином, беручи до уваги форс-мажорні обставини, розрахунки за надані послуги з охорони у січні 2022 року були здійснені Товариством лише 25.04.2022. Беручи до уваги те, що договір від 29.12.2020 № 2012000100 було достроково розірвано, на виконання п. 6.2.9 договору Сторони до дати розірвання Договору проводять звірку взаєморозрахунків, яка оформлюється актом звірки. Станом на дату проведення моніторингу процедури закупівлі у зв’язку з дією форс-мажорних обставин акти звірки з контрагентом не проведено, та не встановлено чи в повному обсязі Товариство проведено розрахунки за договором. 18.10.2022 року Товариством на адресу ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» направлені акти взаєморозрахунків за договором для встановлення факту відсутності заборгованості перед контрагентом за надані послуги. Після повернення акту звірки у разі підтвердження ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» відсутності заборгованості за договором від 29.12.2020 № 2012000100 останній буде вважатися виконаним Сторонами та, за результатами його виконання, відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону буде опубліковано звіт про виконання договору. Крім того, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що частиною 4 статті 8 Закону «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель» передбачено строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель та частиною 6 статті 8 Закону встановлено, що за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Дата початку моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-10-000620-c визначений 21.09.2022, а дата підписання та оприлюднення висновку ДАСУ за його результатами 14.10.2022, а саме – на 17 робочий день після початку моніторингу.

2022-10-20 16:45:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 жовтня 2022
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування висновка ДАСУ
Дата публікації: 28 жовтня 2022

Документи:

28 жовтня 2022 17:36
Електронний підпис
28 жовтня 2022 17:36
Позовна заява.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 грудня 2020
UA-2020-09-10-000620-c68acd9d68bfc4a8ba683aef8cc50395b
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Антарес-2000"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 16:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, на виконання пункту 2.2.1. додатку ІІ до тендерної документації, надано довідку «Про штатну чисельність працівників учасника, які будуть залучатися для безпосереднього здійснення охорони об’єктів відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку І до тендерної документації, не менше 196 охоронників, що мають кваліфікацію не нижче 3 розряду» в п.100 якої не вказано прізвище та в п. 107 не вказано кваліфікаційний розряд. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності, П. 2.2.1. додатку ІІ до тендерної документації - Сканкопія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії) довідки за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства (у разі наявності) за формою, яка наведена відповідно до даного пункту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія/-ї (з оригіналу/-ів та/або копії) довідки за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства (у разі наявності) за наступною формою, яка наведена відповідно до п. 2.2.1. додатку ІІ до тендерної документації.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Антарес-2000" #30285066

№ рішення у справі

70/108-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/109-р/к

Дата рішення у справі

05.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 11:00
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:38
Додаток 2 п. 6 Garantiya_559 910.zip
12 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:53
Додаток 2 п. 8.1 Звіт 1 ДФ.rar
09 жовтня 2020 17:53
Додаток 2 п. 6 Garantiya_542 966.zip

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:38
Довідка з ДПІ_1.rar
21 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:41
Несудимість директора.rar
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:19
Тр книжки ч2.rar
12 жовтня 2020 13:19
Тр книжки ч 1.rar
12 жовтня 2020 13:19
Сертифікати нарколога.rar
12 жовтня 2020 13:19
Св 3-го розряду ч 2.rar
12 жовтня 2020 13:19
Св 3-го розряду ч 1.rar
12 жовтня 2020 13:16
Довідки Психіатра.rar
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:18
ЄВРОГАРД_Витяг_з ПДВ.PDF
09 жовтня 2020 18:18
Проект Договору 620-с.pdf
09 жовтня 2020 18:18
На фахівця документи.rar
09 жовтня 2020 18:18
Документи на собак.rar
09 жовтня 2020 18:18
Акти виконаних робіт.rar
09 жовтня 2020 18:18
1-ДФ_3 кв.2020.rar
09 жовтня 2020 18:18
Дозволи УДЦР_25шт.rar
09 жовтня 2020 18:18
Додаток 1 а 620-с.pdf
09 жовтня 2020 18:18
Свідоцтво 30.06.20.rar

Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:38
Довідка з ДПІ_1.rar
21 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:41
Несудимість директора.rar
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:19
Тр книжки ч2.rar
12 жовтня 2020 13:19
Тр книжки ч 1.rar
12 жовтня 2020 13:19
Сертифікати нарколога.rar
12 жовтня 2020 13:19
Св 3-го розряду ч 2.rar
12 жовтня 2020 13:19
Св 3-го розряду ч 1.rar
12 жовтня 2020 13:16
Довідки Психіатра.rar
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:18
ЄВРОГАРД_Витяг_з ПДВ.PDF
09 жовтня 2020 18:18
Проект Договору 620-с.pdf
09 жовтня 2020 18:18
На фахівця документи.rar
09 жовтня 2020 18:18
Документи на собак.rar
09 жовтня 2020 18:18
Акти виконаних робіт.rar
09 жовтня 2020 18:18
1-ДФ_3 кв.2020.rar
09 жовтня 2020 18:18
Дозволи УДЦР_25шт.rar
09 жовтня 2020 18:18
Додаток 1 а 620-с.pdf
09 жовтня 2020 18:18
Свідоцтво 30.06.20.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антарес-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД" 18 454 476,00
UAH
17 768 436,00
UAH
Документи
ТОВ "Антарес-2000" 18 608 835,00
UAH
17 848 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
23 грудня 2020 10:38
Довідка з ДПІ_1.rar
21 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:41
Несудимість директора.rar
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 13:19
Тр книжки ч2.rar
12 жовтня 2020 13:19
Тр книжки ч 1.rar
12 жовтня 2020 13:19
Сертифікати нарколога.rar
12 жовтня 2020 13:19
Св 3-го розряду ч 2.rar
12 жовтня 2020 13:19
Св 3-го розряду ч 1.rar
12 жовтня 2020 13:16
Довідки Психіатра.rar
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:18
ЄВРОГАРД_Витяг_з ПДВ.PDF
09 жовтня 2020 18:18
Проект Договору 620-с.pdf
09 жовтня 2020 18:18
На фахівця документи.rar
09 жовтня 2020 18:18
Документи на собак.rar
09 жовтня 2020 18:18
Акти виконаних робіт.rar
09 жовтня 2020 18:18
1-ДФ_3 кв.2020.rar
09 жовтня 2020 18:18
Дозволи УДЦР_25шт.rar
09 жовтня 2020 18:18
Додаток 1 а 620-с.pdf
09 жовтня 2020 18:18
Свідоцтво 30.06.20.rar

Публічні документи

30 жовтня 2020 11:00
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:49
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:38
Додаток 2 п. 6 Garantiya_559 910.zip
12 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:31
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:53
Додаток 2 п. 8.1 Звіт 1 ДФ.rar
09 жовтня 2020 17:53
Додаток 2 п. 6 Garantiya_542 966.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД"

ТОВ "Антарес-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД"
#43399373
Переможець 17 768 436,00
UAH
18 грудня 2020 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД"
#43399373
17 768 436,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2022 12:01
Акт_звірки_від_18.10.2022.pdf укладений
31 жовтня 2022 12:00
Акт_звірки_від_18.10.2022.pdf укладений
31 жовтня 2022 11:58
Акт_звірки_від_18.10.2022.pdf укладений
31 жовтня 2022 11:57
Акт_звірки_від_18.10.2022.pdf укладений
31 жовтня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 17:35
ДУ № 3.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 17:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:59
ДУ № 1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:58
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:28
Договір.pdf укладений
30 грудня 2020 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 2012000100
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2012000100
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 05 лютого 2022
Сума оплати за договором: 19 739 328,96
UAH (в тому числі ПДВ 3 289 888,16 UAH)