Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень першого поверху адміністративної будівлі літера «А» та виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру літера «Б» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
982 000,00 UAH
UA-2020-09-09-011101-b f7646200d2524c629c490d0426812ac9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Кириченко

+380442946445 v.kyrychenko@dbr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, буд. 12/2
Контактна особа: Вадим Кириченко
+380442946445
v.kyrychenko@dbr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 20:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:17
Очікувана вартість: 982 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень першого поверху адміністративної будівлі літера «А» та виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру літера «Б» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, Симона Петлюри,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості наданих Послуг на підставі Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 18:08
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ зі змінами 071020.docx
08 жовтня 2020 18:08
Перелік змін ПЕРШИЙ ПОВЕХ АБ 071020.docx
08 жовтня 2020 18:08
Титульний аркуш.PDF
02 жовтня 2020 21:04
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ зі змінами.docx
02 жовтня 2020 21:04
Титульний аркуш.PDF
02 жовтня 2020 21:04
Перелік змін.docx
25 вересня 2020 15:48
Титульний аркуш РЕМОНТ ПЕРШИЙ ПОВЕРХ КОРП А Б.PDF
25 вересня 2020 15:48
Перелік змін ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПЕРШИЙ ПОВЕРХ А Б.DOCX
25 вересня 2020 15:48
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
24 вересня 2020 19:36
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
24 вересня 2020 19:36
Титульний аркуш ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПЕРШИЙ ПОВЕРХ АБ.PDF
24 вересня 2020 19:36
Перелік змін ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ АБ.DOCX
09 вересня 2020 20:42
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ.docx
09 вересня 2020 20:42
Титульний аркуш РЕМОНТ ПЕРШОГО ПОВЕРХУ КОРП А Б.PDF
08 жовтня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 21:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 19:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 18:08
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ зі змінами 071020.docx
08 жовтня 2020 18:08
Перелік змін ПЕРШИЙ ПОВЕХ АБ 071020.docx
08 жовтня 2020 18:08
Титульний аркуш.PDF
02 жовтня 2020 21:04
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ зі змінами.docx
02 жовтня 2020 21:04
Титульний аркуш.PDF
02 жовтня 2020 21:04
Перелік змін.docx
25 вересня 2020 15:48
Титульний аркуш РЕМОНТ ПЕРШИЙ ПОВЕРХ КОРП А Б.PDF
25 вересня 2020 15:48
Перелік змін ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПЕРШИЙ ПОВЕРХ А Б.DOCX
25 вересня 2020 15:48
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
24 вересня 2020 19:36
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ ЗІ ЗМІНАМИ.docx
24 вересня 2020 19:36
Титульний аркуш ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ПЕРШИЙ ПОВЕРХ АБ.PDF
24 вересня 2020 19:36
Перелік змін ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ АБ.DOCX
09 вересня 2020 20:42
ТД_поточний ремонт ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ КОРП АБ.docx
09 вересня 2020 20:42
Титульний аркуш РЕМОНТ ПЕРШОГО ПОВЕРХУ КОРП А Б.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність
Дата подання: 14 вересня 2020 11:05
Дата відповіді: 17 вересня 2020 18:45
Просимо усунути невідповідність Додаток 6 до ТД, а саме п.11.12 Проекту договору, оскільки предмет закупівл : Поточний ремонт приміщень першого поверху адміністративної будівлі літера «А» та виробничого корпусу інформаційно-обчислювального центру літера «Б» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві ., а Проект договору п.11.12 : «Поточний ремонт приміщень для проведення слідчих дій в адміністративній будівлі літера «А» по вул. Симона Петлюри, 15 у м. Києві»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Тендерним комітетом прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-011101-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 14 вересня 2020 18:06
Вимога на технічні умови ТД
Технічне завдання складено некоректно. Не зазначена назва, маркування, розміри будівельних матеріалів, виробів (дверей, керамічної плитки, світильників, кабелю, гофротруби, туалетного гарнітуру, плінтусів, бойлера, вентилятора і т.д)
Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Адже така невизначеність Замовника заважає прорахувати Учаснику об'єктивну ціну тендерної пропозиції та правильно підготувати кошторисну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2020 18:52
Доброго дня!
Назва, маркування будівельних матеріалів та виробів визначає підрядник, з урахуванням ціни та якості, при складанні кошторисів.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-011101-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент", Код ЄДРПОУ:38831585
Дата подання: 14 вересня 2020 18:12
Вимога на технічні умови ТД
Обсяг робіт "Розбирання стін і підлог 3 плиток - 133,3 м. необхідно розділити, так як це різні види робіт.
Улаштування стель "Армстронг" , монтаж перпил та ін. - нечітко зазначено, щог саме за роботи. Перевезення сміття (грунту) до 30 км. одиниця виміру 1 маш.
Просимо конкретизувати вищезазначені моменти та внести зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 вересня 2020 18:49
Доброго дня! Дякуємо за запитання.
У тендерній документації зазначена площа підлог та стель.
Учасник повинен за власний рахунок передбачити кошти на вивезення сміття.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" 936 560,87
UAH з ПДВ
831 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС" 979 147,00
UAH з ПДВ
832 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОК" 980 106,34
UAH з ПДВ
980 106,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:46
Документи Переможця.pdf
15 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:58
ЛК 2-1-1.PDF
15 жовтня 2020 12:58
Розрахунок 2.PDF
15 жовтня 2020 12:58
Зведений.PDF
15 жовтня 2020 12:58
ДЦ.PDF
15 жовтня 2020 12:58
Календарний графік.PDF
15 жовтня 2020 12:58
Дипломи.rar
15 жовтня 2020 12:58
2.10. Лист-відгук.pdf
15 жовтня 2020 12:58
9 Проект договору.PDF
15 жовтня 2020 12:58
2.11.Копія ліцензії.PDF
15 жовтня 2020 12:58
2.11.Ліцензія (оригінал).pdf
15 жовтня 2020 12:58
4.7. Календарний графік.PDF
15 жовтня 2020 12:58
1. Тендерна пропозиція.PDF
15 жовтня 2020 12:58
ПВР.PDF
15 жовтня 2020 12:58
Розрахунок.PDF
15 жовтня 2020 12:58
ДФ.pdf
15 жовтня 2020 12:58
Пояснювальна записка.PDF
15 жовтня 2020 12:58
Загвиробн витрати.PDF
15 жовтня 2020 12:58
Посвідчення_електрика.pdf
15 жовтня 2020 12:58
2.5.Диплом Волинцев.pdf
15 жовтня 2020 12:58
6.Статут (оригінал).pdf
15 жовтня 2020 12:58
Додаток 3.PDF
15 жовтня 2020 12:57
7. Витяг ПДВ від 18.09.20.pdf
15 жовтня 2020 12:57
5.1.Протокол №6.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
17 жовтня 2020 09:31
План-графік.pdf
17 жовтня 2020 09:31
Кошторис.pdf
17 жовтня 2020 09:31
Відгук на 224.pdf
17 жовтня 2020 09:31
Витяг ПДВ.pdf
17 жовтня 2020 09:31
Акт 2.pdf
17 жовтня 2020 09:31
Акт 1.pdf
17 жовтня 2020 09:31
6 Статут Олтенія Транс.pdf
17 жовтня 2020 09:31
5-2 Наказ Засядьвовк.pdf
17 жовтня 2020 09:31
2 ЦПД Сердюк.pdf
17 жовтня 2020 09:31
2 ЦПД Безушенко.pdf
17 жовтня 2020 09:31
2 Наказ Москович.pdf
17 жовтня 2020 09:31
2 Наказ Михайленко.pdf
17 жовтня 2020 09:31
2 Наказ Дахно.pdf
17 жовтня 2020 09:31
2 Наказ Дахно (1).pdf
17 жовтня 2020 09:31
2 Наказ Вітюк.pdf
17 жовтня 2020 09:31
2 Диплом Дахно.pdf
17 жовтня 2020 09:31
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 23:20
Електронний підпис
12 жовтня 2020 23:19
Cтатут_БК ДОК.pdf
12 жовтня 2020 23:19
Додаток 3.docx.zip
12 жовтня 2020 23:19
Довідка працівники.docx.zip
12 жовтня 2020 23:19
Витяг_ПДВ_БК ДОК.PDF
12 жовтня 2020 23:19
Опис_Статут_09.07.2018.PDF
12 жовтня 2020 23:19
Ліцензія_БК ДОК.PDF
12 жовтня 2020 23:19
Кошторис.zip
12 жовтня 2020 23:19
Витяг_ЄДР_БК ДОК_02.07.19.rtf
12 жовтня 2020 23:19
Довідка ключі.docx.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛТЕНІЯ ТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
Переможець 831 996,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 19:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 19:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент"
#38831585
831 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:52
Додаткова угода 2_418 від 24.12.2020 до договору 253 від 09.11.2020 ПР ПЕРШИЙ ПОВЕРХ А Б.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 18:11
Додаткова угода 1_325 від 30.11.2020 до договору 253 від 09.11.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 18:09
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 12:32
Договір 253 від 09.11.2020 ПР ПЕРШИЙ ПОВЕРХ А Б.pdf укладений
10 листопада 2020 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) викласти пункт 5.1. Розділу 5 Надання послуг. Порядок приймання-передачі послуг Договору у наступній редакції: «5.1. Виконавець зобов’язується надати Послуги до 25.12.2020 року.»; 2) викласти Додаток 4 до Договору у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються без змін та продовжують діяти протягом строку дії Договору. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання та діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода, що є невід’ємною частиною Договору, укладена у двох оригінальних примірниках, українською мовою, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 253
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/325
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою домовилися внести до Договору наступні зміни: 1) Викласти абзац перший пункту 2.1 Договору у наступній редакції: «2.1. Ціна Договору (загальна вартість Послуг за Договором) становить 826 981,14 грн (вісімсот двадцять шість тисяч дев’ятсот вісімдесят одна грн.) 14 коп, у тому числі ПДВ 20% 137 830,19 грн (сто тридцять сім тисяч вісімсот тридцять грн.) 19 коп». 2) Викласти Додатки 1, 2, 3 до Договору в новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання і діє протягом строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена у двох оригінальних примірниках, українською мовою, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 253
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 817 691,03
UAH (в тому числі ПДВ 136 281,84 UAH)