Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (Стент-система периферична для великих судин)
CPV: 331400000-3 Medical materials (Peripheral stent system for large vessels)
CPV: 331400000-3 Medical materials (Peripheral stent system for large vessels)
Очікувана вартість
21 405 061,86 UAH
UA-2020-09-09-011098-b ● a233864c233f43c6803e3b56b45888db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medpro.health/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2020 20:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 21 405 061,86 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 025,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 09 вересня 2020 20:38 |
Enquiries until: | 30 вересня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 жовтня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 21 405 062 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 107 025 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Scope of the procurement
НК 024:2019 – 36035 - Стент, судинний
NC 024:2019 – 36035 - Stent, vascular
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
273 одиниця
Стент-система периферична для великих судин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Peripheral stent system for large vessels
CPV: 33140000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 16:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 16:24 |
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG (зміни).docx | |
21 вересня 2020 16:24 |
Перелік змін 21.09.2020.docx | |
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 2-а ст.17.docx | |
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 1 Технічна частина.docx | |
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx | |
09 вересня 2020 20:38 |
ТД.docx | |
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 2 Перелік інформації МВ.docx |
21 вересня 2020 16:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 вересня 2020 16:24 |
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG (зміни).docx
|
|||
21 вересня 2020 16:24 |
Перелік змін 21.09.2020.docx
|
|||
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 2-а ст.17.docx
|
|||
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 1 Технічна частина.docx
|
|||
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
|
|||
09 вересня 2020 20:38 |
ТД.docx
|
|||
09 вересня 2020 20:38 |
додаток 2 Перелік інформації МВ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк поставки
Дата подання: 11 вересня 2020 12:52
Дата відповіді: 15 вересня 2020 11:37
Доброго дня!
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:57
Потім потрібен час на прийняття рішення та підписання Договору.
Тобто договір буде підписаний не раніше кінця листопада.
Згідно з умовами Договору:
4.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний здійснити поставку продукції за цим Договором у строк до 31 грудня 2020 року включно.
За місяць нереально зробити поставку!
У Договорі є:
4.1.1. Вказаний у пункті 4.1. цього Договору строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін.
Але ж не сказано, що є "обґрунтованими на те підставами".
"У випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель" - які є випадки?
"у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін" - навіть після того як Постачальник довів обгрунтовані підстави Замовник може бути не згоден.
Такі умови щодо строку постачання зазначені і в інших закупівлях за програмою «Лікарські засоби для закладів охорони здоров'я для забезпечення лікуванням хворих із серцево-судинними та судинно-мозковими захворюваннями».
Прохання внести зміни в Тендерні Документації або дати офіційни пояснення по данному питану щодо Строків поставки.
З повагою,
ТОВ "Кардінал Україна"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Розуміючи об'єктивні фактори, що можуть вплинути на строки поставки продукції (тривалі строки виробництва великої кількості продукції, вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, глобальні збої ланцюгів поставок тощо), пунктом 4.1.1. проекту Договору передбачено, що вказаний строк поставки продукції (31.12.2020) може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою сторін Договору.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
Строк поставки
Дата подання: 15 вересня 2020 12:03
Дата відповіді: 17 вересня 2020 17:27
Дякую. Але Ви ні як не відповіли на наші запитання!
4.1.1. Вказаний у пункті 4.1. цього Договору строк поставки продукції може бути змінено за мотивованим зверненням Сторін за наявності обґрунтованих на те підстав та/або у разі здійснення ЗАМОВНИКОМ попередньої оплати, та/або у випадку, коли дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, але у будь-якому випадку - за взаємною згодою Сторін.
Прохання надати відповіді по суті запитань:
1. Які підстави є обґрунтованими?
2. В яких випадках дія цього Договору може бути продовжена відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель?
З повагою,
ТОВ "Кардінал Україна"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1. У відповіді на Ваше попереднє звернення наведено декілька можливих прикладів підстав, що можуть обґрунтовувати зміну строків поставки продукції, а саме: (і) тривалі строки виробництва великої кількості продукції, (іі) вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, (ііі) глобальні збої ланцюгів поставок тощо.
Принагідно зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями».
Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
2. Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Згідно з підпунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
1. У відповіді на Ваше попереднє звернення наведено декілька можливих прикладів підстав, що можуть обґрунтовувати зміну строків поставки продукції, а саме: (і) тривалі строки виробництва великої кількості продукції, (іі) вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, (ііі) глобальні збої ланцюгів поставок тощо.
Принагідно зазначаємо, що закупівля здійснюється за бюджетними програмами КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», КПКВК 2301040 «Громадське здоров'я та заходи боротьби з епідеміями».
Наразі закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на щорічній основі, що зумовлене встановленням бюджетних повноважень (які дають право на взяття бюджетних зобов’язань) на відповідний бюджетний період (календарний рік). Наприкінці ж бюджетного періоду усі бюджетні призначення втрачають чинність, а отже здійснення будь-яких платежів в наступних бюджетних періодах до встановлення відповідних бюджетних призначень на ці періоди є неможливим.
Таким чином, з метою перенесення бюджетних призначень на наступний бюджетний період проектом Договору передбачена можливість зміни строків поставки, зокрема, у разі здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін. Взаємна згода Сторін фіксується шляхом підписання Додаткової угоди до Договору, у разі, коли Сторони досягли згоди про розмір та строк попередньої оплати, а також виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, циклом виробництва тощо.
2. Відповідно до частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Згідно з підпунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Строк поставки
Дата подання: 22 вересня 2020 16:13
Дата відповіді: 25 вересня 2020 12:43
Дякую за відповідь!
1. Отже, такі підстави як: (і) тривалі строки виробництва великої кількості продукції, (іі) вимоги щодо залишкового терміну придатності продукції на момент поставки, (ііі) глобальні збої ланцюгів поставок є обґрунтованими?
2. У п.п. 3.8.-3.12. проекту Договору зазначено, що ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ забезпечення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА. Повідомте будь ласка, чому саме в наданої обслуговуючим банком ПОСТАЧАЛЬНИКА, а не любим іншим банком?
3. Якщо строк поставки товару становить 90 календарних днів або більше. Тобто поставка буде у 2021році. Ви згодні на 100% попередню оплату(щоб не втратити бюджетні призначення на 2020рік) на строк 90 календарних днів або більше?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1. Підстави для зміни строку поставки підлягають мотивуванню з боку Сторін та достатньої обгрунтованості для зміни відповідного строку поставки. На стадії договірних відносин Сторони у кожному окремому випадку будуть розглядати такі підстави та досягати взаємної згоди щодо їх прийнятності.
2. Умова пункту 3.8 проекту Договору щодо надання банківської гарантії обслуговуючим банком Постачальника не є дискримінаційною та не зобов’язує учасників відкривати рахунки у банку (який видав банківську гарантію), оскільки учасником може бути зазначено реквізити банків у яких такий учасник обслуговується.
3. Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2011 р. № 298, передбачена можливість здійснення попередньої оплати в разі закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та пов’язаних послуг на строк не більше одного року.
Згідно з пунктом 3 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.01.2020 № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку визначаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів в особі керівників, які несуть персональну відповідальність, виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
1. Підстави для зміни строку поставки підлягають мотивуванню з боку Сторін та достатньої обгрунтованості для зміни відповідного строку поставки. На стадії договірних відносин Сторони у кожному окремому випадку будуть розглядати такі підстави та досягати взаємної згоди щодо їх прийнятності.
2. Умова пункту 3.8 проекту Договору щодо надання банківської гарантії обслуговуючим банком Постачальника не є дискримінаційною та не зобов’язує учасників відкривати рахунки у банку (який видав банківську гарантію), оскільки учасником може бути зазначено реквізити банків у яких такий учасник обслуговується.
3. Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2011 р. № 298, передбачена можливість здійснення попередньої оплати в разі закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та пов’язаних послуг на строк не більше одного року.
Згідно з пунктом 3 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.01.2020 № 102 «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти» розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку визначаються розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів в особі керівників, які несуть персональну відповідальність, виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 листопада 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Кардінал Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК." | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Кардінал Україна" #37063307 |
Переможець |
21 362 250,00
UAH
|
11 листопада 2020 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 12:20
|
ДУ №3 до Договору №09-255_11-2020 від 30.11.2020 р..pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2020 10:02
|
ДУ2 до 09-255-11-2020.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2020 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2020 09:04
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2020 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 11:45
|
Договір № 09-255_11-2020 (UA-2020-09-09-011098-b).pdf | укладений |
02 грудня 2020 11:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 09/255-11/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. Попередня ДУ 2, що завантажена в електронну систему закупівель 25.12.2020 о 09:03 год, не стосується даного предмету закупівлі, та завантажена помилково. |
Номер договору про закупівлю: | 09/255-11/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у п.4.1 Договору цифри та слова "21 березня 2021 року" замінити цифрами та словами "26 березня 2021 року" |
Номер договору про закупівлю: | 09/255-11/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |