Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44618320-4 Пробки (пробка гумова медична тип 4-1 28мм, ковпачок алюмінієвий тип К-3б-28)
Очікувана вартість
172 217,00 UAH
UA-2020-09-09-010986-b e60443f20bd14a0194c0d6b2065316fa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевцова

+380612805714 tender_shmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
Контактна особа: Надія Шевцова
+380612805714
tender_shmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради повідомляє, що у 2020 році були проведені дві процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (пробка гумова медична тип 4-1 28мм, ковпачок алюмінієвий тип К-3б-28), які в свою чергу відмінені на підставі частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі: у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій (UA-2020-08-14-008232-a, UA-2020-07-03-003119-a).
У зв’язку з необхідністю своєчасного здійснення закупівлі, вирішено застосувати переговорну процедуру відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 19:41
Оскарження наміру укласти договір: 20 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84000 штуки
пробка гумова медична тип 4-1 28мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44618320-4 — Пробки
84000 штуки
ковпачок алюмінієвий тип К-3б-28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Перемоги, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44618340-0 — Кришки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БАСНІКОВ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2587312513
Переможець 171 360,00
UAH
09 вересня 2020 19:41

Документи

09 вересня 2020 19:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 19:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БАСНІКОВ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2587312513
171 360,00
UAH
Документи

Документи

09 вересня 2020 19:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 09:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:55
ДУ1 95-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:54
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 17:06
Договрі 95-20.pdf укладений
29 вересня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 95/20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 91 680,00
UAH