Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали
(Медичні вироби для проведення ендоваскулярної операції емболізації аневризм головного мозку мікроспіралями, що відділяються, які включають мікроспіраль, - 1штука)
CPV: 331400000-3 Medical materials (Medical products for endovascular surgery for brain aneurysm embolization by detachable microcircuits, which include microcircuit - 1 piece)
CPV: 331400000-3 Medical materials (Medical products for endovascular surgery for brain aneurysm embolization by detachable microcircuits, which include microcircuit - 1 piece)
Очікувана вартість
18 163 273,66 UAH
UA-2020-09-09-010974-b ● 146b37c41583470c955c31f709c44296
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medpro.health/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 pakhomovadv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2020 19:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 18 163 273,66 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 816,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 09 вересня 2020 19:28 |
Enquiries until: | 30 вересня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 жовтня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 18 163 274 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 90 816 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Scope of the procurement
НК 024:2019 – 60940 - Спіраль для емболізації судин головного мозку
NC 024:2019 – 60940 - Neurovascular embolization coil
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2383 одиниця
Медичні вироби для проведення ендоваскулярної операції емболізації аневризм головного мозку мікроспіралями, що відділяються,які включають мікроспіраль, - 1штука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Medical products for endovascular surgery for brain aneurysm embolization by detachable microcircuits, which include microcircuit - 1 piece
CPV: 33140000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 15:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 15:53 |
Перелік змін 21.09.2020.docx | |
21 вересня 2020 15:53 |
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG (зміни).docx | |
16 вересня 2020 11:34 |
додаток 1 (зі змінами).docx | |
16 вересня 2020 11:34 |
Перелік змін.docx | |
09 вересня 2020 19:28 |
ТД.docx | |
09 вересня 2020 19:28 |
додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
09 вересня 2020 19:28 |
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx | |
09 вересня 2020 19:28 |
додаток 2-а ст.17.docx | |
09 вересня 2020 19:28 |
Додаток 2.docx |
21 вересня 2020 15:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 вересня 2020 15:53 |
Перелік змін 21.09.2020.docx
|
||||||
21 вересня 2020 15:53 |
додаток 4 Проєкт ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ МВ UA_ENG (зміни).docx
|
||||||
16 вересня 2020 11:34 |
додаток 1 (зі змінами).docx
|
||||||
16 вересня 2020 11:34 |
Перелік змін.docx
|
||||||
09 вересня 2020 19:28 |
ТД.docx
|
||||||
09 вересня 2020 19:28 |
додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
||||||
09 вересня 2020 19:28 |
додаток 2-б Згода з проєктом договору.docx
|
||||||
09 вересня 2020 19:28 |
додаток 2-а ст.17.docx
|
||||||
09 вересня 2020 19:28 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 1 до тендерної документації
Дата подання: 15 вересня 2020 18:45
Дата відповіді: 16 вересня 2020 10:00
Шановний замовник, у таблиці 2 додатку 1 - Додаткові характеристики/вимоги/технічна специфікація містять технічний опис інтродуцера, що не є предметом закупівлі. Можливо виникла певна техніча описка і таблиця 2 містить невідповідну інформацію? Чи може учасник заповнювати таблицю 2 перемістивши необхідні дані із Таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації?
Дякую за увагу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до статей 10, 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Інформуємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені відповідно до статей 10, 24 Закону України "Про публічні закупівлі".
Додаток 4 до тендерної документації (Договір про закупівлю) - температурний режим постачання
Дата подання: 28 вересня 2020 00:21
Дата відповіді: 30 вересня 2020 17:35
Шановний Замовник, ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, просимо надати додаткове пояснення вимог пункту 6.1, Додаток 4 до тендерної документації «Договір про закупівлю». Вимога договору передбачає наступне: 6.1. ПОСТАЧАЛЬНИК має забезпечити необхідний температурний режим під час зберігання і транспортування продукції відповідно до вимог зберігання до її передачі ЗАМОВНИКУ. Кожна поставка має супроводжуватися датчиками температури. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці. Дані датчиків температури мають бути передані ЗАМОВНИКУ одночасно з передачею продукції. Звертаємо Вашу увагу, що предмет закупівлі не є температуро чутливою продукцією, яка вимагає особливого температурного режиму для забезпечення якого необхідні спеціальні контейнери чи холодильник. Для частини комплекту, що пропонується передбачений температурний режим зберігання +10 до + 32 градусів для іншої не передбачений відповідно. Однак, для перевезення товарів не передбачено температурного режиму, оскільки, виробник забезпечує «стрес-тести» продукції при яких товари піддаються впливу різних позначок - більш низьких та більш високих температур ніж зазначено в умовах зберігання для перевірки стабліності якості та ефективності товару при можливих температурних коливаннях при перевезені. Усі вироби були кондиціоновані з використанням найгірших умов навколишнього середовища до проведення функціональних випробувань, щоб продемонструвати відсутність негативного впливу на безпеку та ефективність продуктів від впливу цих екстремальних факторів навколишнього середовища. Так, такі тести підтверджують, що продукція зберігає свої якості та зберігає ефективність при перебуванні протягом певного періоду часу при різних низьких та високих температурах. Виробник не передбачає температурний режим перевезення в технічних документах, тому для продукції не забезпечується спеціальні температурні умови та використання температурних датчиків. Додаткове комплектування поставки при системі автоматизований склад не можливе і призведе до здорожчення та ускладнення процесу постачання продукції, а в багатьох випадках до знеможливлення такої поставки. Така вимога договору в даному випадку обмежує участь постачальників із продукцією, що не є температуро чутливою та які згідно правил постачання не застосовують температурний контроль при поставці. Також, чи можливо підтвердити вимоги температурного режиму за допомогою альтернативних документів від виробника, що підтверджують безпечність і збереження якості продукції за різних температур зовнішнього середовища? Просимо Вас роз'яснити необхідність застовання температурних датчиків для товарів, що не вимагають температурного режиму зберігання/постачання. Чи можливо внести необхідні зміни, які більш чітко зазначать, що температурний контроль необхідний коли це передбачено в технічних документах/виробником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України". Звертаємо увагу, що пункт 6.1 Проєкту договору викладено наступним чином: "ПОСТАЧАЛЬНИК має забезпечити спеціальні умови зберігання і транспортування продукції, встановлені Виробником, до її передачі ЗАМОВНИКУ. Кожна поставка продукції, щодо якої Виробником встановлено особливі температурні умови (температурний режим) під час її зберігання і транспортування, має супроводжуватися датчиками температури, які передаються ЗАМОВНИКУ одночасно з передачею продукції. Інформація про спеціальні умови зберігання та/або транспортування продукції повинна бути нанесена на етикетці, або зовнішньому пакуванні, або в інструкції із застосування продукції".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-09-010974-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕДЛЮКС ІНК.", Код ЄДРПОУ:42625531
Дата подання: 28 вересня 2020 19:18
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України.
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-09-09-010974-b нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-09-09-010974-b чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: Додаток 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. Таблиця МТВ зі змінами додається. У разі не внесення змін до Тендерної документації, які стосуються Медико-технічних вимог, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного Комітету України за захистом порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 17:58
Добрий день! Дякуємо за інтерес до закупівель ДП "Медичні закупівлі України".
Інформуємо, що медико-технічні вимоги даної закупівлі сформовані за аналізом ринку, чітко встановлені Замовником та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», ніяким чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не встановлюють обмеження для участі у торгах. Щодо вимоги ступені м'якості, зазаначаємо що наявність різних ступенів м'якості надають можливість проведення повної, безпезпечної та надійної виключення аневризми.
Інформуємо, що медико-технічні вимоги даної закупівлі сформовані за аналізом ринку, чітко встановлені Замовником та відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», ніяким чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не встановлюють обмеження для участі у торгах. Щодо вимоги ступені м'якості, зазаначаємо що наявність різних ступенів м'якості надають можливість проведення повної, безпезпечної та надійної виключення аневризми.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Covidien AG | Документи |
Очікується рішення
|
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій