Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини для транспортних засобів
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-09-09-010001-b 1e3906656183489187adf79a7544b615
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 15:06
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Шини для транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Шевченка, 50 Б, місто Чернігв, Чернігівська область, 14035, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:46
тендерна документація в.docx
09 вересня 2020 16:46
Додаток 4 до ТД _ Договір_поставки.docx
09 вересня 2020 16:46
Додаток 3 до ТД.docx
09 вересня 2020 16:46
Додаток 2 до ТД.docx
09 вересня 2020 16:46
Додаток 1 до ТД.docx
09 вересня 2020 16:46
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-21-000070 ● 2508bd5acbda4449bdfe8a8a8c3be1ad
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020 09:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.12.2020 № 59
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим

Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток до наказу управління від 18.12.2020 № 59
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2020-09-09-010001-b 09.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі за № UA-M-2020-12-21-000070 та прийняв до уваги зауваження та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.

2021-01-19 10:25:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 302 004,00
UAH з ПДВ
302 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "НОРТЕК" 309 162,24
UAH з ПДВ
309 162,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:43
цінова_аукціон_.pdf
12 жовтня 2020 17:43
ст17_окремо.pdf
12 жовтня 2020 17:43
ст17_зведена.pdf
12 жовтня 2020 17:43
Відповідь_МВД.pdf
12 жовтня 2020 17:43
Dovidka_20272464710490887119.pdf
28 вересня 2020 00:26
Електронний підпис
28 вересня 2020 00:25
цінова_.pdf
28 вересня 2020 00:25
Ф1Ф2, 2019,2 кв.2020.pdf
28 вересня 2020 00:25
Технічне_.pdf
28 вересня 2020 00:25
стаття17_.pdf
28 вересня 2020 00:25
Сертифікати_.pdf
28 вересня 2020 00:25
працівники_.pdf
28 вересня 2020 00:25
наказ_протокол.pdf
28 вересня 2020 00:25
мат.тех.pdf
28 вересня 2020 00:25
копіяСтатуту.pdf
28 вересня 2020 00:25
згода_.pdf
28 вересня 2020 00:25
звітність.pdf
28 вересня 2020 00:25
довкілля_.pdf
28 вересня 2020 00:25
довідка_виконання.pdf
28 вересня 2020 00:25
довідка_аналог.pdf
28 вересня 2020 00:25
довідка не подання.pdf
28 вересня 2020 00:25
Відомості_Учасник.pdf
28 вересня 2020 00:25
Відомості_ЄДР.pdf
28 вересня 2020 00:25
витяг_ПДВ.pdf
28 вересня 2020 00:25
витяг_єдрпоу.pdf
28 вересня 2020 00:25
Аналогічні_.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 12:17
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:17
Дод.3.pdf
25 вересня 2020 12:17
Додаток 2 р.II.pdf
25 вересня 2020 12:17
Додаток 2 п.1.2..pdf
25 вересня 2020 12:17
Додаток 2 п.1.1..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ТОВ "ТД "НОРТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Переможець 302 004,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
302 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 13:52
Договір ЗД 21_20.pdf укладений
23 жовтня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 302 004,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 334,00 UAH)