Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво критого спортивного залу по вул.Фізкультури, 1 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Очікувана вартість
20 558 562,20 UAH
UA-2020-09-09-009820-b 2a7009523ba74253aa2836ecd17d5e0d
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Червоний

+380678223604 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua/page/3/
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11
Контактна особа: Ігор Червоний
+380678223604
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 16:33
Початок аукціону: 29 вересня 2020 14:15
Очікувана вартість: 20 558 562,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 102 792,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82354.25 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво критого спортивного залу по вул.Фізкультури, 1 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, Велика Олександрівка, Гагаріна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:39
ТД (зі змінами) будівництво критого спортивного залу.doc
17 вересня 2020 15:39
перелік змін від 17.09.2020.docx
09 вересня 2020 16:37
ТД будівництво критого спортивного залу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо додання документу.
Дата подання: 11 вересня 2020 11:15
Дата відповіді: 11 вересня 2020 13:18
Доброго дня, прошу повідомити чи потрібно у складі пропозиції надавати та заповнювати документ - "Додаток №11 до тендерної документації"???
Відповідь: Дякую за ззапитання. З даного приводу доводимо до відома, що учасник завантажує в систему свою пропозицію відповідно до умов тендерної документації
Лист відгук
Дата подання: 11 вересня 2020 13:18
Дата відповіді: 15 вересня 2020 10:13
В ТД вказано: лист відгук повинен бути виданий не раніше дати публікації оголошення про проведення даних відкритих торгів. Чи може лист відгук бути датою раніше, ніж дата оголошення даних відкритих торгів?
Відповідь: Дякую за запитання. З даного приводу доводимо до відома, що що відгук має бути наданий
Матеріали та обладнання
Дата подання: 11 вересня 2020 13:34
Дата відповіді: 15 вересня 2020 10:16
Прохання завантажити проектну документацію або вказати, які матеріали та обладнання будуть використовуватись. Не зрозуміло якої товщини та густини утеплювач, перерізи кабелів, труб гофрованих, труб холодного та гарячого водопостачання, повіртоводів, газоблок для внутрішніх та зовнішніх стін (розмір, товщина та ін.), штучне покриття (висота ворсу, марка і т.д.), поребрики (розмір та висота), електронагрівачі, світильники, вентилятори, кондиціонери, насоси , крани та вентилі сантехнічні (які саме), електрофурнітура і т.д. Без цих даних неможливо правильно вказати ціни на матеріали та правильно порахувати кошторисну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники закупівлі, до 18 вересня проектна документація буде обов'язково завантажена
Роз'яснення по змісту ТД
Дата подання: 15 вересня 2020 11:41
Дата відповіді: 15 вересня 2020 15:50
Доброго дня, У Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п.1.1. Замовники заначив: " - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у частині 4 цієї документації та відповідно до Технічного завдання Додаток 5; Але ТД не містить частини 4. Є Розділ IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції. - і відношення до переліку документів він не має. На яку частину 4 покладається Замовник у своїх вимогах? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання. Замовником сполучення "зазначених у частині 4 цієї документації та " буде виключено з тексту тендерної документації шляхом внесення змін.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 16 вересня 2020 16:27
Дата відповіді: 17 вересня 2020 08:44
Чи вважається будівництво багатоквартирного житлового будинку аналогічним договором?
Відповідь: У додатку №1 тендерної документації чітко прописано, що вважається аналогічним договором, а саме "Аналогічним договором є виконаний договір з будівництва, добудови та/або реконструкції будівель, об’єктів та /або споруд критого спортивного залу (подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі)."
Невідповідність ТД
Дата подання: 16 вересня 2020 16:36
Дата відповіді: 17 вересня 2020 08:46
Доброго дня, просимо усунути невідповідності у ТД. Згідно оприлюдненої ТД Розділ 5 п. 3 "Інша інформація" вказано що "Учасник в складі тендерної пропозиції також надає: - копію ліцензії з додатками. Ліцензії на виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» від 30.03.2016 №256" Однак у Додатку 5 ТД вказано що "Даний об'єкт будівництва за класом наслідків (відповідальності) належить до класу наслідків (СС1)". То до якого Класу наслідків (відповідаль-ності) відноситься об’єкт : СС1? чи СС2, СС3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідно до експертного звіту "Будівництво критого спортивного залу по вул.Фізкультури, 1 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області" зазначено клас наслідків: СС1.
Зміни
Дата подання: 17 вересня 2020 11:26
Дата відповіді: 17 вересня 2020 15:56
ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ У ТД, (Розділ 5 п. 3 "Інша інформація" ) клас наслідків: СС1"
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до додатку №7 до тендерної документації, в пояснювальній запискі Ви можете відобразити причину не надання будь-яких документів до своєї пропозиції
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-009820-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ " БУД - ІННОВАЦІЯ ", Код ЄДРПОУ:41202888
Дата подання: 31 жовтня 2020 09:15
Порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимагаємо від замовника надати відповідь щодо викладеного у нашій Вимозі з дотриманням Закону України "Про публічні закупівлі" .
Скасована
Дата: 31 жовтня 2020 09:20
Причина: Не завантажено файловий документ скарги по технічним причинам
Номер вимоги: UA-2020-09-09-009820-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ " БУД - ІННОВАЦІЯ ", Код ЄДРПОУ:41202888
Дата подання: 31 жовтня 2020 09:23
Порушення замовником Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимагаємо від замовника надати відповідь щодо викладеного у нашій Вимозі з дотриманням Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2020 11:05
1. Надати відповідь на вимогу ТОВ «БУД-ІННОВАЦІЯ» наступного змісту:
Так дійсно, 23.102020 року уповноваженою особою – Рясенко Оленою Вікторівною, помилково була зазначена дата протоколу 05.08.2020 року, про що свідчить протокол уповноваженої особи від 09.09.2020 року про затвердження тендерної документації по відкритим торгам на закупівлю робіт по об’єкту: «Будівництво критого спортивного залу по вул.Фізкультури, 1 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області» ДСТУ Б.Д.1.1-1 (Код за ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель – відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-09-009820-b.
Крім того, з тексту вимоги учасника за вих.№3110/01 від 31.10.2020 року, вбачається, що замовник має скасувати перелік підстав дискваліфікації зазначених у протоколі №326. З даного приводу слід наголосити на тому факту, що диспозиція ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель
Номер вимоги: UA-2020-09-09-009820-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 03 листопада 2020 12:15
Вимога про надання додаткової інформації
Вимога про надання додаткової інформації
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 10:36
Дякую за направлену вимогу щодо закупівлі. Дана вимога була оприлюднена в електронній системі, але у зв'язку з подачею Вами, 06.11.2020 року скарги до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель, замовник був позбавлений можливості завантаження в систему протоколу щодо задоволення вимоги. Після розгляду скарги, та розблокування системи, вимога буде задоволена, шляхом скасування протоколу про дискваліфікацію ДП "Сітібуд" ПАТ "Будівельник-14".
Номер вимоги: UA-2020-09-09-009820-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 21 грудня 2020 17:32
Вимога про надання додатковаї інформації
Вимога про надання додатковаї інформації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 грудня 2020 17:39
відповідно до умов протоколу

Документи подані скаржником

Документи

02 листопада 2020 11:05
Протокол №341.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

21 грудня 2020 16:01
вимога

Документи

24 грудня 2020 17:39
Протокол №467.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-09-009820-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 06 листопада 2020 16:03
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ДП "Сітібуд" ПРАТ "Будівельник-14"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2020 21:33
рішення від 11.11.2020 № 20908 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2020 21:33
рішення від 30.11.2020 № 22131.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2020 21:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №22131-р/пк-пз від 30.11.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовником завантажено в систему протокол №338-1 від 06.11.2020 року, про скасування протоколу №338 від 29.10.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції учасника №2 дочірнього підприємства "СІТІБУД" приватного акціонерного товариства "Будівельник-14".
Дата виконання рішення замовником: 15 грудня 2020 08:36
Номер скарги: UA-2020-09-09-009820-b.b6
Статус:
Задоволено
Скаржник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 24 грудня 2020 16:59
Скарга на рішення Замовника
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2020 21:43
рішення від 28.12.2020 № 23904 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 21:43
рішення від 12.01.2021 № 388.pdf
Дата публікації: 15 січня 2021 20:57

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 15:06
додатки
06 листопада 2020 15:06
Скарга на рішення Замовника
16 листопада 2020 16:17
Додаткова інформація
16 листопада 2020 16:17
додатки
16 листопада 2020 16:17
додатки

Документи подані замовником

23 листопада 2020 16:56
Протокол №338-1 від 06.11.2020 р..pdf

Документи подані скаржником

24 грудня 2020 16:19
додатки

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000025 ● 1672365cae24405fa2c74c15cacb2156
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 17:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-09-09-009820-b 09.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-19 10:19:00

Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


18.11.2020 № 324

Київ



Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2020-09-09-009820-b.a4,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-09-09-009820-b, прийняте наказом Держаудитслужби від 23 жовтня 2020 року № 298 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 12 листопада 2020 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-30 08:09:14

повідомлення

Замовник ознайомився з інформацією щодо призупинення моніторингу по закупівлі

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " БУД - ІННОВАЦІЯ " 16 381 495,19
UAH з ПДВ
16 381 495,19
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 18 526 198,80
UAH з ПДВ
18 320 611,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" 18 610 000,00
UAH з ПДВ
18 404 414,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестком-М" 19 801 418,37
UAH з ПДВ
19 801 418,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 19:30
Електронний підпис
28 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:30
25-66 - 89.imd
28 вересня 2020 14:29
25-65- ДЦ_ДЦ_Договiрна_цiна.pdf
28 вересня 2020 13:40
25-63-5-Акт__1_серпен__2020р.pdf
28 вересня 2020 13:40
25-63-4-Акт__2_квiтен__2020р.pdf
28 вересня 2020 13:40
25-63-3-Акт__1_квiтен__2020р.pdf
28 вересня 2020 13:39
25-49 -Додаток _ 6.pdf
28 вересня 2020 13:39
25-58 - Додаток _ 7.pdf
28 вересня 2020 13:39
25-63-6-Акт__2_серпен__2020р.pdf
28 вересня 2020 13:39
25-40 - Додаток _ 4.pdf
28 вересня 2020 13:38
25-02- Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 16:30
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:26
довідки.rar
28 вересня 2020 16:26
реєстер.PDF
28 вересня 2020 16:26
в.о. кошторис.rar
28 вересня 2020 16:26
стат док.rar
28 вересня 2020 16:26
мирне1.rar
28 вересня 2020 16:26
мирне.rar
28 вересня 2020 16:26
мирне акти.rar
28 вересня 2020 16:26
ГАРАНТІЯ 8710-20.zip

Публічні документи

30 жовтня 2020 17:16
Трудова Мальченко В.В..pdf
30 жовтня 2020 17:16
Наказ Мальченко В.В..pdf
30 жовтня 2020 17:16
Лист згода Крупко Т.А..pdf
30 жовтня 2020 17:16
Диплом Мальченко.pdf
30 жовтня 2020 17:16
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2020 14:58
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:57
Довідка пункт 6 ст 17.pdf
28 вересня 2020 14:57
Графік виконання робіт.pdf
28 вересня 2020 14:57
Штатний розпис 2020р.pdf
28 вересня 2020 14:57
Трудові працівників.pdf
28 вересня 2020 14:57
Трудові ІТР.pdf
28 вересня 2020 14:57
Страховий поліс Сич Д.О..pdf
28 вересня 2020 14:57
Статут.pdf
28 вересня 2020 14:57
Сертифікат Сич Д.О..PDF
28 вересня 2020 14:57
Паспорт директора.pdf
28 вересня 2020 14:57
Ліцензія Трест БСБ.PDF
28 вересня 2020 14:57
Ліцензія АВК 5.pdf
28 вересня 2020 14:57
ІПН директора.pdf
28 вересня 2020 14:57
ЗП БСБ 12 500.pdf
28 вересня 2020 14:57
ДЦ (повн).pdf
28 вересня 2020 14:57
Документи про освіту.pdf
28 вересня 2020 14:57
Договір МП Олта.PDF
28 вересня 2020 14:57
Довідки з банків.rar
28 вересня 2020 14:57
Довідка пункт 13 ст 17.pdf
28 вересня 2020 14:57
Довідка пункт 12 ст 17.pdf
28 вересня 2020 14:57
Довідка пункт 5 ст 17.pdf
28 вересня 2020 14:57
Витяги з трудових.pdf
28 вересня 2020 14:57
№1 Баланс.rar
28 вересня 2020 14:57
1016.pdf
28 вересня 2020 14:57
1015.pdf
28 вересня 2020 14:57
1014.pdf
28 вересня 2020 14:57
1ДФ.rar

Публічні документи

22 грудня 2020 14:01
Електронний підпис
22 грудня 2020 14:01
Електронний підпис
22 грудня 2020 13:59
Довідка_МВС.pdf
21 грудня 2020 17:30
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:21
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:21
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:18
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:17
Електронний підпис
21 грудня 2020 17:16
Лист відгук.pdf
21 грудня 2020 17:16
МВС.pdf
09 листопада 2020 11:19
Електронний підпис
09 листопада 2020 11:18
МВС.pdf
09 листопада 2020 11:17
Лист відгук.pdf
03 листопада 2020 09:24
Електронний підпис
03 листопада 2020 08:44
Довідка_про наявність МТБ.pdf
03 листопада 2020 08:43
Довідка_про наявність МТБ.pdf
28 вересня 2020 10:24
Електронний підпис
28 вересня 2020 10:20
Фото_виконаних робіт.rar
28 вересня 2020 10:20
Статут.pdf
28 вересня 2020 10:20
Кошторис.pdf
28 вересня 2020 10:19
Фінансова звітність.zip
28 вересня 2020 10:19
Ліцензія з додатками.pdf
28 вересня 2020 10:19
Ліцензія АВК.pdf
28 вересня 2020 10:19
Копія паспорта.pdf
28 вересня 2020 10:19
Додаток №11_аналіз ринку.pdf
28 вересня 2020 10:19
Картка ІПН.pdf
28 вересня 2020 10:19
Довідка_штатний розпис.pdf
28 вересня 2020 10:19
Додаток №2_ст.17.pdf
28 вересня 2020 10:19
Довідка_захист довкілля.pdf
28 вересня 2020 10:19
1ДФ.pdf
28 вересня 2020 10:19
Виписка з ЄДР.pdf
28 вересня 2020 10:19
Довідка_ про санкції.pdf
28 вересня 2020 10:19
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " БУД - ІННОВАЦІЯ "

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"

ТОВ "Інвестком-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ " БУД - ІННОВАЦІЯ "
#41202888
Рішення скасоване 16 381 495,19
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 08:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2020 10:37
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
Рішення скасоване 18 320 611,10
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 08:17
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"
#13707422
Рішення скасоване 18 404 414,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 08:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 14:55
ТОВ "Інвестком-М"
#32590106
Рішення скасоване 19 801 418,37
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 08:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 16:36
ТОВ " БУД - ІННОВАЦІЯ "
#41202888
Відхилено 16 381 495,19
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 08:48
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"
#32458745
Відхилено 18 320 611,10
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 11:59
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД"
#13707422
Відхилено 18 404 414,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 12:02
ТОВ "Інвестком-М"
#32590106
Переможець 19 801 418,37
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 12:43

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.2 додатку №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної документації, учасник має надати: - Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції скановану копію довідки за зразком, що містить інформацію про кваліфікацію, знання та досвід штатних спеціалістів (своїх або інших осіб на підставі правочинів (субпідрядників), які будуть задіяні під час виконання робіт, що є предметом закупівлі. В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає накази про призначення або копію трудової книжки (першу сторінку, сторінку з даними про призначення на останнє місце роботи та сторінку про переведення або зміну посади на останньому місці роботи, якщо це було), або договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці про наявність інженерно-технічного персоналу. Учасником до тендерної пропозиції надано довідку за вих.№25-36 від 25 вересня 2020 року про наявність робітників робочих професій в кількості 14 осіб, проте, на виконання вимог п.2 додатку 1 тендерної документації учасник не надав на зазначених працівників наказ/трудову/договір ЦПХ , натомість надає на кого посвідчення виробничої професії, документ з охорони праці, свідоцтво про реєстрацію т/з). Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник також повинен надати: копію штатного розпису; ІТР: - Начальник дільниці - Інженер з проектно-кошторисної роботи. - Інженер з охорони праці згідно ЗУ «Про охорону праці». - Кольорові скан-копії посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці відповідальних працівників, затверджені підписом та печаткою уповноваженої особи учасника. - Кольорова скан-копія витягу (іншого документу), що засвідчує здійснену перевірку знань з питань охорони праці, затверджені підписом та печаткою уповноваженої особи учасника. - Кольорова скан-копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписом інженера-проектувальника та уповноваженої особи, та відбитком печатки). - Кольорова сканкопія страхового полісу інженера-проектувальника, чинного на дату подання тендерної пропозиції на електронний майданчик. Кольорова скан-копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-геодезиста (завірена підписом інженера-геодезиста та уповноваженої особи, та відбитком печатки). - інші працівники, які будуть залучені до виконання будівельних робіт (капітального ремонту) з відповідною освітою та досвідом роботи. Отже, Учасником в наданій тендерній пропозиції, відсутній документ (навчання, перевірка знань) з охорони праці на працівників: – інженера з охорони праці Малківського Вацлава Йосиповича, інженера кошторисника – Кравцову Валентину Іванівну. Отже, враховуючи викладене, учаснику необхідно усунути невідповідності в інформації та/ або документах.

Документи

23 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:09
Протокол №326.pdf
21 жовтня 2020 10:36
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:31
Протокол №312.pdf
29 вересня 2020 14:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:50
Протокол №338.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та або документах, а саме: Відповідно до п.1 додатку №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник не надав жодного документу на підтвердження інформації, стосовно наявності офісного та (за потреби) виробничого приміщення (із зазначенням адреси та права власності або користування ними) учасник надає довідку в довільній формі. До довідки надаються копії підтверджуючих документів на право власності чи користування (договір оренди або суборенди). Відповідно до п.2 додатку №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної документації, учасник має надати: - Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції скановану копію довідки за зразком, що містить інформацію про кваліфікацію, знання та досвід штатних спеціалістів (своїх або інших осіб на підставі правочинів (субпідрядників), які будуть задіяні під час виконання робіт, що є предметом закупівлі. В підтвердження наявності в учасника працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає накази про призначення або копію трудової книжки (першу сторінку, сторінку з даними про призначення на останнє місце роботи та сторінку про переведення або зміну посади на останньому місці роботи, якщо це було), або договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність працівників в учасника, на кожну особу зазначену в Довідці про наявність інженерно-технічного персоналу. Учасником до тендерної пропозиції надано довідку 25 вересня 2020 року про наявність інженерно-технічного персоналу, проте, на виконання вимог п.2 додатку 1 тендерної документації учасник не надав згоду на обробку персональних даних у відповідності до Додатку №8 на наступних працівників: провідного інженера конструктора –Плєшаков А.Д, та інженера конструктора – Крупко Т.А. Отже, враховуючи викладене, учаснику необхідно усунути невідповідності в інформації та/ або документах.

Документи

02 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:00
Протокол №345.pdf
29 жовтня 2020 16:52
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.1 додатку №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник не надав жодного документу на підтвердження інформації, стосовно наявності офісного та (за потреби) виробничого приміщення (із зазначенням адреси та права власності або користування ними) учасник надає довідку в довільній формі. До довідки надаються копії підтверджуючих документів на право власності чи користування (договір оренди або суборенди).

Документи

15 грудня 2020 08:48
Електронний підпис
15 грудня 2020 08:48
Протокол №448.pdf

Документи

15 грудня 2020 11:59
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:51
Протокол №450.pdf

Документи

15 грудня 2020 12:02
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:00
Протокол №452.pdf
15 грудня 2020 12:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інвестком-М"
#32590106
19 801 418,37
UAH з ПДВ
Документи