Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (I черга)
Очікувана вартість
16 911 468,00 UAH
UA-2020-09-09-008171-b 7874405278494e27ba7506b1a8ff339a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:58
Очікувана вартість: 16 911 468,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 507 344,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків -СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (I черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору. Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 15:30
Додаток 3.pdf
09 вересня 2020 15:30
Специфікація Святогірськ Корпуси Перлина Донеччини Рек (I черга).zip
09 вересня 2020 15:30
Проект Договору 2020.docx
09 вересня 2020 15:30
Додаток 2.pdf
09 вересня 2020 15:30
Додаток 1.pdf
09 вересня 2020 15:30
Додаток 8.pdf
09 вересня 2020 15:30
Додаток 5.pdf
09 вересня 2020 15:30
ТД №66 (544) Святогірськ Корпуси Перлина Донеччини Рек (І черга).pdf
09 вересня 2020 15:30
Додаток 4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" 15 900 000,00
UAH з ПДВ
15 392 655,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 16 290 026,58
UAH з ПДВ
15 782 682,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" 16 400 000,00
UAH з ПДВ
15 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС" 16 540 075,14
UAH з ПДВ
15 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Українська будівнича компанія 16 428 000,00
UAH з ПДВ
16 428 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2020 18:51
Електронний підпис
27 вересня 2020 18:51
Файли з накладеним ЄЦП.zip
27 вересня 2020 18:51
34_ДЦ_ВРЛС_2-1-6.zip
27 вересня 2020 18:51
Довідка про працівників.pdf
27 вересня 2020 18:51
9. Довiдка банку.pdf
27 вересня 2020 18:51
8. Баланс.pdf
27 вересня 2020 18:51
10. Ліцензії.pdf
27 вересня 2020 18:51
статут Веста.pdf
27 вересня 2020 18:51
7. Повнов. Котляр І.В.pdf
27 вересня 2020 18:51
5. Субпідрядники.pdf
27 вересня 2020 18:51
4. Графік.pdf
27 вересня 2020 18:51
3. Зведена Довідка.pdf
27 вересня 2020 18:51
2. Досвід.pdf
27 вересня 2020 18:51
1. Заява пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 12:19
Електронний підпис
23 вересня 2020 12:18
7.Повноваження4.pdf
23 вересня 2020 12:18
10.Ліцензії та дозволи.pdf
23 вересня 2020 12:18
2. Відгук ДКБ.PDF
23 вересня 2020 12:18
8.Баланс.pdf
23 вересня 2020 12:18
9.Довідки банку.pdf
23 вересня 2020 12:18
4.Графк робіт.pdf
23 вересня 2020 12:18
2.Довідка про досвід.pdf
23 вересня 2020 12:18
3.Зведена довідка.pdf
23 вересня 2020 12:18
1.Заява-пропозиція.pdf
23 вересня 2020 12:18
5.Субпідрядники.pdf
23 вересня 2020 12:18
Довідки з ЕЦП.rar

Публічні документи

25 вересня 2020 19:21
Електронний підпис
25 вересня 2020 19:20
Електронний підпис
25 вересня 2020 19:20
9. Довідка з банку.pdf.p7s
25 вересня 2020 19:20
8. Баланс.pdf.p7s
25 вересня 2020 19:20
5. Субпідрядники.PDF.p7s
25 вересня 2020 19:20
4. Графік.PDF.p7s
25 вересня 2020 19:20
3. Зведена довідка.PDF.p7s
25 вересня 2020 19:20
2. Досвід.pdf.p7s
25 вересня 2020 19:20
10. Ліцензії та дозволи.PDF.p7s
25 вересня 2020 19:20
1. Заява-пропозиція.PDF.p7s

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:49
Стаття 17 з ЕЦП.rar
15 жовтня 2020 17:49
Довідки по ст 17.pdf.p7s.zip
15 жовтня 2020 17:49
Довідка ДПС.pdf
25 вересня 2020 21:54
Електронний підпис
25 вересня 2020 21:52
Файли з КЕП.zip
25 вересня 2020 21:52
ЕЦП.zip
25 вересня 2020 21:52
10. Ліцензії та дозволи.pdf
25 вересня 2020 21:52
9. Довідка банку.pdf
25 вересня 2020 21:52
8. Баланс.pdf
25 вересня 2020 21:52
5. Субпідрядники.pdf
25 вересня 2020 21:52
4. Графік.pdf
25 вересня 2020 21:52
3. Зведена довідка.pdf
25 вересня 2020 21:52
2. Досвід.pdf
25 вересня 2020 21:52
1.Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 17:17
Електронний підпис
24 вересня 2020 17:15
ЕЦП.rar
24 вересня 2020 17:15
10. Ліцензії та дозволи.pdf
24 вересня 2020 17:15
9. Довідка банку.pdf
24 вересня 2020 17:15
8. Баланс.pdf
24 вересня 2020 17:15
5. Субпідрядники.pdf
24 вересня 2020 17:15
4. Графік.pdf
24 вересня 2020 17:15
3. Зведена довідка.pdf
24 вересня 2020 17:15
2. Досвід.pdf
24 вересня 2020 17:15
1. Заява-пропозиція.docx.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС"

ТОВ Українська будівнича компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ"
#42611377
Відхилено 15 392 655,95
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:20
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"
#31298427
Відхилено 15 782 682,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"
#25327860
Відхилено 15 860 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 15:35
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС"
#32400247
Переможець 15 899 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА "БАЗИС"
#32400247
15 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2023 11:39
ду 7 від 01.10.2021 дог 120б-20.pdf зміни до договору
03 травня 2023 11:37
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:30
ду 9 від 22.12.2021 дог 120б-20 від 23.10.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 15:16
ду 8 від 25.11.2021 дог 120б-20.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 15:15
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 15:56
ду 6 від 10.09.2021 дог 120б-20.pdf зміни до договору
10 вересня 2021 14:39
ду5 від 02.06.2021 дог 120б-20.pdf зміни до договору
02 червня 2021 13:20
ду 4 від 20.04.2021 дог 120б-20.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 11:05
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 10:19
ду3 від 16.01.2021 дог 120б-20 від 23.10.2020.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:17
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 09:13
Договір 120б-20 від 23.10.2020.pdf укладений
26 жовтня 2020 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через затримку фінансування витрат замовника зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Подовження строку дії договору до 31.01.2022. Зміна р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: 120б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ду4 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану; Ду5 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна ДЦ без зміни загальної вартості договору; Ду6 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. (зміни до договору оприлюднено відповідно до вимог статтей 5, 10 Закону України "Про публічні закупівлі")
Номер договору про закупівлю: 120б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено реквізити підрядника
Номер договору про закупівлю: 120б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 8 від 25.11.2021 дог 120б-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено обсяг фінансування, додаток "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 120б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 9 від 22.12.2021 дог 120б-20 від 23.10.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п.3.3 та додаток 3 "План фінансування" Договору
Номер договору про закупівлю: 120б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML