Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування (перезарядка) вогнегасників
Очікувана вартість
58 900,00 UAH
UA-2020-09-09-007377-b 64166986161d47728d4078492ef05589
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чемерпільська Анна Миколаївна

+380975035818 ann33701110@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Чемерпільська Анна Миколаївна
+380975035818
ann33701110@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 15:46
Очікувана вартість: 58 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 294,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
466 шт
Вогнегасник ВП-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
3 шт
Вогнегасник ВП-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
293 шт
Вогнегасник ВП-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
119 шт
Вогнегасник ВВК-2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
8 шт
Вогнегасник ВВК-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
5 шт
Вогнегасник ВВК-1,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичного виконанння послуг на підставі рахунків та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 15:01
ОГОЛОШЕННЯ Перезарядка вогнегасників 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА" 35 438,00
UAH з ПДВ
35 143,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 41 064,00
UAH з ПДВ
35 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ФЕНІКС" 46 101,00
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ" 41 695,00
UAH з ПДВ
41 695,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 48 320,00
UAH з ПДВ
48 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАІРГРУП" 54 954,00
UAH з ПДВ
54 954,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 18:01
Електронний підпис
17 вересня 2020 18:00
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 18:00
Технічна специфікація.pdf
17 вересня 2020 18:00
Про зміну адреси.pdf
17 вересня 2020 18:00
Наказ на ліцензію.pdf
17 вересня 2020 18:00
Наказ на директора.pdf
17 вересня 2020 18:00
Копії сертифікатів.pdf
17 вересня 2020 18:00
Дозвіл Держпраці.pdf
17 вересня 2020 18:00
Дозвіл Держпраці_1.pdf
17 вересня 2020 18:00
Довідка щодо підписанта.pdf
17 вересня 2020 18:00
Довідка про досвід.pdf
17 вересня 2020 18:00
Довідка персонал .pdf
17 вересня 2020 18:00
Довідка МТБ .pdf
17 вересня 2020 18:00
Декларація Держпраці .PDF
17 вересня 2020 18:00
Відомості про учасника .pdf
17 вересня 2020 18:00
Витяг ПДВ_.pdf
17 вересня 2020 18:00
Витяг ЄДР.pdf
17 вересня 2020 18:00
Акт виконаних робіт _2.pdf
17 вересня 2020 18:00
Акт виконаних робіт _1.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:28
пропозиція.pdf
16 вересня 2020 17:28
Порошок паспорт якості.pdf
16 вересня 2020 17:28
інструкція до CFA Mobil.pdf
16 вересня 2020 17:28
інструкція до PSM JUNIOR.pdf
16 вересня 2020 17:28
тех завдання.pdf
16 вересня 2020 17:28
свідоцтво Шабловський.pdf
16 вересня 2020 17:28
лист згода.pdf
16 вересня 2020 17:28
інформаційна довідка.pdf
16 вересня 2020 17:28
база обладнання.pdf
16 вересня 2020 17:28
Виписка з ЄДР.pdf
16 вересня 2020 17:28
витяг з эдр 16.09.2020.pdf
16 вересня 2020 17:28
Наказ 593-16.10.2019(ліцензія).pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 08:59
Електронний підпис
17 вересня 2020 08:57
Статут.PDF
17 вересня 2020 08:57
Пропозиція.PDF
17 вересня 2020 08:57
Проект договору.PDF
17 вересня 2020 08:57
Наказ на директ..PDF
17 вересня 2020 08:57
Лист щодо ліцензії.PDF
17 вересня 2020 08:57
Лист згода на обробку.PDF
17 вересня 2020 08:57
Інформаційна довідка.PDF
17 вересня 2020 08:57
Довідка ст 17.PDF
17 вересня 2020 08:57
Довідка право підпису.PDF
17 вересня 2020 08:57
Довідка платник ЄП.PDF
17 вересня 2020 08:57
Довідка захист довкілля.PDF
17 вересня 2020 08:57
Довідка ДСТУ.PDF
17 вересня 2020 08:57
Гарантійний термін.PDF
17 вересня 2020 08:57
Виписка.PDF

Публічні документи

17 вересня 2020 11:33
Електронний підпис
17 вересня 2020 11:25
Опис.pdf
17 вересня 2020 11:25
Наказ ДСНС.pdf
17 вересня 2020 11:25
Довідки.pdf
17 вересня 2020 11:25
Витяг з Єдиного податку.pdf
17 вересня 2020 11:25
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 13:04
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:45
9.2 Посвідчення Макієнко.pdf
16 вересня 2020 12:45
9.1 Посвідчення Мороз.pdf
16 вересня 2020 12:45
Цінова пропозиція 0325.pdf
16 вересня 2020 12:45
Статут ФаірГруп.pdf
16 вересня 2020 12:45
Статистика 12.07.18 с печ.pdf
16 вересня 2020 12:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 вересня 2020 12:45
Лицензия_ФаирГрупп.pdf
16 вересня 2020 12:45
Выписка общ файлом.pdf
16 вересня 2020 12:45
Витяг з ЄДРПОУ 28.01.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПРОТИПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ "ФЕНІКС"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕДТЕХ"

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

ТОВ "ФАІРГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДЕФЕНДІНГ ТЕКНОЛОДЖІ УКРАЇНА"
#41372962
Відхилено 35 143,50
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 15:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 35 400,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:52

Документи

22 вересня 2020 15:43
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:32
Протокол

Документи

23 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:42
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
35 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:42
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 08:08
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 12:05
додаткова угода.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 12:04
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 15:14
додаткова угода 1 від 31.12.20.pdf зміни до договору
12 січня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 11:55
Договір укладений
28 вересня 2020 11:52
Договір укладений
28 вересня 2020 11:52
Договір укладений
28 вересня 2020 11:52
Договір укладений
28 вересня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження сроку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника . п.8.1. договору викласти у новій редакції : Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2021 року , але в будь якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни розділу 10 "Юридичні адреси та реквізити сторін" та викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 35 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 900,00 UAH)