Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування)(Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Очікувана вартість
333 827 000,00 UAH
UA-2020-09-09-007163-b c163de8b162a4b6b8c42fd9490441c93
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Додаткові контактні особи: Чирва Василь Іванович
+380675501070
chirva@kst.in.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans"
National ID: 02772037
Contact point: Angela Bulavina
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Additional contacts: Чирва Василь Іванович
+380675501070
chirva@kst.in.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 333 827 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 669 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1600000 UAH
Publication date: 09 вересня 2020 14:52
Enquiries until: 30 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 333 827 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 669 135 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, c. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 14:52
Продовження додатку 4 ТД коригування.rar
09 вересня 2020 14:52
ТД _ евро коригування 09.09.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-007163-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МАГНУС", Код ЄДРПОУ:41921259
Дата подання: 29 вересня 2020 19:23
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення тендеру

Відповідно до п.п. 14 п. 1 Розділу 3 тендерної документації Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи та/або газонебезпечні роботи) (дозвіл повинен бути чинним станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Зазначена вимога п.п. 14 п. 1 Розділу 3 тендерної документації є дискримінаційною для нас, як для потенційного учасника цієї процедури закупівлі, та суперечить нормам чинного законодавства України з огляду на наступне.
Нормою п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок № 1107) у чинній редакції виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Згідно Додатку 6 Порядку № 1107 встановлено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, у п. 25 якого передбачені газополум’яні роботи.
Отже, газополум’яні роботи виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (п.25 додатка 6 Порядку № 1107).
Однак, замовником встановлена вимога щодо надання учасниками саме дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи та/або газонебезпечні роботи). Разом з тим чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі законодавством України не передбачена можливість отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на газополум’яні роботи. Зазначений вид робіт здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Ми, як потенційні учасники цієї закупівлі, у відповідності до вимог чинного законодавства маємо декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання небезпечних робіт, таких як газополум’яні роботи, що дає нам право виконувати роботи, що є предметом цієї закупівлі у повному обсязі. Однак з огляду на невідповідність вимоги п.п. 14 п. 1 Розділу 3 тендерної документації нормам чинного законодавства України надання нами у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не вважатиметься наданням дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи) та стане підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Зазначене є порушенням п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель, таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на вищевказане просимо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом викладення вимоги п.п. 14 п. 1 Розділу 3 тендерної документації у наступній редакції: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: копію дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи та/або газонебезпечні роботи) (дозвіл повинен бути чинним станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій)».
Крім того, згідно із ст. 164-14 КУпАП таке порушення, як тендерна документація, складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, зазначені у цій Вимозі діяння тендерного комітету Замовника тягнуть за собою накладення адміністративного штрафу у розмірі 1700 грн.
Повідомляємо, що у разі не задоволення цієї Вимоги будемо звертатись із скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Державної аудиторської служби України та правоохоронних органів із заявою щодо проведення перевірки щодо законності дій тендерного комітету Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 13:19
Вимоги тендерної документації сформовані з урахуванням положень чинного законодавства.
Разом з тим, відповідно до п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти..
З огляду на викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення змін.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000046 ● 6ec163f8ea4f45d9ba5e2ccc871abd7e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-09-09-007163-b 09.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вимог частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). П.2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 №648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» Державне підприємство «ПРОЗОРРО» визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок). Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. З огляду на викладене, замовник має можливість заповнювати в електронній системі закупівель інформацію в полях, що визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель. В електронній системі закупівель адміністратором (ДП «ПРОЗОРРО») не реалізовані поля для внесення інформації щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Разом з тим, п.3 Порядку передбачає, що інформація в електронну систему закупівель вноситься не лише через заповнення електронних полів, а також шляхом завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Так, через автоматизоване робоче місце замовника при проведенні відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» замовником було оприлюднено тендерну документацію, положення якої містять інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, замовником не було порушено вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації щодо публічних закупівель, а не виконання з боку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як Уповноваженого органу з питань закупівель, та адміністратором електронної системи закупівель (ДП «ПРОЗОРРО») своїх управлінських функцій/владних повноважень не може свідчити про порушення чинного законодавства щодо публічних закупівель, що виникли з вини замовника. Разом з тим, Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» враховано позицію Державної аудиторської служби України і, зокрема, при оголошенні відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (оголошення № UA-2020-11-16-006182-c) інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій вказана у примітках до оголошення.

2020-11-19 11:33:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 листопада 2020
UA-2020-09-09-007163-bc163de8b162a4b6b8c42fd9490441c93
Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Місцезнаходження: 04208, Україна, м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 20:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 20:33
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 15:29
ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"
Відхилено
Документи
ПрАТ "МЕТРОБУД" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, містить недостовірну інформацію щодо реквізитів договору з Відокремленим структурним підрозділом ПАТ «Мостобуд» Управління механізації. В довідці вказані реквізити «№11-УМ від 30.03.2020», у той час як у складі тендерної пропозиції надано договір №15-УМ від 28.09.2020; - лист від учасника щодо продовження строку дії договору оренди від 06.07.2020 №06/07-2020 з ТОВ «Авангард» містить недостовірну інформацію щодо реквізитів вказаного договору (в листі міститься посилання на договір №06/04-2020 від 01.04.2020). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації «Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі.»; - п.1.2. Додатку 2 Тендерної документації «Надані Учасником договори (лізингу, послуг, суборенди, тощо) повинні діяти не менше строку виконання робіт, а у разі менше, то Учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену/скориговану учасником у відповідності з вимогами Додатку 9 тендерної документації, яка повинна містити достовірну інформацію щодо реквізитів договору Відокремленим структурним підрозділом ПАТ «Мостобуд» Управління механізації; - лист від учасника щодо продовження строку дії договору оренди від 06.07.2020 №06/07-2020 з ТОВ «Авангард», який повинен містити достовірну інформацію щодо реквізитів вказаного договору.

Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 13:03
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:19
гарантия 1600 000,00.zip
09 жовтня 2020 14:19
23-37. Техніка.rar
09 жовтня 2020 14:19
8-12. Лабораторія.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.6 п.1.1 Розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній наказ №22-к від 10.12.2016 щодо продовження повноважень керівника до 10.12.2019 (Кізіменко М.О.). 1.2. У складі тендерної пропозиції власне обладнання та механізми підтверджується балансовою довідкою від 29.08.2020, що не відповідає вимогам п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, яким передбачено надання документального підтвердження не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю. 1.3. П.13 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, містить інформацію про 3 одиниці вантажних самоскидів КРАЗ 65055. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, яким передбачено надання у складі тендерної пропозиції документів про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, якщо таке обладнання, машини, механізми або устаткування підлягають обов’язковій реєстрації, у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів на 2 одиниці вантажних самоскидів КРАЗ 65055. 1.4. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній документ про державну реєстрацію транспортного засобу, інформація про який вказана у п.31 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 1.5. У порушення вимог п.1.3. Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг лабораторії №80 від 18.09.2019, який станом на дату завантаження тендерної пропозиції в електронну систему закупівель був недійсним. 1.6. У порушення вимог п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано відгуки по всім аналогічним договорам, які не містять інформації щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру по договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.6 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації «копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - довідку щодо особи (осіб), уповноваженої(их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання іншою особою - доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб); *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. - для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, - у разі підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю уповноваженою особою учасника, у складі тендерної пропозиції надається доручення (довіреність) учасника». 2.2. П.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації (витяг) «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням.». 2.3. П.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації (витяг) «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: документами про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, якщо таке обладнання, машини, механізми або устаткування підлягають обов’язковій реєстрації.». 2.4. П.1.3 Додатку 2 до Тендерної документації «Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність: - лабораторії для виконання досліджень по ущільненню ґрунту - лабораторії для виконання досліджень по міцності бетону Наявність вищезазначених лабораторій підтверджується чинним сертифікатом визнання вимірювальних можливостей (свідоцтво про технічну компетентність, атестату про акредитацію, рішення про визнання вимірювальних можливостей, свідоцтво про атестацію, тощо) лабораторії з додатком (перелік вимірювальних можливостей лабораторії з контролю виробництва) до нього. У разі оренди учасником лабораторії (або отримання послуг лабораторії згідно договору) у складі тендерної пропозиції додатково надається чинний договір.». 2.5. П.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації «У відгуку має бути інформація, щодо наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру по договору.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - наказ №22-к від 10.12.2016 щодо продовження повноважень керівника до 10.12.2019 (Кізіменко М.О.). 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - балансову довідку, сформовану/складену не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю, яка повинна підтверджувати обладнання вказане у довідці, складеній у відповідності з вимогами Додатку 9 тендерної документації. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - свідоцтва про державну реєстрацію 3-х вантажних самоскидів КРАЗ 65055, інформація про які вказана у п.13 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - документ про державну реєстрацію транспортного засобу, інформація про який вказана у п.31 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – документальне підтвердження продовження строку дії договору про надання послуг лабораторії №80 від 18.09.2019. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – відгуки по всім аналогічним договорам, які повинні містити інформацію наявності/відсутності оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, а також будь-яких інших оперативно-господарських санкцій відповідно до частини 2 статті 236 Господарського кодексу України а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру по договору.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за Жовтень 2020 р. до договору №03-107 про надання послуг технікою від 29.03.2019 з КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст» не підтверджує (не містить інформацію) обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у пп.6.9, 6.10 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - у порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано свідоцтво про державну реєстрацію на транспортний засіб, вказаний у п.2.1 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, у форматі, який не дає можливості ідентифікувати приналежність транспортного засобу ПАТ «Південспецбуд». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) та яка повинна відповідати Методичним рекомендаціям про застосування регістрів бухгалтерського обліку малими підприємствами, затверджених наказом МФУ № 422 від 25.06.2003 року) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або орендодавця/надавача послуг тощо та/або іншими документами, що підтверджують право орендодавця/надавача послуг/лізингодавця тощо розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням.»; - п.1.2 Додатку 2 Тендерної документації «Наявність вищезазначених обладнання, машини, механізми або устаткування підтверджується: документами про державну реєстрацію на обладнання, машини, механізми або устаткування, якщо таке обладнання, машини, механізми або устаткування підлягають обов’язковій реєстрації.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Оборотно-сальдову відомість до договору №03-107 про надання послуг технікою від 29.03.2019 з КП по ремонту і утриманню мостів і шляхів м.Києва «Київавтошляхміст», яка повинна підтверджувати обладнання, машини, механізми, техніку/устаткування, інформація про які вказана у пп.6.9, 6.10 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації, та/або інші документи, що підтверджують право надавача послуг розпоряджатися обладнанням, машинами, механізмами, технікою або устаткуванням, інформація про які вказана у пп.6.9, 6.10 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовленої згідно форми Додатку 9 Тендерної документації; - свідоцтво про державну реєстрацію на транспортний засіб, вказаний у п.2.1 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, у форматі, який повинен надати можливість ідентифікувати приналежність транспортного засобу ПАТ «Південспецбуд».

Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 22:55
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:54
2. Экскаватор ЕК-12 ТН05071.pdf
10 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
10 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:01
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:01
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:59
10. Забезпечення.rar
09 жовтня 2020 17:59
1. Реєстр документів.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 12:31
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:50
п. 36.pdf
10 жовтня 2020 11:50
пп 38-43.rar
10 жовтня 2020 11:50
пп 44-81.rar
10 жовтня 2020 11:50
п. 35 ч.2.rar
10 жовтня 2020 11:50
п.35 ч.1.rar
10 жовтня 2020 11:50
пп 32-34.rar
10 жовтня 2020 11:50
п. 27 ч.3.rar
10 жовтня 2020 11:50
п.27 ч.2.rar
10 жовтня 2020 11:50
п.27 ч.1.rar
10 жовтня 2020 11:50
пп 24-26,28-31.rar
10 жовтня 2020 11:50
п. 23 трудові.rar
10 жовтня 2020 11:50
пп 17-22.rar
10 жовтня 2020 11:50
пп 2-16.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС"

ПрАТ "МЕТРОБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 295 000 000,00
UAH з ПДВ
295 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 22:55
Електронний підпис
05 листопада 2020 22:54
2. Экскаватор ЕК-12 ТН05071.pdf
10 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
10 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:01
Електронний підпис
09 жовтня 2020 18:01
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:59
10. Забезпечення.rar
09 жовтня 2020 17:59
1. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій