Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region " (Аdjustment)(Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Вебсайт: | http://kst.in.ua |
Місцезнаходження: | 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Контактна особа: |
Анжела Булавіна +30675501033 zakupku.kst@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Чирва Василь Іванович +380675501070 chirva@kst.in.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans" |
National ID: | 02772037 |
Contact point: |
Angela Bulavina +30675501033 zakupku.kst@gmail.com |
Additional contacts: |
Чирва Василь Іванович +380675501070 chirva@kst.in.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 333 827 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 669 135,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1600000 UAH |
Publication date: | 09 вересня 2020 14:52 |
Enquiries until: | 30 вересня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 жовтня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 333 827 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 669 135 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2020 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2020 14:52 |
Продовження додатку 4 ТД коригування.rar | |
09 вересня 2020 14:52 |
ТД _ евро коригування 09.09.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до п.п. 14 п. 1 Розділу 3 тендерної документації Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи та/або газонебезпечні роботи) (дозвіл повинен бути чинним станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Зазначена вимога п.п. 14 п. 1 Розділу 3 тендерної документації є дискримінаційною для нас, як для потенційного учасника цієї процедури закупівлі, та суперечить нормам чинного законодавства України з огляду на наступне.
Нормою п. 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок № 1107) у чинній редакції виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Згідно Додатку 6 Порядку № 1107 встановлено Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, у п. 25 якого передбачені газополум’яні роботи.
Отже, газополум’яні роботи виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (п.25 додатка 6 Порядку № 1107).
Однак, замовником встановлена вимога щодо надання учасниками саме дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи та/або газонебезпечні роботи). Разом з тим чинним на момент оприлюднення оголошення про проведення цієї процедури закупівлі законодавством України не передбачена можливість отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на газополум’яні роботи. Зазначений вид робіт здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Ми, як потенційні учасники цієї закупівлі, у відповідності до вимог чинного законодавства маємо декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо виконання небезпечних робіт, таких як газополум’яні роботи, що дає нам право виконувати роботи, що є предметом цієї закупівлі у повному обсязі. Однак з огляду на невідповідність вимоги п.п. 14 п. 1 Розділу 3 тендерної документації нормам чинного законодавства України надання нами у складі тендерної пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не вважатиметься наданням дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи) та стане підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Зазначене є порушенням п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення публічних закупівель, таких як недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
З огляду на вищевказане просимо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом викладення вимоги п.п. 14 п. 1 Розділу 3 тендерної документації у наступній редакції: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: копію дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (газополум’яні роботи та/або газонебезпечні роботи) (дозвіл повинен бути чинним станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій)».
Крім того, згідно із ст. 164-14 КУпАП таке порушення, як тендерна документація, складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, зазначені у цій Вимозі діяння тендерного комітету Замовника тягнуть за собою накладення адміністративного штрафу у розмірі 1700 грн.
Повідомляємо, що у разі не задоволення цієї Вимоги будемо звертатись із скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Державної аудиторської служби України та правоохоронних органів із заявою щодо проведення перевірки щодо законності дій тендерного комітету Замовника.
Разом з тим, відповідно до п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти..
З огляду на викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000046 ● 6ec163f8ea4f45d9ba5e2ccc871abd7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-09-09-007163-b 09.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). П.2 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 №648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» Державне підприємство «ПРОЗОРРО» визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок). Відповідно до п.3 Порядку розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. З огляду на викладене, замовник має можливість заповнювати в електронній системі закупівель інформацію в полях, що визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель. В електронній системі закупівель адміністратором (ДП «ПРОЗОРРО») не реалізовані поля для внесення інформації щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Разом з тим, п.3 Порядку передбачає, що інформація в електронну систему закупівель вноситься не лише через заповнення електронних полів, а також шляхом завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Так, через автоматизоване робоче місце замовника при проведенні відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» замовником було оприлюднено тендерну документацію, положення якої містять інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, замовником не було порушено вимоги чинного законодавства щодо оприлюднення інформації щодо публічних закупівель, а не виконання з боку Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, як Уповноваженого органу з питань закупівель, та адміністратором електронної системи закупівель (ДП «ПРОЗОРРО») своїх управлінських функцій/владних повноважень не може свідчити про порушення чинного законодавства щодо публічних закупівель, що виникли з вини замовника. Разом з тим, Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» враховано позицію Державної аудиторської служби України і, зокрема, при оголошенні відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області». (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (оголошення № UA-2020-11-16-006182-c) інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій вказана у примітках до оголошення.
2020-11-19 11:33:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів з англійською мовою не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Місцезнаходження: | 04208, Україна, м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 20:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 20:33
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2020 15:29
|
ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" |
Відхилено
Документи
|
||
ПрАТ "МЕТРОБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|