Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2020-09-09-006621-b ● fe6a1bbb5bce47c590e484740586928d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491398 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/zhy |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83 |
Контактна особа: |
Анна Лелюхіна +380675161776 anna.lelyukhina.94@gmail.com |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2020 14:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2020 13:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2020 13:11 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 99 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне Планшет-кліпборд з верхнім затиском PVC (A5) Panta Plast 0314-0005 синій,червоний.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
15 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне Папка тиснення А/4 «До підпису»220*320колір асорті 32702
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
1300 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папка на зав'язках картонна (А4) 0,35 мм 4B06-035 Iziofficce
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Офісне устаткування та приладдя Зошит клітинка 48 арк.(асорті) Papero
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
40 штуки
Офісне устаткування та приладдя Дирокол Axent Exakt-2 20 листів синій (3920-02-А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
30 штуки
Офісне устаткування та приладдя Зошит клітинка 18арк. Мегакнига код товару 9590539
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
8 штуки
Офісне устаткування та приладдя Калькулятор настільний КК 888Т код sp5435341 detap.com.ua
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
45 штуки
Офісне устаткування та приладдя Маркер перманентний чорний водостійкий BuroMax ВМ 8700-01 Papero
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
40 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папка з файлами (20 файлів) Format №F37602 кольори в асортименті.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папка на кнопці пластик (А4) Economix прозора асорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
160 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папка реєстратор А4 , 7см, BuroMax,зелена,оранжева,фіолетова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
180 пачка
Офісне устаткування та приладдя Скріпки нікельовані 50 мм BuroMax 100 шт/уп (BM.5001)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
400 пачка
Офісне устаткування та приладдя Скріпки « Norma» №4734 28 мм (100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
210 штуки
Офісне устаткування та приладдя Клей ПВА (200) мл євро з дозатором Мегакнига
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
141 штуки
Офісне устаткування та приладдя Клей сухий основа ПВА (21)гр Economix Iziofficce
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
200 метр
Офісне устаткування та приладдя Скотч10мм*66м, кольоровий (коричневий,жовтий,сірий,синій,червоний,зелен.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
15 штуки
Офісне устаткування та приладдя Штемпельна краска Economix, 30мл,синя. Арт.42201
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
120 штуки
Офісне устаткування та приладдя Лінійка пластикова "Klerk" 30см KL30R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
100 пачка
Офісне устаткування та приладдя Скоби для степлера 10/ 1000 шт в пачці Economix ,(Мегакнига)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
200 пачка
Офісне устаткування та приладдя Скоби 24/6 1000 шт в пачці Economix, Рapero
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
200 штуки
Офісне устаткування та приладдя Ручка кулькова на підставці Economix Post Pen 0,5
мм Papero
мм Papero
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
50 штуки
Офісне устаткування та приладдя Закладки пластикові з клейким слоєм NEON 45*12мм, 5*25листків, асорті ВМ 2302-98
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
190 блок
Офісне устаткування та приладдя Папір для записів білий непроклеєний , 80 х 80 х20 мм BuroMax ВМ 2207 (220 листків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197620-8 — Папір для письма
220 штуки
Офісне устаткування та приладдя Чинка пластикова 1 лезо, асорті Код Е 40603
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
500 штуки
Офісне устаткування та приладдя Олівець простий, круглий «Optima» Pearl HB, перламутровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
160 штуки
Офісне устаткування та приладдя Гумка артикул 300/80 «К-І-N» Мегакнига
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
200 штуки
Офісне устаткування та приладдя Ручка 027 Schneider K15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
40 пачка
Офісне устаткування та приладдя Ручка масляна Guylian Gello синя 50шт/пач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
40 штуки
Офісне устаткування та приладдя Ручка шарікова Flair Sporty Writo meter 12,5км чорна Kanz Expert
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
50 штуки
Офісне устаткування та приладдя Стержень до ручки 12,5км Flair Sporty Writo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
28 штуки
Офісне устаткування та приладдя Маркер для сухостираємих досок BuroMax ВМ8800 (чорний,зелений,синій,червоний).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
20 штуки
Офісне устаткування та приладдя Скотч двусторонній на паперові основі 6мл*50м(90мкм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
60 штуки
Офісне устаткування та приладдя Скотч широкий 45мкм,ширина 48мм,намотка 50м, Intertape, 558179
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
260 штуки
Офісне устаткування та приладдя Скотч канцелярський Contur 24мм*6/20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
120 штуки
Офісне устаткування та приладдя Коректор стрічковий 5 мм х 10 м ECONOMIX(E41301) Papero
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
100 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папка кутик А/4 180 мкм Economix, фактура глянець прозорий (асорті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
15 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папка пластиковая А4 Economix на 4 кольца, Е 30702-04 30 мкм(зелена,синя).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
90 пачка
Офісне устаткування та приладдя Файл глянцевий A4 Economix 40 мкм(100/пач) E31107( Iziofficce)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
400 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папка швидкоз.РР з проз. верхом А4OFFICE (зелена,жовта,червона,синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
16400 штуки
Офісне устаткування та приладдя Швидкозшивач картонний з металевими вусиками А4 4B07-03 Izioffice.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
70 набір
Офісне устаткування та приладдя Набір маркерів текстових 4 кольори Economix Highligter(жовт/зел/рожев/помаранч), Код 26561.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
20 пачка
Офісне устаткування та приладдя Зажим 41 мм чорний Economix 12 шт/уп (Е41007).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
40 пачка
Офісне устаткування та приладдя Зажим 51 мм чорний Economix 12 шт/уп (Е 41008).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
30 штуки
Офісне устаткування та приладдя Ніж канцелярський малий з мет. направл.,зі знімаючим лезом Імп 18 мм Smarttoyz.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
66 штуки
Офісне устаткування та приладдя Степлер металевий на 24/6 Buromax арк .20-25 (ВМ.4258) .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
70 штуки
Офісне устаткування та приладдя Ножиці офісні суцільнометалеві 190 мм (гумові вставки) UA Instryment
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папір для фліпчарту "Axent" 64х90мм 10арк. кл. №8063.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Офісне устаткування та приладдя Папка швидкозшивач А4на зажимі пластикова Economix CLIP А +С, асорті.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
30 штуки
Офісне устаткування та приладдя Щоденник недатований Expert A5,288 сторінок 4824004012724.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
10 штуки
Офісне устаткування та приладдя Книга обліку канцелярська А4 6 Buromax 96арк. Українська символіка ВМ2400-38
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
Офісне устаткування та приладдя Алфавітна книга А5 Поліграфіст 112 л.,клітинка кож.зам україн.алфавіт 211 05Ч, коричнева,зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2020
—
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2020 14:33 |
Оголошення спрощена закупівля канцелярія від 09.09.2020року.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-09-006621-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПАЛЕЙ", Код ЄДРПОУ:22047108
Дата подання: 30 вересня 2020 11:25
Про відміну Протоколу про дискваліфікацію
Уважно вивчивши Протокол №213 про дискваліфікацію нас, як учасників спрощеної закупівлі UA-2020-09-09-006621-b, повідомляємо, що у вимогах не було вказано конкретно в якому документі повинно бути вказано перелік вимог Замовника до технічних характеристик запропонованих товарів. Тому нами було складено порівняльну Таблицю з вказанням характеристик та окремо в документі «Лист згода…» було вказано, що ми, як учасники «…маємо можливість та погоджуємося виконати технічні вимоги Замовника…» Враховуючи наведені додаткові відомості, просимо відхилити Протокол №213, та визнати ПП Палей переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2020 10:32
Порядок денний:
1. Про розгляд вимоги Учасника ПП «ПАЛЕЙ» № UA-2020-09-09-006621-b.a1 від 30.09.2020 року щодо відхилення його пропозиції за спрощеною процедурою закупівлі товару: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (далі - Закупівля).
2.Про оприлюднення відповіді на вимогу № UA-2020-09-09-006621-b.a1 від 30.09.2020 року в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон).
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Протоколом Уповноваженої особи від 30.09.2020 року № 213 Учасника ПП «ПАЛЕЙ» було відхилено згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону, а саме: з підстав, що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не погоджуючись з рішенням Уповноваженої особи Учасником подано вимогу про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також щодо перекваліфікації та визначення його переможцем Закупівлі.
Проаналізувавши зміст вимоги, встановлено наступне:
- Учасник зазначає: «Уважно вивчивши Протокол № 213 про дискваліфікацію нас, як учасників спрощеної закупівлі UA-2020-09-09-006621-b повідомляє, що у вимогах не було вказано конкретно в якому документі повинно бути вказано перелік вимог Замовника до технічних характеристик запропонованих товарів. Тому нами було складено порівняльну Таблицю з вказанням характеристик та окремо в документі «Лист згода…» було вказано, що ми, як учасники «..маємо можливість виконати технічні вимоги Замовника…» Враховуючи наведені додаткові відомості, просимо відхилити Протокол № 213, та визначити ПП «ПАЛЕЙ» переможцем торгів.»
Так, вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі визначені в п. 3 Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, згідно якого вони визначаються Додатком 1 та Додатком 2.
Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» включає в себе таблицю з найменуванням, асортиментом та кількістю Товару, які є предметом закупівлі, а також містить окремий розділ, в якому описано:
«1. Товар, який постачається – не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені;
2. Товар має бути новим, якісним, не відновленим, не ремонтованим та поставлятися в упаковці;
3. Упаковка товару повинна бути цілою та не пошкодженою;
4. Гарантія товару має становити не менше 12 (дванадцять) місяців;
5. Вартість витрат, пов'язаних з доставкою та прийманням Товару включається до ціни пропозиції Учасника.»
Однак, Учасником не було підтверджено ні одного із вище вказаних пунктів, які вимагалися Оголошенням спрощеної закупівлі і описані в п. 3 Оголошення про спрощену закупівлю (Додаток 2).
У файлі, наданому Учасником: «Лист згода на договір від 24 вересня 2020 року» зазначено: «Ми, приватне підприємство «Палей», надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у допорогових торгах на закупівлю товару згідно з тендерною документацією Замовника.
Вивчивши тендерну документацію Замовника, на виконання зазначеного вище,ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та погоджуємося виконати технічні вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у цій ціновій пропозиції.»
Вказаний лист подано на підтвердження пункту 4 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю, в якому вимагалось надання листа-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення.
Таким чином, в Оголошенні до Закупівлі (Додаток 2) передбачено конкретний перелік технічних, якісних характеристик Товару.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону Замовник зобов’язаний надати Учаснику відповідь на звернення не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Оскільки пропозиція Учасника ПП «ПАЛЕЙ» була відхилена правомірно, його вимога не підлягає задоволенню, тому що останнім не підтверджено вимоги щодо технічних, якісних характеристик товару, а саме про те, що:
- товар, який постачатиметься – не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені;
- товар буде новим, якісним, не відновленим, не ремонтованим та поставлятися в упаковці;
- упаковка товару буде цілою та не пошкодженою;
- гарантія товару становитиме не менше 12 (дванадцять) місяців;
- вартість витрат, пов'язаних з доставкою та прийманням Товару включено до ціни пропозиції Учасника.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити вимогу щодо Закупівлі.
2. Оприлюднити відповідь на вимогу у електронній системі закупівель.
1. Про розгляд вимоги Учасника ПП «ПАЛЕЙ» № UA-2020-09-09-006621-b.a1 від 30.09.2020 року щодо відхилення його пропозиції за спрощеною процедурою закупівлі товару: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (далі - Закупівля).
2.Про оприлюднення відповіді на вимогу № UA-2020-09-09-006621-b.a1 від 30.09.2020 року в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон).
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Протоколом Уповноваженої особи від 30.09.2020 року № 213 Учасника ПП «ПАЛЕЙ» було відхилено згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону, а саме: з підстав, що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не погоджуючись з рішенням Уповноваженої особи Учасником подано вимогу про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також щодо перекваліфікації та визначення його переможцем Закупівлі.
Проаналізувавши зміст вимоги, встановлено наступне:
- Учасник зазначає: «Уважно вивчивши Протокол № 213 про дискваліфікацію нас, як учасників спрощеної закупівлі UA-2020-09-09-006621-b повідомляє, що у вимогах не було вказано конкретно в якому документі повинно бути вказано перелік вимог Замовника до технічних характеристик запропонованих товарів. Тому нами було складено порівняльну Таблицю з вказанням характеристик та окремо в документі «Лист згода…» було вказано, що ми, як учасники «..маємо можливість виконати технічні вимоги Замовника…» Враховуючи наведені додаткові відомості, просимо відхилити Протокол № 213, та визначити ПП «ПАЛЕЙ» переможцем торгів.»
Так, вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі визначені в п. 3 Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, згідно якого вони визначаються Додатком 1 та Додатком 2.
Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» включає в себе таблицю з найменуванням, асортиментом та кількістю Товару, які є предметом закупівлі, а також містить окремий розділ, в якому описано:
«1. Товар, який постачається – не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені;
2. Товар має бути новим, якісним, не відновленим, не ремонтованим та поставлятися в упаковці;
3. Упаковка товару повинна бути цілою та не пошкодженою;
4. Гарантія товару має становити не менше 12 (дванадцять) місяців;
5. Вартість витрат, пов'язаних з доставкою та прийманням Товару включається до ціни пропозиції Учасника.»
Однак, Учасником не було підтверджено ні одного із вище вказаних пунктів, які вимагалися Оголошенням спрощеної закупівлі і описані в п. 3 Оголошення про спрощену закупівлю (Додаток 2).
У файлі, наданому Учасником: «Лист згода на договір від 24 вересня 2020 року» зазначено: «Ми, приватне підприємство «Палей», надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у допорогових торгах на закупівлю товару згідно з тендерною документацією Замовника.
Вивчивши тендерну документацію Замовника, на виконання зазначеного вище,ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та погоджуємося виконати технічні вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у цій ціновій пропозиції.»
Вказаний лист подано на підтвердження пункту 4 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю, в якому вимагалось надання листа-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення.
Таким чином, в Оголошенні до Закупівлі (Додаток 2) передбачено конкретний перелік технічних, якісних характеристик Товару.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону Замовник зобов’язаний надати Учаснику відповідь на звернення не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Оскільки пропозиція Учасника ПП «ПАЛЕЙ» була відхилена правомірно, його вимога не підлягає задоволенню, тому що останнім не підтверджено вимоги щодо технічних, якісних характеристик товару, а саме про те, що:
- товар, який постачатиметься – не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені;
- товар буде новим, якісним, не відновленим, не ремонтованим та поставлятися в упаковці;
- упаковка товару буде цілою та не пошкодженою;
- гарантія товару становитиме не менше 12 (дванадцять) місяців;
- вартість витрат, пов'язаних з доставкою та прийманням Товару включено до ціни пропозиції Учасника.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити вимогу щодо Закупівлі.
2. Оприлюднити відповідь на вимогу у електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-006621-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 жовтня 2020 12:43
Порушення технічних вимог
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2020-09-09-006621-b «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 25.09.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файли "051020 вимога UA-2020-09-15-006621-b.docx", "Додаток 1 до вимоги.pdf" та "Додаток 2 до вимоги.pdf").
Скасована
Дата: 06 жовтня 2020 11:27
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 жовтня 2020 11:27
1. Про розгляд вимоги Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" № UA-2020-09-09-006621-b.a2 від 05.10.2020 року щодо визначення переможцем за спрощеною процедурою закупівлі товару: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» ТОВ «ВКФ «ВВ» (далі - Закупівля).
2. Про перекваліфікацію Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ».
3.Про оприлюднення відповіді на вимогу № UA-2020-09-09-006621-b.a2 від 05.10.2020 року в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон).
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Протоколом Уповноваженої особи від 01.10.2020 року №215 учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» було визначено переможцем Закупівлі.
Не погоджуючись з рішенням Уповноваженої особи Учасником подано вимогу щодо перекваліфікації учасника ТОВ «ВКФ «ВВ», скасування рішення Уповноваженої особи від 01.10.2020 року №215 та відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до п.13 статті 14 Закону.
Проаналізувавши зміст вимоги, встановлено наступне:
- Учасник зазначає: «Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні були надати Таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником (якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником).
- Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» містить еквіваленти, зокрема на позиції №1, 2, 4, 6, 8-15, 18-21, 23-25, 28-30, 33-34, 36-37, 39, 41-46 (відповідно до файлу «Технічні характеристики.pdf»).
Учасником виявлено наступні порушення:
- 1) На позицію №2 відсутній артикул товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника артикул зазначений).
- 2) На позицію №4 відсутня торгівельна марка товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника зазначена торгівельна марка «Papero»).
- 3) На позицію №6 відсутній виробник та артикул товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника зазначено «Мегакнига, код товару 9590539»).
- 4) На позицію №1 ТОВ «ВКФ «ВВ» запропонувало планшет-кліпборд з верхнім затиском PVC торгівельної марки «Axent», артикул 2512. Перевіривши на офіційному сайті торгівельної марки «Axent», нами було встановлено, що даний артикул відповідає планшету-кліпборду А4 формату*, що не відповідає технічному завданню (згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надати планшет-кліпборд А5 формату).
- *На підтвердження надають скрін-шот з офіційного сайту торгівельної марки «Axent» (Додаток 1 до вимоги).
- 5) На позицію №25 потрібно було надати олівець простий, круглий. Учасник ТОВ «ВКФ «ВВ» ж надає олівець шестигранний, про що зазначає у порівняльній таблиці.
- 6) На позицію №29 Замовник вимагав надати ручку кулькову з довжиною письма 12,5 км (12500м). Запропонована ручка «Top Tek Fusion» учасником ТОВ «ВКФ «ВВ» має довжину письма 10000м (10км)**, що не відповідає технічній вимозі.
- **На підтвердження надає фото з сайтів продажу ручки «Top Tek Fusion» (Додаток 2 до вимоги).
- 7) На позицію №35 учасником ТОВ «ВКФ «ВВ» пропонується коректор стрічковий, який має меншу довжину лінії – 8м, про що учасник сам зазначає у порівняльній таблиці (вимога згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – 10м).»
Так, вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі визначені в п. 3 Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, згідно якого вони визначаються Додатком 1 та Додатком 2.
Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» містить вимогу про те, що: «Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленти товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.».
Так, термін «аналог та (або) (еквівалент) предмета закупівлі» - це такий варіант предмета закупівлі, який має подібні характеристики і може виконувати подібні функції заявленого предмета закупівлі та (або) такий предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх.
Із зазначеного можна зробити висновок, що аналогічним товаром є товар, який за формою, розмірами, довжиною/шириною відповідає заявленому предмету закупівлі, виконує його функції, може заміняти або виражати його.
Таким чином, відсутність у поданій пропозиції Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» вказівки на торгівельну марку та артикул Товару, не впливає на визначення основних характеристик запропонованого аналогічного Товару та надання інформації про ці характеристики у довільній формі у табличному варіанті.
Однак, запропоновані ТОВ «ВКФ «ВВ» товари: планшет-кліпборд з верхнім затиском PVC торгівельної марки «Axent» (позиція №1), артикул 2512, олівець простий шестигранний (позиція №25), ручка «Top Tek Fusion» довжина письма 10000м (10км) (позиція №29) та коректор стрічковий, довжина лінії – 8м не відповідають технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Виходячи зі змісту обставин викладених вище наявні підстави для перекваліфікації Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ», оскільки його пропозиція підлягає відхиленню згідно пункту 1 ч.13 ст.14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Після перекваліфікації Замовник переходить до розгляду наступної пропозиції учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Під час розгляду третього питання порядку денного:
Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону Замовник зобов’язаний надати Учаснику відповідь на звернення не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У зв’язку з тим, що обставини, викладені у вимозі Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" знайшли своє підтвердження частково, вимога підлягає задоволенню частково.
ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь на вимогу Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" № UA-2020-09-09-006621-b.a2 від 05.10.2020 року щодо визначення переможцем ТОВ «ВКФ «ВВ» Закупівлею у вище зазначеному варіанті.
2. Задовольнити вимогу частково та оприлюднити відповідь у електронній системі закупівель.
3. Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» повернути на кваліфікацію та дискваліфікувати відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
4. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР".
2. Про перекваліфікацію Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ».
3.Про оприлюднення відповіді на вимогу № UA-2020-09-09-006621-b.a2 від 05.10.2020 року в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон).
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Протоколом Уповноваженої особи від 01.10.2020 року №215 учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» було визначено переможцем Закупівлі.
Не погоджуючись з рішенням Уповноваженої особи Учасником подано вимогу щодо перекваліфікації учасника ТОВ «ВКФ «ВВ», скасування рішення Уповноваженої особи від 01.10.2020 року №215 та відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до п.13 статті 14 Закону.
Проаналізувавши зміст вимоги, встановлено наступне:
- Учасник зазначає: «Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні були надати Таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником (якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником).
- Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» містить еквіваленти, зокрема на позиції №1, 2, 4, 6, 8-15, 18-21, 23-25, 28-30, 33-34, 36-37, 39, 41-46 (відповідно до файлу «Технічні характеристики.pdf»).
Учасником виявлено наступні порушення:
- 1) На позицію №2 відсутній артикул товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника артикул зазначений).
- 2) На позицію №4 відсутня торгівельна марка товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника зазначена торгівельна марка «Papero»).
- 3) На позицію №6 відсутній виробник та артикул товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника зазначено «Мегакнига, код товару 9590539»).
- 4) На позицію №1 ТОВ «ВКФ «ВВ» запропонувало планшет-кліпборд з верхнім затиском PVC торгівельної марки «Axent», артикул 2512. Перевіривши на офіційному сайті торгівельної марки «Axent», нами було встановлено, що даний артикул відповідає планшету-кліпборду А4 формату*, що не відповідає технічному завданню (згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надати планшет-кліпборд А5 формату).
- *На підтвердження надають скрін-шот з офіційного сайту торгівельної марки «Axent» (Додаток 1 до вимоги).
- 5) На позицію №25 потрібно було надати олівець простий, круглий. Учасник ТОВ «ВКФ «ВВ» ж надає олівець шестигранний, про що зазначає у порівняльній таблиці.
- 6) На позицію №29 Замовник вимагав надати ручку кулькову з довжиною письма 12,5 км (12500м). Запропонована ручка «Top Tek Fusion» учасником ТОВ «ВКФ «ВВ» має довжину письма 10000м (10км)**, що не відповідає технічній вимозі.
- **На підтвердження надає фото з сайтів продажу ручки «Top Tek Fusion» (Додаток 2 до вимоги).
- 7) На позицію №35 учасником ТОВ «ВКФ «ВВ» пропонується коректор стрічковий, який має меншу довжину лінії – 8м, про що учасник сам зазначає у порівняльній таблиці (вимога згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – 10м).»
Так, вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі визначені в п. 3 Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, згідно якого вони визначаються Додатком 1 та Додатком 2.
Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» містить вимогу про те, що: «Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленти товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.».
Так, термін «аналог та (або) (еквівалент) предмета закупівлі» - це такий варіант предмета закупівлі, який має подібні характеристики і може виконувати подібні функції заявленого предмета закупівлі та (або) такий предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх.
Із зазначеного можна зробити висновок, що аналогічним товаром є товар, який за формою, розмірами, довжиною/шириною відповідає заявленому предмету закупівлі, виконує його функції, може заміняти або виражати його.
Таким чином, відсутність у поданій пропозиції Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» вказівки на торгівельну марку та артикул Товару, не впливає на визначення основних характеристик запропонованого аналогічного Товару та надання інформації про ці характеристики у довільній формі у табличному варіанті.
Однак, запропоновані ТОВ «ВКФ «ВВ» товари: планшет-кліпборд з верхнім затиском PVC торгівельної марки «Axent» (позиція №1), артикул 2512, олівець простий шестигранний (позиція №25), ручка «Top Tek Fusion» довжина письма 10000м (10км) (позиція №29) та коректор стрічковий, довжина лінії – 8м не відповідають технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Виходячи зі змісту обставин викладених вище наявні підстави для перекваліфікації Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ», оскільки його пропозиція підлягає відхиленню згідно пункту 1 ч.13 ст.14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Після перекваліфікації Замовник переходить до розгляду наступної пропозиції учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Під час розгляду третього питання порядку денного:
Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону Замовник зобов’язаний надати Учаснику відповідь на звернення не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
У зв’язку з тим, що обставини, викладені у вимозі Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" знайшли своє підтвердження частково, вимога підлягає задоволенню частково.
ВИРІШИЛА:
1. Надати відповідь на вимогу Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" № UA-2020-09-09-006621-b.a2 від 05.10.2020 року щодо визначення переможцем ТОВ «ВКФ «ВВ» Закупівлею у вище зазначеному варіанті.
2. Задовольнити вимогу частково та оприлюднити відповідь у електронній системі закупівель.
3. Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» повернути на кваліфікацію та дискваліфікувати відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
4. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
76 691,70
UAH з ПДВ
|
69 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПАЛЕЙ" |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
74 646,06
UAH з ПДВ
|
71 331,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
77 416,26
UAH з ПДВ
|
71 910,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП"ЧАС-ПІК" |
78 289,32
UAH з ПДВ
|
73 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
79 007,94
UAH з ПДВ
|
79 007,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" #42227163 |
Відхилено |
69 999,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2020 11:29
|
|
ПП "ПАЛЕЙ" #22047108 |
Відхилено |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 10:09
|
|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Рішення скасоване |
71 331,24
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:27
|
|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Відхилено |
71 331,24
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:31
|
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
71 910,48
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 11:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2020 09:25
|
Договір № 249 від 22.10.2020р. канцелярія.pdf | укладений |
22 жовтня 2020 09:23
|