Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Облаштування (капітальний ремонт) дороги по вул. Солов'їна в смт. Брюховичі Львівської області"
Очікувана вартість
3 100 060,20 UAH
UA-2020-09-09-006472-c 328ad77bbe444e9fae70d4adb6f5a9e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вознюк Дмитро Леонтійович

+380322347230 bryuho@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Брюховицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04372402
Місцезнаходження: 79491, Україна , Львівська обл., селище міського типу Брюховичі міста Львова, вулиця Ясна,1
Контактна особа: Вознюк Дмитро Леонтійович
+380322347230
bryuho@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:28
Очікувана вартість: 3 100 060,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 500,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


-Категорія замовника відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону,. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Облаштування (капітальний ремонт) дороги по вул. Солов'їна в смт. Брюховичі Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 18:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 18:29
Тендерна документація.docx
09 вересня 2020 18:29
Додаток _ 6 Інші документи.docx
09 вересня 2020 18:29
Додаток _ 5 Проект договору.docx
09 вересня 2020 18:29
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx
09 вересня 2020 18:29
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.doc
09 вересня 2020 18:29
Додаток _ 1 Цінова пропозиція.docx
09 вересня 2020 18:29
Додаток 4 Вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансування
Дата подання: 11 вересня 2020 13:09
Дата відповіді: 15 вересня 2020 10:41
Яка вартість державного фінансування робіт передбачена на 2020 і 2021 роки?
Відповідь: Замовнику не відомо графік та суми фінансування об'єкту в розрахунку повної суми. Проте, на даний момент рішенням сесії виділено кошти у розмірі, що становить близько 1/6 від очікуваної вартості закупівлі.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Дата подання: 14 вересня 2020 15:36
Дата відповіді: 15 вересня 2020 10:50
Згідно тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Які саме будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування повинні бути у наявності в Учасника для виконання робіт, які є предметом даних торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначається самостійно учасником у відповідності до переліку робіт згідно технічної специфікації та має бути достатнім для виконання визначених робіт.
Роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 14 вересня 2020 21:35
Дата відповіді: 15 вересня 2020 10:52
Які вимоги Замовника щодо фінансової спроможності Учасника процедури закупівлі?
Відповідь: Тендерна документація не встановлює такого кваліфікаційного критерію як фінанса спроможність учасника
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ" 2 851 747,82
UAH з ПДВ
2 851 747,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТЕНТІК" 3 050 060,20
UAH з ПДВ
3 050 060,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ОПТІМА" 3 097 070,34
UAH з ПДВ
3 081 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:21
public_doc.pdf
13 жовтня 2020 15:21
public_doc.p7s
13 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:32
Довідка ДПС.PDF
08 жовтня 2020 10:14
Довідки по ст.17.PDF
08 жовтня 2020 10:14
Довідка МВС.PDF
08 жовтня 2020 10:14
Довідка з ЄР банкрутів.pdf
08 жовтня 2020 10:13
Довідка (11).zip
08 жовтня 2020 10:13
Довідка (10).zip
25 вересня 2020 12:06
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:03
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
24 вересня 2020 16:27
Форма ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
24 вересня 2020 16:27
Пояснюв.записка дозвіл.PDF
24 вересня 2020 16:27
Ліцензія.PDF
24 вересня 2020 16:27
Лист згода ст.8.PDF
24 вересня 2020 16:27
Лист згода з ТД.PDF
24 вересня 2020 16:27
Календ.графік.PDF
24 вересня 2020 16:27
Декларація МТБ.PDF
24 вересня 2020 16:27
Гарант.лист щодо ціни ТП.PDF
24 вересня 2020 16:27
Гарант.лист санкції.PDF
24 вересня 2020 16:27
Гарант.лист про строк ТП.PDF
24 вересня 2020 16:27
Гарант.лист про відгуки.PDF
24 вересня 2020 16:27
Гарант.лист ОП.PDF
24 вересня 2020 16:27
Витяг ЗЕТЦ, посвідчення.PDF
24 вересня 2020 16:27
Техн.характеристики.rar
24 вересня 2020 16:27
Обладнання.rar
24 вересня 2020 16:27
Довідка про робітників.PDF
24 вересня 2020 16:27
Довідка про працівників.PDF
24 вересня 2020 16:27
Аналог договір.rar
24 вересня 2020 16:27
Технічна специфікація.PDF
24 вересня 2020 16:27
Статут.PDF
24 вересня 2020 16:27
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
24 вересня 2020 16:27
Довідка статисткики.PDF
24 вересня 2020 16:27
відомості про учасника.PDF
24 вересня 2020 16:27
витяг платника ПДВ.PDF
24 вересня 2020 16:27
Виписка з ЄДР.PDF
24 вересня 2020 16:27
Довідка МВС.rar
24 вересня 2020 16:27
СТАТУТ_ПРИВАТБАНК_1.pdf
24 вересня 2020 16:27
Підписаний_плат_2.pdf
24 вересня 2020 16:27
Підписаний_плат_1.pdf
24 вересня 2020 16:27
Підписаний_вытяг07.09.2020.pdf
24 вересня 2020 16:27
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
24 вересня 2020 16:27
Підписаний_G0920-3154-GL_tender.pdf
24 вересня 2020 16:27
КОШТОРИС.rar
24 вересня 2020 16:27
Реєстр документів.xls

Публічні документи

25 вересня 2020 22:29
Електронний підпис
25 вересня 2020 22:28
Солов_Інф.Дов_Гар_лист.pdf
25 вересня 2020 22:28
Проект Договору.pdf
25 вересня 2020 22:28
Оренда БудОпт.pdf
25 вересня 2020 22:28
Лист_Ірза_Підтвердження.pdf
25 вересня 2020 22:28
Кошторис_Солов'їна.pdf
25 вересня 2020 22:28
Договір, Акт, Відгук.pdf
25 вересня 2020 22:28
Договір Шевченка.pdf
25 вересня 2020 22:28
Відгук_Солов'їна.pdf
25 вересня 2020 22:28
Копії паспорт Директора.pdf
25 вересня 2020 22:28
Підписаний_G0920-3320-GL_tender.pdf
25 вересня 2020 22:28
95f07504-9260-416a-a281-5cb2103e09b6.pdf
25 вересня 2020 22:28
63321451762907.pdf
25 вересня 2020 22:28
0000001936338468.1.0.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 18:16
Електронний підпис
25 вересня 2020 18:16
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2020 18:16
Техзавдання.pdf
25 вересня 2020 18:16
Повноваження на підпис.pdf
25 вересня 2020 18:16
Наявність працівників.pdf
25 вересня 2020 18:16
Кошторис.pdf
25 вересня 2020 18:16
Копія ліцензії.pdf
25 вересня 2020 18:16
Захист_довкiлля.pdf
25 вересня 2020 18:16
Відомості про учасника.pdf
25 вересня 2020 18:16
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТЕНТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ОПТІМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
Переможець 2 851 747,82
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ПОСЛУГ "ОБРІЙ"
#13835321
2 851 747,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 13:10
підписаний договір укладений
23 жовтня 2020 13:08