Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 44520000-1 Замки, ключі та петлі (Замок, замок врізний, серцевина до врізного замку)
Очікувана вартість
390,00 UAH
UA-2020-09-09-006439-b d656fe22f062443daeedf95871752c7d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Томкова

+380678969166 tomkova1988@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Казанківська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04375292
Місцезнаходження: 56002, Україна , Миколаївська обл., смт. Казанка, вул. Миру, буд. 228
Контактна особа: Юлія Томкова
+380678969166
tomkova1988@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Відповідно до специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Замок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру 228
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
1 штуки
замок врізний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру 228
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
2 штуки
серцевина до врізного замку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56002, Україна, Миколаївська область, Казанка, Миру 228
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунок коштів місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

09 вересня 2020 14:27
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧІПАК РУСЛАН ІВАНОВИЧ
#2706605118
Переможець 390,00
UAH
09 вересня 2020 14:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
06 жовтня 2020 09:50
390,00 UAH UA928201720344230008000028325
Казанківська селищна рада
UA983264610000026006500789273
ФОП Чiпак Руслан Iванович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 390,00
UAH