Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проведення технічної інвентаризації, та складання технічного паспорту для завершеного будівництва об'єкту: "Будівля Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ухтомського, 23"
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2020-09-09-006251-b ● c44e9dcf496741728a3268969d5b16ae
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
09 вересня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052554 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
Контактна особа: |
Альона Макаренко +380983051128 serdyuk.hanna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Проведення технічної інвентаризації та виоготовлення технічного паспорта по завершеному будівництву за адресою м. Кривий Ріг, вул. Ухтомського, 23, а саме:
- "Капітальний ремонт єдиної приймальні, коридору та залу очікування на 1 поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за ажресою: вул. Ухтомського, 23, а Тернівському районі м. Кривий Ріг".
- Капітальний ремонт ( з частковим утепленням) фасаду управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23, в Терінвському районі м Кривий Ріг".
- Капітальний ремонт системи електропостачання будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Терінвської районної у мітсі ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23, в Тернівському районі м.Кривий Ріг".
- Капітальний ремонт системи опалення будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Терінвської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23, в Тернівському районі м.Кривий Ріг".
Розгорнути
Згорнути
- "Капітальний ремонт єдиної приймальні, коридору та залу очікування на 1 поверсі будівлі управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради за ажресою: вул. Ухтомського, 23, а Тернівському районі м. Кривий Ріг".
- Капітальний ремонт ( з частковим утепленням) фасаду управління праці та соціального захисту населення, за адресою: вулиця Ухтомського, 23, в Терінвському районі м Кривий Ріг".
- Капітальний ремонт системи електропостачання будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Терінвської районної у мітсі ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23, в Тернівському районі м.Кривий Ріг".
- Капітальний ремонт системи опалення будівлі Управління праці та соціального захисту населення виконкому Терінвської районної у місті ради, що розташована за адресою: вулиця Ухтомського, 23, в Тернівському районі м.Кривий Ріг".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення технічної інвентаризації, та складання технічного паспорту для завершеного будівництва об'єкту: "Будівля Управління праці та соціального захисту населення виконкому Тернівської районної у місті ради, що розташована за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ухтомського, 23"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Короленка 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за виконані Виконавцем роботи проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі рахунку на оплату та оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за надані послуги буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків. Допускається відстрочка платежів до 90 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
09 вересня 2020 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОНСКОВА АЛЛА ГАВРИЛІВНА #1515605381 |
Переможець |
12 448,71
UAH
|
09 вересня 2020 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 14:21
|