Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 34+300 – км 36+300
Очікувана вартість
39 209 418,00 UAH
UA-2020-09-09-006081-c 481f6decdae34d1e9039c6c5d993dcb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 14:40
Очікувана вартість: 39 209 418,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 392 094,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 34+300 – км 36+300 (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 робочих днів з дня отримання відповідного фінансування Замовником. (детально викладено в проекті договору) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:41
ТД НР КР Т-16-44 34-36 23.09.20.docx
23 вересня 2020 12:41
проект договору КР 23 09 20.docx
23 вересня 2020 12:41
Перелік змін КР Т-16-44 34-36 23.09.20.docx
09 вересня 2020 16:54
ТД КР Т-16-44 34-36 08.09.20+.docx
09 вересня 2020 16:54
Проект договору КР динамічна ДЦ+.doc
23 вересня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:41
ТД НР КР Т-16-44 34-36 23.09.20.docx
23 вересня 2020 12:41
проект договору КР 23 09 20.docx
23 вересня 2020 12:41
Перелік змін КР Т-16-44 34-36 23.09.20.docx
09 вересня 2020 16:54
ТД КР Т-16-44 34-36 08.09.20+.docx
09 вересня 2020 16:54
Проект договору КР динамічна ДЦ+.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 38 425 200,00
UAH з ПДВ
38 033 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 38 820 300,00
UAH з ПДВ
38 425 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:40
довідка з податкової.PDF
17 жовтня 2020 15:09
довідки переможця.PDF
17 жовтня 2020 15:09
довідка МВС.pdf
06 жовтня 2020 09:13
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:29
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:02
Транспортна схема.pdf
05 жовтня 2020 18:02
гар 885.rar
30 вересня 2020 22:53
Янович.PDF
30 вересня 2020 22:53
Швець РВ.PDF
30 вересня 2020 22:53
Тихоненко.PDF
30 вересня 2020 22:53
Терещенко.PDF
30 вересня 2020 22:53
Танцюра.PDF
30 вересня 2020 22:53
Сулима.PDF
30 вересня 2020 22:53
Соловей.PDF
30 вересня 2020 22:53
Сизьоненко.PDF
30 вересня 2020 22:53
Печінка.PDF
30 вересня 2020 22:53
Павляк.PDF
30 вересня 2020 22:53
Мордик.PDF
30 вересня 2020 22:53
Молозін.PDF
30 вересня 2020 22:53
Маренич.PDF
30 вересня 2020 22:53
Максачук.PDF
30 вересня 2020 22:53
Люльченко.PDF
30 вересня 2020 22:53
Лапшин.PDF
30 вересня 2020 22:53
Колесник.PDF
30 вересня 2020 22:53
Кілор.PDF
30 вересня 2020 22:53
Кириленко.PDF
30 вересня 2020 22:53
Кадацький.PDF
30 вересня 2020 22:53
Іванов.PDF
30 вересня 2020 22:53
Зінчук.PDF
30 вересня 2020 22:53
Зібровський.PDF
30 вересня 2020 22:53
Дудьєв.PDF
30 вересня 2020 22:53
Дідур.PDF
30 вересня 2020 22:53
Гриценко.PDF
30 вересня 2020 22:53
Горкуша.PDF
30 вересня 2020 22:53
Гончар.PDF
30 вересня 2020 22:53
Гайдай.PDF
30 вересня 2020 22:53
Бортневський.PDF
30 вересня 2020 22:53
Блажко.PDF
30 вересня 2020 22:53
Андрюшин.PDF
30 вересня 2020 22:53
Ангелов.PDF
30 вересня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.7.pdf
30 вересня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.6.pdf
30 вересня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.5.pdf
30 вересня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.4.pdf
30 вересня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.3.pdf
30 вересня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.2.pdf
30 вересня 2020 22:53
КБ 121.19 ч.1.PDF
30 вересня 2020 22:53
Договір №121-19.pdf
30 вересня 2020 22:53
ЦПУ з Лаборантами.pdf
30 вересня 2020 22:53
Формальні помилки.pdf
30 вересня 2020 22:53
Форма 4-ОПП.pdf
30 вересня 2020 22:53
Статут.PDF
30 вересня 2020 22:53
Скан витягу ПДВ.pdf
30 вересня 2020 22:53
Сертифікат ISO 9001.PDF
30 вересня 2020 22:53
Паспорт директора.pdf
30 вересня 2020 22:53
Опис.pdf
30 вересня 2020 22:53
Ліцензія.pdf
30 вересня 2020 22:53
Лист-згода з перс.даними.PDF
30 вересня 2020 22:53
Лист від ТФ Ескадор.PDF
30 вересня 2020 22:53
Лист від Рента Лізинг.PDF
30 вересня 2020 22:53
Лист від Ескадор.PDF
30 вересня 2020 22:53
Лист від Автотранслайн.pdf
30 вересня 2020 22:53
Копії тех.паспортів.PDF
30 вересня 2020 22:53
Копії наказів ТОВ РДС5.pdf
30 вересня 2020 22:53
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
30 вересня 2020 22:53
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
30 вересня 2020 22:53
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
30 вересня 2020 22:53
Копії дипломів ТОВ РДС 2.pdf
30 вересня 2020 22:53
Копії дипломів ТОВ РДС 1.pdf
30 вересня 2020 22:53
ІСО2.pdf
30 вересня 2020 22:53
ІСО1.pdf
30 вересня 2020 22:53
ІСО.pdf
30 вересня 2020 22:53
ІСО ще.pdf
30 вересня 2020 22:53
ДС 5 Ескадор - РДС.pdf
30 вересня 2020 22:53
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
30 вересня 2020 22:53
ДОПУГОДА РЕНТА - РДС.pdf
30 вересня 2020 22:53
Договор на атестацию.pdf
30 вересня 2020 22:53
Договір субаренди АБЗ.pdf
30 вересня 2020 22:53
Договір поставки.pdf
30 вересня 2020 22:53
Договір оренди РДС.PDF
30 вересня 2020 22:53
Договір Лабораторія.pdf
30 вересня 2020 22:53
Довідка про санкціїї.PDF
30 вересня 2020 22:53
Довідка про обладнання.doc
30 вересня 2020 22:53
Довідка про Лабораторію.PDF
30 вересня 2020 22:53
Довідка про довкілля.pdf
30 вересня 2020 22:53
Довідка про АБЗ.pdf
30 вересня 2020 22:53
Довідка за ст 17.PDF
30 вересня 2020 22:53
Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2020 22:53
Витяг зі статуту.PDF
30 вересня 2020 22:53
виписка.pdf
30 вересня 2020 22:53
Атестат на АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 38 033 100,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
38 033 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2023 09:18
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2023 10:13
81К ДУ8 Т-16-44 34-36 РДС 18 09 23.PDF зміни до договору
19 вересня 2023 10:13
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 15:03
81К ДУ6 16 12 22.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 16:52
81К ДУ5 23 12 21.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 16:17
81К ДУ4 05 05 21 (1).pdf зміни до договору
05 травня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 10:09
ДУ 3 Д 81К_ (1).pdf зміни до договору
03 березня 2021 10:09
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:28
81К КР Т-16-44 34-36 Рост 02 11 20.pdf укладений
03 листопада 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. б). пункту5.4. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2022 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 81К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5.8. розділу V. «Строк та місце виконання робіт», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2021 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 81К
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. б). пункту5.4. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2022 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 81К
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. б). пункту5.4. і пункту 5.9. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2023 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 81К
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з закінченням виконання робіт, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.3. п. 3.3. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 4 п. 21.3. розділу ХХI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» (узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на 533 033,50 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить – 37 500 066,50 грн. (тридцять сім мільйонів п’ятсот тисяч шістдесят шість грн. 50 коп.), у тому числі ПДВ – 6 250 011,08 грн. (шість мільйонів двісті п’ятдесят тисяч одинадцять грн. 08 коп.). п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 20 вересня 2023 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 20 вересня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 81К
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 20 вересня 2023
Сума оплати за договором: 37 500 066,50
UAH (в тому числі ПДВ 6 250 011,08 UAH)