Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка
Очікувана вартість
2 155 000,00 UAH
UA-2020-09-09-005352-c 8b52364e5b6c47438e27e08951d871e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: https://zhokl.com.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї, підготовлені учасником, викладаються українською мовою. Копії документів, що підтверджують якість товару та входять до складу пропозиції учасника, можуть бути складені мовою оригіналу документа з наданням перекладу українською мовою (завіренного центром перекладів). Визначальним є текст, викладений українською мовою. (Допускається російська мова)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Комп’ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 16:01
ТД.doc
09 вересня 2020 16:01
додаток 6.doc
09 вересня 2020 16:01
додаток 5.doc
09 вересня 2020 16:00
додаток 4.doc
09 вересня 2020 16:00
додаток 3.doc
09 вересня 2020 16:00
додаток 2.doc
09 вересня 2020 16:00
додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 11 вересня 2020 10:05
Дата відповіді: 14 вересня 2020 16:40
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Еквівалентом є обладнання або показник роботи обладнання, технічні характеристики якого або абсолютно співпадають, або є покращеними. Системні блоки на базі процесора AMD не підходять по технічним характеристикам, які були вказані в наших технічних вимогах.
2. Задовільнить лише поставка укомплектованого (зібраного системного блоку) комп'ютерного обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-005352-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000", Код ЄДРПОУ:30695862
Дата подання: 11 вересня 2020 11:16
Вимога видалити посилання на Модель сумісного картриджа до Принтера, та що до нечіпованого картриджу
Шановний Замовнику. Відповідно до закону України "Про публічні закупівлі" просимо внести зміни з метою усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Дискримінаційні умови викладені в додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі». В технічних вимогах до принтера вказано «Сумісніть з оригінальним картриджем Canon 725». Так як з даним картриджем сумісні лише пристрої виробника Canon, така вимога є дискримінаційною (відсутність на ринку двох або більше виробників товару) та не дозволяє подати пропозицію на принтери інших торгових марок, крім Canon. Вимагаємо видалити посилання на модель сумісного картриджу, замінивши, наприклад, вимогою до ресурсу картриджу. А також вимагаємо видалити посилання на «Нечіпований картридж» , замінивши, наприклад, вимогою що в разі присутності чіпа на картріджі була можливість заправки картриджу без заміни чіпа , та чіп не блокував роботу принтера.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2020 15:47
Доброго дня! «Сумісність з оригінальним картриджем Canon 725» зумовлена тим що в лікарні потрібна уніфікація всіх процесів. Тому картриджі у принтерах лікарні повинні бути взаємозамінні. А вимога про «Нечіпований картридж» зумовлена тим, що весь товар, який поставляється, має бути новим, та таким що не був у використанні. Якщо картридж чіпований, то відповідно для його заправки повинні проводитись певні маніпуляції або з картриджем або з принтером. В такому разі ми не можемо бути впевнені, що товар який нам буде поставлятись, буде новим і тоді пропозиція буде відхилена через недотримання технічних вимог закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-005352-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000", Код ЄДРПОУ:30695862
Дата подання: 11 вересня 2020 11:51
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу на те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) . У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) (СКАНИ РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄМО).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у рішеннях АМКУ що дані зміни не є дискримінацією.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2020 15:47
Доброго дня! В технічній частині закупівлі чітко зазначено: «Ліцензія Windows 10Pro- кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Учасник має надати лист від Microsoft про «Підтвердження статусу партнера Microsoft Україна». У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання чи було імпортовано у складі пристрою, Учасник має надати лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.». Ми залишаємо за собою право, звернутись до відповідних організацій, для перевірки оригінальності програмного продукту.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-005352-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів, Код ЄДРПОУ:36274290
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:50
не відповідність
порушення при подачі тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2020 16:18
«Доброго дня! Шановний Учаснику розглянувши вашу вимогу було прийняте рішення не задовільняти її, так як тендерний комітет вважає, що його рішення є правомірними».
Номер вимоги: UA-2020-09-09-005352-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів, Код ЄДРПОУ:36274290
Дата подання: 02 жовтня 2020 17:28
Повторне оскарження
Просимо надати обрунтування виявлених грубих порушень Закону України “Про публічні закупівлі”.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 16:47
«Доброго дня! Шановний Учаснику розглянувши вашу повторну вимогу було прийняте рішення не задовольняти її, так як тендерний комітет вважає, що його рішення є цілком об’єктивними і такими, що відповідають правовим нормам».

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирилюк Людмила Борисівна 1 975 400,00
UAH з ПДВ
1 964 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів 2 047 200,00
UAH з ПДВ
1 975 380,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 2 136 048,00
UAH з ПДВ
2 125 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 2 148 900,00
UAH з ПДВ
2 136 047,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 19:20
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:17
ДовідкаМВС.pdf
09 жовтня 2020 18:52
ПропозиціяПереможця.pdf
09 жовтня 2020 18:52
Довідка.pdf
02 жовтня 2020 23:29
Електронний підпис
02 жовтня 2020 23:24
Довідка про корупцію
02 жовтня 2020 23:24
Довідка про банкрутство
24 вересня 2020 20:19
Електронний підпис
24 вересня 2020 20:06
УставніДокументи.pdf
24 вересня 2020 20:05
ДоговірПостачання.pdf
24 вересня 2020 20:05
ТехнічнаСпецифікація.pdf
24 вересня 2020 20:05
ТендернаПропозиція.pdf
24 вересня 2020 20:05
ДоговірЗберігання.pdf
24 вересня 2020 20:05
Довідки.pdf
24 вересня 2020 20:05
Сертифікати.pdf
24 вересня 2020 20:05
Довідка про кредити.PDF
24 вересня 2020 20:05
РеєстрДокументів.pdf
24 вересня 2020 20:05
Паспорт.pdf
24 вересня 2020 20:05
АналогічніДоговори.pdf
24 вересня 2020 20:05
ЛистЗгодаЗДоговором.pdf
24 вересня 2020 20:05
АвторизаційнийЛист.pdf
24 вересня 2020 20:05
LLC COMEL - 5200003337.pdf
24 вересня 2020 20:05
Letter certificate Silver Komel 2020-2021_.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 13:20
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

22 вересня 2020 21:23
Електронний підпис
22 вересня 2020 21:22
2.Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2020 21:22
49. Проект договору.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 22:43
Електронний підпис
24 вересня 2020 22:43
реєстр документів .pdf
24 вересня 2020 22:41
Відомості про Учасника.pdf
24 вересня 2020 22:41
істотні умови договору.pdf
24 вересня 2020 22:41
довідка санкції.pdf
24 вересня 2020 22:41
Довідка юридична особа.pdf
24 вересня 2020 22:41
згода персональні дані.pdf
24 вересня 2020 22:41
витяг ПДВ_копія.pdf
24 вересня 2020 22:41
Статут копія.pdf
24 вересня 2020 22:41
повноваження директора.pdf
24 вересня 2020 22:41
технічні вимоги.pdf
24 вересня 2020 22:13
Biдповідність ст 17.pdf
24 вересня 2020 22:13
Кваліфікаційна частина.pdf
24 вересня 2020 22:13
19142820_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирилюк Людмила Борисівна

ТОВ Партнерська Бізнес Група Чернігів

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кирилюк Людмила Борисівна
#3093222626
Переможець 1 964 625,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 11:16

Вимога про усунення невідповідностей

1.На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надіслати Учаснику ФОП Кирилюк Людмила Борисівна (ідент.код – 3093222626) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах по процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг, код згідно ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерна техніка) на загальну суму 2155000,00 грн. (два мільйони сто п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Відсутній договір оренди який вказаний в довідці №03 від 23.09.2020р. та підтвердження про його передачу; 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 розділу ІV додатку 3 до тендерної документації: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника власних або орендованих складських приміщень та надати копії документів, що підтверджують їх наявність»; 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Договір оренди відповідно до довідки №03 від 23.09.2020р. та підтвердження про його передачу (наприклад акт прийому-передачі).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирилюк Людмила Борисівна
#3093222626
1 964 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 12:27
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:27
Д у 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:45
договір 449.pdf укладений
20 жовтня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 609 033,75
UAH