Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 10/2, під'їзди 1-3 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
6 934 141,40 UAH
UA-2020-09-09-004950-c df0a1888d38a45dda82f9628ebf4b352
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

(044) 235-71-05 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
(044) 235-71-05
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:38
Очікувана вартість: 6 934 141,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 670,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbretender@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Ревуцького, 10/2, під'їзди 1-3 у Дарницькому районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактична адреса): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 10/2, під'їзди 1-3 у Дарницькому районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Ревуцького, 10/2, під'їзди 1-3 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000042 ● 109b42afe4c549a5a5740a13e3583b73
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-09-09-004950-c 09.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на результати моніторингу. На виконання зобов’язань щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель виявлених Державною аудиторською службою під час проведення моніторингу, а саме: «Замовник при внесенні змін до тендерної документації не оприлюднив у окремому документі перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону» комунальне підприємство «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє. Комунальним підприємством «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція», як Замовником робіт, 09.09.2020 року було опубліковано закупівлю «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 10/2, під'їзди 1-3 у Дарницькому районі м. Києва». При оприлюдненні документів закупівлі файл «Оголошення про відкриті торги вул. Ревуцького, 10-2» помилково було опубліковано у розділі «Тендерна документація» о 09-09-2020, 15:29:23, тому було прийнято рішення опублікувати його у розділ «Інші» о 09-09-2020, 15:30:02. А в розділі «Тендерна документація» на заміну файлу «Оголошення про відкриті торги вул. Ревуцького, 10-2» було опубліковано файл «Тендерна документація з проектом договору на закупівлю з реконструкції ліфтів Ревуцького, 10-2, п.1-3» о 09-09-2020, 15:31:33. Змовником не вносилися зміни до Тендерної документації, як наслідок Перелік змін окремим документом не публікували, тому порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» не було.

2020-10-28 11:40:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї установлено порушення норм абзацу другого частини другої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 6 920 551,59
UAH з ПДВ
6 920 551,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ" 6 934 140,00
UAH з ПДВ
6 934 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:53
9. Довідка Жирнов С.О..PDF
02 жовтня 2020 15:53
3. Довідка ДПС.zip
02 жовтня 2020 15:53
2. Витяг з ЄДР на 02.10.2020.pdf
24 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:35
7. Кошторис.7z
24 вересня 2020 18:35
6. Технічна специфікація.7z
24 вересня 2020 18:35
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 вересня 2020 14:03
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:02
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:42
5. Технічна частина.pdf
24 вересня 2020 13:42
4. Інформація по статті 17.pdf
24 вересня 2020 13:42
9. Лист-згода.pdf
24 вересня 2020 13:42
7. Лист щодо довкілля.pdf
24 вересня 2020 13:42
2. Реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 6 920 551,59
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
6 920 551,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:59
ДУ № 4 від 30.12.2021 до дог. № 60-20-КТ від 20.10.2020 вул. Ревуцького, 10-2, п. 1-3.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:49
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 18:16
Додаткова угода № 3 від 26.11.2021р. до дог. № 60-20-КТ від 20.10.2020р., вул. Ревуцького, 10-2, п.1-3.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 18:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:55
Додаткова угода № 2 від 30.12.2020 до дог. № 60_20-КТ вул. Ревуцького, 10_2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:52
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 13:26
Додаткова угода 1 від 23.10.2020р. до дог 60_20-КТ вул. Ревуцького, 10_2.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 13:26
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:39
Договір № 60-20-КТ від 20.10.2020 вул. Ревуцького, 10-2, п. 1-3.pdf укладений
20 жовтня 2020 14:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2021 11:41
3 966,43 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
16 грудня 2021 11:41
3 966,43 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
16 грудня 2021 11:41
3 966,43 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
16 грудня 2021 13:30
1 519 329,50 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
16 грудня 2021 13:30
1 519 329,50 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
16 грудня 2021 13:30
1 519 329,50 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
16 грудня 2021 13:51
784 296,35 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
16 грудня 2021 13:51
783 873,47 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
16 грудня 2021 13:51
782 259,02 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування робіт. Зміни викладені у Додатковій угоді № 1 від 23.10.2020р.
Номер договору про закупівлю: 60/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2.В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 60/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року № 3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 26.11.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 60/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 30.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 60/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 920 316,63
UAH (в тому числі ПДВ 1 153 386,10 UAH)