Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44440000-6 Вальниці (Підшипники)
44440000-6 Bearings (Bearings)
Очікувана вартість
4 716 666,00 UAH
UA-2020-09-09-004777-b 9afc6c7a97f94ce5acf47841e6682425
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Наталія В’ячеславівна

+380443640245 natalia.melnik@centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08711, Україна , Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49
Контактна особа: Мельник Наталія В’ячеславівна
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Додаткові контактні особи: Панченко Сергій Петрович
(044) 364-02-50
Перфун Віктор Йосипович
(044) 364-08-84
Захарченко Олексій Анатолійович
(044)364-02-30
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC “Centrenergo”
National ID: 22927045
Contact point: Melnyk Nataliia
+380443640245
natalia.melnik@centrenergo.com
Additional contacts: Panchenko Serhii
(044) 364-02-50
Perfun Viktor
(044) 364-08-84
Zakharchenko Oleksii
(044)364-02-30

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 13:34
Очікувана вартість: 4 716 666,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 166,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH
Publication date: 09 вересня 2020 12:56
Enquiries until: 02 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 жовтня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 716 666 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 47 167 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці


Scope of the procurement
44440000-6 Вальниці, 44442000-0 Роликові вальниці для потреб Вуглегірської ТЕС, Зміївської ТЕС та Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» Кількість: 4243 шт. (зокрема: ВгТЕС – 2368 шт.; ЗмТЕС – 404 шт.; ТпТЕС-1471 шт.) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій викладені в Додатку №7 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
44440000-6 Bearings, 44442000-0 Roller bearings for the needs of the Vuglegirska TPP, the Zmiivska TPP and the Trypilska TPP of PJSC "Centrenergo"
Quantity: 4243 pieces (in particular: Vuglegirska TPP – 2368 pieces; Zmiivska TPP - 404 pieces; Trypilska TPP – 1471 pieces)
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language.
The conditions for providing security for tender proposals are set out in Annex №7 to the Bidding Documents.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4243 шт.
44440000-6 Вальниці, 44442000-0 Роликові вальниці - Інформація зазначена у Тендерній документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44440000-6 — Вальниці

44440000-6 Bearings, 44442000-0 Roller bearings - Information provided in bidding documentation
CPV: 44440000-6
Період постачання: по 30 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 30 календарних днів після підписання акту приймання-передачі Продукції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 15:02
Перелік змін від 29.09.2020.docx
29 вересня 2020 15:02
Додаток №5 до Тендерної документації.docx
09 вересня 2020 12:53
Додаток №5 до Тендерної документації.docx
29 вересня 2020 15:02
ТД 44440000-6 Вальниці (Підшипники) (128-ВЗ).docx
09 вересня 2020 12:53
ТД 44440000-6 Вальниці (Підшипники) (128-В).docx
09 вересня 2020 12:56
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 09.09.2020р.docx
09 вересня 2020 12:53
Додаток №8 до Тендерної документації.docx
09 вересня 2020 12:53
Додаток №7 до Тендерної документації.docx
09 вересня 2020 12:53
Додаток №6 до Тендерної документації.docx
09 вересня 2020 12:53
Додаток №4 до Тендерної документації.docx
09 вересня 2020 12:53
Додаток №3 до Тендерної документації.docx
09 вересня 2020 12:53
Додаток №2 до Тендерної документації.docx
09 вересня 2020 12:53
Додаток №1 до Тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 5 (Технічне завдання)
Дата подання: 18 вересня 2020 10:46
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:29
В складі ТД Додаток 5 п.8 Замовником вимогається від Учасника надати документ, що підтверджує повноваження офіційного ділера торгової марки, що планується до постачання. Наступним повідомляємо, що фактично постачальник може являтися Партнером, Субділером, мати договір або контракт постачання, гарантійний лист та інше. В залежності від назви документу і буде назва взаємовідносин з виробником. Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію відносно стасусу "Ділер", для запобізання спікуляцій з лексічними значеннями. В складі ТД Додаток 5 п.11 Замовник допускає до торгів обмежену кількість виробників, а саме: BBC-R, CRAFT, IDC, SNR-NTN. Просимо додати до цього списку підшипники СХ (Польща), якість яких не поступається, а по деяким виробникам перевищує вищевказані торгові марки та в останній час добре зарекомендували себе на Ваших підрозділах, а саме на Вуглегірській та Зміївській ТЕС.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
- Відносно статусу «Дилер» будуть внесені відповідні зміни.
- Відносно підшипників торгової марки «СХ» повідомляємо, що перелік торгових марок підшипників підібраний виходячи із попереднього досвіду експлуатації та має достатню кількість еквівалентів для створення конкурентних умов.
Аргументация п.10 Додатку 5 ТД
Дата подання: 21 вересня 2020 14:22
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:35
Ув. заказчик, просьба прокомментировать п.10 Додатку 5 ТД и ответить на вопросы: 1. С какой целью этот пункт необходим в ТД? 2. Кто будет оплачивать дополнительные расходы, связанные с коммандировкой персонала поставщика для выполнения данного пункта? 3. Как часто такие коммандировки будут необходимы? 4. Как Вы себе это представляете , если на Вашем предприятии возникает аварийная ситуация, требующая немедленной замены подшипника на новый для бесперебойной работы предприятия, а у поставщика нет возможности отправить представителя в ближайшие 3-5 рабочих дней.? 5. У Вас на предприятии нет персонала необходимой квалификации для правильного монтажа/демонтажа подшипников? Спасибо за ответы.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Прохання сформулювати Ваше запитання державною мовою.
Невідповідність ТД предмету закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2020 09:04
Дата відповіді: 23 вересня 2020 17:32
Шановний замовнику, прохання прокоментувати п.10 додатку 5 ТД та відповісти на запитання: 1. З якою метою цей пункт необхідний у ТД на закупівлю ТОВАРУ категорії 44440000-6 Вальниці? 2. З якою метою присутність представника постачальника необхідна при монтажі підшипників? 3. Хто буде компенсувати додаткові витрати, пов'язані з відрядження персоналу постачальника для виконання цього пункту ТД? 4. Як часто такі відрядження будуть необхідні? Будь ласка надайте графік проведення робіт з монтажу підшипників із внутрішнім діаметром більше 100 мм. 5. Як Ви собі це уявляєте, якщо на Вашому підприємстві виникає аварійна ситуація, що вимагає негайної заміни підшипника на новий для безперебійної роботи підприємства, а у постачальника немає можливості терміново відправити представника? 6. У Вас на підприємстві немає персоналу необхідної кваліфікації для правильного монтажу/демонтажу підшипників? Також, звертаємо Вашу увагу, що ця процедура закупівлі має конкретну категорію закуповуємого товару - 44440000-6 Вальниці, ніякі додаткові послуги цією процедурою не можуть бути передбачені, це вже є предметом інших закупівель. Дякуємо за відповіді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відносно прохання прокоментувати п. 10 Додатку 5 повідомляємо, що витрати пов’язані із відрядженням представника постачальника покладаються на постачальника. Обумовлений даний пункт необхідністю уникнути взаємних обвинувачень в неякісній продукції чи неякісному встановленню на обладнання. В разі неможливості присутності представника постачальника, чи термінової необхідності заміни підшипників, це засвідчується листуванням, яке є невід’ємною частиною договору.
Номенклатура
Дата подання: 29 вересня 2020 11:56
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 16:26
Згідно ТД Додаток 5 Замовник вимагає пропозицію та постачання товарів визначених торгівельних марок. Також згідно Додатку 5 Замовник вимагає пропозиції "Еквівалентів підшипників...". Наступним повідомляємо, що маркування підшипників які запитиє Замовник не співпадає з маркуванням підшипників необхідних виробників. Просимо надати роз'яснення: 1. Що саме необхідно вказувати при заповненні Додатку 1 та Додатку 1 до Технічних вимог (тобто наприклад: Еквівалент підшипника 50307 чи Підшипник 6307N) 2. Якщо необхідно вказувати корвентоване маркування хто саме несе відповідність за вірність конвертування? Чи зможе Замовник відхилити пропозицію, якщо він вважає, що конвертація невірна (з цим можуть бути пов'язані спікуляції з боку Замовника та виникати обгрунтовані суперечки)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно пункту 7 Додатку 5 до Тендерної документації найменування продукції необхідно викласти згідно позначення за каталогом торгової марки. Вірність конвертованого маркування в будь-якому разі, це відповідальність Учасника процедури закупівлі.
Технічні характеристики
Дата подання: 30 вересня 2020 13:47
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 13:39
По позиціям 2202, 2203, 2224, 70-2226, 70-2230Л які саме вимагаються підшипники ролікові радіальні чи кулькові двохрядні сферичні?
Відповідь: Доброго дня! Після номера підшипника зазначений стандарт, за яким даний підшипник виготовлений. Цей нормативний документ передбачає його конструктивне виконання.
Еквіваленти підшипників 2202, 2203, 2224, 70-2226, 70-2230Л, що замовляються, мають посилання на ГОСТ 8328-75, згідно якого підшипники мають бути роликові радіальні з короткими циліндричними роликами, тип 2000 вказує, що вони без бортів на зовнішньому кільці.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "НОВОТЕХ", Код ЄДРПОУ:39682817
Дата подання: 11 вересня 2020 12:35
Внесення змін до технічних вимог.
Доброго дня!
У пункті 11. Технічних вимог зазначено, що, до торгів допускається продукція наступних торгових марок: BBC-R, CRAFT, IDC, SNR-NTN. Зазначена вимога унеможливлює подачу тендерної пропозиції з продукцією бренду SNR-NTN оскільки зазначений бренд відноситься до преміум сегменту по якісним та технічним характеристикам. Також бренд SNR-NTN у ціновому відношенні до вищевказаних торгових марок суттєво дорожче що унеможливлює складання конкуренції у період проведення аукціону. Просимо розглянути питання щодо перенесення бренду SNR-NTN до пункту 11. Технічних вимог, закупівлі № 7131490, Номер у Prozorro - UA-2020-09-09-003966-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 вересня 2020 15:52
Доброго дня! Перелік торгових марок підшипників підібраний виходячи із попереднього досвіду експлуатації та має достатню кількість еквівалентів для створення конкурентних умов.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "ТД"Запорожподшипник", Код ЄДРПОУ:34975392
Дата подання: 21 вересня 2020 13:17
Зміни до тендерної документації
У додатку №5 до ТД містяться посилання на технічні стандарти, дія яких не розповсюджується на территорію України, або які взагалі є відміненими, а саме:
1. ГОСТ 520-2011 діє виключно на территорії Російської Федерації. На территорії Украіни діє ДСТУ ГОСТ 520-2014.
2. ГОСТ 7260-81 - Відмінений.
3. ГОСТ 27365 - 87 Не дійсний на территорії України
http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=&st=0&b=2

Тому, просимо внести зміни до тендерної документації у Додатку 5, у п.п. 1, п.п. 6, п.п. 9, п.п. 12, вказавши єдиний вірний стандарт - ДСТУ ГОСТ 520-2014. Саме за цим стандартом проводиться добровільна сертифікація підшипників на территорії Украіни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2020 17:34
Доброго дня! Відносно відмінених стандартів повідомляємо, що в технічній специфікації не замовляється продукція по недіючим стандартам, а міститься посилання саме на еквівалент підшипника за стандартом, щоб не перелічувати всі його технічні характеристики. Сертифікація за ДСТУ ГОСТ 520-2014 умовами тендерної документації не вимагається, але зміни щодо на ГОСТ 520-2011 будуть внесені.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "ТД"Запорожподшипник", Код ЄДРПОУ:34975392
Дата подання: 21 вересня 2020 13:37
Зміни
Згідно частини 4 статті 23 ЗУ Про Публічні Закупівлі - Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ та містити вираз "або еквівалент".

Виходячи з цього, вимагаємо прибрати з Додатку №5 ТД, пункт 11, в якому містяться посилання на конкретну торгову марку, та відсутнє обгрунтування цієї необхідністі, та відсутній вираз "або еквівалент", що порушує ЗУ Про публічні Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2020 17:36
Доброго дня! Відносно ґрунтовності посилання на торгові марки повідомляємо, що виходячи з того, що певна частина ГОСТів не дійсна на території України в технічній специфікації одразу йде посилання на еквівалент. Посилання на торгові марки обумовлено відсутністю єдиної системи умовних позначень та сертифікації іноземних торгових марок, але їх кількість достатня для створення конкурентних умов.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "ТД"Запорожподшипник", Код ЄДРПОУ:34975392
Дата подання: 21 вересня 2020 13:50
Зміни у п. 9
Просимо внести зміни у п. 9 Додатку №5 тендерної документації, а саме:
1. замінити не дійсний на территорії України ГОСТ 520-2011, на ДСТУ ГОСТ 520-2014.
2. замінити вислів "в період гарантійного терміну експлуатації" на "в період гарантійного терміну зберігання", тому як ДСТУ ГОСТ 520-2014 не передбачено гарантійного терміну експлуатації підшипників, та встановити його не можливо тому як він безпосередньо залежить від умов експлуатації, від технічного стану обладнання замовника,на які постачальник та виробник не можуть вплинути.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2020 17:39
Відносно зміни вислову «в період гарантійного терміну…» повідомляємо, що пункт 13.2 ДСТУ ГОСТ 520-2014 передбачає що гарантійний термін експлуатації підшипників в виробах, окрім дослідних виробів, повинен бути не менше гарантійного терміну експлуатації виробу, підтвердженого експлуатаційними (натурними) випробуваннями, і закінчуватися одночасно по закінченню гарантійного терміну експлуатації на виріб при дотриманні умов монтажу, правил використання та експлуатації.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "ТД"Запорожподшипник", Код ЄДРПОУ:34975392
Дата подання: 23 вересня 2020 09:43
Вимога
Шановний замовник, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р., зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за №715/34998.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 вересня 2020 16:49
Доброго дня! Шановний учасник повідомляємо, що Тендерна документація Замовника складена з урахуванням вимог Наказу №710 від 15.04.2020 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (Див. Розділ V. ч.2 п. 2.2.1 Тендерної документації зазначеної закупівлі).
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "ТД"Запорожподшипник", Код ЄДРПОУ:34975392
Дата подання: 24 вересня 2020 08:50
Зміни
Просимо внести зміни у п. 9 Додатку №5 тендерної документації, а саме: 1. замінити вислів "в період гарантійного терміну експлуатації" на "в період гарантійного терміну зберігання", тому як ДСТУ ГОСТ 520-2014 передбачає лише гарантійний термін експлуатації підшипників, які постачаються в ВИРОБАХ (у комплекті), а не окремо, та повинен бути не менше гарантійного терміну експлуатації самого ВИРОБУ. На підшипники не в виробах стандартом передбачається тільки термін їх зберігання. Тому як, предметом цієї процедуру закупівлі є саме Вальниці в асортименті, а не вироби з підшипниками у комплекті, необхідно внести вищеописані зміни!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2020 15:07
Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО "ТД"Запорожподшипник", Код ЄДРПОУ:34975392
Дата подання: 24 вересня 2020 09:13
п.10
Вимагаємо прибрати п.10 з Додатку 5 ТД, тому як цей пункт суперечить умовам Додатку 6 ТД, у якому не передбачено виїзд представника постачальника щоразу, коли будуть монтуватися на обладнання підшипники з внутрішнім діаметром більше 100 мм.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2020 15:07
Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "НОВОТЕХ", Код ЄДРПОУ:39682817
Дата подання: 30 вересня 2020 14:01
Внести зміни до Технічної специфікації
Просимо внести зміни до Додатку 5 (Технічні вимоги) а саме вказати опис підшипників які вимагаються до постачання оскільки деякі підшипники під одним маркуванням можуть бути різними по конструктивним особливостям. Наприклад підшипник 2319 може бути "подшипник качения роликовый радиальный с короткими цилиндрическими роликами однорядный основного конструктивного исполнения с бортами на внутреннем кольце и без бортов на наружном" та "подшипник качения шариковый радиальный двухрядный сферический основное конструктивное исполнение"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2020 13:44
Доброго дня! Після номера підшипника зазначений стандарт, за яким даний підшипник виготовлений. Цей нормативний документ передбачає його конструктивне виконання.
Еквіваленти підшипників 2202, 2203, 2224, 70-2226, 70-2230Л, що замовляються, мають посилання на ГОСТ 8328-75, згідно якого підшипники мають бути роликові радіальні з короткими циліндричними роликами, тип 2000 вказує, що вони без бортів на зовнішньому кільці.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК", Код ЄДРПОУ:39696780
Дата подання: 10 листопада 2020 16:23
Відхилити пропозицію ТОВ ТД РУНО
1. Згідно Додатку№ 5 п.8 у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження офіційного представника торгової марки, що планується до постачання.
Однак, згідно результатів допуску до аукціону Замовник Допустив пропозицію ТОВ ТД РУНО, яка надає «Свідоцтво дилера» ТОВ «Крафт Беарінгс», яка сама є лише представником торгової марки «CRAFT-bearings», а не її виробником чи власником. Також виникають юридичні питання, чи може компанія ТОВ «Крафт Беарінгс» надавити Субділерство цієї торгової марки та на якій підставі ТОВ ТД РУНО може гарантувати якість продукції представником якої не являється.
2. Згідно Розділ ІІІ. Пункт 7.1 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Однак, у Додатку№ 5 Замовник не надає чіткого маркування продукції якої потребують його підприємства. У Додатку№ 5 вимагається надати «Еквіваленти підшипників….», також на конкретизуюче Питання від 29.09.2020 (11:56) Замовник сам надав відповідь 01.10.2020 (16:26): «Відповідно пункту 7 Додатку 5 до Тендерної документації найменування продукції необхідно викласти згідно позначення за каталогом торгової марки. Вірність конвертованого маркування в будь-якому разі, це відповідальність Учасника процедури закупівлі.».
Тобто фактично Замовник не має права відхиляти пропозицію ТОВ Інтерпідшипник згідно Розділ ІІІ. Пункт 7.1, так як не надав Конкретних Маркувань, поклав відповідність конвертування маркувань на Учасників та отримав від Учасників Гарантійні листи (згідно Додатку№ 5) про Гарантію відповідності технічних та якісних показників продукції.
3. Згідно «Обгрунтувань відхилення» Закупівлі UA-2020-09-09-003358-c Замовник відхилив Пропозицію ТОВ Інтеппідшипник за наступними критеріями: «Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі-Закон): Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК" відхиляється відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - Еквівалент підшипника 1000093 ГОСТ 8338-75 в каталогу ISB зазначений як 693. В довідці, що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі даний підшипник зазначений як 619/3. - Підшипники 206А та 212А ГОСТ 8338-75. В довідці, що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі дані підшипники запропоновані звичайної вантажопідйомності. - Еквівалент підшипника 3632Л ГОСТ 5721-75 запропонований як 22332MBW33C3, що означає із підвищеним зазором, який не замовлявся.»
Однак, згідно Додатку№ 5 Пункт 1 (Позиція: Еквівалент підшипника 7718А ГОСТ 27365-87 та Позиція: Еквівалент підшипника 7815А ГОСТ 27365-87 обидві позиції замовлені підвищеної вантажопідйомності) Однак, ТОВ ТД РУНО надає Еквівалент підшипника 7718А ГОСТ 27365-87 звичайної вантажопідйомності, а ТОВ "ГЕРМЕС-1 УКРАЇНА" надає обидві позиції звичайної вантажопідйомності.
Тобто якщо Замовник вважає, що може відхиляти пропозиції на підставі того, що, за його думки, конвертація маркування виконана не вірна, то чому він в одному випадку Відхиляє Пропозицію а в іншому Допускає Учасників.


Виходячи з вищеописаних фактів вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ ТД РУНО.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2020 13:45
Відповідь на вимогу UA-2020-09-09-004777-b.b9:
Щодо першої частини вимоги:
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Щодо частини другої та третьої вимоги:
В іншому учасник ТОВ «ІНТЕРПІДШИПНИК» посилається на торги під номером UA-2020-09-09-003358-c, що не відноситься до даної закупівлі.


ВИРІШИЛИ:
1. Надати відповідь на вимогу учасника UA-2020-09-09-004777-b.b9, яка була оприлюднена в електронній системі на закупівлю 44440000-6 Вальниці (Підшипники).
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на вимогу на звернення учасника через електронну систему закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.c13
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "НОВОТЕХ", Код ЄДРПОУ:39682817
Дата подання: 11 листопада 2020 21:01
Заява до АКМУ
Про порушення передбачене п.4 ч.2 ст.6 та п.1 ст.50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2020 13:49
ВИРІШИЛИ:
1. Надати відповідь на вимогу учасника UA-2020-09-09-004777-b.c13, яка була оприлюднена в електронній системі на закупівлю 44440000-6 Вальниці (Підшипники).
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на вимогу на звернення учасника через електронну систему закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-09-09-004777-b.b10
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК", Код ЄДРПОУ:39696780
Дата подання: 10 листопада 2020 16:24
Допустити до аукціону ТОВ Інтерпідшипник
1. Згідно Додатку№ 5 п.8 у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документ, що підтверджує повноваження офіційного представника торгової марки, що планується до постачання.
Однак, згідно результатів допуску до аукціону Замовник Допустив пропозицію ТОВ ТД РУНО, яка надає «Свідоцтво дилера» ТОВ «Крафт Беарінгс», яка сама є лише представником торгової марки «CRAFT-bearings», а не її виробником чи власником. Також виникають юридичні питання, чи може компанія ТОВ «Крафт Беарінгс» надавити Субділерство цієї торгової марки та на якій підставі ТОВ ТД РУНО може гарантувати якість продукції представником якої не являється.
2. Згідно Розділ ІІІ. Пункт 7.1 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Однак, у Додатку№ 5 Замовник не надає чіткого маркування продукції якої потребують його підприємства. У Додатку№ 5 вимагається надати «Еквіваленти підшипників….», також на конкретизуюче Питання від 29.09.2020 (11:56) Замовник сам надав відповідь 01.10.2020 (16:26): «Відповідно пункту 7 Додатку 5 до Тендерної документації найменування продукції необхідно викласти згідно позначення за каталогом торгової марки. Вірність конвертованого маркування в будь-якому разі, це відповідальність Учасника процедури закупівлі.».
Тобто фактично Замовник не має права відхиляти пропозицію ТОВ Інтерпідшипник згідно Розділ ІІІ. Пункт 7.1, так як не надав Конкретних Маркувань, поклав відповідність конвертування маркувань на Учасників та отримав від Учасників Гарантійні листи (згідно Додатку№ 5) про Гарантію відповідності технічних та якісних показників продукції.
3. Згідно «Обгрунтувань відхилення» Закупівлі UA-2020-09-09-003358-c Замовник відхилив Пропозицію ТОВ Інтеппідшипник за наступними критеріями: «Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі-Закон): Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК" відхиляється відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - Еквівалент підшипника 1000093 ГОСТ 8338-75 в каталогу ISB зазначений як 693. В довідці, що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі даний підшипник зазначений як 619/3. - Підшипники 206А та 212А ГОСТ 8338-75. В довідці, що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі дані підшипники запропоновані звичайної вантажопідйомності. - Еквівалент підшипника 3632Л ГОСТ 5721-75 запропонований як 22332MBW33C3, що означає із підвищеним зазором, який не замовлявся.»
Однак, згідно Додатку№ 5 Пункт 1 (Позиція: Еквівалент підшипника 7718А ГОСТ 27365-87 та Позиція: Еквівалент підшипника 7815А ГОСТ 27365-87 обидві позиції замовлені підвищеної вантажопідйомності) Однак, ТОВ ТД РУНО надає Еквівалент підшипника 7718А ГОСТ 27365-87 звичайної вантажопідйомності, а ТОВ "ГЕРМЕС-1 УКРАЇНА" надає обидві позиції звичайної вантажопідйомності.
Тобто якщо Замовник вважає, що може відхиляти пропозиції на підставі того, що, за його думки, конвертація маркування виконана не вірна, то чому він в одному випадку Відхиляє Пропозицію а в іншому Допускає Учасників.


Виходячи з вищеописаних фактів вимагаємо допустити до аукціону ТОВ Інтерпідшипник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2020 13:48
Відповідь на вимогу UA-2020-09-09-004777-b.b10:
Учасник ТОВ ІНТЕРПІДШИПНИК" вимагає допустити його тендерну пропозицію до аукціону.
Щодо першої частини вимоги:
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Щодо частини другої та третьої вимоги:
В іншому учасник ТОВ «ІНТЕРПІДШИПНИК» посилається на торги під номером UA-2020-09-09-003358-c, що не відноситься до даної закупівлі.
За результатами розгляду тендерної пропозиції наданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК", Тендерний комітет апарату управління ПАТ «Центренерго» визнав тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає технічним вимогам визначеним у тендерній документації, оскільки запропонований Еквівалент підшипника 50307 ГОСТ 520-2011 у каталозі BBC-R повинен мати суфікс N, що позначає канавку на зовнішньому кільці. У довідці, що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі даний підшипник зазначений як 6307 без суфікса N, а запропонований Еквіваленти підшипників ШС-25 та ШС20К ГОСТ 3635-78 у каталозі BBC-R мають наступні позначення GE 20 C та GE 20 S. У довідці, що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі дані підшипники зазначені як GE 25 ES, GE 20 ES, що не відповідає умовам Додатку №5 «Технічні вимоги» до Тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕРПІДШИПНИК" була відхилена відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 Статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

ВИРІШИЛИ:
1. Надати відповідь на вимогу учасника UA-2020-09-09-004777-b.b10, яка була оприлюднена в електронній системі на закупівлю 44440000-6 Вальниці (Підшипники).
2. Забезпечити оприлюднення відповіді на вимогу на звернення учасника через електронну систему закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Документи

23 вересня 2020 17:34
Протокол №128-НР2.pdf

Документи

23 вересня 2020 17:36
Протокол №128-НР2.pdf

Документи

23 вересня 2020 17:39
Протокол №128-НР2.pdf

Документи

24 вересня 2020 16:49
Протокол №128-НР3.pdf

Документи

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Документи

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 21:01
заява в АМКУ.pdf

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-09-004777-b.c12
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "НВП "НОВОТЕХ", Код ЄДРПОУ:39682817
Заява до АКМУ
Про порушення передбачене п.4 ч.2 ст.6 та п.1 ст.50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-09-09-004777-b.c11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр", Код ЄДРПОУ:39194627
Дата подання: 11 листопада 2020 16:01
Оскарження рішення замовника
Детальний опис наведений у файлі що додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2020 18:24
рішення від 13.11.2020 № 21113 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 18:24
рішення від 23.11.2020 № 21692.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: ВИРІШИЛИ: 1. Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення Тендерного комітету апарату управління ПАТ «Центренерго» про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД "ПІДШИПНИКЦЕНТР" (Протокол №128-РТП/ПК від 06.11.2020р.) на закупівлю 44440000-6 Вальниці (Підшипники), оголошення UA-2020-09-09-004777-b.
Дата виконання рішення замовником: 30 листопада 2020 09:09

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 20:59
заява в АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 13:35
Скарга.pdf
12 листопада 2020 15:03
Скарга уточнена.pdf
12 листопада 2020 15:03
Скарга уточнена.docx
12 листопада 2020 16:56
Скарга уточнена остаточно.pdf
12 листопада 2020 16:56
Скарга уточнена остаточно.docx

Документи подані замовником

30 листопада 2020 09:09
Протокол №128-СР від 27.11.2020р.doc

Документи Органу Оскарження

26 листопада 2020 19:43
рішення від 23.11.2020 № 21692.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 грудня 2020
UA-2020-09-09-004777-b9afc6c7a97f94ce5acf47841e6682425
Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Місцезнаходження: 08711, Україна, Київська область обл., смт. Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "НВП "НОВОТЕХ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТД "РУНО"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК" Документи
Відхилено
Документи
Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ГЕРМЕС-1 УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІКР" Документи
Відхилено
Документи
Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:27
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТД "РУНО" #35457147

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

08.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:21
7 Гарантія

Документи

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:01
ISO.jpg
12 жовтня 2020 17:01
ISO перевод.pdf
12 жовтня 2020 17:01
DPI DIST CERTIFICATE 2020.pdf
12 жовтня 2020 17:01
DPI дистриб ПЦ перевод.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Серт DPI ПЦ 2021.JPG
12 жовтня 2020 17:01
накладная Мигремонт.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Накладна Іскра.PDF
12 жовтня 2020 17:01
Накладна Іскра 2.PDF
12 жовтня 2020 17:01
Договор Мигремонт.PDF
12 жовтня 2020 17:01
довідка про виробника.pdf
12 жовтня 2020 17:01
гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 17:01
відгук Мігремонт.PDF
12 жовтня 2020 17:01
Відгук Іскра.pdf
12 жовтня 2020 17:01
технічні вимоги.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Статут 2019.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Опись Устав.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Наказ директора 2016.pdf
12 жовтня 2020 17:01
ЄДРПОУ 2015.pdf
12 жовтня 2020 17:01
довідка cтаття 17.pdf
12 жовтня 2020 17:01
довідка субпідряд.pdf
12 жовтня 2020 17:01
довідка санкції.pdf
12 жовтня 2020 17:01
довідка код доступу.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Витяг з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 09:54
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:06
Протокол НР.7Z
12 жовтня 2020 17:06
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 жовтня 2020 17:06
Лист для клієнті1.7z
12 жовтня 2020 17:06
Гарантія 9550-20.7z
12 жовтня 2020 17:06
Витяг із Статуту.7z
12 жовтня 2020 17:06
Банківська ліцензі1.7z
12 жовтня 2020 17:06
oledata.mso
12 жовтня 2020 17:06
image001.emz

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:41
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:39
Протокол НР.7Z
12 жовтня 2020 17:39
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 жовтня 2020 17:39
Лист для клієнті1.7z
12 жовтня 2020 17:39
Гарантія 9632-20.7z
12 жовтня 2020 17:39
Витяг із Статуту.7z
12 жовтня 2020 17:39
Банківська ліцензі1.7z
12 жовтня 2020 17:39
Статут ІКР 22052020.pdf
12 жовтня 2020 17:39
лист відгук.JPG
12 жовтня 2020 17:39
Інформаційний лист.pdf
12 жовтня 2020 17:39
Додаток 6.pdf
12 жовтня 2020 17:39
Додаток 5.pdf
12 жовтня 2020 17:39
Довідка щодо статті 17.pdf
12 жовтня 2020 17:39
Витяг ПДВ ІКР.pdf
12 жовтня 2020 17:39
Timken сертификат дилера.pdf
12 жовтня 2020 17:39
KINEX IRBIS 2020.pdf
12 жовтня 2020 17:39
Certificate KG (2020).pdf

Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:01
ISO.jpg
12 жовтня 2020 17:01
ISO перевод.pdf
12 жовтня 2020 17:01
DPI DIST CERTIFICATE 2020.pdf
12 жовтня 2020 17:01
DPI дистриб ПЦ перевод.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Серт DPI ПЦ 2021.JPG
12 жовтня 2020 17:01
накладная Мигремонт.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Накладна Іскра.PDF
12 жовтня 2020 17:01
Накладна Іскра 2.PDF
12 жовтня 2020 17:01
Договор Мигремонт.PDF
12 жовтня 2020 17:01
довідка про виробника.pdf
12 жовтня 2020 17:01
гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 17:01
відгук Мігремонт.PDF
12 жовтня 2020 17:01
Відгук Іскра.pdf
12 жовтня 2020 17:01
технічні вимоги.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Статут 2019.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Опись Устав.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Наказ директора 2016.pdf
12 жовтня 2020 17:01
ЄДРПОУ 2015.pdf
12 жовтня 2020 17:01
довідка cтаття 17.pdf
12 жовтня 2020 17:01
довідка субпідряд.pdf
12 жовтня 2020 17:01
довідка санкції.pdf
12 жовтня 2020 17:01
довідка код доступу.pdf
12 жовтня 2020 17:01
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "НОВОТЕХ"

ТОВ "ТД "РУНО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК"

Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр"

ТОВ "ГЕРМЕС-1 УКРАЇНА"

ТОВ "ІКР"

Товаривство з обмеженою відповідальністю "ТД "Підшипникцентр"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕРМЕС-1 УКРАЇНА" 4 666 004,00
UAH
4 466 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ТД "РУНО" 4 711 615,00
UAH
4 466 550,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 09:54
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:06
Протокол НР.7Z
12 жовтня 2020 17:06
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 жовтня 2020 17:06
Лист для клієнті1.7z
12 жовтня 2020 17:06
Гарантія 9550-20.7z
12 жовтня 2020 17:06
Витяг із Статуту.7z
12 жовтня 2020 17:06
Банківська ліцензі1.7z
12 жовтня 2020 17:06
oledata.mso
12 жовтня 2020 17:06
image001.emz

Публічні документи

12 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 17:26
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:21
7 Гарантія

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕРМЕС-1 УКРАЇНА"

ТОВ "ТД "РУНО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕРМЕС-1 УКРАЇНА"
#39145522
Переможець 4 466 000,00
UAH
16 грудня 2020 18:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 18:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕРМЕС-1 УКРАЇНА"
#39145522
4 466 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:10
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 13:42
ДУ № 4 від 24.12.2021.PDF зміни до договору
24 грудня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 16:31
ДУ № 3 від 09.12.2021 до дог № 121-2 від 13.01.2021.PDF зміни до договору
09 грудня 2021 16:31
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 16:33
Додаткова угода № 2 від 30.06.2021 (1).PDF зміни до договору
01 липня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 14:54
ДУ №1 від 01.02.2021 (1).PDF зміни до договору
01 лютого 2021 14:53
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 18:59
ПРОТОКОЛ №128 від 30.12.2020 р.docx укладений
13 січня 2021 18:57
Договір №121-2 від 13.01.2021.PDF укладений
13 січня 2021 18:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
Номер договору про закупівлю: 121/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі№: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 121/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 121/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України про "Публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 121/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 166 462,80
UAH (в тому числі ПДВ 527 743,80 UAH)