Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 9-Ж, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
2 154 326,40 UAH
UA-2020-09-09-004506-c 8b010d37f12d4027a78c1ee97c1e22dd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

(044) 235-71-05 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
(044) 235-71-05
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:51
Очікувана вартість: 2 154 326,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 771,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbretender@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 9-Ж, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактична адреса): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 9-Ж, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Архітектора Вербицького, 9-Ж, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 2 148 140,52
UAH з ПДВ
2 148 140,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ" 2 154 320,00
UAH з ПДВ
2 154 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис
02 жовтня 2020 15:53
9. Довідка Жирнов С.О..PDF
02 жовтня 2020 15:53
2. Витяг з ЄДР на 02.10.2020.pdf
02 жовтня 2020 15:53
3. Довідка ДПС.zip
24 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:36
7. Кошторис.7z
24 вересня 2020 18:36
6. Технічна специфікація.7z
24 вересня 2020 18:36
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 вересня 2020 13:56
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:56
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:43
5. Технічна частина.pdf
24 вересня 2020 13:43
4. Інформація по статті 17.pdf
24 вересня 2020 13:43
9. Лист-згода.pdf
24 вересня 2020 13:43
7. Лист щодо довкілля.pdf
24 вересня 2020 13:43
2. Реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 2 148 140,52
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
2 148 140,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 17:20
ДУ № 3 від 15.12.2021 до дог. № 61-20-КТ від 20.10.2020 вул. А.Вербицького, 9-Ж, п. 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 18:13
Додаткова угода № 2 від 26.11.2021р. до дог. № 61-20-КТ від 20.10.2020р., вул.Архітектора Вербицького, 9-Ж, п.2.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 18:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:56
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 61_20-КТ вул. Архітектора Вербицького, 9-Ж (під'їзд 2).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:11
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 14:00
Договір № 61-20-КТ від 20.10.2020 вул. А.Вербицького, 9-Ж, п. 2.pdf укладений
20 жовтня 2020 13:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2021 11:14
3 819,50 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
09 грудня 2021 11:24
725 916,76 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений
09 грудня 2021 11:25
1 416 122,18 UAH UA718201720344391001100081629
КП "Київбудреконструкція"
UA353052990000026004006215780
ТОВ "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 61/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року № 3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 26.11.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 61/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 15.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 61/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 145 858,44
UAH (в тому числі ПДВ 357 643,07 UAH)