Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Панаса Мирного, 11, під'їзди 3, 4 у Печерському районі м. Києва
Очікувана вартість
3 048 138,20 UAH
UA-2020-09-09-004093-c c09cd397ad814c1d93ae784827686cef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

(044) 235-71-05 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
(044) 235-71-05
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:11
Очікувана вартість: 3 048 138,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 240,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbretender@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Панаса Мирного, 11, під'їзди 3, 4 у Печерському районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактична адреса): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Панаса Мирного, 11, під'їзди 3, 4 у Печерському районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: ул. Панаса Мирного, 11, під'їзди 3, 4 у Печерському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Отіс" 2 990 642,14
UAH з ПДВ
2 990 642,14
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Ноосфера" 3 047 605,67
UAH з ПДВ
3 047 605,67
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 3 047 902,58
UAH з ПДВ
3 047 902,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:00
11 Кошторис.zip
25 вересня 2020 16:00
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:00
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:59
9. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 12:06
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:06
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:05
12. Кошторисио.rar
24 вересня 2020 12:05
11. Сертифікат (Модуль Н1).rar
24 вересня 2020 12:05
2. Тендерна пропозиція. .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Отіс"

Приватне підприємство "Ноосфера"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "Отіс"
#14357579
Відхилено 2 990 642,14
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 10:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 18:13
Приватне підприємство "Ноосфера"
#31985520
Переможець 3 047 605,67
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 12:10

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. На підтвердження відповідності Учасника закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону від Учасника вимагалося надати документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, а на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю – документи відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. Учасник - ПрАТ «ОТІС» у складі документів тендерної пропозиції: - надав довідку про наявність обладнання, машин і механізмів за № 234-4 від 24.09.2020р. з інформацією про наявність власного автомобіля RENAULT DOKKER, який вказано у позиції 1 даної довідки, із зазначенням реєстраційного номеру, що не відповідає підтверджуючому документу, а саме свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу, серія та номер якого СХЕ 163764 , тим самим не виконано вимоги пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій № 234-7 від 24.09.2020р., з інформацією про таких працівників (робітників) як: Дудника Сергія Анатолійовича та Горбаченка Сергія Миколайовича із зазначенням їх посад не у відповідності до наказу № 175 від 26.09.2018 р. «Про приведення найменувань посад у відповідність до Класифікатора професій», тим самим не виконано вимоги пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - надав довідку про наявність в учасника інженерно-технічних працівників № 234-8 від 24.09.2020р., з інформацією про Богатир Євгенію Леонідівну із зазначенням її посади не у відповідності до наказу про прийняття на роботу № 206-К від 01.12.2011р. та наказу № 175 від 26.09.2018 р. «Про приведення найменувань посад у відповідність до класифікатора професій», тим самим не виконав вимоги пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - на підтвердження наявності фінансової спроможності надав «Звіт про фінансові результати» за 2019 рік та за І півріччя 2020 року без відміток про прийняття їх органом Держстату та без документів про прийняття електронної звітності за відповідні періоди органом Держстату України, тим самим не виконав вимоги п. 4.1 п. 4 Додатку 2 до тендерної документації; - надав документи тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника, фахівця з продажу нового обладнання Левченка Андрія Петровича, що представляє інтереси Учасника за довіреністю № 99 від 22.09.2020 р., посада якого у документах тендерної пропозиції та довіреності, не відповідає посаді, зазначеній у наказі № 96-к від 05.05.2015 року «Про переведення», згідно якого Левченка Андрія Петровича переведено на посаду спеціалістом з продажу у відділ з продажу Департаменту з операцій нового обладнання, що суперечить вимогам пп. 1.2. п.1 Додатку 3 до тендерної документації; - надав наказ № 96-к від 05.05.2015 року «Про переведення», на підтвердження призначення уповноваженої особи Учасника – Левченка Андрія Петровича, у вигляді сканованої копії з копії вказаного документа замість кольорової сканованої копії оригіналу документа, в супереч вимоги п. 1.2.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відповідно до якої: «У разі відсутності посилань у вимогах тендерної документації та її Додатках на вимоги пп. 1.2.1 та 1.2.2., 1.2.3 п.1. розділу ІІІ Інструкції з підготовки відкритих торгів Тендерної документації - це означає, що учасником мають бути надані документи у вигляді кольорової сканованої копії оригіналу документа»; - не вказав у довідці про наявність в учасника інженерно-технічних працівників № 234-8 від 24.09.2020р. інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера - проектувальника тощо), який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації, наявність якого є обов’язковою відповідно до пп.2.2. п.2 Додатку 2 до тендерної документації; - не надав кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який є дійсним, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» тощо, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації, тим самим не виконано вимоги пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей у документах Учасник має надати: - довідку про наявність у нього обладнання, машин і механізмів, у якій реєстраційний номер автомобіля RENAULT DOKKER має відповідати підтверджуючому документу, а саме: свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу, серія та номер якого СХЕ 163764, відповідно до вимог пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій, у якій посади Дудника Сергія Анатолійовича та Горбаченка Сергія Миколайовича повинні бути зазначені у відповідності до наказу № 175 від 26.09.2018 р. «Про приведення найменувань посад у відповідність до Класифікатора професій», відповідно до вимог пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника інженерно-технічних працівників, у якій посада Богатир Євгенії Леонідівни відповідатиме наказу про прийняття на роботу № 206-К від 01.12.2011р. або наказу № 175 від 26.09.2018 р. «Про приведення найменувань посад у відповідність до класифікатора професій», у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника інженерно-технічних працівників із зазначенням у ній інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера - проектувальника тощо), який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації, наявність якого є обов’язковою, у відповідності до вимог пп.2.2. п.2 Додатку 2 до тендерної документації; - кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який є дійсним, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» тощо, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації, на виконання вимоги пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації. - Звіт про фінансові результати за 2019 рік та за І півріччя 2020 року з відмітками про прийняття їх органом Держстату або документи про прийняття електронної звітності за відповідні періоди органом Держстату України, у відповідності до вимог п. 4.1 п. 4 Додатку 2 до тендерної документації; - скановану копію оригіналу наказу № 96-к від 05.05.2015 року «Про переведення», на підтвердження призначення уповноваженої особи Учасника – Левченка Андрія Петровича, на виконання вимоги п. 1.2.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. - приведені у відповідність документи на призначення уповноваженої особи учасника та довіреність, які підтверджуватимуть посаду уповноваженої особи учасника, саме фахівця з продажу нового обладнання Левченка Андрія Петровича, який підписав документи тендерної пропозиції, відповідно до вимог пп. 1.2. п.1 Додатку 3 до тендерної документації.

Документи

05 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 12:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Ноосфера"
#31985520
3 047 605,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 13:05
ДУ № 3 від 30.12.2021 до дог. № 63-20-КТ від 27.10.2020 вул. П.Мирного, 11, п. 3,4.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:58
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 10:43
Додаткова угода №2 від 14.05.2021 до дог. №63-20-КТ від 27.10.2020 вул. Панаса Мирного, 11, п. 3, 4.pdf зміни до договору
14 травня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:41
Додаткова угода 1 від 30.12.2020 до дог 63_20-КТ вул. П. Мирного, 11.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 12:50
Договір № 63-20-КТ від 27.10.2020 вул. П.Мирного, 11, п. 3,4.pdf укладений
27 жовтня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Розпорядження Київського міського голови від 25.11.2020 року № 765 та наказу Замовника від 26.11.2020 року № 59-к, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Преамбулу Договору, у Розділ 15 "Адреси, реквізити та підписи Сторін" Договору. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: у пункт 3.1. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору, у пункт 5.5. Розділу 5 «Порядок розрахунків» Договору, у Додатки до Договору, які є невід’ємними його частинами, зокрема: Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, Додаток № 4 – План фінансування робіт. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 63/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року №3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, та у зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 14.05.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 63/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 30.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 63/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 045 717,96
UAH (в тому числі ПДВ 507 619,66 UAH)