Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту електронного устаткування систем безпеки ДП "ММТП"
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-09-09-003646-c 61cf1df544b04384a15bc31fbe0dc9d1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Сергій Олександрович

+380629408607 s.sytnik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Ситник Сергій Олександрович
+380629408607
s.sytnik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Категорія замовника: згідно з п.4.ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання . Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі – вказано в однойменному файлі, який додається. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі одного критерію - ціна пропозиції (питома вага критерію – 100%). Надання забезпечення пропозицій учасників- забезпечення пропозиції, у вигляді електронної банківської гарантії на суму 12600,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням пропозиції. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, будинок 99, п/р № UA143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Надання забезпечення виконання договору не передбачається.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 послуга
Послуги з поточного ремонту обчислювальних машин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50321000-1 — Послуги з ремонту персональних комп’ютерів
40 послуга
Послуги з поточного ремонту відеообладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
25 послуга
Послуги з поточного ремонту мережевого обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
30 послуга
Послуги з поточного ремонту монітору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
25 послуга
Послуги з поточного ремонту електронно-механічних пристроїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв
2 послуга
Послуги з поточного ремонту ретранслятора Дунай Р 1000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2021
ДК 021:2015: 50323200-7 — Ремонт комп’ютерних периферійних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту здачі - приймання наданих послуг на підставі оригіналу рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" 384 703,64
UAH
384 703,64
UAH
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 19:22
Електронний підпис
17 вересня 2020 19:21
14 гар лист ззч.pdf
17 вересня 2020 19:21
13 ISO 28000.pdf
17 вересня 2020 19:21
12 авт-пром ISO 9001.pdf
17 вересня 2020 19:21
10 довідка мат база.pdf
17 вересня 2020 19:21
9 довідка ан дог.pdf
17 вересня 2020 19:21
8 гарантія зав.pdf
17 вересня 2020 19:20
6 авт-пром довідка банк.pdf
17 вересня 2020 19:20
5 авт-пром витяг пдв.pdf
17 вересня 2020 19:20
3 авт-пром статут.pdf
17 вересня 2020 19:20
2 довідка відповідність.pdf
17 вересня 2020 19:20
1 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
Переможець 384 703,64
UAH
24 вересня 2020 08:11

Документи

24 вересня 2020 08:11
Електронний підпис
24 вересня 2020 08:09
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 08:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ"
#32717395
384 703,64
UAH
Документи

Документи

24 вересня 2020 08:11
Електронний підпис
24 вересня 2020 08:09
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 15:02
Електронний підпис укладений
22 вересня 2021 13:27
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:05
договір укладений
09 жовтня 2020 10:03
договір укладений
09 жовтня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 20-17/20/397
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 08 січня 2022
Сума оплати за договором: 342 939,67
UAH (в тому числі ПДВ 57 156,61 UAH)