Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 36/2, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
2 154 190,00 UAH
UA-2020-09-09-003604-c b20789fd2e8d473baa37e87410c8b442
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

(044) 235-71-05 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
(044) 235-71-05
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:33
Очікувана вартість: 2 154 190,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 770,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbretender@gmail.com. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Ревуцького, 36/2, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва. Місцезнаходження замовника (фактична адреса): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Ревуцького, 36/2, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, м. Київ, м. Київ, житловий будинок за адресою: вул. Ревуцького, 36/2, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання), не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Отіс" 2 068 875,05
UAH з ПДВ
1 966 875,05
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС" 2 148 388,97
UAH з ПДВ
2 068 701,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ" 2 154 180,00
UAH з ПДВ
2 154 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:07
11 Кошторис.zip
25 вересня 2020 14:07
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:54
9. Довідка Жирнов С.О..PDF
12 жовтня 2020 16:54
2. Витяг з ЄДР.pdf
12 жовтня 2020 16:54
3. Довідка ДПС.7z
24 вересня 2020 18:42
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:37
7. Кошторис.7z
24 вересня 2020 18:37
6. Технічна специфікація.7z
24 вересня 2020 18:37
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
24 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:42
5. Технічна частина.pdf
24 вересня 2020 13:42
4. Інформація по статті 17.pdf
24 вересня 2020 13:42
9. Лист-згода.pdf
24 вересня 2020 13:42
7. Лист щодо довкілля.pdf
24 вересня 2020 13:42
2. Реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Отіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "Отіс"
#14357579
Відхилено 1 966 875,05
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 18:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
Переможець 2 068 701,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 12:14

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей. На підтвердження відповідності Учасника закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону від Учасника вимагалося надати документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, а на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю – документи відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. Учасник - ПрАТ «ОТІС» у складі документів тендерної пропозиції: - надав довідку про наявність обладнання, машин і механізмів за № 234-4 від 24.09.2020р. з інформацією про наявність власного автомобіля RENAULT DOKKER, який вказано у позиції 1 даної довідки, із зазначенням реєстраційного номеру, що не відповідає підтверджуючому документу, а саме свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу, серія та номер якого СХЕ 163764 , тим самим не виконано вимоги пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій № 234-7 від 24.09.2020р., з інформацією про таких працівників (робітників) як: Дудника Сергія Анатолійовича та Горбаченка Сергія Миколайовича із зазначенням їх посад не у відповідності до наказу № 175 від 26.09.2018 р. «Про приведення найменувань посад у відповідність до Класифікатора професій», тим самим не виконано вимоги пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - надав довідку про наявність в учасника інженерно-технічних працівників № 234-8 від 24.09.2020р., з інформацією про Богатир Євгенію Леонідівну із зазначенням її посади не у відповідності до наказу про прийняття на роботу № 206-К від 01.12.2011р. та наказу № 175 від 26.09.2018 р. «Про приведення найменувань посад у відповідність до класифікатора професій», тим самим не виконав вимоги пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - на підтвердження наявності фінансової спроможності надав «Звіт про фінансові результати» за 2019 рік та за І півріччя 2020 року без відміток про прийняття їх органом Держстату та без документів про прийняття електронної звітності за відповідні періоди органом Держстату України, тим самим не виконав вимоги п. 4.1 п. 4 Додатку 2 до тендерної документації; - надав документи тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи Учасника, фахівця з продажу нового обладнання Левченка Андрія Петровича, що представляє інтереси Учасника за довіреністю № 99 від 22.09.2020 р., посада якого у документах тендерної пропозиції та довіреності, не відповідає посаді, зазначеній у наказі № 96-к від 05.05.2015 року «Про переведення», згідно якого Левченка Андрія Петровича переведено на посаду спеціалістом з продажу у відділ з продажу Департаменту з операцій нового обладнання, що суперечить вимогам пп. 1.2. п.1 Додатку 3 до тендерної документації; - надав наказ № 96-к від 05.05.2015 року «Про переведення», на підтвердження призначення уповноваженої особи Учасника – Левченка Андрія Петровича, у вигляді сканованої копії з копії вказаного документа замість кольорової сканованої копії оригіналу документа, в супереч вимоги п. 1.2.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відповідно до якої: «У разі відсутності посилань у вимогах тендерної документації та її Додатках на вимоги пп. 1.2.1 та 1.2.2., 1.2.3 п.1. розділу ІІІ Інструкції з підготовки відкритих торгів Тендерної документації - це означає, що учасником мають бути надані документи у вигляді кольорової сканованої копії оригіналу документа»; - не вказав у довідці про наявність в учасника інженерно-технічних працівників № 234-8 від 24.09.2020р. інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера - проектувальника тощо), який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації, наявність якого є обов’язковою відповідно до пп.2.2. п.2 Додатку 2 до тендерної документації; - не надав кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який є дійсним, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» тощо, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації, тим самим не виконано вимоги пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей у документах Учасник має надати: - довідку про наявність у нього обладнання, машин і механізмів, у якій реєстраційний номер автомобіля RENAULT DOKKER має відповідати підтверджуючому документу, а саме: свідоцтву про реєстрацію транспортного засобу, серія та номер якого СХЕ 163764, відповідно до вимог пп. 1.4 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника працівників робітничих професій, у якій посади Дудника Сергія Анатолійовича та Горбаченка Сергія Миколайовича повинні бути зазначені у відповідності до наказу № 175 від 26.09.2018 р. «Про приведення найменувань посад у відповідність до Класифікатора професій», відповідно до вимог пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника інженерно-технічних працівників, у якій посада Богатир Євгенії Леонідівни відповідатиме наказу про прийняття на роботу № 206-К від 01.12.2011р. або наказу № 175 від 26.09.2018 р. «Про приведення найменувань посад у відповідність до класифікатора професій», у відповідності до вимоги пп. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації; - довідку про наявність в учасника інженерно-технічних працівників із зазначенням у ній інженера з проектно-кошторисної роботи або кошторисника або інженера - проектувальника тощо), який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам, пов’язаним зі створенням об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг) в частині кошторисної документації, наявність якого є обов’язковою, у відповідності до вимог пп.2.2. п.2 Додатку 2 до тендерної документації; - кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який є дійсним, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України або Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» тощо, а у разі проходження періодичного підвищення кваліфікації інженерів-проектувальників разом із кваліфікаційним сертифікатом надається свідоцтво інженера-проектувальника про підвищення кваліфікації, на виконання вимоги пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації. - Звіт про фінансові результати за 2019 рік та за І півріччя 2020 року з відмітками про прийняття їх органом Держстату або документи про прийняття електронної звітності за відповідні періоди органом Держстату України, у відповідності до вимог п. 4.1 п. 4 Додатку 2 до тендерної документації; - скановану копію оригіналу наказу № 96-к від 05.05.2015 року «Про переведення», на підтвердження призначення уповноваженої особи Учасника – Левченка Андрія Петровича, на виконання вимоги п. 1.2.4 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. - приведені у відповідність документи на призначення уповноваженої особи учасника та довіреність, які підтверджуватимуть посаду уповноваженої особи учасника, саме фахівця з продажу нового обладнання Левченка Андрія Петровича, який підписав документи тендерної пропозиції, відповідно до вимог пп. 1.2. п.1 Додатку 3 до тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕВЕЙТОР СЕРВІС"
#38526925
2 068 701,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 17:20
ДУ № 3 від 15.12.2021 до дог. № 64-20-КТ від 30.10.2020 вул. Ревуцького, 36-2, п. 2.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 11:23
Додаткова угода № 2 від 07.05.2021 до дог. № 64-20-КТ від 30.10.2020 вул. Ревуцького, 36-2, п. 2.pdf зміни до договору
07 травня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 22:57
Додаткова угода № 1 від 30.12.2020 до дог. № 64_20-КТ вул. Ревуцького, 36_2 (під'їзд 2).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:19
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 16:26
Договір № 64-20-КТ від 30.10.2020 вул. Ревуцького, 36-2, п. 2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 14:18
Додаткова угода № 9 від 30.10.2020 до дог. № 1-18-КТ від 24.01.2018 вул. Нижньоюрківська, 53.pdf укладений
30 жовтня 2020 14:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущенням технічної помилки при публікації договору, договір підряду №64/20-КТ від 30.10.2020 оприлюднюється повторно
Номер договору про закупівлю: 64/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 64/20-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В порядку та на умовах, визначених цим Договором, враховуючи вимоги ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 30.12.2020 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 64/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання Розпорядження Київського міського голови від 11.01.2021 року №3 та наказу Замовника від 12.01.2021 року № 03-к, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Преамбулу Договору, в Розділ 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. 2. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 07.05.2021 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 64/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 15.12.2021 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 64/20-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 059 558,32
UAH (в тому числі ПДВ 343 259,72 UAH)