Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 127+250 - км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг).
GBN G.1-218-182: 2011 Services for current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche Bucharest) in the area of ​​km 127 + 250 - km 128 + 100 (45233142-6 Road repair).
Очікувана вартість
19 380 143,00 UAH
UA-2020-09-09-003113-a 8efb26023f134408b0d21c368d89effa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 19 380 143,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 193 801,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 193801.43 UAH
Publication date: 09 вересня 2020 17:37
Enquiries until: 30 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 жовтня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 19 380 143 UAH including VAT
Minimal lowering step: 193 801 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 127+250 - км 128+100 (45233142-6 Ремонт доріг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services for current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions on the highway of state importance M-19 Domanove (in Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche Bucharest) in the area of ​​km 127 + 250 - km 128 + 100 (45233142-6 Road repair).
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:58
Перелік ЗМІН 2.doc
22 вересня 2020 14:58
ТД ПСР WIM із змінами 2.doc
22 вересня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 14:58
Перелік ЗМІН 2.doc
18 вересня 2020 10:23
Перелік ЗМІН.doc
22 вересня 2020 14:58
ТД ПСР WIM із змінами 2.doc
18 вересня 2020 10:23
ТД ПСР WIM із змінами.doc
09 вересня 2020 17:34
ТД ПСР WIM.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо проекту договору
Дата подання: 15 вересня 2020 15:23
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:27
У Проекті договору (Додаток № 4) у пункті 3.2. зазначено, що: "Договірна ціна послуг є динамчтвердою і може уточнюватись у випадку", у пункті 11.10.1 зазначено, що "Виконання зобов’язань Підрядником за цим договором забезпечується у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 1 % відсотка вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Запорізькій області". Просимо Замовника привести у відповідність пункти договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 22 вересня 2020 12:45
Дата відповіді: 22 вересня 2020 14:30
Пунктом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 581 404, 29 грн з повним грошовим покриттям. З метою надання можливості взяти участь більшій кількості учасників, що збільшить конкуренцію, та проаналізувавши тендерну документацію інших Служб автомобільних доріг в областях, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-003113-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 22 вересня 2020 12:53
Зменшення суми гарантії тендерного забезпечення
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, розмір якого становить 581 404,29 грн з повним грошовим покриттям. З метою надання можливості взяти участь більшої кількості учасників, що збільшить конкуренцію, та проаналізувавши тендерну документацію інших Служб автомобільних доріг в обалстях, просимо Замовника зменшити розмір тендерного забезпечення до 1 % від очікуваною вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 14:31
Ваше звернення розглянуто, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-13-000027 ● 7f8f9586bcca4d1ca48f882cb3633ae5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2020 15:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2020 № 51-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.11.2020 № 51-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-09-09-003113-a від 09.09.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків та інформація, отримана від громадських обʾєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аналогічним договором вважається повністю виконаний договір(ри) з будівництва (влаштування, реконструкції, ремонту) протягом 2018-2020 років дорожніх інформаційних систем (метеостанції, інформаційні табло) та/або систем відеоспостереження за рухом та/або автоматизованого керування рухом та/або систем вагового контролю на транспорті та/або систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, враховуючи основні види робіт згідно з технічним завданням тендерної документації. Учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає аналогічний договір №37/19 від 24.07.2019 року укладений з Льотною академією національного авіаційного університету за результатами закупівлі за № UA-2019-06-11-000566-b Електромонтажні роботи («Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому «Кіровоград» Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського, 1») Відповідно до пункту 21 частини першої ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Пунктом 22 частини першої ст.1 даного закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Відповідно до пункту 3 даного наказу - предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Враховуючи вище викладене наданий учасником ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» договір №37/19 від 24.07.2019 є аналогічним за предметом закупівлі, а визначений Льотною академією національного авіаційного університету код закупівлі ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (аналогічний договір учасника) включає зокрема послуги з систем зовнішнього освітлення, електроживлення та їх елементів, а виконанні роботи за даним аналогічним договором, що підтверджується актами виконаних робіт учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» згідно яких вони в значній мірі збігаються з основними видами робіт згідно з технічним завданням тендерної документації замовника. Додатково відповідно до вимог частини 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в складі тендерної пропозиції Учасники надають відомість джерел поставки основних матеріалів, згідно встановленої форми Додатку №5. У складі тендерної пропозиції учасником торгів ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» надано Відомість джерел поставки основних матеріалів за №576 від 09.10.2020, яка відповідає встановленим вимогам. У відомості вказано, що учасник ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» буде здійснювати поставку асфальтобетонних сумішей, однак, в тендерній документації відсутні вимоги щодо необхідності постачання асфальтобетонних сумішей у відповідності нормативним вимогам, відстані перевезень суміші та атестації виробництва асфальтобетонних сумішей. Рішення замовника про відхилення тендерних пропозицій учасника може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко та однозначно були прописані в документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС».

2020-12-22 16:56:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 жовтня 2020
UA-2020-09-09-003113-a8efb26023f134408b0d21c368d89effa
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:14
Кошторис після погодження.pdf
11 листопада 2020 17:14
24.imd
28 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:22
Довідка абз.1 ч.2 ст 17.pdf
28 жовтня 2020 10:22
МВС.rar
28 жовтня 2020 10:22
Довідка п.3 ч.1 ст.17.rar
28 жовтня 2020 10:22
Довідка п.2 ч.1 ст.17.rar
28 жовтня 2020 10:22
ДФС.rar
10 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:17
24.imd
10 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис
10 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
10 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:12
13.Проект договору.PDF
09 жовтня 2020 19:12
18.Кошторис.pdf
09 жовтня 2020 19:12
ліцензія Банку.pdf
09 жовтня 2020 19:12
довіреність Мороз.pdf
09 жовтня 2020 19:12
16.Дозвільні документи.PDF
09 жовтня 2020 19:12
12. Гарантійні листи.PDF
09 жовтня 2020 19:12
Виписка.pdf
09 жовтня 2020 19:12
10. Відповідність ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

10 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:56
img20201010_11554452.pdf
10 жовтня 2020 11:56
4.rar
10 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:54
Кошториси-1.rar
10 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:37
20264 Гарантія.rar
10 жовтня 2020 11:37
12. СУБПІДРЯД.PDF
10 жовтня 2020 11:37
8. СТ 17.PDF
10 жовтня 2020 11:37
337.imd
10 жовтня 2020 11:37
6. ЛАБОРАТОРІЯ.PDF
10 жовтня 2020 11:37
5. ФІН ЗВІТ.PDF
10 жовтня 2020 11:37
4. ДОСВІД.PDF
10 жовтня 2020 11:37
3. ПРАЦІВНИКИ.PDF
10 жовтня 2020 11:37
2. ОБЛАДНАННЯ.pdf
10 жовтня 2020 11:37
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 16 500 000,00
UAH з ПДВ
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 19 000 000,00
UAH з ПДВ
17 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:33
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:14
Кошторис після погодження.pdf
11 листопада 2020 17:14
24.imd
28 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:22
Довідка абз.1 ч.2 ст 17.pdf
28 жовтня 2020 10:22
МВС.rar
28 жовтня 2020 10:22
Довідка п.3 ч.1 ст.17.rar
28 жовтня 2020 10:22
Довідка п.2 ч.1 ст.17.rar
28 жовтня 2020 10:22
ДФС.rar
10 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:33
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:17
24.imd
10 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис
10 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
10 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис
09 жовтня 2020 19:12
13.Проект договору.PDF
09 жовтня 2020 19:12
18.Кошторис.pdf
09 жовтня 2020 19:12
ліцензія Банку.pdf
09 жовтня 2020 19:12
довіреність Мороз.pdf
09 жовтня 2020 19:12
16.Дозвільні документи.PDF
09 жовтня 2020 19:12
12. Гарантійні листи.PDF
09 жовтня 2020 19:12
Виписка.pdf
09 жовтня 2020 19:12
10. Відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:56
img20201010_11554452.pdf
10 жовтня 2020 11:56
4.rar
10 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:54
Кошториси-1.rar
10 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:43
Електронний підпис
10 жовтня 2020 11:37
20264 Гарантія.rar
10 жовтня 2020 11:37
12. СУБПІДРЯД.PDF
10 жовтня 2020 11:37
8. СТ 17.PDF
10 жовтня 2020 11:37
337.imd
10 жовтня 2020 11:37
6. ЛАБОРАТОРІЯ.PDF
10 жовтня 2020 11:37
5. ФІН ЗВІТ.PDF
10 жовтня 2020 11:37
4. ДОСВІД.PDF
10 жовтня 2020 11:37
3. ПРАЦІВНИКИ.PDF
10 жовтня 2020 11:37
2. ОБЛАДНАННЯ.pdf
10 жовтня 2020 11:37
1. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Переможець 16 500 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
16 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:05
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 16:33
Додаткова угода №449-21.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2021 10:46
Додаткова угода №152-21 (1).pdf зміни до договору
10 червня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 11:13
Додаткова угода №151-21 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 15:22
Додаткова угода №120-21 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 09:12
Додаткова угода №92-21 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2021 09:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:50
Додаткова угода №334-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:47
Додаткова угода №289-20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 15:41
Додаткова угода №197-20 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 15:41
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:52
Договір №01.3-60-20.pdf укладений
17 листопада 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/60/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 197/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний план виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/60/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 289/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний план виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/60/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 334/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна".
Номер договору про закупівлю: 01.3/60/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 92/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у пункти 5.1; 10.1; 11.5. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний план виконання робіт (послуг)"
Номер договору про закупівлю: 01.3/60/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в розділ XIV договору "Адреси, реквізити та підписи Сторін"
Номер договору про закупівлю: 01.3/60/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 151/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в розділ XIV договору "Адреси, реквізити та підписи Сторін"
Номер договору про закупівлю: 01.3/60/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 152/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/60/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 449/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 473 783,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 245 630,50 UAH)