Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Авторський нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів в смт. Гранітне Малинського району Житомирської області"
Очікувана вартість
7 965,00 UAH
UA-2020-09-09-003000-a 49229c7eb1264bfc804097b486ed0a02
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрачек Надія

0687490266 semenenkoml@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Малинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143092
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, буд. 6-А
Контактна особа: Петрачек Надія
0687490266
semenenkoml@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Авторський нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів в смт. Гранітне Малинського району Житомирської області"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Авторський нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів в смт. Гранітне Малинського району Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11634, Україна, Житомирська область, Малинський р-н, смт. Гранітне, вул. Чехова, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 вересня 2020 17:00
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+"
#40680433
Переможець 7 965,00
UAH
09 вересня 2020 17:01

Документи

09 вересня 2020 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 17:06
АН08-09-2020.pdf укладений
09 вересня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 18:48
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 09:43
Дод.уг.№1до №АН 08-09-2020.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.1. Сума договору складає 843 (вісімсот сорок три грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: АН 08/09-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 965,00
UAH