Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів в смт. Гранітне Малинського району Житомирської області"
Очікувана вартість
7 965,00 UAH
UA-2020-09-09-003000-a 49229c7eb1264bfc804097b486ed0a02
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрачек Надія

0687490266 semenenkoml@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Малинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143092
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, буд. 6-А
Контактна особа: Петрачек Надія
0687490266
semenenkoml@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Авторський нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів в смт. Гранітне Малинського району Житомирської області"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Авторський нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів в смт. Гранітне Малинського району Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11634, Україна, Житомирська область, Малинський р-н, смт. Гранітне, вул. Чехова, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

09 вересня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТЕРІЯ+"
#40680433
Переможець 7 965,00
UAH
09 вересня 2020 17:01

Документи

09 вересня 2020 17:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 18:48
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 09:43
Дод.уг.№1до №АН 08-09-2020.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 17:06
АН08-09-2020.pdf укладений
09 вересня 2020 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.1. Сума договору складає 843 (вісімсот сорок три грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: АН 08/09-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 965,00
UAH