Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Плебанівка, 739 в с. Настасів Тернопільського району Тернопільської області
Очікувана вартість
5 591 770,00 UAH
UA-2020-09-09-002926-a 61121918c4334fc9a2bec85c7265156f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 12:55
Очікувана вартість: 5 591 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 958,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Плебанівка, 739 в с. Настасів Тернопільського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, с. Настасів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 10 млн. гривень: 20%
Понад 8 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 15%
Понад 6 млн. грн. до 8 млн. грн. включно: 10%
Понад 4 млн. грн. до 6 млн. грн. включно: 5%
Понад 2 млн. грн. до 4 млн. грн. включно: 2%
До 2 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 15 працівників: 10%
Від 11 до 15 працівників включно: 6%
Від 6 до 10 працівників включно: 3%
До 5 працівників включно: 0%
01 жовтня 2020 17:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 17:50
Зміни від 01.10.2020 року.pdf
01 жовтня 2020 17:45
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 01.10.2020 року.docx
09 вересня 2020 16:45
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
01 жовтня 2020 17:45
ТД Амбулаторія с. Настасів зі змінами від 01.10.2020 року.docx
24 вересня 2020 12:01
ТД Амбулаторія с. Настасів зі змінами від 23.09.2020.docx
09 вересня 2020 16:45
ТД Амбулаторія с. Настасів.docx
24 вересня 2020 12:01
зміни Настасів.pdf
09 вересня 2020 16:45
Додаток_5_Проект_договору.docx
09 вересня 2020 16:45
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
09 вересня 2020 16:45
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
09 вересня 2020 16:45
Додаток_2_Технічне завдання.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-10-24-000001 • c119fba6aad844a08877a3271f8332eb
Автор звернення: Коржак В. Б.
Дата створення звернення: 2020-10-24 00:27
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Учасники закупівлі пов'язані між собою (попередньо зговорені) фірмовий бланк учасника №1 використав учасник №2 (нижній колунтитур з офіційним електроним адресом тов укртехнобез), також тендерна пропозиція тов укртехнобез не відповідає тендерній документації, зо приводить до думки що присутня змова з замовником та порушується законодавство в сфері захисту економічної конкуренції [абзац 4 статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 № 2210-III (далі — Закон № 2210)], податкового законодавства (підпункт 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України), протидії легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом [стаття 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»], та публічних закупівель (пункт 16 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Укртехнобез 5 508 968,40
UAH з ПДВ
5 508 968,40
UAH з ПДВ
1.2857142857 4 284 753.20 Документи
ТОВ "ІНВЕСТКЛІМАТ ІНЖИНІРИНГ" 5 590 000,00
UAH з ПДВ
5 590 000,00
UAH з ПДВ
1.0428571429 5 360 273.97 Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:36
ст 17.pdf
20 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:43
ІД2.rar
09 жовтня 2020 13:43
ІД1.rar
09 жовтня 2020 13:43
КК3.rar
09 жовтня 2020 13:43
КК2.rar
09 жовтня 2020 13:43
КК1.rar
09 жовтня 2020 13:43
67. Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2020 13:43
66. Проект договору .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укртехнобез

ТОВ "ІНВЕСТКЛІМАТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Переможець 5 508 968,40
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 11:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику! Додаток 1 до Тендерної документації п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(дого-ворів) містить вимогу: Договір(ори) повинен(ні) бути виконаний (ні) повністю. На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: - оригінал позитивного листа-відгука (ів) про співпрацю по договору від Замовника будівництва, що вказані в інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу; (під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них,та здає об’єкт в експлуатацію). - оригінал/копія документа (встановленого взірця), що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації, роботи по якому виконувались згідно договору. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укртехнобез» надано сканований оригінал позитивного листа-відгука, сканований оригінал аналогічного договору та сканований оригінал документа, що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації. Проте, замовником виявлено невідповідність наданих документів, а саме: підрядником згідно аналогічного договору є ТОВ «Укртехнобез», а згідно декларації про готовність об’єкта до експлуатації підрядником є ТзОВ «Холдингова компанія «Укрбуд». Додаток 1 до Тендерної документації п.2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить вимогу: Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок довідки додається у таблиці «б») в кількості не менше, визначеної в тендерній документації. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укртехнобез» відсутня довідка про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників ) згідно таблиці «б» Додатку 1 до Тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені невідповідності. Вам необхідно: 1. Надати, у складі пропозиції, документ, що засвідчує готовність об’єкта до експлуатації, який відповідає поданому аналогічному договору або надати інші документи, згідно вимог Додатку 1 до Тендерної документації, що підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(дого-ворів) . 2. Надати, у складі пропозиції, довідку про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників ) згідно таблиці «б» Додатку 1 до Тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укртехнобез
#39299695
5 508 968,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:08
ДУ _ 7 до договору _82.pdf зміни до договору
03 січня 2023 11:06
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:10
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:00
Електронний підпис укладений
23 липня 2021 10:18
Додаткова угода ТОВ УКРТЕХНОБЕЗ №5.pdf зміни до договору
23 липня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 16:49
Додаткова угода 4 Настасів.pdf зміни до договору
04 червня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 15:38
Додаткова угода _3 Настасів .pdf зміни до договору
20 травня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:17
Настасів дод. угода.pdf зміни до договору
04 січня 2021 10:14
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 09:35
Додаткова Угода _1.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 09:34
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 17:54
Договір укладений
10 листопада 2020 17:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
18 червня 2021 16:58
165 269,00 UAH UA418201720344321028199047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA638201720355309107000710027
ТзОВ "Укртехнобез"
Оплачений
18 червня 2021 16:58
1 487 421,00 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA638201720355309107000710027
ТзОВ "Укртехнобез"
Оплачений
28 липня 2021 15:07
159 475,32 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA103052990000026007010108835
ТОВ "Укртехнобез"
Оплачений
28 липня 2021 15:07
17 719,48 UAH UA418201720344321028199047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA103052990000026007010108835
ТОВ "Укртехнобез"
Оплачений
23 жовтня 2021 11:41
45 412,32 UAH UA418201720344321028199047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA103052990000026007010108835
ТОВ "Укртехнобез"
Оплачений
23 жовтня 2021 11:41
408 710,88 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA103052990000026007010108835
ТОВ "Укртехнобез"
Оплачений
10 грудня 2021 14:39
547 858,08 UAH UA468201720344321028131047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA103052990000026007010108835
ТОВ "Укртехнобез"
Оплачений
10 грудня 2021 14:39
60 873,12 UAH UA418201720344321028199047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA103052990000026007010108835
ТОВ "Укртехнобез"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік в зв'язку з виникненням обєктивних обставин, документально підтверджених виконавцем
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): неістотні зміни
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML