Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 14+000 – км 15+500
Очікувана вартість
38 236 616,00 UAH
UA-2020-09-09-002880-a c4643c60361e48d68ba189b0b490787e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 13:59
Очікувана вартість: 38 236 616,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 382 366,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-44 КПП «Лісне» - КПП «Малоярославець Перший», км 14+000 – км 15+500 (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 робочих днів з дня отримання відповідного фінансування Замовником. (детально викладено в проекті договору) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:37
ТД НР КР Т-16-44 14-15 23.09.20.docx
23 вересня 2020 12:37
Перелік змін КР Т-16-44 14-15 23.09.20.docx
23 вересня 2020 12:37
проект договору КР 23 09 20.docx
09 вересня 2020 16:36
ТД КР Т-16-44 14-15 08.09.20+.docx
09 вересня 2020 16:36
Проект договору КР динамічна ДЦ+.doc
23 вересня 2020 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 12:37
ТД НР КР Т-16-44 14-15 23.09.20.docx
23 вересня 2020 12:37
Перелік змін КР Т-16-44 14-15 23.09.20.docx
23 вересня 2020 12:37
проект договору КР 23 09 20.docx
09 вересня 2020 16:36
ТД КР Т-16-44 14-15 08.09.20+.docx
09 вересня 2020 16:36
Проект договору КР динамічна ДЦ+.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 37 850 000,00
UAH з ПДВ
37 467 633,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 38 000 000,00
UAH з ПДВ
37 617 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 09:17
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:25
Електронний підпис
05 жовтня 2020 18:21
Транспортна схема 14-15.pdf
05 жовтня 2020 18:04
гар 883.rar
30 вересня 2020 22:58
Янович.PDF
30 вересня 2020 22:58
Швець РВ.PDF
30 вересня 2020 22:58
Тихоненко.PDF
30 вересня 2020 22:58
Терещенко.PDF
30 вересня 2020 22:58
Танцюра.PDF
30 вересня 2020 22:58
Сулима.PDF
30 вересня 2020 22:58
Соловей.PDF
30 вересня 2020 22:58
Сизьоненко.PDF
30 вересня 2020 22:58
Печінка.PDF
30 вересня 2020 22:58
Павляк.PDF
30 вересня 2020 22:58
Мордик.PDF
30 вересня 2020 22:58
Молозін.PDF
30 вересня 2020 22:58
Маренич.PDF
30 вересня 2020 22:58
Максачук.PDF
30 вересня 2020 22:58
Люльченко.PDF
30 вересня 2020 22:58
Лапшин.PDF
30 вересня 2020 22:58
Колесник.PDF
30 вересня 2020 22:58
Кілор.PDF
30 вересня 2020 22:58
Кириленко.PDF
30 вересня 2020 22:58
Кадацький.PDF
30 вересня 2020 22:58
Іванов.PDF
30 вересня 2020 22:58
Зінчук.PDF
30 вересня 2020 22:58
Зібровський.PDF
30 вересня 2020 22:58
Дудьєв.PDF
30 вересня 2020 22:58
Дідур.PDF
30 вересня 2020 22:58
Гриценко.PDF
30 вересня 2020 22:58
Горкуша.PDF
30 вересня 2020 22:58
Гончар.PDF
30 вересня 2020 22:58
Гайдай.PDF
30 вересня 2020 22:58
Бортневський.PDF
30 вересня 2020 22:58
Блажко.PDF
30 вересня 2020 22:58
Андрюшин.PDF
30 вересня 2020 22:58
Ангелов.PDF
30 вересня 2020 22:58
КБ 121.19 ч.7.pdf
30 вересня 2020 22:58
КБ 121.19 ч.6.pdf
30 вересня 2020 22:58
КБ 121.19 ч.5.pdf
30 вересня 2020 22:58
КБ 121.19 ч.4.pdf
30 вересня 2020 22:58
КБ 121.19 ч.3.pdf
30 вересня 2020 22:58
КБ 121.19 ч.2.pdf
30 вересня 2020 22:58
КБ 121.19 ч.1.PDF
30 вересня 2020 22:58
Договір №121-19.pdf
30 вересня 2020 22:58
ЦПУ з Лаборантами.pdf
30 вересня 2020 22:58
Формальні помилки.pdf
30 вересня 2020 22:58
Форма 4-ОПП.pdf
30 вересня 2020 22:58
Статут.PDF
30 вересня 2020 22:58
Скан витягу ПДВ.pdf
30 вересня 2020 22:58
Сертифікат ISO 9001.PDF
30 вересня 2020 22:58
Паспорт директора.pdf
30 вересня 2020 22:58
Опис.pdf
30 вересня 2020 22:58
Ліцензія.pdf
30 вересня 2020 22:58
Лист-згода з перс.даними.PDF
30 вересня 2020 22:58
Лист від ТФ Ескадор.PDF
30 вересня 2020 22:58
Лист від Рента Лізинг.PDF
30 вересня 2020 22:58
Лист від Ескадор.PDF
30 вересня 2020 22:58
Лист від Автотранслайн.pdf
30 вересня 2020 22:58
Копії тех.паспортів.PDF
30 вересня 2020 22:58
Копії наказів ТОВ РДС5.pdf
30 вересня 2020 22:58
Копії наказів ТОВ РДС3.pdf
30 вересня 2020 22:58
Копії наказів ТОВ РДС 2.pdf
30 вересня 2020 22:58
Копії наказів ТОВ РДС 1.pdf
30 вересня 2020 22:58
Копії дипломів ТОВ РДС 2.pdf
30 вересня 2020 22:58
Копії дипломів ТОВ РДС 1.pdf
30 вересня 2020 22:58
ІСО2.pdf
30 вересня 2020 22:58
ІСО1.pdf
30 вересня 2020 22:58
ІСО.pdf
30 вересня 2020 22:58
ІСО ще.pdf
30 вересня 2020 22:58
ДС 5 Ескадор - РДС.pdf
30 вересня 2020 22:58
ДС 4 Ескадор - РДС.pdf
30 вересня 2020 22:58
ДОПУГОДА РЕНТА - РДС.pdf
30 вересня 2020 22:58
Договор на атестацию.pdf
30 вересня 2020 22:58
Договір субаренди АБЗ.pdf
30 вересня 2020 22:58
Договір поставки.pdf
30 вересня 2020 22:58
Договір оренди РДС.PDF
30 вересня 2020 22:58
Договір Лабораторія.pdf
30 вересня 2020 22:58
Довідка про санкціїї.PDF
30 вересня 2020 22:58
Довідка про обладнання.doc
30 вересня 2020 22:58
Довідка про Лабораторію.PDF
30 вересня 2020 22:58
Довідка про довкілля.pdf
30 вересня 2020 22:58
Довідка про АБЗ.pdf
30 вересня 2020 22:58
Довідка за ст 17.PDF
30 вересня 2020 22:58
Відомості ЄДРПОУ.pdf
30 вересня 2020 22:58
Витяг зі статуту.PDF
30 вересня 2020 22:58
виписка.pdf
30 вересня 2020 22:58
Атестат на АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 37 467 633,84
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 11:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 жовтня 2020 11:17

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозицій Учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано транспортну схему, у якій відсутнє зазначення місця доставки згідно умов ТД, а саме - (найвіддаленішої від АБЗ ділянка ремонту по предмету закупівлі), натомість вказано всю ділянку по предмету закупівлі. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п. 1.1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до тендерної документації (далі ТД), від учасника торгів вимагалося надання транспортної схеми у вигляді таблиці із зазначенням у третій колонці місця доставки (найвіддаленішої від АБЗ ділянки ремонту по предмету закупівлі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п. 1.1.3. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку №3 до ТД – виправити транспортну схему, зазначивши у третій колонці таблиці місце доставки конкретне місце доставки - найвіддаленішу від АБЗ ділянку ремонту по предмету закупівлі, та перерахувати у відповідності до цієї ділянки, транспортну схему.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2020 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
37 467 633,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2023 11:04
79К ДУ10 М-05 Т-16-44 14-15 А-П 18 04 23.pdf зміни до договору
19 квітня 2023 11:03
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 11:09
79К ДУ6 Т-16-44 14-15 А-П 28 07 22.PDF зміни до договору
02 серпня 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2022 23:24
79К ДУ5 29 04 22.pdf зміни до договору
03 травня 2022 21:56
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:51
79К ДУ2 15 12 21.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 10:29
79К КР Т-16-44 14-15 А-П 03 11 20.pdf укладений
05 листопада 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз. б). пункту5.4. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2022 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 79К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), Сторони дійшли згоди: 1.1. викласти п.21.4. розділу XXI . «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та п.23.7. розділу XXIІI. «Інші умови» в наступній редакції: - «21.4. Замовник має право розірвати Договір підряду, попередньо повідомивши про це Підрядника за 20 кал. днів, в тому числі, за таких обставин: а) відсутності коштів для фінансування об’єкту; б) виявленні подальшої недоцільності ремонту об’єкту за даним договором підряду; в) затримки початку виконання робіт з вини Підрядника більше ніж на 10 кал.днів; г) суттєвому порушенні договірних зобов'язань Підрядником, що створює передумови для невиконання Договору; д) неодноразовому грубому порушенні Підрядником будівельних норм і правил; е)змін у структурі, реорганізації галузі; є)банкрутство або порушення справи про банкрутство Підрядника. ж) у випадку невідповідності якості виконаних робіт та матеріалів існуючим нормативам. з) у випадку відмови Підрядника від повторного надання забезпечення виконання договору, що передбачено п.п. 23.7.4. Договору. Замовник у випадку розірвання договору за його ініціативою може також вимагати від Підрядника відшкодування збитків за обставин, вказаних у пунктах в), г), д),ж.» 23.7. З метою забезпечення виконання взятих на себе зобов’язань по даному Договору Підрядник надає Замовнику банківську гарантію, яка свідчить про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (підрядником) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) у розмірі 1 124 029,02 грн. Вищевказана гарантія повертається Замовником після виконання Підрядником взятих на себе зобов’язань за цим договором. 23.7.1. Банківська гарантія не повертається у разі порушення Підрядником умов даного Договору підряду та у випадках передбачених цим Договором. 23.7.2. Банківська гарантія може сплачуватися частинами, в процентному співвідношенні в залежності від суми невиконаного, або виконаного з порушенням умов договору зобов’язання. Проте це залишається на розсуд Замовника. 23.7.3. Замовник має право повернути Підряднику забезпечення виконання Договору, під час дії воєнного стану в України, за умови письмового звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з наданням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених Договором, протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше. В такому випадку днем настання обставин щодо повернення забезпечення виконання Договору є дата отримання Замовником відповідного звернення та гарантійного листа Підрядника. 23.7.4. У разі повернення Замовником забезпечення виконання Договору за обставин, визначених пунктом 23.7.3. Договору, Підрядник зобов’язаний протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше, надати Замовнику нове (повторне) забезпечення виконання Договору на умовах визначених Договором та тендерною документацією по процедурі закупівлі, за результатами якої, укладено відповідний Договір. У випадку повернення Замовником забезпечення виконання договору Підряднику, проведення будь-яких фінансових платежів за даним договором можливе виключно після отримання Замовником повторного забезпечення виконання Договору.». 1.2. Сторони дійшли згоди доповнити розділ IV. «Порядок здійснення оплати за виконані роботи», пунктом 4.11. наступного змісту: «4.11. Якщо Підряднику було повернено забезпечення виконання Договору, на умовах п.п. 23.7.3. Договору, оплата виконаних робіт та попередня оплата не здійснюються до моменту повторного отримання забезпечення виконання Договору від Підрядника, що передбачено п.п. 23.7.4 Договору.».
Номер договору про закупівлю: 79К
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до абз. б). пункту5.4. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2023 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 79К
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно до абз. б). пункту5.4. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та п.п. 3. пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXІІ. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2024 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 79К
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML