Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 2+500 - км 3+500 автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя.
Current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 2 + 500 - km 3 + 500 of the state road H-23 Kropyvnytskyi - Kryvyi Rih - Zaporizhia.
Current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 2 + 500 - km 3 + 500 of the state road H-23 Kropyvnytskyi - Kryvyi Rih - Zaporizhia.
Очікувана вартість
15 311 350,00 UAH
UA-2020-09-09-002331-c ● 20b757dd7b1a451c863ad77527381c8d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Вебсайт: | http://kr.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
Nahula Oleh Mykolaiovych 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2020 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 15 311 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 76 556,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 153100 UAH |
Publication date: | 09 вересня 2020 11:50 |
Enquiries until: | 02 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 жовтня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 15 311 350 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 76 557 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 2+500 - км 3+500 автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя.
Current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 2 + 500 - km 3 + 500 of the state road H-23 Kropyvnytskyi - Kryvyi Rih - Zaporizhia.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 2+500 - км 3+500 автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-23 — Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя
Current average repairs - installation of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 2 + 500 - km 3 + 500 of the state road H-23 Kropyvnytskyi - Kryvyi Rih - Zaporizhia.
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 24 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2020 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2020 11:50 |
ТД ПСР Н-23 WIM.doc | |
09 вересня 2020 11:50 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Н-23 WIM.docx | |
09 вересня 2020 11:50 |
Додаток 7 до ТД ПСР Н-23 WIM (Проект договору).docx | |
09 вересня 2020 11:50 |
Додаток 8 до ТД ПСР Н-23 WIM (ТЗ).rar |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-09-002331-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АКСІКОР, Код ЄДРПОУ:38701820
Дата подання: 14 вересня 2020 16:44
Вимога про внесення змін до тендерної документації
В додатку №3 до тендерної документації надано уточнення щодо того, що в розумінні тендерної документації є аналогічним договором.
Прошу додатково уточнити, що Замовник має на увазі під системами відеоспостереження за рухом, зокрема - під дане визначення підпадають виключно системи відеоспостереження за автомобільним рухом чи і за пішохідним також.
Прошу додатково уточнити, що Замовник має на увазі під системами відеоспостереження за рухом, зокрема - під дане визначення підпадають виключно системи відеоспостереження за автомобільним рухом чи і за пішохідним також.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 вересня 2020 11:08
Оскільки замовник вимагає додаткового уточнення, визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-09-09-002331-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс", Код ЄДРПОУ:33520253
Дата подання: 17 жовтня 2020 13:29
Вимога
ТОВ «Кіровограддорсервіс», ознайомився із протоколом розгляду тендерних пропозиції від 15 жовтня 2020 року. Відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо абсолютно безпідставним, необґрунтованим та таким, що порушує наші права та законні інтереси.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, підставою відхилення ТОВ «Кіровограддорсервіс» стала невідповідність кваліфікаційним критеріям. У протоколі розгляду тендерних пропозицій зазначено наступне: «Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №500 від 09.10.2020 р., з переліком 9 працівників, серед яких лише один водій механізмів та один водій. Довідка ж про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій містить перелік з 12 одиниць орендованої техніки. Жодних документів про наявність або залучення працівників, які будуть працювати на цій техніці, не надано».
Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документаціїдля підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
- документи відповідно до Додатку №2, які підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Додаток 2 містить шаблон довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до примітки «*» Додатку 2: «Учасник обов’язково включає у Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (інженери, виконроби, майстри, водії механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники) з відповідними розрядами (за наявності)».
Звертаємо увагу, що Замовник не встановлював жодної вимоги щодо кількості необхідних працівників. Окрім того, тендерна документація не містить вимогу про відповідність кількості працівників кількості обладнання, машин та механізмів. Так само, відсутні і вимоги щодо кількості машин та механізмів.
ТОВ «Кіровограддорсервіс» у складі тендерної пропозиції надало Довідку за Вих. №500 від 09.10.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій була надана інформація про інженера, виконроба, майстра, водія механізмів, дорожніх робітники, водія та інших працівників як того вимагав Замовник.
Надане нами підтвердження наявності працівників повністю відповідає вимогам тендерної документації. Аргументи Замовника щодо невідповідності нашої тендерної пропозиції є повністю вигаданими та суперечать тендерній документації.
Також звертаємо увагу, що при наявності невідповідності в документах, поданих на підтвердження кваліфікаційним критеріям (в даному випадку – працівників), Замовник був зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунити зазначене порушення в порядку частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналіз викладеного свідчить про явну незаконність прийнятого Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс».
Враховуючи зазначене, просимо Вас скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозиції від 15 жовтня 2020 року.
У разі не скасування Вами зазначеного рішення ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом наших прав в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, підставою відхилення ТОВ «Кіровограддорсервіс» стала невідповідність кваліфікаційним критеріям. У протоколі розгляду тендерних пропозицій зазначено наступне: «Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №500 від 09.10.2020 р., з переліком 9 працівників, серед яких лише один водій механізмів та один водій. Довідка ж про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій містить перелік з 12 одиниць орендованої техніки. Жодних документів про наявність або залучення працівників, які будуть працювати на цій техніці, не надано».
Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документаціїдля підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
- документи відповідно до Додатку №2, які підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Додаток 2 містить шаблон довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до примітки «*» Додатку 2: «Учасник обов’язково включає у Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі (інженери, виконроби, майстри, водії механізмів, дорожні робітники, водії та інші працівники) з відповідними розрядами (за наявності)».
Звертаємо увагу, що Замовник не встановлював жодної вимоги щодо кількості необхідних працівників. Окрім того, тендерна документація не містить вимогу про відповідність кількості працівників кількості обладнання, машин та механізмів. Так само, відсутні і вимоги щодо кількості машин та механізмів.
ТОВ «Кіровограддорсервіс» у складі тендерної пропозиції надало Довідку за Вих. №500 від 09.10.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій була надана інформація про інженера, виконроба, майстра, водія механізмів, дорожніх робітники, водія та інших працівників як того вимагав Замовник.
Надане нами підтвердження наявності працівників повністю відповідає вимогам тендерної документації. Аргументи Замовника щодо невідповідності нашої тендерної пропозиції є повністю вигаданими та суперечать тендерній документації.
Також звертаємо увагу, що при наявності невідповідності в документах, поданих на підтвердження кваліфікаційним критеріям (в даному випадку – працівників), Замовник був зобов’язаний розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою усунити зазначене порушення в порядку частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналіз викладеного свідчить про явну незаконність прийнятого Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс».
Враховуючи зазначене, просимо Вас скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кіровограддорсервіс», оформлене протоколом розгляду тендерних пропозиції від 15 жовтня 2020 року.
У разі не скасування Вами зазначеного рішення ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом наших прав в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 14:36
Визнати вимогу такою, ще не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-09-002331-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс", Код ЄДРПОУ:33520253
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:23
Дата подання: 20 жовтня 2020 13:23
СКАРГА, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ РІШЕНЬ
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника. Детальніше у вкладенні.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 жовтня 2020 21:15
рішення від 23.10.2020 № 19780 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 21:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2020 № 20267.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2020 21:51
рішення від 30.10.2020 № 20267.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 23:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 15 жовтня 2020 року в частині відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Кіровограддорсервіс», поданої для участі у закупівлі: Поточний середній ремонт – влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 2+500 - км 3+500 автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя (UA-2020-09-09-002331-с).
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2020 11:11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 листопада 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
14 470 082,00
UAH з ПДВ
|
13 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
15 295 927,00
UAH з ПДВ
|
13 970 329,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" |
14 392 669,00
UAH з ПДВ
|
14 392 669,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" #37851081 |
Переможець |
13 499 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 11:06
|
Договір 271_20 (ДУ 5).pdf | укладений |
31 травня 2021 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 11:01
|
Договір 271_20 (ДУ 5).pdf | зміни до договору |
31 травня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:51
|
Договір 271_20 (ДУ 3 Продовження).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:34
|
Договір 271_20 (ДУ 2 Продовження).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 10:35
|
Договір 271_20 (Додатки).pdf | укладений |
26 листопада 2020 10:35
|
Договір 271_20.pdf | укладений |
26 листопада 2020 10:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 271/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 271/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 271/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 травня 2021 |
Сума оплати за договором: |
13 261 632,42
UAH (в тому числі ПДВ 2 210 272,07 UAH)
|