Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з ремонту офісної техніки)
Очікувана вартість
40 300,00 UAH
UA-2020-09-09-002057-c ● a624d03a736b4027966b7081c107f663
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37451566 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15 |
Контактна особа: |
Горох Олена Володимирівна 380442800200 vk_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2020 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2020 11:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2020 11:30 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2020 13:51 |
Очікувана вартість: | 40 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 201,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з ремонту офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2020 11:30 |
Проект договору.docx | |
09 вересня 2020 11:30 |
Вимоги до предмету закупівлі.docx | |
09 вересня 2020 11:30 |
Документація закупівлі.docx | |
09 вересня 2020 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 15 вересня 2020 10:36
Дата відповіді: 15 вересня 2020 11:29
у таблиці послуг (Централізована бухгалтерія відділу культури, туризму та охорони культ.спадщини..) у позиції 2 вказано назву послуги "діагностика", вкажіть, будь ласка, діагностику чого саме, тобто яких пристроїв необхідно зробити?
У позиції 5 цієї ж таблиці у послузі "програмна профілактика" вказано про встановлення антивірусу, Уточніть чи наявне у вас ліцензійне програмне забезпечення для його встановлення?
у позиціях 15 та 16 уточніть моделі (марку) принтеру та друкованого пристрою.
У послугах для Дитячої музичної школи №10 у позиції 2 уточніть конфігурацію комп'ютера.
У послугах для Дитячої музичної школи №27 у позиції 1 уточніть конфігурацію комп'ютера, та у позиції 2 уточніть про наявність ліцензійного програмного забезпечення.
У послугах для Дитячої музичної школи №28 у позиції 2 уточніть конфігурацію комп'ютера.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У таблиці послуг (Централізована бухгалтерія відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації) у позиції 2 вказано назву послуги «діагностика» системних блоків та копіювальної техніки для виявлення проблем та поточного ремонту. У позиції 5 програмне забезпечення Windows 7, Windows XP антивірус встановлений (безкоштовна версія), у позиціях 15 та 16 HP Laser Jet 1020, HP Laser Jet 1100, Canon i-SENSYS MF4410, HP Laser Jet M1522n, Brother DCP1602R1. У послугах для Дитячої музичної школи №10 у позиції 2 INTEL PENTIUM-4. У послугах для Дитячої музичної школи №27 у позиції 1 INTEL PENTIUM-4. У послугах для Дитячої музичної школи №28 у позиції 2 INTEL PENTIUM.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-09-002057-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 23 вересня 2020 10:13
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Державна установа відділом культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
21 вересня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-08-07-002508-a UA-2020-09-09-002057-c на закупівлю послуг :
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з ремонту офісної техніки)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Списовський Святослав Сергійович
2. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
Ціна учасника ФОП Списовського Святослава Сергійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, а учасника ФОП Списовського Святослава Сергійовича визнано переможцем торгів, . Однак ми вважаємо, що пропозиція ФОП Списовського Святослава Сергійовича не відповідає вимогам закупівлі.
Згідно додатку п.5 Документації необхідно було надати зокрема:
3) документами, що підтверджують виконання аналогічних договорів (згідно Додатку №3) – довідка, копія договору та копії актів або інших документів, що підтверджують виконання договору.
ФОП Списовський Святослав Сергійович надав:
1. Копію аналогічного договору №5 від 09.02.18р. на послуги із заправки та відновлення картриджів, що не є предметом закупівлі.
2. Копію аналогічного договору №7 від 23.02.18р., предметом якого згідно Специфікації до Договору є поставка картриджів до копіювальної техніки, що не є предметом закупівлі.
3. Копію аналогічного договору №СС-0009 від 28.02.18р., предметом якого є заправка та відновлення картриджів і ремонт периферійних пристроїв. Даний Договір наданий в неповному обсязі, т.я. згідно п.1.2. Догоговору перелік та склад послуг визначені у Специфікації, яка є невід'ємною частиною Договору. Однак Специфікації учасник ФОП Списовський Святослав Сергійович не надав. Тож визначити, чи відповідає предмету закупівлі даний Договір неможливо.
4. Учасником ФОП Списовським Святославом Сергійовичем надані Акти виконаних послуг тільки на заправку картриджів, що не є предметом закупівлі.
5. В Листі-відгуку, що надав ФОП Списовський Святослав Сергійович, є часткове посилання на виконані договори, що не відповідають предмету закупівлі, а частково не представлені Учасником ФОП Списовським Святославом Сергійовичем у своїй пропозиції.
Таким чином, пропозиція ФОП Списовського Святослава Сергійовича не відповідає вимогам закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
Відхилити пропозицію ФОП Списовського Святослава Сергійовича та перейти до розгляду наступного Учасника
Розгорнути
Згорнути
21 вересня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-08-07-002508-a UA-2020-09-09-002057-c на закупівлю послуг :
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з ремонту офісної техніки)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Списовський Святослав Сергійович
2. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
Ціна учасника ФОП Списовського Святослава Сергійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, а учасника ФОП Списовського Святослава Сергійовича визнано переможцем торгів, . Однак ми вважаємо, що пропозиція ФОП Списовського Святослава Сергійовича не відповідає вимогам закупівлі.
Згідно додатку п.5 Документації необхідно було надати зокрема:
3) документами, що підтверджують виконання аналогічних договорів (згідно Додатку №3) – довідка, копія договору та копії актів або інших документів, що підтверджують виконання договору.
ФОП Списовський Святослав Сергійович надав:
1. Копію аналогічного договору №5 від 09.02.18р. на послуги із заправки та відновлення картриджів, що не є предметом закупівлі.
2. Копію аналогічного договору №7 від 23.02.18р., предметом якого згідно Специфікації до Договору є поставка картриджів до копіювальної техніки, що не є предметом закупівлі.
3. Копію аналогічного договору №СС-0009 від 28.02.18р., предметом якого є заправка та відновлення картриджів і ремонт периферійних пристроїв. Даний Договір наданий в неповному обсязі, т.я. згідно п.1.2. Догоговору перелік та склад послуг визначені у Специфікації, яка є невід'ємною частиною Договору. Однак Специфікації учасник ФОП Списовський Святослав Сергійович не надав. Тож визначити, чи відповідає предмету закупівлі даний Договір неможливо.
4. Учасником ФОП Списовським Святославом Сергійовичем надані Акти виконаних послуг тільки на заправку картриджів, що не є предметом закупівлі.
5. В Листі-відгуку, що надав ФОП Списовський Святослав Сергійович, є часткове посилання на виконані договори, що не відповідають предмету закупівлі, а частково не представлені Учасником ФОП Списовським Святославом Сергійовичем у своїй пропозиції.
Таким чином, пропозиція ФОП Списовського Святослава Сергійовича не відповідає вимогам закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
Відхилити пропозицію ФОП Списовського Святослава Сергійовича та перейти до розгляду наступного Учасника
Скасована
Дата: 23 вересня 2020 15:32
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Списовський Святослав Сергійович #2720113893 |
Рішення скасоване |
33 498,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 15:32
|
ФОП Списовський Святослав Сергійович #2720113893 |
Відхилено |
33 498,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2020 16:30
|
ТОВ Гарант прінт сервіс #30928420 |
Переможець |
33 699,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 15:37
|
Договір.pdf | укладений |
30 вересня 2020 15:36
|