Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з ремонту офісної техніки)
Очікувана вартість
40 300,00 UAH
UA-2020-09-09-002057-c a624d03a736b4027966b7081c107f663
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горох Олена Володимирівна

380442800200 vk_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451566
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15
Контактна особа: Горох Олена Володимирівна
380442800200
vk_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 11:30
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:51
Очікувана вартість: 40 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 201,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з ремонту офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 11:30
Проект договору.docx
09 вересня 2020 11:30
Вимоги до предмету закупівлі.docx
09 вересня 2020 11:30
Документація закупівлі.docx
09 вересня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 15 вересня 2020 10:36
Дата відповіді: 15 вересня 2020 11:29
у таблиці послуг (Централізована бухгалтерія відділу культури, туризму та охорони культ.спадщини..) у позиції 2 вказано назву послуги "діагностика", вкажіть, будь ласка, діагностику чого саме, тобто яких пристроїв необхідно зробити? У позиції 5 цієї ж таблиці у послузі "програмна профілактика" вказано про встановлення антивірусу, Уточніть чи наявне у вас ліцензійне програмне забезпечення для його встановлення? у позиціях 15 та 16 уточніть моделі (марку) принтеру та друкованого пристрою. У послугах для Дитячої музичної школи №10 у позиції 2 уточніть конфігурацію комп'ютера. У послугах для Дитячої музичної школи №27 у позиції 1 уточніть конфігурацію комп'ютера, та у позиції 2 уточніть про наявність ліцензійного програмного забезпечення. У послугах для Дитячої музичної школи №28 у позиції 2 уточніть конфігурацію комп'ютера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У таблиці послуг (Централізована бухгалтерія відділу культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації) у позиції 2 вказано назву послуги «діагностика» системних блоків та копіювальної техніки для виявлення проблем та поточного ремонту. У позиції 5 програмне забезпечення Windows 7, Windows XP антивірус встановлений (безкоштовна версія), у позиціях 15 та 16 HP Laser Jet 1020, HP Laser Jet 1100, Canon i-SENSYS MF4410, HP Laser Jet M1522n, Brother DCP1602R1. У послугах для Дитячої музичної школи №10 у позиції 2 INTEL PENTIUM-4. У послугах для Дитячої музичної школи №27 у позиції 1 INTEL PENTIUM-4. У послугах для Дитячої музичної школи №28 у позиції 2 INTEL PENTIUM.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-002057-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Гарант прінт сервіс, Код ЄДРПОУ:30928420
Дата подання: 23 вересня 2020 10:13
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Державна установа відділом культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
21 вересня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-08-07-002508-a UA-2020-09-09-002057-c на закупівлю послуг :
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з ремонту офісної техніки)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Списовський Святослав Сергійович
2. ТОВ «Гарант прінт сервіс»

Ціна учасника ФОП Списовського Святослава Сергійовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, а учасника ФОП Списовського Святослава Сергійовича визнано переможцем торгів, . Однак ми вважаємо, що пропозиція ФОП Списовського Святослава Сергійовича не відповідає вимогам закупівлі.
Згідно додатку п.5 Документації необхідно було надати зокрема:
3) документами, що підтверджують виконання аналогічних договорів (згідно Додатку №3) – довідка, копія договору та копії актів або інших документів, що підтверджують виконання договору.
ФОП Списовський Святослав Сергійович надав:
1. Копію аналогічного договору №5 від 09.02.18р. на послуги із заправки та відновлення картриджів, що не є предметом закупівлі.
2. Копію аналогічного договору №7 від 23.02.18р., предметом якого згідно Специфікації до Договору є поставка картриджів до копіювальної техніки, що не є предметом закупівлі.
3. Копію аналогічного договору №СС-0009 від 28.02.18р., предметом якого є заправка та відновлення картриджів і ремонт периферійних пристроїв. Даний Договір наданий в неповному обсязі, т.я. згідно п.1.2. Догоговору перелік та склад послуг визначені у Специфікації, яка є невід'ємною частиною Договору. Однак Специфікації учасник ФОП Списовський Святослав Сергійович не надав. Тож визначити, чи відповідає предмету закупівлі даний Договір неможливо.
4. Учасником ФОП Списовським Святославом Сергійовичем надані Акти виконаних послуг тільки на заправку картриджів, що не є предметом закупівлі.
5. В Листі-відгуку, що надав ФОП Списовський Святослав Сергійович, є часткове посилання на виконані договори, що не відповідають предмету закупівлі, а частково не представлені Учасником ФОП Списовським Святославом Сергійовичем у своїй пропозиції.
Таким чином, пропозиція ФОП Списовського Святослава Сергійовича не відповідає вимогам закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
Відхилити пропозицію ФОП Списовського Святослава Сергійовича та перейти до розгляду наступного Учасника
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 вересня 2020 15:32
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

23 вересня 2020 10:13
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Списовський Святослав Сергійович 33 700,00
UAH з ПДВ
33 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 38 250,00
UAH з ПДВ
33 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 13:46
Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2020 13:46
Паспорт.pdf
17 вересня 2020 13:46
Лист-відгук.PDF
17 вересня 2020 13:46
Інформація про учасника.pdf
17 вересня 2020 13:46
Инн Списовский.pdf
17 вересня 2020 13:46
Документы ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Списовський Святослав Сергійович

ТОВ Гарант прінт сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Списовський Святослав Сергійович
#2720113893
Рішення скасоване 33 498,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 15:32
ФОП Списовський Святослав Сергійович
#2720113893
Відхилено 33 498,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 16:30
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Переможець 33 699,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 15:24

Документи

22 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:35
Протокол переможець.docx

Документи

24 вересня 2020 15:11
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:29
Протокол відхилення.docx

Документи

24 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:11
Протокол переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
33 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2020 15:12
Електронний підпис
24 вересня 2020 15:11
Протокол переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:03
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:37
Договір.pdf укладений
30 вересня 2020 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 699,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 616,50 UAH)