Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 90520000-8
Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management under the code DK 021: 2015 90520000-8
Очікувана вартість
264 650,00 UAH
UA-2020-09-09-002038-a ae92dd00d8274b4c9db17e167dee8d24
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гроголь Володимир Ігорович

+380512589713 v.grogol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ)
Код ЄДРПОУ: 38728512
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 54052, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Контактна особа: Гроголь Володимир Ігорович
+380512589713
v.grogol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "Ukrainian Sea Ports Authority"/Olvia branch of State Enterprise "Ukrainian Sea Ports Authority" (Olvia specialized sea port authority)
National ID: 38728512
Contact point: Hrohol Volodymyr
+380512589713
v.grogol@ukr.net

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 264 650,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 646,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 09 вересня 2020 14:54
Enquiries until: 02 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 жовтня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 264 650 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 2 647 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Scope of the procurement
Послуги щодо забезпечення прийняття (збирання) з суден, що перебувають в акваторії порту, промивних вод (ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Services to ensure the acceptance (collection) of vessels in the port waters, wash water (DK 021: 2015 90520000-8 Services in the field of radioactive, toxic, medical and hazardous waste management)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
496 м.куб.
Послуги щодо забезпечення прийняття (збирання) з суден, що перебувають в акваторії порту, промивних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Services to ensure the acceptance (collection) of vessels in the port waters, wash water
CPV: 90520000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата наданих Послуги здійснюється Замовником у національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника/Виконавця, протягом 15 банківських днів після підписання Актів приймання-передачі наданих послуг та на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформлених рахунків від Учасника/Виконавця Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 14:51
ТД_промивні води.docx
09 вересня 2020 14:51
Оголошення_промивні води з англійською.doc
09 вересня 2020 14:51
Додаток3 до ТД_проєкт_договору_промивні_води.docx
09 вересня 2020 14:51
NOTIFICATION.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 листопада 2020
UA-2020-09-09-002038-aae92dd00d8274b4c9db17e167dee8d24
Найменування закупівельника: ФІЛІЯ "ОЛЬВІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО МОРСЬКОГО ПОРТУ ОЛЬВІЯ)
Код ЄДРПОУ: 38728512
Місцезнаходження закупівельника: 54052, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, Корабельний район, А/С 170
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 15:52
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2020 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» ! Під час розгляду поданої Вашої тендерної пропозиції на закупівлю Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 90520000-8 виявлено наступні невідповідності: 1) Таблицею 1 Пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасником «Довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, з зазначенням чисельності таких працівників, ПІБ, займаної посади, стажу/досвіду роботи, освіти. У разі залучення працівників відповідної кваліфікації субпідрядників/співвиконавців, учасник додатково зазначає чисельності таких працівників, ПІБ, займаної посади, стажу/досвіду роботи, освіти. Додатково надати копії документів: дипломи, сертифікати, свідоцтва, які підтверджують кваліфікацію відповідних працівників.» В складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає Довідку від 29.09.2020 вих. № 290920-33/УТВП «Про наявність фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами, які будуть залучені до надання послуг». Але в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів, а саме: дипломи, сертифікати, свідоцтва, які підтверджують кваліфікацію відповідних працівників, які будуть залучені до надання послуг, відповідно наданої довідки від 29.09.2020 вих. № 290920-33/УТВП. Отже, Учасник, в складі своєї пропозиції, повинен надати копії документів, а саме: дипломи, сертифікати, свідоцтва, які підтверджують кваліфікацію відповідних працівників які будуть залучені до надання послуг, відповідно наданої довідки від 29.09.2020 вих. № 290920-33/УТВП. 2) Таблицею 1 Пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасником «Довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність спеціалізованого автотранспорту та/або спеціалізованого плавзасобу учасника, що забезпечуватимуть надання послуг, за предметом закупівлі. У разі користування (оренда, найм тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями інших юридичних осіб/фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) на договірних умовах, учасник додатково зазначає в довідці найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи (фізичної особи – підприємця), номер та дату укладання відповідного(их) договору(ів) на користування, та надає його(їх) копію(копії). У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технології субпідрядників/співвиконавців на договірних умовах, учасник додатково зазначає в довідці найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків субпідрядників/співвиконавців, номер та дату укладання відповідного(их) договору(ів), та надає його(їх) копію(копії). Додатково надати копії документів: 1. Для спеціалізованого автотранспорту: протокол перевірки технічного стану транспортного засобу; поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. 2. Для спеціалізованого плавзасобу: свідоцтво про право власності на судно; класифікаційне свідоцтво». В складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає Довідку від 29.09.2020 вих. № 290920-32/УТВП «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно Таблиці, з наданої довідки від 29.09.2020 вих. № 290920-32/УТВП, для спеціалізованого транспорту по № п/п 49 – 67 Учасником у складі своєї пропозиціє не надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу; поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Також слід зазначити, що учасник в вищезазначеній довідці не вказав номер договору оренди складського приміщення з ТОВ В-КА «МАЯКИ». Отже, Учасник повинен надати копії відповідних документів, чинні на дату подачі тендерної пропозиції (12.10.2020), (протокол перевірки технічного стану транспортного засобу; поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу) для спеціалізованого транспорту по № п/п 49 – 67 Таблиці, наданої в довідці від 29.09.2020 вих. № 290920-32/УТВП, а також вказати номер договору оренди складського приміщення з ТОВ ВКА «МАЯКИ». 3) Таблицею 1 Пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасником «Довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, з зазначенням чисельності таких працівників, ПІБ, займаної посади, стажу/досвіду роботи, освіти. У разі залучення працівників відповідної кваліфікації субпідрядників/співвиконавців, учасник додатково зазначає чисельності таких працівників, ПІБ, займаної посади, стажу/досвіду роботи, освіти. Додатково надати копії документів: дипломи, сертифікати, свідоцтва, які підтверджують кваліфікацію відповідних працівників». На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні для надання послуг, що є предметом закупівлі, Учасник, в складі своєї тендерної пропозиції, надає довідку від 29.10.2020 № 290920-33/УТВП в якій вказує: чисельність таких працівників, ПІБ, займану посаду, стаж/досвід роботи, відповідну освіту. Додатково учасник надає копії документів, що підтверджують кваліфікацію відповідних працівників. Окрім того, в довідці не вказані водії, які будуть здійснювати перевезення відповідних забруднень та не додано документів, що підтверджують їх кваліфікацію, а також не вказано працівників Цисар Л.М. та Луцький О.В., документи про навчання яких є у складі пропозиції учасника. Отже, Учасник повинен добавити в довідку від 29.10.2020 № 290920-33/УТВП водіїв та документи на них, які будуть здійснювати перевезення відповідних забруднень, а також працівників Цисар Л.М. та Луцького О.В., документи про навчання яких є у складі пропозиції учасника. Згідно вимог ч.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити: - копії документів, які підтверджують кваліфікацію відповідних працівників які будуть залучені до надання послуг, відповідно наданої довідки від 29.09.2020 вих. № 290920-33/УТВП (дипломи, сертифікати, свідоцтва); - копії документів для спеціалізованого транспорту по № п/п 49 – 67 Таблиці, наданої в довідці від 29.09.2020 вих. № 290920-32/УТВП чинні на дату подачі тендерної пропозиції (12.10.2020) (протокол перевірки технічного стану транспортного засобу; поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу); - відкориговану довідку від 29.10.2020 № 290920-33/УТВП з усуненням невідповідностей; У разі не завантаження учасником вказаних документів, пропозиція буде відхилена замовником на підставі п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 19:07
Електронний підпис
26 жовтня 2020 19:06
Електронний підпис
26 жовтня 2020 18:59
Електронний підпис
26 жовтня 2020 18:58
Супровідний лист.pdf
09 жовтня 2020 14:37
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:35
18.Довідка АКП.pdf
09 жовтня 2020 14:35
16.Гарантійний лист СЕС.pdf
09 жовтня 2020 14:35
8.Згода щодо помилок.pdf
09 жовтня 2020 14:35
4.Лист щодо підпису.pdf
09 жовтня 2020 14:35
1.1.Відгук Рейлін.pdf
09 жовтня 2020 14:35
1.1.Акти_АМПУ Південний.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» ! Під час розгляду поданої Вашої тендерної пропозиції на закупівлю Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 90520000-8 виявлено наступні невідповідності: 1) Таблицею 1 Пункту 1 Розділу1 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасником « Довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* із зазначенням найменування, адреси, коду ЄДРПОУ Замовника, предмету договору, дати укладення і строку (терміну) дії договору. В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) що зазначений в довідці, надати не менше одного відгуку (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору.* Аналогічним за предметом закупівлі договору є договір надання послуг щодо забезпечення прийняття (збирання) з суден, що перебувають в акваторії порту, промивних вод.» Учасником в складі своєї пропозиції надано Лист-пояснення від 09.10.2020 вих. №01/03-1052-8, в якому зазначено, що «на сьогоднішній день Учасник не має можливості надати лист-відгук від Замовника, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання Учасником аналогічного договору. Однак, для підтвердження виконання умов вищевказаного договору, Учасник надає відповідні акти надання послуг.». Отже, на виконання вимог Таблиці 1 Пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати саме відгук від Замовника. Крім того, відповідно Таблиці 1 Пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації аналогічним за предметом закупівлі договору є договір надання послуг щодо забезпечення прийняття (збирання) з суден, що перебувають в акваторії порту, саме промивних вод. В складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає скановану копію договору від 17.02.2016 № 966-В-ОДФ-16 предмет якого є «Обробляння безпечних відходів для остаточного розміщування (Послуги з видалення відходів з суден) за кодом ДК 016-2010 38.21.1. Згідно Специфікації 1 Додатку 1 до вищезазначеного договору найменування наданих послуг наступні: 1) Прийом з суден та вивіз для подальшого безпечного поводження наступних видів відходів: пластмаси, сепараційні обшивальні матеріали, що володіють плавучістю; подрібнені вироби з паперу, ганчір’я, скла, металу, пляшки, черепки та т.п.; 2) Прийом з суден та вивіз для подальшого термічного знешкодження (спалювання) особливих суднових (харчових або таких, що змішані з ними) відходів. Виходячи з вищевикладеного предмет закупівлі договору від 17.02.2016 № 966-В-ОДФ-1 не є аналогічним за предметом закупівлі договором вказаним Замовником в тендерній документації. Отже, Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання саме аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* із зазначенням найменування, адреси, коду ЄДРПОУ Замовника, предмету договору, дати укладення і строку (терміну) дії договору. * Аналогічним за предметом закупівлі договору є договір надання послуг щодо забезпечення прийняття (збирання) з суден, що перебувають в акваторії порту, промивних вод.» 2) Таблицею 1 Пункту 1 Розділу1 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасником копії документів для спеціалізованого автотранспорту: протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. В складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів № АО/4270659 строк дії якого закінчився 07.10.2020 (для DAF ХF 105.410, ВН 8536 ІТ) та поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів № АО/4270675 строк дії якого закінчився 10.10.2020 (для TRAILOR SYY 3CX, ВН 8844 XІ). Також Учасником було надано протокол перевірки технічного стану транспортного засобу № 00983-00626-19 (для TRAILOR SYY 3CX, ВН 8844 XІ) датою наступного проходження обов’язкового технічного контролю є 15.04.2020 та протокол перевірки технічного стану транспортного засобу № 00795-16232-19 (для DAF ХF 105.410, ВН 8536 ІТ) датою наступного проходження обов’язкового технічного контролю є 03.04.2020. Крім того, учасником не надано поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на автомобілі ЗИЛ 5301 р/н ВМ 1604 НВ та HYUNDAI ВН 6146 НО. Виходячи з вищевикладеного, Учасник, в складі своєї пропозиції, повинен надати вказані документи чинні на дату подачі тендерної пропозиції (12.10.2020). Також, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає кольорову копію Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів серії С №038758 на автомобіль HYUNDAI ВН 6146 НО. На зворотній сторінці свідоцтва зазначено: «термін дії продовжено до: 18.08.2019, 15.02.2020, 12.08.2020». В свою чергу, в складі своєї пропозиції, учасник надає чорно-білу копію того ж Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів серії С №038758 на автомобіль HYUNDAI ВН 6146 НО, але на зворотній сторінці свідоцтва зазначені інші терміни продовження його дії, а саме: 18.08.2019, 15.02.2020, 05.02.2021. Отже, Учасник повинен надати кольорову копію зворотної сторінки Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів серії С №038758 на автомобіль HYUNDAI ВН 6146 НО. 3) Таблицею 1 Пункту 1 Розділу1 Додатку 2 тендерної документації передбачено учасником надання Довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність спеціалізованого автотранспорту та/або спеціалізованого плавзасобу учасника, що забезпечуватимуть надання послуг, за предметом закупівлі. У разі користування (оренда, найм тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями інших юридичних осіб/фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) на договірних умовах, учасник додатково зазначає в довідці найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи (фізичної особи – підприємця), номер та дату укладання відповідного(их) договору(ів) на користування, та надає його(їх) копію(копії). В складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано Довідку від 09.10.2020 вих.№ 01/03-1052-6, в якій зазначено, що вантажний сідловий тягач DAF ХF 105.410 (ВН 8536 ІТ) та напівпричіп TRAILOR SYY 3CX (ВН 8844 XІ) орендовані у ТОВ «Екологія Світла» на підставі договору оренди майна від 15.10.2019 № 15-10-20-00. Відповідного договору оренди майна учасником не надано. Отже, Учасник повинен надати копію договору оренди майна з ТОВ «Екологія Світла» від 15.10.2019 № 15-10-20-00. 4) В складі тендерної пропозиції учасником не надано Документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: виписка з протоколу засновників на право підпису документів тендерної пропозиції, наказ на право підпису документів тендерної пропозиції, довіреність на право підписання документів тендерної пропозиції, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції. Згідно вимог ч.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити: - довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання саме аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* із зазначенням найменування, адреси, коду ЄДРПОУ Замовника, предмету договору, дати укладення і строку (терміну) дії договору. - відгук (оригінал або завірена Учасником копія) від замовника, що містить інформацію щодо виконання та якості виконання учасником аналогічного договору; - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів для ЗИЛ 5301 (ВМ 1604 НВ), HYUNDAI (ВН 6146 НО), DAF ХF 105.410 (ВН 8536 ІТ) та TRAILOR SYY 3CX (ВН 8844 XІ) чинний на 12.10.2020, - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу для DAF ХF 105.410 (ВН 8536 ІТ) та TRAILOR SYY 3CX (ВН 8844 XІ) чинний на 12.10.2020. - копію договору оренди майна з ТОВ «Екологія Світла» від 15.10.2019 № 15-10-20-00. - документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: виписка з протоколу засновників на право підпису документів тендерної пропозиції, наказ на право підпису документів тендерної пропозиції, довіреність на право підписання документів тендерної пропозиції, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції. У разі не завантаження учасником вказаних документів, пропозиція буде відхилена замовником на підставі п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:07
9.1. Пояснення відгук.pdf
09 жовтня 2020 17:07
8. Довідка ан. договір.pdf
09 жовтня 2020 17:07
7.4. Свідоцтво Романова.pdf
09 жовтня 2020 17:07
5. Виписка з балансу.pdf
09 жовтня 2020 17:07
4. Документи МТБ.pdf
09 жовтня 2020 17:07
3. Довідка МТБ.pdf
09 жовтня 2020 17:07
2. Згода (Додаток 1).pdf
09 жовтня 2020 17:07
14. Проект договору.pdf
09 жовтня 2020 17:07
13. Згода (Додаток 2).pdf
09 жовтня 2020 17:07
12. Субпідрядники.pdf
09 жовтня 2020 17:07
11. Повноваження.pdf
09 жовтня 2020 17:07
10. Ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій