Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські набори
Очікувана вартість
2 632,00 UAH
UA-2020-09-09-001946-b 348eaf95b9974ef4ba389d23de461d93
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Макаренко

+380983051128 serdyuk.hanna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052554
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а
Контактна особа: Альона Макаренко
+380983051128
serdyuk.hanna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 08:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 вересня 2020 08:48
Початок аукціону: 24 вересня 2020 13:15
Очікувана вартість: 2 632,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 одиниця
Канцелярські набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50079, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Короленка 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після надання рахунку та оформленої належним чином накладної/видаткової накладної, протягом 7 банківських днів. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата буде проводитись в межах наявного фінансування з можливим відстроченням платежу до 90 банківських днів. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2020 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 08:49
ДОДАТОК 2 Договір в новій редакції.docx
15 вересня 2020 08:49
ОГОЛОШЕННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
09 вересня 2020 10:24
ОГОЛОШЕННЯ (5).pdf
09 вересня 2020 10:24
ДОДАТОК 2 Договір.pdf
15 вересня 2020 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2020 08:49
ДОДАТОК 2 Договір в новій редакції.docx
15 вересня 2020 08:49
ОГОЛОШЕННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf
09 вересня 2020 10:24
ОГОЛОШЕННЯ (5).pdf
09 вересня 2020 10:24
ДОДАТОК 2 Договір.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутність технічних характеристик
Дата подання: 14 вересня 2020 14:54
Дата відповіді: 15 вересня 2020 08:53
Шановний Замовнику, вкажить технічні характеристики товару: 1. Альбом - скільки аркушів? 5. Клей ПВА - ковпачок-дозатор або зі щіточкою? який Об'єм? 7. Лінійка - скільки см? 12. Папка на гумках - який формат? матеріал? 13. Пластилин - скільки кольорів? або яка вага? 14. Ручка кольорова - яких саме кольорів та поскільки штук? 15. Фарби акварельні - скільки кольорів? 16. Чинка - з контейнером чи без?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо Вам, що було внесено зміни до оголошення та проекту договору, та оприлюднені в новій редакції. З технічними, якісними та кількісними характеристиками Ви маєте можливість ознайомитись в Оголошенні в новій редакції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-001946-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2530008839
Дата подання: 25 вересня 2020 11:26
Канцтовари
Наша тендерна пропозиція ідентична до вимог які зазначені в оголошенні. Перегляньте пропозицію і вкажіть реальну причину дискваліфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2020 12:00
ФОП Доломанжі Д.Г.
вул. Шкільна, 18
Ізмаїльський р-н,
С. Броска
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ

Розглянувши Вашу вимогу від 25.09.2020 щодо надання додаткової аргументації (що тендерна пропозиція ідентична до вимог які зазначені в оголошенні. Переглянути пропозицію і вказати реальну причину дискваліфікації) уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг, повідомляє наступне.
В оголошенні наявний п. 3.12. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. В даному пункті зазначено, які саме документи або їх копії в складі своєї пропозиції повинен надати учасник.
Вами не було надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору та документів, що стосуються пропозиції (наказ про призначення, протокол зборів та інші).
Крім того Вами було надано довідку-пояснення щодо сертифікату якості або паспорта якості виробника, в якій зазначено, що Ви не можете подати сертифікати якості на товар. В даній довідки відсутні причини не надання сертифікатів. В оголошення про проведення закупівлі зазначається, що «У разі відсутності документу, передбаченого цим оголошенням та Додатком №1 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку №1 разом з копією документу, який містить відповідні відомості.», в Вашій довідці відсутні причини не надання сертифікатів якості товару.
Отже, Ваша комерційна пропозиція не відповідає п 3.12. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Крім того в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель наявні два додатки:
Додаток № 1 – Форма пропозиції.
Додаток №2 – Проект договору про закупівлю.
Додатки до Оголошення є невід’ємною частиною проведення закупівлі.
З двох додатків Вами не було надано Додаток №2 – Проект договору про закупівлі, або лист- згоду на проект Договору.
Враховуючи вищевикладене, Вашу пропозицію було відхиллено на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».





Номер вимоги: UA-2020-09-09-001946-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2530008839
Дата подання: 25 вересня 2020 12:14
дискваліфікація
Документ, який підтверджує повноваження на підписання документів- це паспорт фізичною особи підприємця. А сертифікат якості, як ми вже написали у довідці ми відправимо разом з товаром, до того ж ця причина не є вагомою, на данний момент сертифікати є , але в період подання пропозиції у нас не було можливості їх прикласти до тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 вересня 2020 08:29
Повідомляємо, що Вами, яу учасником процедури був наданий не повний пакет документів, а тому Ваша пропозиція не відповідає умовам оголошення. Враховуючи вищевикладене, Вашу пропозицію було відхиллено відповідно до частини 13 пункту 1 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, що "Пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі."

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ 1 820,00
UAH з ПДВ
1 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бердник В.А. 2 050,00
UAH з ПДВ
1 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 14:06
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:06
копия паспорта.pdf
18 вересня 2020 14:06
відомості про учасника.pdf
18 вересня 2020 14:06
7123256 канцтовари.pdf
18 вересня 2020 14:06
2019-05-31-0010 витяг.jpg
18 вересня 2020 14:06
2019-05-31-0006 витяг з реестру.jpg

Публічні документи

22 вересня 2020 21:59
Електронний підпис
22 вересня 2020 21:58
ЦП.pdf
22 вересня 2020 21:58
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
22 вересня 2020 21:58
Довідка довкілля.pdf
22 вересня 2020 21:58
Довідка Ліцензії.pdf
22 вересня 2020 21:58
Довідка працівники.pdf
22 вересня 2020 21:58
Довідка про виконання.pdf
22 вересня 2020 21:58
Довідка рахунки в банку.pdf
22 вересня 2020 21:58
Довідка статут..pdf
22 вересня 2020 21:58
Довідка щодо підпису.pdf
22 вересня 2020 21:56
Інформація про учасника.pdf
22 вересня 2020 21:56
ІПН.PDF
22 вересня 2020 21:56
Паспорт повний.pdf
22 вересня 2020 21:56
Стаття 17.pdf
22 вересня 2020 21:56
Висновок ДСЕЕ скотч.pdf
22 вересня 2020 21:56
Сангиг краски Зиби 2017.pdf
22 вересня 2020 21:56
Сангиг ножницы Зиби 2017.pdf
22 вересня 2020 21:56
УБВ СЕС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ

ФОП Бердник В.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛОМАНЖІ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ
#2530008839
Відхилено 1 450,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:07
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 1 510,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 10:21

Документи

25 вересня 2020 11:07
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:04
Протокол № 40.pdf

Документи

29 вересня 2020 10:21
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:17
ПРОТОКОЛ № 42.docx.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
1 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2020 10:21
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:17
ПРОТОКОЛ № 42.docx.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 09:24
Договір №127.pdf укладений
09 жовтня 2020 09:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 жовтня 2020 11:04
1 510,00 UAH UA538201720344250007000052505
Виконком районної у місті ради
UA743348510000000002600439007
ФОП Бердник Вiталiй Анатолiйович
Оплачений