Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Провід контактний МФ
Очікувана вартість
2 482 445,00 UAH
UA-2020-09-09-001448-c cc275ca1dff9497cb8c57aea1c8002fc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білоус Тетяна Миколаївна

380322377779 tenderlet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Білоус Тетяна Миколаївна
380322377779
tenderlet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі використовується замовником згідно п. 1. ч. 2. ст. 40 ЗУ " Про публічні закупівлі" Двічі не відбулись відкриті торги по закупівлях UA-2020-08-13-000034-c , UA-2020-07-27-006725-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 11:01
Оскарження наміру укласти договір: 20 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Місце поставки товару: м. Львів, вул. Тролейбусна, 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
Провід контактний МФ - 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
5000 кілограми
Провід контактний МФ - 85
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія " З дати отримання товару" Пiсляоплата 21 Календарні 100

Тендерна документація

09 вересня 2020 10:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 10:48
Повідомлення про намір укласти договір Провід контактний МФ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзДВ "ГАЛ-КАТ"
#38456790
Переможець 2 482 445,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 11:01

Документи

09 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:00
Протокол № 288.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 11:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзДВ "ГАЛ-КАТ"
#38456790
2 482 445,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 вересня 2020 11:01
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:00
Протокол № 288.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:34
Додат.угода №1 до договору 00589.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 16:35
Договір № 00589.pdf укладений
21 вересня 2020 16:34
pb_3362414867.jks укладений
21 вересня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №00589 від 21.09.2020 року до 31.03.2021 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі №00589 від 21.09.2020 року. 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 00589 від 21.09.2020 року вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін.
Номер договору про закупівлю: 00589
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0,04
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)