Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поставка паперу офісного
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-09-09-000878-c 800b1060d6f240aba447052cbf57e263
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усова Євгенія Сергіївна

0442352232 usova.evheniia@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491079
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Усова Євгенія Сергіївна
0442352232
usova.evheniia@es.dcz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 23:59
Початок аукціону: 21 вересня 2020 13:27
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: цільовий страховий фонд зі страхування на випадок безробіття. Папір офісний - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30197630-1 "Папір для друку". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 пачка
Поставка паперу офісного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, каб. 1903
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за товар шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника 100% загальної ціни на товар протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання сторонами товарної накладної згідно з рахунком-фактурою з урахуванням фінансових можливостей Покупця. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 10:01
Оголошення папір.docx
09 вересня 2020 10:01
Проєкт договору папір.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-09-000878-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 25 вересня 2020 11:47
Вимога
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-09-09-000878-c (Поставка паперу офісного), який проходив 21.09.2020р.
Проаналізувавши пропозицію ТОВ "Т Трейд" встановлено, що учасник пропонує до постачання папір ТМ «Xerox Premier» за ціною, яка не відповідає реальній вартості товару, який вимагав Замовник. Оскільки папір даної торгової марки належить до паперу преміум класу, та має на 15-20% більшу середньоринкову вартість ніж та, що пропонує учасник. Наприклад, дану інформацію Замовник може перевірити за допомогою електронного каталогу товарів Prozorro Market (https://smarttender.biz/prozorro-market/product/papir-dlya-druku-xerox-premier-a4-80-g-m/46/), де папір Xerox Premier представлений за мінімальною ціною 84,78 грн. за пачку, та середньоринковою – 97,94 грн.
Тому, для уникнення поставки товару невідповідної якості або з порушеннями технічних вимог Замовника, просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Т Трейд" як таку, що не відповідає умовам, визначеним в документації про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2020 16:06
Шановний Учаснику!
Ваша вимога розглянута.
Повідомляємо, що за результатами аукціону по закупівлі UA-2020-09-09-000878-с (Поставка паперу офісного), який проходив 21.09.2020р. пропозиція ТОВ «Т Трейд» визнана найбільш економічно вигідною.
Товар, запропонований ТОВ «Т Трейд» у своїй пропозиції та документи, надані у складі пропозиції відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі.
Вартість запропонованого товару Учасники визначають самостійно.
Тому підстав, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення пропозиції ТОВ «Т Трейд» не має.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 106 158,00
UAH з ПДВ
85 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 97 188,00
UAH з ПДВ
90 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 17:10
Електронний підпис
18 вересня 2020 17:10
Лист про неліцензування.pdf
18 вересня 2020 17:10
Згода з договором.pdf
18 вересня 2020 17:10
Відомості про учасника.pdf
18 вересня 2020 17:10
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 вересня 2020 17:10
ТТ621_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 13:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Переможець 85 956,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 14:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
85 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:46
Договір.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 85 956,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 326,00 UAH)