Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектно-кошторисної документації будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва на ділянці від автомобільної дороги Київ - Ковель - Ягодин (М-07) до автомобільної дороги Київ - Чоп (М-06) (Київська область) (зміни та доповнення) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
19 100 000,00 UAH
UA-2020-09-09-000433-a a8be7cc30d164d748e87efe7dce3a61d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Олег Миколайович

+380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Кошель Олег Миколайович
+380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 14:55
Очікувана вартість: 19 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комп.
ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектно-кошторисної документації будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва на ділянці від автомобільної дороги Київ - Ковель - Ягодин (М-07) до автомобільної дороги Київ - Чоп (М-06) (Київська область) (зміни та доповнення) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, Київ, Народного ополчення, 11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі (по мірі надходження коштів з держбюджету та інших джерел фінансування на рахунок Замовника), після підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт протягом 7 робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2020 10:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 10:01
Оголошення проектування.doc
09 вересня 2020 10:01
43В-20 Тендерна документація ПКД ВКАД.doc
09 вересня 2020 10:01
Додаток №9 Проект Договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 15 799 000,00
UAH з ПДВ
14 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "МЕГАПРОЕКТ" 17 190 000,00
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:16
Кошториси .pdf
13 жовтня 2020 13:41
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:40
public_doc.pdf
13 жовтня 2020 13:40
public_doc.p7s
09 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
09 жовтня 2020 17:40
Довідки на переможця.7z
02 жовтня 2020 13:14
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:13
Картки обладнання.7z
24 вересня 2020 16:05
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:02
10. Картки обладнання.7z
24 вересня 2020 16:02
Технічний опис.7z
24 вересня 2020 16:02
Банківська гарантія.7z
24 вересня 2020 16:02
Кваліфікаційні критерії.7z

Публічні документи

25 вересня 2020 15:17
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:15
НАЯВНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ.rar
25 вересня 2020 14:15
Додаток 3 до договору.7z
25 вересня 2020 14:15
додаток 2.7z
25 вересня 2020 14:15
обладнання.rar
25 вересня 2020 14:15
установчі.rar
25 вересня 2020 14:15
Довідки працівники.rar
25 вересня 2020 14:15
Довідки обладнання.rar
25 вересня 2020 14:15
Банківська гарантія.rar
25 вересня 2020 14:15
Довідки Мегапроект.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

Консорціум "МЕГАПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 14 999 990,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 15:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2020 15:07

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник: Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Державне підприємство – Український державний інститут з проектування обєктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (далі – ДП «Укрдіпродор») Предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Розробка проектно-кошторисної документації будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва на ділянці від автомобільної дороги Київ - Ковель - Ягодин (М-07) до автомобільної дороги Київ - Чоп (М-06) (Київська область) (зміни та доповнення) (71320000-7 Послуги з інженерного проектування) № оголошення: UA-2020-09-09-000433-a 1. На виконання вимог п. 5.2.1. ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про виконання аналогічного договору (згідно форми, наведеної в Додатку № 2 до ТД), Учасником не зазначено номер телефона Замовника; до вказаного аналогічного договору від 28.07.2010 р. № 80-10 не надано акти приймання-виконання робіт, які підтверджують суму виконання, зазначену у довідці; вказаний в довідці предмет договору від 10.10.2011 р. № 127-11 не відповідає предмету договору зазначеному в копії аналогічного договору від 10.10.2011 р. № 127-11. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. Привести у відповідність форму Довідки про виконання аналогічного договору (згідно форми, наведеної в Додатку № 2 до ТД), вписавши номер телефону Замовника; 2. Зазначити інформацію про номери телефонів Замовників наведених у Довідці про виконання аналогічного договору; 3. Надати акти приймання-виконання робіт, які підтверджують суму виконання, зазначену у Довідці про виконання аналогічного договору, до договору від 28.07.2020 р. № 80-10; 4. В Довідці про виконання аналогічного договору зазначити предмет договору від 10.10.2011 р. № 127-11 відповідно до наданої копії договору. 2. На виконання вимог п. 5.2.1. ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації (далі – ТД), для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Додаток № 3 до ТД) не вказана інформація про документи, які підтверджують приналежність, а саме необхідно зазначити номер та дату документу, які Учасник надав як підтверджуючий. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. В графі 5 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Додаток № 3 до ТД) зазначити номер та дату документу, які Учасник надав як підтверджуючий.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
14 999 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2023 17:05
ДУ № 13 від 30.06.2023.pdf укладений
04 липня 2023 17:04
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 14:48
ДУ № 12 від 20.04.2023.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 14:48
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2022 12:36
ДУ № 11 від 23.10.2022.pdf зміни до договору
24 грудня 2022 12:36
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 15:48
ДУ № 10 від 10.08.2022.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 15:48
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 15:35
ДУ № 9 від 10.08.2022.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2022 15:26
ДУ від 13.05.2022 № 8.pdf зміни до договору
13 травня 2022 15:19
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:04
ДУ № 7 від 31.12.21р. прод. стр. дії.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 12:51
ДУ № 6 від 29.12.21р. зм. бюдж.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 16:02
ДУ № 5 від 26.11.21р. до Дог. 2ВК-20.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 12:54
ДУ № 3 від 30.07.2021 (1).pdf зміни до договору
03 серпня 2021 12:54
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 16:59
Договір від 23.10.2020р. ч.ІV.pdf укладений
26 жовтня 2020 16:58
Договір від 23.10.2020р. ч.ІІІ.pdf укладений
26 жовтня 2020 16:58
Договір від 23.10.2020р. ч. ІІ.pdf укладений
26 жовтня 2020 16:58
Договір від 23.10.2020р. ч.І.pdf укладений
26 жовтня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з відновленням фінансування головним розпорядником бюджетних коштів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. № 122 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 27.04.2021 року № 2 Замовником беруться зобов’язання щодо оплати обсягів робіт в сумі 7 125 084,90 грн (сім мільйонів сто двадцять п’ять тисяч вісімдесят чотири гривні 90 копійок), в тому числі ПДВ: 1 187 514,15 грн. 2. Згідно п.5.5.1., п.12.3. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки, Сторони дійшли згоди подовжити термін виконання робіт та викласти п.5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 29 » жовтня 2021 року».
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 12.3 Договору, Сторони погодились доповнити Додаток № 1 до Договору – «Завдання на проектування» змінами та доповненнями до Завдання № 10-12/07 від 17.07.2007 р., затвердженими В.о. Голови Державного агентства автомобільних доріг України від 14.09.2021 року. 2. Сторони домовились внести зміни та викласти Додаток № 4 – Зведений кошторисний розрахунок з кошторисами та розрахунками в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 3 000 000,00 грн (три мільйони гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 500 000,00 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5.5.1., п.12.3. Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із виникненням обставин, що не залежать від Підрядника і перешкоджають виконанню робіт у встановлені строки, Сторони дійшли згоди подовжити термін виконання робіт та строк дії Договору і викласти п.5.1 та п. 11.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 30 » березня 2022 року. 11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 30 червня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.» 2. Викласти пункт 12.2 розділу XIІ. «Інші умови» договору в наступній редакції: «12.2. Використання результатів робіт та авторських прав: 12.2.1. Немайнові права інтелектуальної власності на проектно-кошторисну документацію, створену за цим договором, належать Підряднику. Майнові права на проектно-кошторисну документацію, належать Замовнику та Підряднику спільно. 12.2.2. Замовник має право використовувати проектно-кошторисну документацію, передану йому Підрядником лише при будівництві та експлуатації об’єкта, який є предметом проектування за цим Договором. 12.2.3. Замовник не має право використовувати роботу Підрядника в цілому або її частину з іншою метою, що не відповідає умовам цього договору, а також передавати і тиражувати роботу в цілому або його частину (юридичним або фізичним особам) без дозволу Підрядника. Підрядник не має права передавати результати робіт (проектну документацію) третім особам без письмової згоди Замовника. 12.2.4. Внесення змін до проектної документації здійснюється Підрядником або третьою особою за письмовою згодою Підрядника. 12.2.5. З метою забезпечення відповідності технологічних, архітектурно-будівельних та інших технічних рішень під час будівництва, що є предметом цього Договору, Підрядник зобов’язаний здійснювати авторський нагляд за будівництвом упродовж усього періоду спорудження об’єкта. Умови та вартість здійснення авторського нагляду визначається окремим договором, який укладається Замовником або Підрядником з Виконавцем.»
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 31 » грудня 2022 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків – до повного виконання»
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.2 пп.6.1.1 п. 6.1 Розділу VI Договору: «Бюджетні зобов’язання за Договором у 2022 році, на період дії воєнного стану в Україні, виникають з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)». 2. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.2 п. 4.1 Розділу IV Договору: «Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)». 3. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились доповнити абз.3 п. 4.1 Розділу IV Договору: «При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абз.2 п. 4.9 в обсязі фінансування, що визначено календарним планом виконання робіт (Додаток № 2 до Договору), 3% річних та інфляційних витрат не нараховуються». 4. Відповідно до п. 12.3 Договору Сторони домовились Розділ IV Договору доповнити новим пунктом 4.2-1 такого змісту: «4.2.-1 «Акти здачі-приймання виконаних Підрядником робіт (етапу робіт) та виконавчі кошториси із звітами виконаних робіт підписані сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно акту здачі-приймання виконаних робіт та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами».
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 3 000 000,00 грн (Три мільйони гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 500 000,00 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 28.07.2022 № 4.
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.3 та 11.4 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт та строк дії договору і п.5.1 та п. 11.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Термін виконання робіт: Початок - з дня підписання Договору; Закінчення - по « 30 » червня 2023 року. «11.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 30 червня 2023 року, а в частині розрахунків – до повного виконання». 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 3 000 000,00 грн (Три мільйони гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 500 000,00 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 12.3 та п.12.4 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області та реквізити Замовника в р. ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, викласти в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 11-А телефакс: (044) 249-86-95 р/р UA238201720343260002000014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 р/р UA128201720343241002100014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 ІПН 263457326589
Номер договору про закупівлю: 2ВК-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 30 червня 2023
Сума оплати за договором: 11 999 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 999 998,33 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п.9.4 та п.12.3 Договору, у зв'язку з об'єктивними обставинами, з огляду на Лист від 29.06.2023 № 202-01, Сторони домовились розірвати цей Договір за взаємною згодою.