Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютер (апаратна частина) Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001)
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2020-09-08-010396-b ● 4c56ba6b41394264a7dc0301d9df72c9
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська центральна районна лікарня" Заставнівської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02005711 |
Вебсайт: | http://www.medregion-zas.cv.ua |
Місцезнаходження: | 59400, Україна , Чернівецька обл., м. Заставна, вул. Незалежності, 111 |
Контактна особа: |
Віталій Гульчак +380661197723 crlzastavnabuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 22:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2020 14:45 |
Очікувана вартість: | 112 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Доставку товару оплачує постачальник (продавець). Обов'язково вказувати термін гарантійного обслуговування. Комп'ютери повинні комплектуватись кабелями.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59400, Україна, Чернівецька область, м. Заставна, вул. Незалежності, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2020 23:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 09 вересня 2020 13:28
Дата відповіді: 09 вересня 2020 17:05
Доброго дня! Завантажте, будь ласка, документацію по закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: документації немає
Тендер
Дата подання: 09 вересня 2020 16:55
Дата відповіді: 09 вересня 2020 17:03
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Нас задовільнить тільки поставка товару
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-08-010396-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Т ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43625071
Дата подання: 22 вересня 2020 19:42
Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство
"Заставнівська центральна районна лікарня"
Заставнівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02005711
Адреса: 59400 Україна Чернівецька область
м. Заставна, вул. Незалежності, 111
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-09-08-010396-b
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-08-010396-b
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Звернення про перегляд рішення про
визначення переможця закупівлі
Шановна Уповноважена особа з питань проведення державних закупівель товарів робіт і послуг в Заставнівській ЦРЛ (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині визначення переможцем даної закупівлі ТОВ "ТІНОС-Д" з підстав, які наведені далі.
Документом «Р І Ш Е Н Н Я Про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір» від 18 вересня 2020 року Замовником даної закупівлі було визнано переможцем даної закупівлі учасника: ТОВ "ТІНОС-Д" (далі – Переможець)
Зауважуємо, що зазначене рішення сумнівним з критерію об’єктивності та таким, що має підстави бути переглянутим.
Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Звертаємо увагу, що Замовником в тендерній документації було чітко і однозначно визначено предмет закупівлі «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB».
Виходячи із цінової пропозиції Переможця, видно, що було запропонований зовсім інший товар, який ніяким чином не відноситься до предмета закупівлі, а саме: «Системний блок «Надійний» центральний процесор Intel Dual-Core Celeron J1800 Кількість ядер 2 тактова частота процесора 2,41 GHz- 2.58 GHz, об'єм оперативної пам'яті 4 GB, об'єм накопичувача 250 GB»
Звертаємо увагу, що згідно п.24 ч.1 ст.1 Закону «пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі».
Звертаємо увагу, що вимогами предмета закупівлі Замовником було визначено, «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB». Натомість, переможець пропонує інший товар.
Звертаємо увагу, що згідно ч.4 ст.14 Закону «…У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.». Стверджуємо, що Замовником не було вказано, «які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тому, усі учасники зобовязані подавати пропозиції, які будуть відповідати предмету закупівлі, а саме: «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB».
Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…».
Зауважуємо, що п.19 ч.1 ст.1 Закону встановлено, що «переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю».
Стверджуємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника і повинна була бути відхилена.
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати учасника ТОВ "ТІНОС-Д" в даній закупівлі як такого, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника.
22 вересня 2020 року
Директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Розгорнути
Згорнути
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство
"Заставнівська центральна районна лікарня"
Заставнівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02005711
Адреса: 59400 Україна Чернівецька область
м. Заставна, вул. Незалежності, 111
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-09-08-010396-b
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-08-010396-b
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Звернення про перегляд рішення про
визначення переможця закупівлі
Шановна Уповноважена особа з питань проведення державних закупівель товарів робіт і послуг в Заставнівській ЦРЛ (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині визначення переможцем даної закупівлі ТОВ "ТІНОС-Д" з підстав, які наведені далі.
Документом «Р І Ш Е Н Н Я Про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір» від 18 вересня 2020 року Замовником даної закупівлі було визнано переможцем даної закупівлі учасника: ТОВ "ТІНОС-Д" (далі – Переможець)
Зауважуємо, що зазначене рішення сумнівним з критерію об’єктивності та таким, що має підстави бути переглянутим.
Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Звертаємо увагу, що Замовником в тендерній документації було чітко і однозначно визначено предмет закупівлі «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB».
Виходячи із цінової пропозиції Переможця, видно, що було запропонований зовсім інший товар, який ніяким чином не відноситься до предмета закупівлі, а саме: «Системний блок «Надійний» центральний процесор Intel Dual-Core Celeron J1800 Кількість ядер 2 тактова частота процесора 2,41 GHz- 2.58 GHz, об'єм оперативної пам'яті 4 GB, об'єм накопичувача 250 GB»
Звертаємо увагу, що згідно п.24 ч.1 ст.1 Закону «пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі».
Звертаємо увагу, що вимогами предмета закупівлі Замовником було визначено, «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB». Натомість, переможець пропонує інший товар.
Звертаємо увагу, що згідно ч.4 ст.14 Закону «…У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.». Стверджуємо, що Замовником не було вказано, «які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тому, усі учасники зобовязані подавати пропозиції, які будуть відповідати предмету закупівлі, а саме: «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB».
Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…».
Зауважуємо, що п.19 ч.1 ст.1 Закону встановлено, що «переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю».
Стверджуємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника і повинна була бути відхилена.
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати учасника ТОВ "ТІНОС-Д" в даній закупівлі як такого, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника.
22 вересня 2020 року
Директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2020 17:24
У вимогах закупівлі не було тендерної документації, єдиним критерієм оцінки була вказана ціна товару. Товар переможця торгів відповідає технічним потребам замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТІНОС-Д" |
105 456,00
UAH з ПДВ
|
99 696,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Т ТРЕЙД" |
111 696,00
UAH з ПДВ
|
99 799,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
111 072,00
UAH з ПДВ
|
104 597,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІСТА ГРУП" |
105 300,00
UAH з ПДВ
|
104 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
107 262,48
UAH з ПДВ
|
106 062,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" |
109 200,00
UAH з ПДВ
|
106 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА |
109 304,00
UAH з ПДВ
|
109 304,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТІНОС-Д" #42289645 |
Переможець |
99 696,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 14:19
|
Скан.PDF | укладений |
24 вересня 2020 09:08
|