Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети поліетиленові з логотипом (ДК021-2015: 18930000-7 — Мішки та пакети)
Очікувана вартість
1 248 000,00 UAH
UA-2020-09-08-010002-b c837f41cc06b4b51abae2cee926e1e39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 15:16
Очікувана вартість: 1 248 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50000 штуки
Пакет поліетиленовий з логотипом 190x240мм+40 мм клапан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
350000 штуки
Пакет поліетиленовий з логотипом 240x320мм+40 мм клапан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
150000 штуки
Пакет поліетиленовий з логотипом 300x400мм+40 мм клапан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети
370000 штуки
Пакет поліетиленовий з логотипом 400x580мм+40 мм клапан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 18937100-7 — Пакувальні пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 19:33
ТД пакети з логотипом.docx.p7s
08 вересня 2020 19:33
ТД пакети з логотипом.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕКТРУМ ПЕКІДЖІНГ" 1 248 000,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУРЬЕР-ПАК" 1 232 160,00
UAH з ПДВ
1 225 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІНТЕКС" 1 243 000,00
UAH з ПДВ
1 232 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 18:17
Scan.jpg
09 жовтня 2020 17:52
1111.jpg
09 жовтня 2020 17:52
3.jpg
09 жовтня 2020 17:52
2.jpg
09 жовтня 2020 17:31
витяг ндс.jpg
09 жовтня 2020 17:31
протокол призначення.jpg
09 жовтня 2020 17:07
Документи.pdf
24 вересня 2020 17:57
технічна специфікація3.jpg
24 вересня 2020 17:57
технічна специфікація2.jpg
24 вересня 2020 17:57
Технічна специфікація1.jpg
24 вересня 2020 17:57
наказ.jpg
24 вересня 2020 17:57
Лист згода.jpg
24 вересня 2020 17:57
Лист гарантія.jpg
24 вересня 2020 17:57
Довідка.jpg
24 вересня 2020 17:57
Відомості про учасника.jpg

Публічні документи

24 вересня 2020 17:28
Лист-гарантія.pdf
24 вересня 2020 17:28
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:43
CamScanner 21-10-2020 13.34.02.pdf
20 жовтня 2020 17:32
CamScanner 20-10-2020 17.31.09.pdf
20 жовтня 2020 17:30
CamScanner 20-10-2020 17.14.56.pdf
24 вересня 2020 16:55
CamScanner 24-09-2020 15.28.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕКТРУМ ПЕКІДЖІНГ"

ТОВ "КУРЬЕР-ПАК"

ТОВ "ГРІНТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СПЕКТРУМ ПЕКІДЖІНГ"
#42526423
Рішення скасоване 1 190 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:10
ТОВ "СПЕКТРУМ ПЕКІДЖІНГ"
#42526423
Відхилено 1 190 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 16:16
ТОВ "КУРЬЕР-ПАК"
#38768602
Відхилено 1 225 920,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 жовтня 2020 16:20
ТОВ "ГРІНТЕКС"
#38264059
Переможець 1 232 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 13:40

Документи

12 жовтня 2020 16:16
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ "КУРЬЕР-ПАК" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей – невідповідність встановленому кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог тендерної документації, оскільки учасником не надана інформація та документи (довідка про виконання аналогічного договору), що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим замовником 2) додаток 1 та додаток 4 до тендерної документації – «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, яка має відповідати вимогам тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 13:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІНТЕКС"
#38264059
1 232 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 20:33
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 17:55
Договір ГРІНТЕКС №281020-01.pdf укладений
28 жовтня 2020 17:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 669 444,11
UAH (в тому числі ПДВ 111 574,01 UAH)