Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-10 Збараж - Підволочиськ км 24+000 - км 32+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public road of state importance T-20-10 Zbarazh - Pidvolochysk km 24 + 000 - km 32 + 900 in the Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
182 070 582,00 UAH
UA-2020-09-08-009514-b 803e9673fb9345a9b4784ced1568c95d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрілецька Марія Василівна

380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Контактна особа: Стрілецька Марія Василівна
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Ternopil region
National ID: 25887079
Contact point: Striletska Mariia
380967204911
SAD-TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:17
Очікувана вартість: 182 070 582,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 910 352,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000000 UAH
Publication date: 08 вересня 2020 17:27
Enquiries until: 13 жовтня 2020 20:00
Complaints submission until: до 19 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 жовтня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 182 070 582 UAH including VAT
Minimal lowering step: 910 353 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення гарантії вказані в документації.
Розгорнути Згорнути

All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.
If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.
Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of a participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille" (apostille), if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.
The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice).
The document confirming the provision of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine.
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
The guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a supporting document is provided in accordance with the requirements of applicable law.
It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. Details of the Customer for registration of a guarantee are specified in documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-10 Збараж - Підволочиськ км 24+000 - км 32+900 у Тернопільській області
(45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public road of state importance T-20-10 Zbarazh - Pidvolochysk km 24 + 000 - km 32 + 900 in the Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг (виконання робіт) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг (робіт) Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги (виконані роботи) у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2020 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 18:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2020 12:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2020 14:52
перелік змін № 3 до тендерної документації.pdf
15 жовтня 2020 14:52
Додаток 2 Технічне завдання нова редакція.docx
08 вересня 2020 17:24
Додаток 2 Технічне завдання.docx
15 жовтня 2020 14:52
тендерна документація поточний ремонт Т-20-10 нова редакція 3.docx
07 жовтня 2020 18:27
тендерна документація поточний ремонт Т-20-10 нова редакція 2.docx
25 вересня 2020 12:00
тендерна документація поточний ремонт Т-20-10 нова редакція.docx
08 вересня 2020 17:24
тендерна документація поточний ремонт Т-20-10.docx
07 жовтня 2020 18:27
перелік змін до тендерної документації №2.docx
25 вересня 2020 12:00
перелік змін до тендерної документації Т-20-10.pdf
25 вересня 2020 12:00
додаток 3 проект договору нова редакція.docx
08 вересня 2020 17:24
додаток 3 проект договору.docx
25 вересня 2020 12:00
Додаток 1 Перелiк_документiв нова редакція.docx
08 вересня 2020 17:24
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо надання ДЦ
Дата подання: 25 вересня 2020 11:50
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:59
Після детального вивчення тендерної документації, просимо надати відповідь на таке запитання: чи необхідно Учаснику в складі тендерної пропозиції надавати розрахунок Договірної ціни чи Договірна ціна є ціною Учасника-переможця?
Відповідь: Розрахунок Договірної ціни надається лише переможцем закупівлі. Учаснику в складі тендерної пропозиції не потрібно надавати розрахунок Договірної ціни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-009514-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 25 вересня 2020 16:16
Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Шановний замовнику! До Замовника процедури закупівлі вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно з Додатком № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.
5. Укріплення узбіч – 30486 м2.»

Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі).
Згідно п.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ», Поточний середній ремонт - відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги
(земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.» . Таким чином роботи з укріплення узбіч, згідно поз.5 п.3.2. Додатку №1 до тендерної документації та в обсязі 30486 м2, згідно Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації не є ключовими роботами поточного середнього ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду по вибірковим видам та обсягам робіт, належним тільки до поточної конкретної закупівлі , згідно окремим найменуванням технічного завдання, обмежує коло кваліфікованих учасників, не може бути показником досвіду дорожньо-будівельної організації в цілому та може бути використана з метою дискримінації учасників закупівлі.
Відповідно до ч.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі ключових/не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно найменування робіт та об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників) та Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Виходячи з викладеного, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» та діючими Методичними рекомендаціями з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до додатку 1 п.3.2. до тендерної документації, а саме: видалити неключові, притаманні тільки конкретній закупівлі види та обсяги робіт та викласти наступний абзац Додатку № 1 п.3.2. до тендерної документації: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. 2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. 3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. 4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.
5. 5. Укріплення узбіч – 30486 м2.»

в наступній редакції: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.»

Задоволення вказаної Вимоги збільшить кількість учасників, що призведе до належної конкуренції та зменшення вартості робіт/послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 09:44
Перелік робіт, що виконуються при поточному середньому ремонті визначений пунктами 6.3.1-6.3.6 ГБН Г. 1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги зокрема земляного полотна і водовідведення , дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому, ГБН Г. 1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги. Дані технологічні процеси є достатньо складними і потребують достатніх знань та досвіду для їх належного виконання. Практика показує, що підрядні організації без належного досвіду, в ході виконання робіт з поточного ремонту, допускають порушення технологій виробництва та норм встановлених законодавством для таких видів робіт. Дані обставини призводить до неналежного проведення робіт та погіршують якість та строк експлуатації дорожнього полотна.
В кожному випадку здійснення ремонту можуть виникати свої непередбачувані обставини, і чим більший досвід їх вирішення, тим менше помилок і недоліків в результаті може допустити учасник. Як показує практика, лише підрядні організації з достатнім досвідом можуть надати належні послуги щодо поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Крім того, підрядник повинен мати можливість зосередити необхідні ресурси для забезпечення якісного виконанні робіт за предметом закупівлі з огляду на звичайний для такого підрядника річний обсяг подібних робіт з урахуванням інших підрядів.
Окрім того, звертаємо увагу, що вимоги стосовно обсягів робіт є обґрунтованими та не надмірними для учасників.
Враховуючи вищенаведене, дана вимога не підлягає задоволенню.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 листопада 2020
UA-2020-09-08-009514-b803e9673fb9345a9b4784ced1568c95d
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25887079
Місцезнаходження: 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 17:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 17:41

Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 10:54
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:31
довідки на переможця.pdf
17 листопада 2020 15:31
довідка податкова від 09.11.rar
17 листопада 2020 15:31
довідка МВС від 16.11.20.pdf
23 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:39
ліцензія.zip
23 жовтня 2020 16:39
016-001-38457-2020.zip
23 жовтня 2020 16:39
№82 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№59 ІД ПДВ зав..pdf
23 жовтня 2020 16:39
№53 ІД Наказ 448.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№52 ІД Протокол 9.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№51 ІД Протокол 10.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№50 ІД Протокол 7.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№49 ІД Статут.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№49 ІД опис до статуту.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№46 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№45 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№44 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№43 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№42 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№41 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№40 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№39 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№38 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№37 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№36 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№35 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№34 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№33 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 10.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 9.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 8.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 7.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 6.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 5.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 4.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 3.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 2.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 1.rar
23 жовтня 2020 16:39
№26 КК довідка досвід.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№25 КК копії наказів.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№23 КК копії дипломів.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№20 КК ISO 9001 копія.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№9 КК довідка про АБЗ.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№7 КК Договір САІ-2-0503 20.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№5 КК довідка база.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції учасник ТзОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» не надало усіх копій сторінок трудової книжки на громадянина Органа Миколу Івановича (пункт 1.2 ч.8 Додатку 1 до тендерної документації). 2. В інформації про наявність асфальтобетонного заводу за вих. № 06-10/20-4 від 06.10.2020 року щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону не зазначено всі види асфальту згідно технічного завдання (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). 3. В договорі поставки товару за вих. № 15/05-2020-асф. від 15.05.2020 року та специфікацій до даного договору не зазначено всі види асфальту згідно технічного завдання (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). 4. В гарантійному листі на постачання асфальтобетонної суміші за вих. № 94 від 06.10.2020 року не зазначено всі види асфальту згідно технічного завдання (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). 5. В транспортній схемі за вих. № 06-10/20-7 від 06.10.2020 року не зазначено всі види асфальту згідно технічного завдання, а також не зазначено усіх вулиць та населених пунктів (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). 6. В договорах на надання послуг за вих. № 04-13/161 від 13.04.2020 року, вих. № 04-13/270 від 07.07.2020 року та вих. № 04-13/274 від 03.09.2019 року не зазначено марку АБЗ та адресу розташування АБЗ, що унеможливлює підтвердити інформацію про те, чи саме на цей завод Учасником представлено копію договору (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати усі копії сторінок трудової книжки на громадянина Органа Миколу Івановича (пункт 1.2 ч.8 Додатку 1 до тендерної документації). 2. В інформації про наявність асфальтобетонного заводу за вих. № 06-10/20-4 від 06.10.2020 року зазначити всі види асфальту згідно технічного завдання (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). 3. В договорі поставки товару за вих. № 15/05-2020-асф. від 15.05.2020 року передбачити всі види асфальту згідно технічного завдання (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). 4. В гарантійному листі на постачання асфальтобетонної суміші за вих. № 94 від 06.10.2020 року зазначити всі види асфальту згідно технічного завдання (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). 5. В транспортній схемі за вих. № 06-10/20-7 від 06.10.2020 року зазначити всі види асфальту згідно технічного завдання, а також зазначити усі вулиці та населені пункт (пункт 1.3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації). 6. Надати належний договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору щодо зазначеного в тендерній пропозиції асфальтоного заводу (виробництва).

Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:17
10.1. Проект договору.pdf
23 жовтня 2020 17:17
3.5. КК. Ориг. Актів 158-19-Е.rar
23 жовтня 2020 17:17
3.8. КК. Договір № 110-19.pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.104. Бойко О.М. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.95. Котан В.В. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.73. Коба С.П. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.67. Донець В.В.труд.pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.70. Сивак Р.О. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.56. Кишка В.І. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.45. Вакар І.П. Трудова .pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.46. Горюк С.Д. Трудова .pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.42. Хміль В.М. трудова .pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.28. Лукаш Ю.І. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.27. Лукаш М.І. Трудова .pdf
23 жовтня 2020 17:16
2.5.33. Кучак С.Т.трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:15
2.5.51. Гринь С.А.pdf
23 жовтня 2020 17:15
2.5.1. Боднар М.В. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:15
2.3. КК. Накази водії.pdf
23 жовтня 2020 17:14
3.7. КК. 109-19_виконан.pdf
23 жовтня 2020 17:14
3.9. КК. 110-19.pdf
23 жовтня 2020 17:14
3.4. КК. Договір № 158 19-П.pdf
23 жовтня 2020 17:14
3.6. КК. Договір № 109-19.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.118. Шутко_М.М. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.128. Рiзун_I.Ф. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.111. Орган В.І. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.113. Рибак_С.М._трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.106. Кофан В.Б.Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.124. Клим_В.I. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.122. Дичук_А.В. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.93. Дячук В.О.трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.83. Медик М.Ф. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.86. Гусар Е.В. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:14
2.5.88. Бойко В.В. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:13
2.5.74. Шимко П.Г. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:13
2.5.69. Піцик І.В. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:13
2.5.57. Білик М.М. Трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:13
2.5.48. Злий В.І. Трудова .pdf
23 жовтня 2020 17:13
2.5.41. Трач О.С. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:13
2.5.21. Гринь О.Ф. трудова.pdf
23 жовтня 2020 17:12
ІД. Реєстр документів.pdf
23 жовтня 2020 17:12
6. ІД. Повноваження.zip
23 жовтня 2020 17:12
5. ІД. Довідка ст.17.pdf
23 жовтня 2020 17:12
16. ТЧ. Ліцензія (копія).pdf
23 жовтня 2020 17:12
3.10. КК. Відгуки (копії).pdf
23 жовтня 2020 17:12
20. ІД. Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції учасник ТзОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надало не завірену належним чином копію трудової книжки на громадянина Волянського Івана Богдановича (пункт 1.2 ч.8 тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати належним чином завірену копію трудової книжки на громадянина Волянського Івана Богдановича (пункт 1.2 ч.8 тендерної документації).

Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
31 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
31 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:01
126_403-19 ч.1.pdf
23 жовтня 2020 18:01
126_403-19 ч.2.pdf
23 жовтня 2020 18:01
126.16 Таринч Хасан.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53 ч.1.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53 ч.2.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53 ч.3.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_технічні паспорти.pdf
23 жовтня 2020 18:00
фінансові документи.rar
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53 ч.4.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_додаток 1.pdf
23 жовтня 2020 18:00
ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 18:00
копія Статуту.pdf
23 жовтня 2020 18:00
Лист-підтвердження.pdf
23 жовтня 2020 18:00
витяг 3.10.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_повноваження.pdf
23 жовтня 2020 18:00
Виписка 5 000 000,00 грн.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_додаток 2.pdf
23 жовтня 2020 18:00
21296-1 ОНУР К.І. p7s.zip
23 жовтня 2020 18:00
126_додаток 3.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_інші документи.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53_відгук.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.51 Сезер Хюсеїн.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.48 Демір Джеміль.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.50 Реджепов Езіз.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.47 Хергюнер Корай.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.42 Кьоймен Садик.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.41 Кючюк Бекташ.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.39 Каракаш Шахін.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.38 Ергюн Гаріп.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.33 Фират Супхі.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.11 Кая Ібрахім Халіл.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.32 Атак Доган.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.29 Аккир Алі.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.28 Четін Ібрагім.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.17 Гюдай Омер.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.27 Гюндогду Керім.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.18 Мермер Ісмаїл.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.23 Екінджі Зекі.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.20 Календер Хасан.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.13 Караджа Джеліл.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.14 Сойоз Ісмаїл.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.55 Алтинташ Метін.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.12 Фідан Хакан.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.44 Сабиров Нурмират.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.43 Рахматов Бахтіяр.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.37 Гарягдиєв Рахман.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.26 Гьочер Алі.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.25 Акбаш Хюсейн.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.24 Іратчи Джеват.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.31 Бекташ Салман.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.22 Сатилмиш Сердал.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.54 Яман Шакір.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.21 Даян Абдуррахман.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.30 Кулу Махмут.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.46 Текаєв Максат.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.52 Ягмиров Арслан.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.19 Деміркапу Ферхат.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.1. Їлдиз Бірол.pdf
23 жовтня 2020 17:57
Ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126_стаття 17.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126_403-19_ відгук.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.49 Курбанов Ихлас.pdf
23 жовтня 2020 17:56
126.40 Ковусов Гуйчмират.pdf
23 жовтня 2020 17:56
126.15 Демірер Айдин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 173 870 305,00
UAH з ПДВ
172 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 176 390 500,00
UAH з ПДВ
173 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 10:54
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:31
довідки на переможця.pdf
17 листопада 2020 15:31
довідка податкова від 09.11.rar
17 листопада 2020 15:31
довідка МВС від 16.11.20.pdf
23 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:39
ліцензія.zip
23 жовтня 2020 16:39
016-001-38457-2020.zip
23 жовтня 2020 16:39
№82 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№59 ІД ПДВ зав..pdf
23 жовтня 2020 16:39
№53 ІД Наказ 448.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№52 ІД Протокол 9.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№51 ІД Протокол 10.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№50 ІД Протокол 7.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№49 ІД Статут.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№49 ІД опис до статуту.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№46 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№45 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№44 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№43 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№42 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№41 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№40 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№39 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№38 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№37 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№36 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№35 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№34 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№33 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 10.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 9.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 8.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 7.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 6.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 5.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 4.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 3.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 2.rar
23 жовтня 2020 16:39
ТРУДОВІ 1.rar
23 жовтня 2020 16:39
№26 КК довідка досвід.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№25 КК копії наказів.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№23 КК копії дипломів.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№20 КК ISO 9001 копія.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№9 КК довідка про АБЗ.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№7 КК Договір САІ-2-0503 20.pdf
23 жовтня 2020 16:39
№5 КК довідка база.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
31 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
31 жовтня 2020 10:05
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:02
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:01
126_403-19 ч.1.pdf
23 жовтня 2020 18:01
126_403-19 ч.2.pdf
23 жовтня 2020 18:01
126.16 Таринч Хасан.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53 ч.1.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53 ч.2.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53 ч.3.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_технічні паспорти.pdf
23 жовтня 2020 18:00
фінансові документи.rar
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53 ч.4.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_додаток 1.pdf
23 жовтня 2020 18:00
ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 18:00
копія Статуту.pdf
23 жовтня 2020 18:00
Лист-підтвердження.pdf
23 жовтня 2020 18:00
витяг 3.10.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_повноваження.pdf
23 жовтня 2020 18:00
Виписка 5 000 000,00 грн.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_додаток 2.pdf
23 жовтня 2020 18:00
21296-1 ОНУР К.І. p7s.zip
23 жовтня 2020 18:00
126_додаток 3.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_інші документи.pdf
23 жовтня 2020 18:00
126_2-53_відгук.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.51 Сезер Хюсеїн.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.48 Демір Джеміль.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.50 Реджепов Езіз.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.47 Хергюнер Корай.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.42 Кьоймен Садик.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.41 Кючюк Бекташ.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.39 Каракаш Шахін.pdf
23 жовтня 2020 17:59
126.38 Ергюн Гаріп.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.33 Фират Супхі.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.11 Кая Ібрахім Халіл.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.32 Атак Доган.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.29 Аккир Алі.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.28 Четін Ібрагім.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.17 Гюдай Омер.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.27 Гюндогду Керім.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.18 Мермер Ісмаїл.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.23 Екінджі Зекі.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.20 Календер Хасан.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.13 Караджа Джеліл.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.14 Сойоз Ісмаїл.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.55 Алтинташ Метін.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.12 Фідан Хакан.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.44 Сабиров Нурмират.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.43 Рахматов Бахтіяр.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.37 Гарягдиєв Рахман.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.26 Гьочер Алі.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.25 Акбаш Хюсейн.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.24 Іратчи Джеват.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.31 Бекташ Салман.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.22 Сатилмиш Сердал.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.54 Яман Шакір.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.21 Даян Абдуррахман.pdf
23 жовтня 2020 17:58
126.30 Кулу Махмут.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.46 Текаєв Максат.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.52 Ягмиров Арслан.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.19 Деміркапу Ферхат.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.3 Ібас Ільхамі Туфан.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.1. Їлдиз Бірол.pdf
23 жовтня 2020 17:57
Ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126_стаття 17.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126_403-19_ відгук.pdf
23 жовтня 2020 17:57
126.49 Курбанов Ихлас.pdf
23 жовтня 2020 17:56
126.40 Ковусов Гуйчмират.pdf
23 жовтня 2020 17:56
126.15 Демірер Айдин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 172 900 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
172 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 15:35
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 16:05
Додаткова угода № 13 від 12.12.2022 до Договору № 7П.pdf зміни до договору
13 грудня 2022 16:05
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2022 11:56
Додаткова угода № 12 від 30.11.2022 до Договору № 7П.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 11:56
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2022 17:06
Додаткова угода № 11 від 09.08.2022 до Договору №7П.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 17:06
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 18:58
Додаткова угода № 10 до Договору № 7 П від 24.11.2020 р..pdf зміни до договору
22 грудня 2021 18:58
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 10:06
Додаткова угода №9 від 30.08.2021 до Договору №7П (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2021 10:05
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2021 15:44
Додаткова угода №8 від 05.08.2021 доДоговору №7П (1).pdf зміни до договору
05 серпня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 15:51
Додаткова угода 7_20210723_0001 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 15:37
Додаткова угода № 6 до договору 7П від 24.11.2020 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2021 15:59
Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
08 липня 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 17:38
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
29 червня 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 14:29
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2021 14:28
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 16:07
Додаткова угода № 2 від 10.03.2021 (1).pdf зміни до договору
10 березня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:39
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 17:05
Договір 7П.pdf укладений
25 листопада 2020 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку із затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат Замовника та покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі шляхом внесення змін в пункт 16.5. розділу 16 Договору
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 157 713 310,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 285 551,67 UAH)