Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-10 Збараж - Підволочиськ км 24+000 - км 32+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public road of state importance T-20-10 Zbarazh - Pidvolochysk km 24 + 000 - km 32 + 900 in the Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Current average repair of the public road of state importance T-20-10 Zbarazh - Pidvolochysk km 24 + 000 - km 32 + 900 in the Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
182 070 582,00 UAH
UA-2020-09-08-009514-b ● 803e9673fb9345a9b4784ced1568c95d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380967204911 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 182 070 582,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 910 352,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000000 UAH |
Publication date: | 08 вересня 2020 17:27 |
Enquiries until: | 13 жовтня 2020 20:00 |
Complaints submission until: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 жовтня 2020 20:00 |
Information
Estimated total value: | 182 070 582 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 910 353 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення гарантії вказані в документації.
Розгорнути
Згорнути
All tender documents prepared directly by the Bidder must be drawn up in the Ukrainian language. Documents drawn up by the Bidder in previous periods or provided by third parties, organizations or institutions, including, but not limited to: appointment orders, meeting minutes, contracts, invoices, acts, extracts, letters, technical specifications, certificates, quality passports, etc.
If it is impossible for bidders to submit documents to the tender proposal in Ukrainian, they may be submitted in a foreign language. In this case, documents drawn up in a foreign language directly by the participant - certificates, letters of guarantee, letters in any form or other, must be provided with a translation into Ukrainian with a notarized signature of the translator.
Regarding the submission of official documents prepared in a foreign language by the participants to the tender proposal: To confirm the authenticity of the original official documents of a participant, in order to use them in Ukraine, the documents must be legalized in the prescribed manner or certified with a special stamp "Apostille" (apostille), if the country in which the participant is registered has signed the relevant convention, if there are agreements between two or more states that cancel or simplify this procedure or exempt the document itself from legalization.
The texts must be authentic, the decisive factor is the text presented in the Ukrainian language.
The tender offer must be accompanied by a document confirming that the Bidder has provided security for the tender offer (according to the procurement notice).
The document confirming the provision of the tender offer by the Bidder must be executed in accordance with the requirements of the current legislation of Ukraine.
The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement on the web portal of the Authorized Body. The guarantee must take effect from the date of its provision.
The guarantee must be issued with full cash coverage for the entire term of such guarantee. To confirm the availability of cash coverage, a supporting document is provided in accordance with the requirements of applicable law.
It is prohibited to provide guarantees on the terms of transfer of funds to the deposit account. Cash coverage cannot be collateral for any other financial obligations. Details of the Customer for registration of a guarantee are specified in documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-10 Збараж - Підволочиськ км 24+000 - км 32+900 у Тернопільській області
(45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
(45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the public road of state importance T-20-10 Zbarazh - Pidvolochysk km 24 + 000 - km 32 + 900 in the Ternopil region (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право у межах одержаних асигнувань, перерахувати Виконавцю аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг (виконання робіт) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг (робіт) | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично надані послуги (виконані роботи) у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання представлених Виконавцем актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2020 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 жовтня 2020 14:52 |
перелік змін № 3 до тендерної документації.pdf | |
15 жовтня 2020 14:52 |
Додаток 2 Технічне завдання нова редакція.docx | |
15 жовтня 2020 14:52 |
тендерна документація поточний ремонт Т-20-10 нова редакція 3.docx | |
07 жовтня 2020 18:27 |
перелік змін до тендерної документації №2.docx | |
25 вересня 2020 12:00 |
перелік змін до тендерної документації Т-20-10.pdf | |
25 вересня 2020 12:00 |
додаток 3 проект договору нова редакція.docx | |
25 вересня 2020 12:00 |
Додаток 1 Перелiк_документiв нова редакція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо надання ДЦ
Дата подання: 25 вересня 2020 11:50
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:59
Після детального вивчення тендерної документації, просимо надати відповідь на таке запитання: чи необхідно Учаснику в складі тендерної пропозиції надавати розрахунок Договірної ціни чи Договірна ціна є ціною Учасника-переможця?
Відповідь: Розрахунок Договірної ціни надається лише переможцем закупівлі. Учаснику в складі тендерної пропозиції не потрібно надавати розрахунок Договірної ціни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-08-009514-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 25 вересня 2020 16:16
Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Шановний замовнику! До Замовника процедури закупівлі вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно з Додатком № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.
5. Укріплення узбіч – 30486 м2.»
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі).
Згідно п.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ», Поточний середній ремонт - відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги
(земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.» . Таким чином роботи з укріплення узбіч, згідно поз.5 п.3.2. Додатку №1 до тендерної документації та в обсязі 30486 м2, згідно Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації не є ключовими роботами поточного середнього ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду по вибірковим видам та обсягам робіт, належним тільки до поточної конкретної закупівлі , згідно окремим найменуванням технічного завдання, обмежує коло кваліфікованих учасників, не може бути показником досвіду дорожньо-будівельної організації в цілому та може бути використана з метою дискримінації учасників закупівлі.
Відповідно до ч.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі ключових/не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно найменування робіт та об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників) та Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Виходячи з викладеного, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» та діючими Методичними рекомендаціями з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до додатку 1 п.3.2. до тендерної документації, а саме: видалити неключові, притаманні тільки конкретній закупівлі види та обсяги робіт та викласти наступний абзац Додатку № 1 п.3.2. до тендерної документації: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. 2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. 3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. 4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.
5. 5. Укріплення узбіч – 30486 м2.»
в наступній редакції: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.»
Задоволення вказаної Вимоги збільшить кількість учасників, що призведе до належної конкуренції та зменшення вартості робіт/послуг.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Додатком № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.
5. Укріплення узбіч – 30486 м2.»
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі).
Згідно п.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ», Поточний середній ремонт - відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги
(земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.» . Таким чином роботи з укріплення узбіч, згідно поз.5 п.3.2. Додатку №1 до тендерної документації та в обсязі 30486 м2, згідно Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації не є ключовими роботами поточного середнього ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду по вибірковим видам та обсягам робіт, належним тільки до поточної конкретної закупівлі , згідно окремим найменуванням технічного завдання, обмежує коло кваліфікованих учасників, не може бути показником досвіду дорожньо-будівельної організації в цілому та може бути використана з метою дискримінації учасників закупівлі.
Відповідно до ч.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі ключових/не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно найменування робіт та об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників) та Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Виходячи з викладеного, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» та діючими Методичними рекомендаціями з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до додатку 1 п.3.2. до тендерної документації, а саме: видалити неключові, притаманні тільки конкретній закупівлі види та обсяги робіт та викласти наступний абзац Додатку № 1 п.3.2. до тендерної документації: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. 2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. 3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. 4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.
5. 5. Укріплення узбіч – 30486 м2.»
в наступній редакції: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.»
Задоволення вказаної Вимоги збільшить кількість учасників, що призведе до належної конкуренції та зменшення вартості робіт/послуг.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 вересня 2020 09:44
Перелік робіт, що виконуються при поточному середньому ремонті визначений пунктами 6.3.1-6.3.6 ГБН Г. 1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги зокрема земляного полотна і водовідведення , дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому, ГБН Г. 1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги. Дані технологічні процеси є достатньо складними і потребують достатніх знань та досвіду для їх належного виконання. Практика показує, що підрядні організації без належного досвіду, в ході виконання робіт з поточного ремонту, допускають порушення технологій виробництва та норм встановлених законодавством для таких видів робіт. Дані обставини призводить до неналежного проведення робіт та погіршують якість та строк експлуатації дорожнього полотна.
В кожному випадку здійснення ремонту можуть виникати свої непередбачувані обставини, і чим більший досвід їх вирішення, тим менше помилок і недоліків в результаті може допустити учасник. Як показує практика, лише підрядні організації з достатнім досвідом можуть надати належні послуги щодо поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Крім того, підрядник повинен мати можливість зосередити необхідні ресурси для забезпечення якісного виконанні робіт за предметом закупівлі з огляду на звичайний для такого підрядника річний обсяг подібних робіт з урахуванням інших підрядів.
Окрім того, звертаємо увагу, що вимоги стосовно обсягів робіт є обґрунтованими та не надмірними для учасників.
Враховуючи вищенаведене, дана вимога не підлягає задоволенню.
В кожному випадку здійснення ремонту можуть виникати свої непередбачувані обставини, і чим більший досвід їх вирішення, тим менше помилок і недоліків в результаті може допустити учасник. Як показує практика, лише підрядні організації з достатнім досвідом можуть надати належні послуги щодо поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Крім того, підрядник повинен мати можливість зосередити необхідні ресурси для забезпечення якісного виконанні робіт за предметом закупівлі з огляду на звичайний для такого підрядника річний обсяг подібних робіт з урахуванням інших підрядів.
Окрім того, звертаємо увагу, що вимоги стосовно обсягів робіт є обґрунтованими та не надмірними для учасників.
Враховуючи вищенаведене, дана вимога не підлягає задоволенню.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 листопада 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 17:42
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 17:41
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
173 870 305,00
UAH з ПДВ
|
172 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
176 390 500,00
UAH з ПДВ
|
173 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
172 900 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 16:05
|
Додаткова угода № 13 від 12.12.2022 до Договору № 7П.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2022 11:56
|
Додаткова угода № 12 від 30.11.2022 до Договору № 7П.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 17:06
|
Додаткова угода № 11 від 09.08.2022 до Договору №7П.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2022 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 18:58
|
Додаткова угода № 10 до Договору № 7 П від 24.11.2020 р..pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 18:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 10:06
|
Додаткова угода №9 від 30.08.2021 до Договору №7П (1).pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 15:44
|
Додаткова угода №8 від 05.08.2021 доДоговору №7П (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 15:51
|
Додаткова угода 7_20210723_0001 (1).pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 15:37
|
Додаткова угода № 6 до договору 7П від 24.11.2020 (1).pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2021 15:59
|
Додаткова угода 5 (1).pdf | зміни до договору |
08 липня 2021 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 17:38
|
Додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 17:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2021 14:29
|
Додаткова угода 3 (1).pdf | зміни до договору |
25 червня 2021 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 16:07
|
Додаткова угода № 2 від 10.03.2021 (1).pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:39
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 17:05
|
Договір 7П.pdf | укладений |
25 листопада 2020 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку із затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат Замовника та покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в очікуваний обсяг фінансування в розрізі років |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі шляхом внесення змін в пункт 16.5. розділу 16 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 7П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |