Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ №3" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02775099 |
Місцезнаходження: | 67313, Україна , Одеська обл., с. Заводівка, вул. Больнична, буд. 13 |
Контактна особа: |
Жанна Юрків +380978809152 jannajurkiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2020 11:55 |
Очікувана вартість: | 915 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,76% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Вугілля кам'яне марки А (13-50) – 100 т
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200) – 35 т
Вугілля кам'яне марки А (13-50)
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2020 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2020 16:48 |
ТД -вугілля 2020 (зміни).doc | |
23 вересня 2020 16:48 |
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ змін до тендерної документації.doc |
23 вересня 2020 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 вересня 2020 16:48 |
ТД -вугілля 2020 (зміни).doc
|
||||||
23 вересня 2020 16:48 |
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ змін до тендерної документації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
По- Перше, відповідно до ДСТУ 7146:2010 вугілля камяне марки А з фракцією 13-50 не передбачено!
По-друге, Відповідно до даних, що містяться у вільному доступі, сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик наявний тільки у одного виробника - ТОВ "ВУГЛЕПОСТАЧ ТРАНС"
Зазначаємо, що прописувати тендерну документацію під одного виробника -незаконно.
Крім того, за практикою АМКУ, визначається, що відхилення від вимог ДСТУ 7146:2010 є дискримінаційною вимогою - наприклад рішення АМКУ у процедрурі закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-01-008607-a.
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ.
Крім того. пояснити чому Вами вибрано А (13-50) а не 13-25 та яким чином ви дізнались про А 13-50?
Проаналізувавши даний стандарт з переліком марок вугілля, нами було вибрано найбільш оптимальні для наших потреб фракції.
При виборі марок та фракцій вугілля, нами були вибрані найбільш оптимальні для наших потреб фракції. Наявність сертифікатів у виробників нами не досліджувались.
Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, має можливість виготовити будь який виробник, зацікавлений в продажі даного виду вугілля.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000010 ● 13b94ceea334488f83b3eaa6e18c78de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2020 Одеса № 320
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Світлани САМОКІШ від 18.09.2020, службова записка
завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю
у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби
Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.09.2020.
В.о. начальника Сергій ГАШКОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2020 № 320
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-09-08-009322-b 08.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Внесено зміни до тендерної документації - виправлені помилки на сторінках: 6; 16-18; 27;48.
2020-09-25 10:32:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Перелік формальних помилок не відповідає вимогам Наказу № 710) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-09-25 12:43:59
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Переможець |
904 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 09:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 14:10
|
Договір № 60 тверде паливо.pdf | укладений |
23 жовтня 2020 14:09
|