Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга)
Очікувана вартість
17 101 918,80 UAH
UA-2020-09-08-008770-b ● 7a80da5c35b8471fa9776e7ac418385f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 26503980 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
Контактна особа: |
Дмитро Михайлюк +380932682037 00113@dn.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2020 15:38 |
Очікувана вартість: | 17 101 918,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 513 057,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Клас наслідків -СС2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 65 |
Iнша подія | Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках | Пiсляоплата | 35 | Робочі | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2020 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2020 16:29 |
Специфікація Святогірськ Корпуси Перлина Донеччини Рек (IІІ черга).zip | |
08 вересня 2020 16:29 |
Додаток 2.pdf | |
08 вересня 2020 16:29 |
Додаток 8.pdf | |
08 вересня 2020 16:29 |
Додаток 4.pdf | |
08 вересня 2020 16:29 |
Додаток 5.pdf | |
08 вересня 2020 16:29 |
Додаток 3.pdf | |
08 вересня 2020 16:29 |
Проект Договору 2020.docx | |
08 вересня 2020 16:29 |
Додаток 1.pdf | |
08 вересня 2020 16:29 |
ТД №64 (542) Святогірськ Корпуси Перлина Донеччини Рек (IІІ черга).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-08-008770-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ", Код ЄДРПОУ:42611377
Дата подання: 30 вересня 2020 21:06
Вимога щодо усунення порушення законодавства
ДЕПАРТАМЕНТОМ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-08-008770-b. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» (надалі - Учасник) виявило бажання прийняти участь у даному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області (III черга).
24.09.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна Учасника ТОВ „БК „ВЕСТА СОЮЗ” у розмірі 14 771 563,43 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Після закінчення аукціону, з відкриттям тендерних пропозицій, нами було виявлено що у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» не міститься файл з документами, що підписані ЕЦП. Це сталося технічних причин, тому що файл був занад-то великий для системи, а саме 80мБ. У зв’язку з цим нами була здійснена розбивка архіву з документами що підписані ЕЦП на декілька архівів, та надіслано Вам електронною поштою.
Листом від 29.09.2020 надісланим на електронну пошту Замовника, ми просили, для дотримання норм статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», надати нам 24 години на виправлення цього непорозуміння через сістему Прозорро/електронний майданчик.
Однак, 30.09.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ». Вказане вище рішення Замовника обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено, що Учасник завантажив до електронної системи закупівель документи (графік, зведена довідка, заява-пропозиція, відомість обсягів робіт, довідка про залучення субпідрядника), які не містять ЕЦП уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу III тендерної документації.
Ми не можемо погодитися з прийнятим рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації. Зазначені документи подаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником був поданий весь пакет документів, відповідно до вимог тендерної документації з накладенням ЕЦП, про що навіть йдеться на сайті SmartTender (електронне посилання: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/12182772/) де вказано що: «пропозиція підписана ЕЦП». Порядок підписання документів ЕЦП відбувався відповідно до Інструкції «Як накласти ЕЦП» на сайті Держзакупівлі.Онлайн (активна ссилка у мережі Інтернет: https://news.dzo.com.ua/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-3/yak-naklasty-eczp/).
Зазначаємо, що згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію зокрема якщо, Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації або в документах, протягом 24 годин після розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, Замовником не було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до Учасника ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» про усунення невідповідностей, тобто у Учасника не було можливості своєчасно дізнатись про невідповідність у поданій документації, відповідно не міг їх усунути у тому числі й шляхом надання роз’яснень.
Крім того, Замовник торгів не надав жодного обґрунтування та мотивації свого рішення: Замовник не вказує, яким чином ним було перевірено накладений на тендерну документацію ЕЦП від нашого імені. Жодного посилання на правові підстави відхилення використаного нами нашого ЕЦП, норми та положення чинного законодавства України, які б передбачали правомірність дій тендерного комітету Замовника торгів в рамках правового поля не надано та не прописано.
Звертаємо Вашу увагу, що в розумінні практики АМКУ, вищезазначена вимога не тягне за собою обов’язку для Учасників підписувати кожний документ, який являється сканованою з оригіналу копією та орігинал якого містить на собі власноручний підпис особи.
Також зазначаємо, що за практикою АМКУ, навіть якщо Замовник у тендерній документації вимагає підписання ЕЦП кожного файлу який надається у складі тендерної пропозиції, то навіть у цих випадках АМКУ вважає що накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію - дорівнює підписанню ЕЦП кожного документа.
Також вважаємо, що у Замовника відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учаснику у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, визначені в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умовами ст. 3 вказаного Закону закупівля зокрема здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Рішення Замовника порушує зазначені вище основоположні засади та принципи законодавства про публічні закупівлі, а відповідно права та законні інтереси Учасника.
Стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює можливість оскарження рішень, дій та бездіяльності замовника.
У зв’язку з тим, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вважаємо, що у Вас відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учаснику ТОВ “БК ВЕСТА СОЮЗ” у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника, визначені в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо зазначаємо, що нами були виявлені наступні обставини: в період з 16.07.2020 по 28.08.2020 Замовником проводилась закупівля UA-2020-07-16-002879-c за тим самим предметом, та протоколом № 53-(531)-РЗ від 28.08.2020 Учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" було визнано переможцем всупереч нормам Законодавства україни та всупереч здоровому глузду, тому що пропоциція даного учасника не містила на собі цифрового підпису взагалі, хоча тендерна документація закупівлі вимагала підписання КОЖНОГО ДОКУМНТА як і в нашому випадку.
Шановний Замовнику, у разі якщо наша вимога не буде задоволена, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, та впевнені що така скарга буде задоволена.
Розгорнути
Згорнути
24.09.2020 року відбувся аукціон, за результатами якого ціна Учасника ТОВ „БК „ВЕСТА СОЮЗ” у розмірі 14 771 563,43 з ПДВ була визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Після закінчення аукціону, з відкриттям тендерних пропозицій, нами було виявлено що у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ» не міститься файл з документами, що підписані ЕЦП. Це сталося технічних причин, тому що файл був занад-то великий для системи, а саме 80мБ. У зв’язку з цим нами була здійснена розбивка архіву з документами що підписані ЕЦП на декілька архівів, та надіслано Вам електронною поштою.
Листом від 29.09.2020 надісланим на електронну пошту Замовника, ми просили, для дотримання норм статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», надати нам 24 години на виправлення цього непорозуміння через сістему Прозорро/електронний майданчик.
Однак, 30.09.2020 року Протоколом засідання тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької облдержадміністрації було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕСТА СОЮЗ». Вказане вище рішення Замовника обґрунтовано тим, що за результатами розгляду пропозиції Учасника членами тендерного комітету встановлено, що Учасник завантажив до електронної системи закупівель документи (графік, зведена довідка, заява-пропозиція, відомість обсягів робіт, довідка про залучення субпідрядника), які не містять ЕЦП уповноваженої особи Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу III тендерної документації.
Ми не можемо погодитися з прийнятим рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до п. 1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 тендерної документації. Зазначені документи подаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи Учасника.
На виконання зазначеної вимоги Скаржником був поданий весь пакет документів, відповідно до вимог тендерної документації з накладенням ЕЦП, про що навіть йдеться на сайті SmartTender (електронне посилання: https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/12182772/) де вказано що: «пропозиція підписана ЕЦП». Порядок підписання документів ЕЦП відбувався відповідно до Інструкції «Як накласти ЕЦП» на сайті Держзакупівлі.Онлайн (активна ссилка у мережі Інтернет: https://news.dzo.com.ua/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-3/yak-naklasty-eczp/).
Зазначаємо, що згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію зокрема якщо, Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації або в документах, протягом 24 годин після розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, Замовником не було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до Учасника ТОВ «БК «ВЕСТА СОЮЗ» про усунення невідповідностей, тобто у Учасника не було можливості своєчасно дізнатись про невідповідність у поданій документації, відповідно не міг їх усунути у тому числі й шляхом надання роз’яснень.
Крім того, Замовник торгів не надав жодного обґрунтування та мотивації свого рішення: Замовник не вказує, яким чином ним було перевірено накладений на тендерну документацію ЕЦП від нашого імені. Жодного посилання на правові підстави відхилення використаного нами нашого ЕЦП, норми та положення чинного законодавства України, які б передбачали правомірність дій тендерного комітету Замовника торгів в рамках правового поля не надано та не прописано.
Звертаємо Вашу увагу, що в розумінні практики АМКУ, вищезазначена вимога не тягне за собою обов’язку для Учасників підписувати кожний документ, який являється сканованою з оригіналу копією та орігинал якого містить на собі власноручний підпис особи.
Також зазначаємо, що за практикою АМКУ, навіть якщо Замовник у тендерній документації вимагає підписання ЕЦП кожного файлу який надається у складі тендерної пропозиції, то навіть у цих випадках АМКУ вважає що накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію - дорівнює підписанню ЕЦП кожного документа.
Також вважаємо, що у Замовника відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учаснику у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, визначені в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Умовами ст. 3 вказаного Закону закупівля зокрема здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Рішення Замовника порушує зазначені вище основоположні засади та принципи законодавства про публічні закупівлі, а відповідно права та законні інтереси Учасника.
Стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює можливість оскарження рішень, дій та бездіяльності замовника.
У зв’язку з тим, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, вважаємо, що у Вас відсутні підстави для прийняття рішення про відмову учаснику ТОВ “БК ВЕСТА СОЮЗ” у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника, визначені в ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо зазначаємо, що нами були виявлені наступні обставини: в період з 16.07.2020 по 28.08.2020 Замовником проводилась закупівля UA-2020-07-16-002879-c за тим самим предметом, та протоколом № 53-(531)-РЗ від 28.08.2020 Учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО „СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" було визнано переможцем всупереч нормам Законодавства україни та всупереч здоровому глузду, тому що пропоциція даного учасника не містила на собі цифрового підпису взагалі, хоча тендерна документація закупівлі вимагала підписання КОЖНОГО ДОКУМНТА як і в нашому випадку.
Шановний Замовнику, у разі якщо наша вимога не буде задоволена, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України, та впевнені що така скарга буде задоволена.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 15:59
Стосовно оприлюднення в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, то зазначена вимога подається Замовником у відповідності до положень частини 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі". Так, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до п. 3 розділу ІІІ тендерної документації (далі - ТД) Замовником визначені кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям, яка викладена у п. 2, 8 додатку 1 до ТД. Вимоги щодо підтвердження повноважень щодо підпису тендерної пропозиції викладено у п. 7 додатку 1 до ТД.
Подання Учасником графіку виконання робіт, зведеної довідки, заяви-пропозиції, локальних кошторисів, довідки про залучення субпідрядника вимагаються відповідно до п. 1, 3, 4, 5, 6 додатку 1 до ТД, тобто не є такими документами, виправлення невідповідностей у яких можливо шляхом застосування процедури передбаченої ст. 29 Закону.
Стосовно накладення КЕП/ЕЦП, то згідно з п. 31 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ). Замовником відповідно до протоколу від 08.09.2020 № 64 (542)ТД затверджено ТД на закупівлю робіт по "Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга) (далі – Об'єкт) та 09.09.2020 оприлюднено в ЕСЗ.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до ТД.
Згідно з ч. 8 ст. 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через ЕСЗ. Також відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону під час використання ЕСЗ з метою подання тендерних пропозицій (далі – ТП) та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до ст. 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону ТП подається в електронному вигляді через ЕСЗ шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в ТД, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД.
Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 розміщення інформації в ЕСЗ здійснюється зокрема учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Задля врахування зазначених вимог законодавства ТД містить вимогу, п. 1 розділу ІІІ ТД: ТП подається протягом строку подання тендерної пропозиції в електронному вигляді шляхом:
- заповнення електронних форм з окремими полями у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки;
- завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 ТД. Зазначені документи подаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) уповноваженої особи ( далі УО) Учасника.
Отже, Учасник завантажив до ЕСЗ документи, подання яких вимагалось ТД, проте не наклав на них, на кожний окремо, КЕП УО Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу ІІІ ТД. Таким чином вимога Учасника повинна бути відхилена.
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до п. 3 розділу ІІІ тендерної документації (далі - ТД) Замовником визначені кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям, яка викладена у п. 2, 8 додатку 1 до ТД. Вимоги щодо підтвердження повноважень щодо підпису тендерної пропозиції викладено у п. 7 додатку 1 до ТД.
Подання Учасником графіку виконання робіт, зведеної довідки, заяви-пропозиції, локальних кошторисів, довідки про залучення субпідрядника вимагаються відповідно до п. 1, 3, 4, 5, 6 додатку 1 до ТД, тобто не є такими документами, виправлення невідповідностей у яких можливо шляхом застосування процедури передбаченої ст. 29 Закону.
Стосовно накладення КЕП/ЕЦП, то згідно з п. 31 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ). Замовником відповідно до протоколу від 08.09.2020 № 64 (542)ТД затверджено ТД на закупівлю робіт по "Реконструкція корпусів КП "Обласний дитячо-молодіжний санаторно-оздоровчий комплекс "Перлина Донеччини" з влаштуванням мансардних поверхів по вул. Кільцева, 95 в м. Святогірськ Донецької області" (III черга) (далі – Об'єкт) та 09.09.2020 оприлюднено в ЕСЗ.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до ТД.
Згідно з ч. 8 ст. 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через ЕСЗ. Також відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону під час використання ЕСЗ з метою подання тендерних пропозицій (далі – ТП) та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до ст. 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону ТП подається в електронному вигляді через ЕСЗ шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в ТД, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД.
Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 розміщення інформації в ЕСЗ здійснюється зокрема учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в ЕСЗ, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Задля врахування зазначених вимог законодавства ТД містить вимогу, п. 1 розділу ІІІ ТД: ТП подається протягом строку подання тендерної пропозиції в електронному вигляді шляхом:
- заповнення електронних форм з окремими полями у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки;
- завантаження на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (через авторизований електронний майданчик) файлів з всіма документами, передбаченими Додатком 1 ТД. Зазначені документи подаються у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) уповноваженої особи ( далі УО) Учасника.
Отже, Учасник завантажив до ЕСЗ документи, подання яких вимагалось ТД, проте не наклав на них, на кожний окремо, КЕП УО Учасника, що є порушенням вимог п. 1 розділу ІІІ ТД. Таким чином вимога Учасника повинна бути відхилена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" |
16 951 557,13
UAH з ПДВ
|
14 771 563,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
16 567 739,55
UAH з ПДВ
|
15 284 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ" |
16 768 692,51
UAH з ПДВ
|
15 742 576,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" |
16 324 733,48
UAH з ПДВ
|
15 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" |
17 101 918,00
UAH з ПДВ
|
15 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВЕСТА СОЮЗ" #42611377 |
Відхилено |
14 771 563,43
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 15:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #37800423 |
Переможець |
15 284 000,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 15:12
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:12
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИСИЧАНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #37800423 |
15 284 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 15:45
|
ду 6 від 04.10.2021 дог 117б-20.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2021 15:44
|
ду 5 від 28.08.2021 дог 117б-20.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2021 15:58
|
ду 4 від 05.07.2021 дог 117б-20.pdf | зміни до договору |
07 липня 2021 08:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 15:26
|
ду_3 від 16.01.2021 дог.117б-20.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 22:11
|
Договір 117б-20 від 16.10.2020.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 22:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через затримку фінансування витрат замовника зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Подовження строку дії договору до 31.01.2022. Зміна р/р Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 117б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна договірної ціни без зміни загальної вартості. |
Номер договору про закупівлю: | 117б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану |
Номер договору про закупівлю: | 117б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану (зміни до договору оприлюднено відповдіно до вимог статтей 5, 10 Закону України "Про публічні закупівлі") |
Номер договору про закупівлю: | 117б-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |