Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул.Сваромська, 5, Вишгородського району Київської області
Очікувана вартість
20 346 748,00 UAH
UA-2020-09-08-008357-b 6e513b84540c4fa8ac800e0e3973a6be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Чайкун

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Марта Чайкун
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 12:26
Очікувана вартість: 20 346 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 733,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 101000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція нежитлової будівлі під дитячий садок в с. Лебедівка, по вул.Сваромська, 5, Вишгородського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07360, Україна, Київська область, с. Лебедівка, Вишгородського району, вул. Сваромська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Пiсляоплата 100 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000070 ● e5c031e5e0084082b1742c196bae7972
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2020-09-08-008357-b 08.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-16 13:33:49

Просимо надати роз’яснення

Просимо надати роз’яснення, яким чином усунути порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів, оскільки у формі оголошення в електронному вигляді не передбачено внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а саме зазначте, будь ласка, вкажіть, в якій саме колонці або рядку форми оголошення необхідно вносити інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ на результати проведеного моніторингу UA-M-2020-10-26-000070

2020-11-20 14:12:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрвентпромпостач 17 850 225,55
UAH з ПДВ
17 850 225,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СтарБудКонтракт 20 344 540,80
UAH з ПДВ
20 344 540,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 20 345 590,08
UAH з ПДВ
20 345 590,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 18:52
Електронний підпис
23 вересня 2020 18:50
10.Інші документи.pdf
23 вересня 2020 18:50
8.Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 18:50
7.Згода з проектом дог.pdf
23 вересня 2020 18:50
6.Інформ про субпідр.pdf
23 вересня 2020 18:50
УКРВЕНТПРОМПОСТАЧ_20998_p7s.zip
23 вересня 2020 18:50
4.Повноваження.pdf
23 вересня 2020 18:50
8 (2).imd
23 вересня 2020 18:50
3.8.Тех завдання.pdf
23 вересня 2020 18:50
3.7.розрахунки.pdf
23 вересня 2020 18:50
3.6.ЛК од 2.pdf
23 вересня 2020 18:50
3.5.ЛК од 1.pdf
23 вересня 2020 18:50
3.4.ЗВВ.pdf
23 вересня 2020 18:50
3.3.ИВР.pdf
23 вересня 2020 18:50
3.2.Локальні кошториси.pdf
23 вересня 2020 18:50
3.1.ДЦ_ПЗ.pdf
23 вересня 2020 18:50
1.Кваліфікація.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис
23 вересня 2020 22:16
Електронний підпис
23 вересня 2020 22:14
файл _5 інші документи.rar

Публічні документи

24 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
24 вересня 2020 09:31
Файл№2_Техпаспо.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№2_Працівники.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№5_Інші докум.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№5_Інші документи 2.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№5_Інші документи 1.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№2_Працівники_1.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№2_оренда_тех_ПМК.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл_№5_Тех_Офіс_Склад.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№5_Звітність.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл_№5_Довідки_ПДФ.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№2_анало дого_4.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№2_анало дого_3.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№2_анало дого_2.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№2_Штатний розпис.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл№2_Кошторисник.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл_№2_Посвідчення.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл_№2_Працівники_2.rar
24 вересня 2020 09:30
Файл_№2_Аналог догов.rar
24 вересня 2020 09:29
Файл_№2_Дозволи до МТБ.rar
24 вересня 2020 09:29
Файл_№4_Банків гарантія.rar
24 вересня 2020 09:29
Файл№2_анало дого_1.rar
24 вересня 2020 09:29
Файл_№5_Тех_Офіс_Склад 1.rar
24 вересня 2020 09:29
Файл_2_Тех_Офіс_Склад 1.rar
24 вересня 2020 09:29
Файл_№5_Паспорт_керівн.rar
24 вересня 2020 09:29
Файл_№2_Відгуки.rar
24 вересня 2020 09:29
Файл_№2_Довідка_МВС_.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрвентпромпостач

ТОВ СтарБудКонтракт

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрвентпромпостач
#39101642
Відхилено 17 850 225,55
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:23
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
Переможець 20 344 540,80
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
20 344 540,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:06
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 12:57
Додаткова угода № 8 від 22.12.2021_ 7-20.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 12:57
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 16:45
Додаткова угода № 7 від 15.12.2021_дог 7-20.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 16:43
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2021 10:33
Додаткова угода № 7 від 15.12.2021_ 7-20.PDF зміни до договору
15 грудня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 11:09
Додаткова угода від 10.09.2021 №6 № 7-20_.PDF зміни до договору
13 вересня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 11:24
Додаткова угода від 10.09.2021 №6 № 7-20.PDF зміни до договору
10 вересня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 15:09
Додаткова угода від 02.07.2021 № 5 № 7-20.PDF зміни до договору
02 липня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 14:46
Додаткова угода від 17.06.2021 № 4_№ 7-20.PDF зміни до договору
17 червня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 14:53
Додаткова угода № 3 від 04.02.2020_№7-20.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 14:10
Додаткова угода №2 від 20.11.2020.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 10:55
Додаткова угода №1 від 26.10.2020.PDF зміни до договору
26 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 11:16
Договір № 7-20 від 12.10.2020.PDF укладений
13 жовтня 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 7-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 20 338 477,34
UAH (в тому числі ПДВ 3 389 746,22 UAH)