Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Бубнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Наркевицької селищної ради
Очікувана вартість
99 997,27 UAH
UA-2020-09-08-008057-b ● 3f12e0dd28e64e898e650d66c60c0b38
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Наркевицька селищна рада Волочиського району Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04403444 |
Місцезнаходження: | 31260, Україна , Хмельницька обл., смт Наркевичі, Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Васіліна Аліна Вікторівна +380384561196 alinavasilina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2020 16:01 |
Очікувана вартість: | 99 997,27 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Бубнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Наркевицької селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31235, Україна, Хмельницька область, с. Бубнівка, вул. Шкільна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
—
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 банківських днів з дати підписання сторонами Актів наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше дев’яносто календарних днів з дати передачі товару Замовнику | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2020 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2020 15:59 |
Додаток _2 Інформація про технічні_ якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx | |
08 вересня 2020 15:59 |
Додаток _1 Перелік документів.docx | |
08 вересня 2020 15:58 |
Додаток 3 ФОРМА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
08 вересня 2020 15:58 |
Договір.docx | |
08 вересня 2020 15:57 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сертифікатів ISO
Дата подання: 09 вересня 2020 17:57
Дата відповіді: 11 вересня 2020 09:02
У документації встановлена вимога надати Копії міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 - система менеджменту якості, ISO 14001:2015 - система екологічного менеджменту та ISO 45001:2018 - система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DAkkS та інші). Вважаємо, що вимога Замовника п є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі. Відповідно ч. 6 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Вважаємо, що ми можемо надавати українські аналоги ДСТУ ISО. Просимо внести зміни до документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що відповідно до п.2 ч.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: п.2 - наявність у учасника процедури закупівлі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зі змісту цієї статті вбачається, що це є право Замовника визначати кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Однією з таких вимог є надання міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 - система менеджменту якості, ISO 14001:2015 - система екологічного менеджменту та ISO 45001:2018 - система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші)
Враховуючи, що наша установа це є навчальний заклад, з великою кількістю учнів, ми бажаємо, щоб електромонтажні роботи - Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Бубнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів виконували учасники, які відповідають саме міжнародним стандартам системи менеджменту якості, екологічного менеджменту та менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці і не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
З урахуванням цього, вимоги щодо надання міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 - система менеджменту якості, ISO 14001:2015 система екологічного менеджменту та ISO 45001:2018 - система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші) змінювати не будемо
Однією з таких вимог є надання міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 - система менеджменту якості, ISO 14001:2015 - система екологічного менеджменту та ISO 45001:2018 - система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші)
Враховуючи, що наша установа це є навчальний заклад, з великою кількістю учнів, ми бажаємо, щоб електромонтажні роботи - Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Бубнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів виконували учасники, які відповідають саме міжнародним стандартам системи менеджменту якості, екологічного менеджменту та менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці і не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
З урахуванням цього, вимоги щодо надання міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 - система менеджменту якості, ISO 14001:2015 система екологічного менеджменту та ISO 45001:2018 - система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші) змінювати не будемо
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ" #41327129 |
Переможець |
99 997,27
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 09:17
|
Договір | укладений |
01 жовтня 2020 09:11
|
Договір | укладений |
01 жовтня 2020 09:04
|