Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Бубнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Наркевицької селищної ради
Очікувана вартість
99 997,27 UAH
UA-2020-09-08-008057-b 3f12e0dd28e64e898e650d66c60c0b38
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васіліна Аліна Вікторівна

+380384561196 alinavasilina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Наркевицька селищна рада Волочиського району Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04403444
Місцезнаходження: 31260, Україна , Хмельницька обл., смт Наркевичі, Незалежності, 2
Контактна особа: Васіліна Аліна Вікторівна
+380384561196
alinavasilina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2020 16:01
Очікувана вартість: 99 997,27 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Бубнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Наркевицької селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31235, Україна, Хмельницька область, с. Бубнівка, вул. Шкільна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 банківських днів з дати підписання сторонами Актів наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше дев’яносто календарних днів з дати передачі товару Замовнику Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікатів ISO
Дата подання: 09 вересня 2020 17:57
Дата відповіді: 11 вересня 2020 09:02
У документації встановлена вимога надати Копії міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 - система менеджменту якості, ISO 14001:2015 - система екологічного менеджменту та ISO 45001:2018 - система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DAkkS та інші). Вважаємо, що вимога Замовника п є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі. Відповідно ч. 6 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Вважаємо, що ми можемо надавати українські аналоги ДСТУ ISО. Просимо внести зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляю, що відповідно до п.2 ч.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв: п.2 - наявність у учасника процедури закупівлі відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зі змісту цієї статті вбачається, що це є право Замовника визначати кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Однією з таких вимог є надання міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 - система менеджменту якості, ISO 14001:2015 - система екологічного менеджменту та ISO 45001:2018 - система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші)
Враховуючи, що наша установа це є навчальний заклад, з великою кількістю учнів, ми бажаємо, щоб електромонтажні роботи - Встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Бубнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів виконували учасники, які відповідають саме міжнародним стандартам системи менеджменту якості, екологічного менеджменту та менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці і не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
З урахуванням цього, вимоги щодо надання міжнародних сертифікатів ISO 9001:2015 - система менеджменту якості, ISO 14001:2015 система екологічного менеджменту та ISO 45001:2018 - система менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші) змінювати не будемо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ" 99 997,27
UAH з ПДВ
99 997,27
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 11:22
Електронний підпис
15 вересня 2020 11:21
ИПР.jpg
15 вересня 2020 11:21
тз.pdf
15 вересня 2020 11:21
сертификат_АЛАЙ.pdf
15 вересня 2020 11:21
Сертиф.ТПП(рус).PDF
15 вересня 2020 11:21
Статут+.PDF
15 вересня 2020 11:21
наказ.pdf
15 вересня 2020 11:21
ИПК-9.jpg
15 вересня 2020 11:21
сертифікати ISO.PDF
15 вересня 2020 11:21
проект договору.pdf
15 вересня 2020 11:21
санкції.pdf
15 вересня 2020 11:21
пропозиція.pdf
15 вересня 2020 11:21
наказ_+.pdf
15 вересня 2020 11:21
СПР-1.pdf
15 вересня 2020 11:21
Лiцензiя.PDF
15 вересня 2020 11:21
ИПК-8.jpg
15 вересня 2020 11:21
довідка по якості.pdf
15 вересня 2020 11:21
гарантійний лист.pdf
15 вересня 2020 11:21
витяг з ЄДР.pdf
15 вересня 2020 11:21
витяг_ПДВ +.PDF
15 вересня 2020 11:21
довідка довкілля.PDF
15 вересня 2020 11:21
гарантійний строк.pdf
15 вересня 2020 11:21
відомості про ю.о..PDF
15 вересня 2020 11:21
sert_os.pdf
15 вересня 2020 11:21
адреса + код.PDF
15 вересня 2020 11:21
Cert-KVR-2018.pdf
15 вересня 2020 11:21
cert-ua-2018-02.pdf
15 вересня 2020 11:21
cert-ua-2018-01.pdf
15 вересня 2020 11:21
Cert-ISO-2018.pdf
15 вересня 2020 11:21
HXH_E30_E90.pdf
15 вересня 2020 11:21
sert_opovishchennya.pdf
15 вересня 2020 11:21
cert-ua-2018-03.pdf
15 вересня 2020 11:21
3,2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ"
#41327129
Переможець 99 997,27
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 13:08

Документи

21 вересня 2020 13:08
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:07
Протокол переможець.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАСТІОН ВЕСТ"
#41327129
99 997,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2020 13:08
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:07
Протокол переможець.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:17
Договір укладений
01 жовтня 2020 09:11
Договір укладений
01 жовтня 2020 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 997,27
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,21 UAH)