Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20Т-085 - 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні 105 МПа в асортименті)
20Т-085 - 42130000-9 Taps, cocks, valves and similar appliances (Sliding valves 105MPa in assortment)
Очікувана вартість
3 444 995,00 UAH
UA-2020-09-08-008051-b 742b202a04e4411eaca967d09b8ea022
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драник Алексей

+380444612961 oleksii.dranyk@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Драник Алексей
+380444612961
oleksii.dranyk@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Гурак Віктор
+380444612573
viktor.gurak@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Oleksii Dranyk
+380444612961
oleksii.dranyk@ugv.com.ua
Additional contacts: Гурак Віктор
+380444612573
viktor.gurak@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 11:11
Очікувана вартість: 3 444 995,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%
Publication date: 08 вересня 2020 15:56
Enquiries until: 04 жовтня 2020 15:00
Complaints submission until: до 10 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 жовтня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 3 444 995 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплект
42131291-2 Засувки шиберні (Засувка шиберна 2 1/16” 15000 psi, стандарту API-6А, LU, DD-NL, PSL-3, PR2, PR2 або еквівалент.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

42131291-2 Sliding valves (Gate valve 2 1/16 ”15000 psi, API-6A, LU, DD-NL, PSL-3, PR2, PR2 standard or equivalent)
CPV: 42130000-9
Період постачання: по 17 вересня 2021
6 комплект
42131291-2 Засувки шиберні (Засувка шиберна 3 1/16” 15000 psi, стандарту API-6А, LU, DD-NL, PSL-3, PR2або еквівалент.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

42131291-2 Sliding valves (Gate valve 3 1/16 ”15000 psi, API-6A, LU, DD-NL, PSL-3, PR2 standard or equivalent)
CPV: 42130000-9
Період постачання: по 17 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №3 - Інші вимоги
Дата подання: 09 вересня 2020 11:29
Дата відповіді: 14 вересня 2020 16:56
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення стосовно додаткової вимоги №2 у додатку №3 тендерної документації, а саме: «Надати при поставці Товару - копію завірену підписом та печаткою постачальника або оригінал сертифікату якості та/або паспорт виробника та/або інструкція з експлуатації на кожен вид Товару (найменування продукції) від виробника Товару із обов’язковим зазначення каталожних номерів Товару відповідно Специфікації до Договору. Каталожні номера Товару повинні бути зазначені на кожній одиниці Товару та первинній упаковці Товару і відповідати каталожним номерам, що вказані в Специфікації до Договору (для ідентифікації Товару при прийманні на складі Покупця)». Що мається на увазі під «каталожним номером»? На якому етапі вони вносяться в Специфікацію до Договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: Даний предмет закупівлі, а саме засувки шиберні будуть встановлені на об´єктах підвищеної небезпеки і згідно нормативних документів повинні мати оригінал сертифікату якості та/або паспорт виробника та/або інструкція з експлуатації, де надана вся інформація про засувку ( марка або модель, тип засувки, робочий тиск прохідний отвір і інше). Під вираженням Каталожні номери розуміється, що на кожний вид шиберної засувки на первинній упаковці, в сертифікату якості та/або паспорт виробника та/або інструкція з експлуатації та Специфікації до Договору будуть однакові назви, коди (згідно документації заводу виробника) , так як весь рух ( прийняття на склад, відпуск, установка на об´єкті ) обладнання , матеріалів, запасних частин на об´єктах АТ Укргазвидобування проводиться по системі SAP.
Каталожний номер
Дата подання: 15 вересня 2020 15:45
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:10
Доброго дня. Згідно документації заводу виробника в сертифікаті якості, паспорті або інструкції з експлуатації вказано тип виготовленої засувки і заводський номер, який присвоюється після виготовлення засувки. Виробник не розуміє, що мається на увазі під «каталожним номером» засувки. Просимо детальніше пояснити, який номер хоче бачити замовник у специфікації, та надати зразок «каталожного номера».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що під виразом «Каталожні номери» розуміється, що на кожний вид шиберної засувки на первинній упаковці, в сертифікаті якості та/або паспорті виробника та/або інструкції з експлуатації та Специфікації до Договору будуть однакові назви, коди (згідно документації заводу виробника), так як весь рух (приймання на склад, відпуск, установка на об´єкті) обладнання, матеріалів, запасних частин на об´єктах АТ Укргазвидобування проводиться по системі SAP.
Щодо комплектації КМЧ
Дата подання: 15 вересня 2020 17:09
Дата відповіді: 18 вересня 2020 09:11
Доброго дня! Просимо уточнити: в комплект засувок входять приєднувальні фланці?
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання відповідаємо, що приєднувальні фланці входять в комплект поставки. Інформація щодо приєднувальних фланців наявна в Додатку №3 тендерної документації.
Прошу дати уточнення з приводу комплектації КМЧ (комплекту монтажних частин) на засувки.
Дата подання: 18 вересня 2020 09:59
Дата відповіді: 21 вересня 2020 19:19
Згідно додатку №3 до тендерної документації, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено тільки. Комплектація (КМЧ): - шпильки – 16 шт.; - гайки – 32 шт.; - ущільнюючі кільця – 2 шт. Питання. Де відображено комплектація даної продукції відповідними фланцями?
Відповідь: Шановний Учаснику! При розміщенні відповіді на попереднє питання, щодо необхідності комплектації засувок приєднувальними фланцями, було помилково зазначено, що приєднувальні фланці входять в комплект поставки. Прохання не приймати до уваги раніше отриману відповідь щодо необхідності комплектації засувок приєднувальними фланцями при підготовці тендерної пропозиції.

Згідно вимогам тендерної документації (а саме Додатку №3 тендерної документації) в комплект поставки входять: шпильки – 16 шт.; гайки – 32 шт.; ущільнюючі кільця – 2 шт. Так як, дані засувки будуть встановлені на заміну існуючим, при їх установці будуть використані наявні приєднувальні фланці, тобто в комплект поставки даної процедури закупівель приєднувальні фланці не входять.
Дякуємо за Ваше питання та розуміння.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-008051-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник:  WENZHOU QIANYU IMPORT & EXPORT CO., LTD., Код ЄДРПОУ:91330324MA285FPL7G
Дата подання: 14 листопада 2020 20:25
Скарга на рішення замовника щодо дискваліфікації (відхилення пропозиції учасника) WENZHOU QIANYU IMPORT & EXPORT CO., LTD.
Скарга
на рішення замовника щодо дискваліфікації (відхилення пропозиції учасника)
WENZHOU QIANYU IMPORT & EXPORT CO., LTD. на етапі перекваліфікації за процедурою закупівлі 20T-085-42130000-9 – Арматура трубопровідна:крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні 105 МПа в асортименті)
Скасована
Дата: 14 листопада 2020 20:26
Причина: Завантажено за помилкою
Номер вимоги: UA-2020-09-08-008051-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник:  WENZHOU QIANYU IMPORT & EXPORT CO., LTD., Код ЄДРПОУ:91330324MA285FPL7G
Дата подання: 14 листопада 2020 21:21
Скарга на рішення замовника щодо дискваліфікації (відхилення пропозиції учасника) WENZHOU QIANYU IMPORT & EXPORT CO., LTD.
Скарга на рішення замовника щодо дискваліфікації (відхилення пропозиції учасника) WENZHOU QIANYU IMPORT & EXPORT CO., LTD. на етапі перекваліфікації за процедурою закупівлі 20T-085-42130000-9 – Арматура трубопровідна:крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні 105 МПа в асортименті)
Текст наведено у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2020 14:38
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що тендерна пропозиція була відхилена згідно підстав, наведених в Протоколі розгляду тендерних пропозицій, який опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 10.11.2020 р.
Одночасно з цим, звертаємо Вашу увагу, що замовник аналізує інформацію/документи учасників процедур закупівель згідно документів наданих відповідно встановленим вимогам у тендерній документації та виключно у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

14 листопада 2020 21:21
лист до замовника.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000093 ● c386b45a644e4106ab3178e865c50fca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
75 UA-2020-09-08-008051-b 08.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АТ «Укргазвидобування» (далі – Замовник) опрацьовано Висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-M-2020-10-13-000093 (далі – Висновок), проведеного на підставі наказу Державної аудиторської служби України від 16.10.2020 р. №286 щодо закупівлі 42130000-9 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Засувки шиберні 105 МПа в асортименті), №20Т-085, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-09-08-008051-b та на підставі абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо аргументовані заперечення до Висновку.

2020-10-20 17:19:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

порушення усунуто

2020-10-29 09:25:03

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 листопада 2020
UA-2020-09-08-008051-b742b202a04e4411eaca967d09b8ea022
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення Додатково
ПАТ Конотопський арматурний завод Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:11
ТОВ "Р-МК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:12
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАВОД ТЕХНОВІК"" Документи
Відхилено
Документи
 WENZHOU QIANYU IMPORT & EXPORT CO., LTD. Документи
Відхилено
ТОВ "ТОРГІНДУСТРІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:15
ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
XinJiang Miracle Oil Equipment Co,.LTD Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:06
ТОВ "МІО-КОМ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:12
ТОВ "НАФТОСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО БУД ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:08
YANTAI JEREH PETROLEUM EQUIPMENT&TECHNOLOGIES CO LTD Документи
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:07
ВКФ "ІРТЕКС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМОЙЛ ЮА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 11:14

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога п.1.3. Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: «1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1)..» На вищевказану вимогу Ви завантажили до Системи лист-відгук (файл «Відгук ПГВ») у якому не зазначено номер та дату договору, що унеможливлює ідентифікацію листа-відгуку до наведеного договору. Прохання надати лист-відгук, у якому зазначено номер та дату договору.

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 15:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:06
ПГВ відгук
13 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:13
Установчий договір.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Статут.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Сертифікат API 6А.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Паспорт ЗМ-80х105.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Паспорт ЗМ-50х105.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Виробник МТР.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Відгук ПГВ.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Договір ПГВ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога п.1.3. Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: «1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1)..» На вищевказану вимогу Ви завантажили до Системи листи-відгуки (файл «Відгук Львівтрансгаз» та файл «Відгук Шебелінка»), у яких не зазначено номер та дату договору, що унеможливлює ідентифікацію листів-відгуків до наведених договорів та свідчить про невідповідність наданих листів-відгуків вимозі тендерної документації. Оскільки, надані Вами листи-відгуки (файл «Відгук Львівтрансгаз» та файл «Відгук Шебелінка») не відповідають вимозі тендерної документації прохання надати листи-відгуки з зазначенням номера та дати договору.

Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 13:18
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:17
Наказ+протокол(оригінал).pdf
25 листопада 2020 13:17
Довідка що до п.2,3,8 ст17.pdf
25 листопада 2020 13:17
Довідка про бакротство.pdf
25 листопада 2020 13:17
Довідка МВС на 16.11.2020 (1).pdf
25 листопада 2020 13:17
Довідка ДПІ від 24.11.2020.pdf
25 листопада 2020 13:17
Цінова пропозиція 20Т-085.pdf
25 листопада 2020 13:17
Протокол по тендеру 20Т-085.pdf
17 листопада 2020 15:54
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:54
Обгрунтування ціни.pdf
04 листопада 2020 10:00
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:54
Цінова пропозиція 7115066.pdf
13 жовтня 2020 11:54
Статут (оригінал).pdf
13 жовтня 2020 11:54
Опис (Статут новий).pdf
13 жовтня 2020 11:54
Відгук Шебелінка.pdf
13 жовтня 2020 11:54
Відгук Львівтрансгаз.pdf
13 жовтня 2020 11:54
Витяг ПДВ (оригінал).pdf

Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:01
Рішеня та наказ.pdf
13 жовтня 2020 14:01
Додаток 3.pdf
13 жовтня 2020 14:01
Відгук 19-264.pdf
13 жовтня 2020 14:01
відгук 2 №641.pdf
13 жовтня 2020 14:01
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 16:23
Структура власності.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Статут укр.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Сертифікат API6A укр.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Рекомендаційний лист.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Протокол директор.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Паспорт 80-105 DD PSL3 PR2 Ruide.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Паспорт 50-105 DD PSL3 PR2 Ruide.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Додаток 5.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Додаток 3.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Довіреність 20T-085.pdf
13 жовтня 2020 16:23
виконання аналог дог.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Аналогічний договір.pdf
13 жовтня 2020 16:23
Акт виконаних робіт.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога п.12. Розділу ІІІ тендерної документації передбачає: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (окрім копій паспортів, надання яких дозволено російською мовою, що вимагаються згідно Додатку №2.1 даної тендерної документації). У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.» Вимога п.2. Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: «копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи…». На вищевказану вимогу Ви завантажили до Системи наказ про призначення директора (файл «наказ»), який викладений російською мовою, без супроводження перекладом українською. Також зазначаємо, що на виконання вимоги п.1 розділу 1 Додатку №2 тендерної документації Вами було надано: - відгук ТОВ «Системойлінженерінг про виконання договору №30/01/18-1 від 30.01.2020 р., хоча Ви надали скан-копію договіру постачання матеріалів ТОВ «Системойлінженерінг» №30/01/18-1 від 30.01.2018 р. Прохання надати: - наказ про призначення директора з супроводженням перекладом українською; - відгук ТОВ «Системойлінженерінг про виконання договору №30/01/18-1 від 30.01.2018 р.

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:58
відгук.pdf
03 листопада 2020 12:58
наказ.pdf
14 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис
14 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис
14 жовтня 2020 09:54
акти.pdf
13 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:56
тех. вимоги.pdf
13 жовтня 2020 16:56
статут.pdf
13 жовтня 2020 16:56
протокол.pdf
13 жовтня 2020 16:56
паспорти.pdf
13 жовтня 2020 16:56
опит юр особи.pdf
13 жовтня 2020 16:56
опис.pdf
13 жовтня 2020 16:56
наказ.pdf
13 жовтня 2020 16:56
досвід постачання.pdf
13 жовтня 2020 16:56
додаток 2.3.2.pdf
13 жовтня 2020 16:56
додаток 2.3.1.pdf
13 жовтня 2020 16:56
договори з додатками.pdf
13 жовтня 2020 16:56
дов про підписанта.pdf
13 жовтня 2020 16:56
дов про відповідність.pdf
13 жовтня 2020 16:56
дилерство.pdf
13 жовтня 2020 16:56
дилерский договір.pdf
13 жовтня 2020 16:56
гарантійний лист 2.2.pdf
13 жовтня 2020 16:56
відгуки.pdf
13 жовтня 2020 16:56
Витяг ЄДР.pdf
13 жовтня 2020 16:56
API.pdf

Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
13 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис

Конфіденційні документи

13 жовтня 2020 17:53
1.1. Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція - документи, які розкриваються після аукціону

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога п.2. Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: «У складі тендерної пропозиції надається: - лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції із зазначенням у листі переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції; - копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи …». На вищевказані вимоги у складі тендерної пропозиції Вами було завантажено до Системи: - Лист із зазначенням посадових осіб, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції (файл «Лист стосовно підписанта») де зазначено уповноваженого підписанта Wu Jinghong (E43826129); - Копія наказу на призначення (файл «Приказ MRK»), де зазначено, про прийняття на посаду генерального директора У Цзинхуна (E32826129), що свідчить про невідповідність наданої довідки із зазначенням посадових осіб наданому наказу на призначення уповноваженої особи в частині номеру паспорту уповноваженої особи. Також не надано переклад українською мовою даного документу відповідно до вимоги п.12. Розділу ІІІ тендерної документації. Оскільки надані Вами документи не відповідають вимогам тендерної документації прохання усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації.

Публічні документи

04 листопада 2020 05:24
Приказ MRK.pdf
14 жовтня 2020 08:59
Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 08:59
Приказ MRK.pdf
13 жовтня 2020 19:44
Финансовые отсчёты.7z
13 жовтня 2020 19:44
21) Устав перевода.pdf
13 жовтня 2020 19:44
15) Дод 2.3 5.2.pdf
13 жовтня 2020 19:44
15) Дод 2.3 5.1.pdf
13 жовтня 2020 19:44
11) Додаток №2.2.pdf
13 жовтня 2020 19:44
10.3) Certificate ISO-1328.pdf
13 жовтня 2020 19:44
10.2) Certificate Q1-1127.pdf
13 жовтня 2020 19:44
10.1) Certificate 6A-1206.pdf
13 жовтня 2020 19:44
7) Додаток №3.pdf
13 жовтня 2020 19:44
22) Лизенция перевода.pdf
13 жовтня 2020 19:44
19) Приказ.pdf
13 жовтня 2020 19:44
13) Додаток №5.pdf
13 жовтня 2020 19:44
5.2) Отзыв.pdf
13 жовтня 2020 19:44
5.1) Отзыв.pdf
13 жовтня 2020 19:44
4.2) Скан-коп договор.pdf
13 жовтня 2020 19:44
4.1) Скан-коп договор.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога п.1 Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: 1.1. Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання засувок шиберних із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника; 1.2. Надається скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; 1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1). Оскільки, на вищезазначені вимоги Ви надали довідку про виконання аналогічного договору, скан-копії договорів та скан-копії листів-відгуків на колонну головку прохання надати вищезазначені документи відповідно до вимог п.1 Додатку №2 тендерної документації, а саме на засувки шиберні.

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:03
Відгук 2.pdf
03 листопада 2020 15:03
Договір аналог.pdf
03 листопада 2020 15:03
Довідка про аналог договір..pdf
13 жовтня 2020 21:39
Електронний підпис
13 жовтня 2020 21:11
Гарант лист (ст. 17)..pdf
13 жовтня 2020 21:11
Статут.pdf
13 жовтня 2020 21:11
Повноваж директора.pdf
13 жовтня 2020 21:11
Паспорта.pdf
13 жовтня 2020 21:11
Дод 6 Опитувальник.pdf
13 жовтня 2020 21:11
Дод 3.pdf
13 жовтня 2020 21:11
Дистрибютор угода.pdf
13 жовтня 2020 21:11
Гарант лист (договір)..pdf
13 жовтня 2020 21:11
Гаарант лист (техн)..pdf
13 жовтня 2020 21:11
Відгук.pdf
13 жовтня 2020 21:11
АРІ 6А.pdf
13 жовтня 2020 21:11
Аналог договір.pdf
13 жовтня 2020 21:11
Авторизаційний лист.pdf

Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис
14 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис
14 жовтня 2020 10:48
Пропозиція 085.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Технійчні вимоги 085.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Статут (2019 оригинал).pdf
14 жовтня 2020 10:48
Рішення 085.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Протокол.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Паспорт якості +ЗМ 80х105.pdf
14 жовтня 2020 10:48
Паспорт якості +ЗМ 50х105.pdf
14 жовтня 2020 10:48
опитувальник юр. ос..PDF
14 жовтня 2020 10:48
опис 2019.PDF
14 жовтня 2020 10:48
лист про устан. дог.PDF
14 жовтня 2020 10:48
лист про резиденство.PDF
14 жовтня 2020 10:48
лист про держ. акцій.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Інструкція збирання.pdf
14 жовтня 2020 10:48
еколог. опитувальник.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Договір НС-КЛ.pdf
14 жовтня 2020 10:48
Дилерство 20T-085.pdf
14 жовтня 2020 10:48
гар.лист про укл. дог.PDF
14 жовтня 2020 10:48
відгук Комплект-Ліга.PDF
14 жовтня 2020 10:48
АРІ 6А + переклад.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога п.1.3. Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: «1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1)…». На вищевказану вимогу Ви завантажили до Системи скан-копію листа-відгука (файл «Договор +відгук»), у якому не зазначено номер та дату договору, що унеможливлює ідентифікацію листа-відгуку та свідчить про невідповідність наданого листа-відгуку вимозі тендерної документації. Оскільки, надана Вами скан-копія листа-відгука (файл «Договор +відгук») не відповідає вимозі тендерної документації прохання надати скан-копію листа-відгука з зазначенням номера та дати договору.

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:31
076_Енерго Буд Груп_відгук_к.pdf
14 жовтня 2020 11:22
Електронний підпис
14 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис
14 жовтня 2020 11:09
паспорт 3 1.16-15m(4)HT78-105.pdf
14 жовтня 2020 11:09
паспорт 2 1.16-15m(4)HT52-105.pdf
14 жовтня 2020 11:09
Лист представницький.pdf
14 жовтня 2020 11:09
Додаток 3.pdf
14 жовтня 2020 11:09
API-6A з перекладом.pdf
14 жовтня 2020 11:09
Статут 2020.PDF
14 жовтня 2020 11:09
Рішення 10.pdf
14 жовтня 2020 11:09
Додаток 6 Опитувальник.pdf
14 жовтня 2020 11:09
Договор +відгук.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога п.1.3. Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: «1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1)..» Вимога підпункту 2 п.2. Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником: «лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції..» На вищевказані вимоги Ви завантажили до Системи листи-відгуки (файл «10.3-1 Отзыв-1», файл «10.3-2Отзыв-2»), у яких не зазначено номери та дати договорів, що унеможливлює ідентифікацію листів-відгуків до наведених договорів та не завантажили лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням уповноважених осіб учасника. Оскільки надані Вами документи не відповідають вимогам тендерної документації прохання усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати: - листи-відгуки, у яких зазначено номери та дати договорів; - лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції.

Публічні документи

04 листопада 2020 10:26
10.3-2 Отзыв-2-обновленное.pdf
04 листопада 2020 10:25
10.3-1 Отзыв-1-обновленное.pdf
14 жовтня 2020 14:40
18. Налоговая справка.pdf
14 жовтня 2020 14:40
17. додатку №5-опросник.pdf
14 жовтня 2020 14:40
15.2 Гарантійний лист-2.pdf
14 жовтня 2020 14:40
15.1 Гарантійний лист-1.pdf
14 жовтня 2020 14:40
12.2 сертификат ISO.pdf
14 жовтня 2020 14:40
12.1 сертификат API 6A.pdf
14 жовтня 2020 14:40
10.4 Опыты по поставке.pdf
14 жовтня 2020 14:40
10.3-2Отзыв-2.pdf
14 жовтня 2020 14:40
10.3-1 Отзыв-1.pdf
14 жовтня 2020 14:40
10.2-2Договор-2.pdf
14 жовтня 2020 14:40
10.2-1Договор-1.pdf
14 жовтня 2020 14:40
9.додаток №3.pdf
14 жовтня 2020 14:40
4.Лизенция.pdf
14 жовтня 2020 14:40
1.Устав.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимоги п.1 розділу 1 Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: 1.1. Надається скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання засувок шиберних із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника; 1.2. Надається скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; 1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1). На виконання вимог п.1 розділу 1 Додатку №2 тендерної документації Вами були надані документи: - довідка про виконання договору №04.3/954-МРТ від 01.08.20 р. З ТОВ «Техносінтез», хоча завантажили договір №2018/08-2 від 01.08.2018; - скан-копія договору №2018/08-2 від 01.08.2018 р. з ТОВ «Техносінтез», що не містить Специфікацій, тому не зрозуміло чи є цей договір аналогічним; - скан-копія листа-відгука по договору №2018/08-2 від 01.08.2018 р. з ТОВ «Техносінтез», у довідці згідно п.1.1 вказаний договір №04.3/954-МРТ від 01.08.20 р. з ТОВ «Техносінтез». Також зазначаємо, що Вами не було завантажено лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції із зазначенням у листі переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, передбачений пунктом 2 розділу 2 додатку № 2 до тендерної документації. Прохання надати документи відповідно до вимог п.1 розділу 1 та п.2 розділу 2 Додатку №2 тендерної документації: - скан-копія довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання засувок шиберних із зазначенням назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника; - скан-копія договору, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1.1) про виконання аналогічного договору. Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; - скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведеного Учасником в довідці (згідно 1.1); - лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції із зазначенням у листі переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції.

Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 11:04
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:01
с ЕЦП(испр.).rar
04 листопада 2020 10:45
Статут 2.pdf
04 листопада 2020 10:45
Проток. зборів.pdf
04 листопада 2020 10:45
Отзыв ТОВ Техносинтез.pdf
04 листопада 2020 10:45
Наказ дир..pdf
04 листопада 2020 10:45
Контракт.pdf
04 листопада 2020 10:44
Витяг.pdf
04 листопада 2020 10:44
Видатк..pdf
04 листопада 2020 10:44
2018 Договор Техносинтез.pdf
04 листопада 2020 10:44
Сертификат API.pdf
04 листопада 2020 10:44
2_Паспорт на PFF78-105 _____.pdf
04 листопада 2020 10:44
1. Паспорт на PFF52-105 _____.pdf
14 жовтня 2020 14:47
Иртекс141020.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога п.1.3. Додатку №2 тендерної документації передбачає завантаження Учасником до Системи: «1.3. Надається скан-копія листа-відгука від підприємства, для якого виконувався аналогічний договір…». Оскільки, на вищевказану вимогу Ви не завантажили до Системи скан-копію листа-відгука, чим не виконали вимогу тендерної документації прохання надати скан-копію листа-відгука від ПрАТ «НАФТОГАЗВИДОБУВАННЯ», для якого виконувався аналогічний договір №3843-НГД від 16 квітня 2019 р., що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору.

Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 11:57
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:57
1.3 Лист-відгук.PDF
14 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис
14 жовтня 2020 14:55
3.6 Гарант. лист_Договір.PDF
14 жовтня 2020 14:55
3.2 Копія Статуту.PDF
14 жовтня 2020 14:55
2.5.1 Лист повноваження_.PDF
14 жовтня 2020 14:55
2.4 Сертифікат API 6A.PDF
14 жовтня 2020 14:55
2.3 Лист тех.вимоги.PDF
14 жовтня 2020 14:55
2.1 Додаток 3_.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ Конотопський арматурний завод

ТОВ "Р-МК"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЗАВОД ТЕХНОВІК""

 WENZHOU QIANYU IMPORT & EXPORT CO., LTD.

ТОВ "ТОРГІНДУСТРІЯ"

ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ"

XinJiang Miracle Oil Equipment Co,.LTD

ТОВ "МІО-КОМ"

ТОВ "НАФТОСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГО БУД ГРУП"

YANTAI JEREH PETROLEUM EQUIPMENT&TECHNOLOGIES CO LTD

ВКФ "ІРТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМОЙЛ ЮА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Р-МК" 1 465 320,00
UAH з ПДВ
1 465 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ" 1 933 440,00
UAH з ПДВ
1 933 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОСЕРВІС" 2 683 200,00
UAH з ПДВ
2 613 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ Конотопський арматурний завод 3 444 995,00
UAH з ПДВ
2 645 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІНДУСТРІЯ" 2 889 036,00
UAH з ПДВ
2 676 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 13:18
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:17
Наказ+протокол(оригінал).pdf
25 листопада 2020 13:17
Довідка що до п.2,3,8 ст17.pdf
25 листопада 2020 13:17
Довідка про бакротство.pdf
25 листопада 2020 13:17
Довідка МВС на 16.11.2020 (1).pdf
25 листопада 2020 13:17
Довідка ДПІ від 24.11.2020.pdf
25 листопада 2020 13:17
Цінова пропозиція 20Т-085.pdf
25 листопада 2020 13:17
Протокол по тендеру 20Т-085.pdf
17 листопада 2020 15:54
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:54
Обгрунтування ціни.pdf
04 листопада 2020 10:00
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:54
Цінова пропозиція 7115066.pdf
13 жовтня 2020 11:54
Статут (оригінал).pdf
13 жовтня 2020 11:54
Опис (Статут новий).pdf
13 жовтня 2020 11:54
Відгук Шебелінка.pdf
13 жовтня 2020 11:54
Відгук Львівтрансгаз.pdf
13 жовтня 2020 11:54
Витяг ПДВ (оригінал).pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
13 жовтня 2020 19:38
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис
13 жовтня 2020 17:57
Електронний підпис

Конфіденційні документи

13 жовтня 2020 17:53
1.1. Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Цінова пропозиція - документи, які розкриваються після аукціону

Публічні документи

14 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис
14 жовтня 2020 10:52
Електронний підпис
14 жовтня 2020 10:48
Пропозиція 085.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Технійчні вимоги 085.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Статут (2019 оригинал).pdf
14 жовтня 2020 10:48
Рішення 085.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Протокол.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Паспорт якості +ЗМ 80х105.pdf
14 жовтня 2020 10:48
Паспорт якості +ЗМ 50х105.pdf
14 жовтня 2020 10:48
опитувальник юр. ос..PDF
14 жовтня 2020 10:48
опис 2019.PDF
14 жовтня 2020 10:48
лист про устан. дог.PDF
14 жовтня 2020 10:48
лист про резиденство.PDF
14 жовтня 2020 10:48
лист про держ. акцій.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Інструкція збирання.pdf
14 жовтня 2020 10:48
еколог. опитувальник.PDF
14 жовтня 2020 10:48
Договір НС-КЛ.pdf
14 жовтня 2020 10:48
Дилерство 20T-085.pdf
14 жовтня 2020 10:48
гар.лист про укл. дог.PDF
14 жовтня 2020 10:48
відгук Комплект-Ліга.PDF
14 жовтня 2020 10:48
АРІ 6А + переклад.PDF

Публічні документи

03 листопада 2020 15:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:06
ПГВ відгук
13 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
13 жовтня 2020 10:13
Установчий договір.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Статут.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Сертифікат API 6А.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Паспорт ЗМ-80х105.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Паспорт ЗМ-50х105.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Виробник МТР.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Відгук ПГВ.pdf
13 жовтня 2020 10:13
Договір ПГВ.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 13:00
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:58
відгук.pdf
03 листопада 2020 12:58
наказ.pdf
14 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис
14 жовтня 2020 09:56
Електронний підпис
14 жовтня 2020 09:54
акти.pdf
13 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:58
Електронний підпис
13 жовтня 2020 16:56
тех. вимоги.pdf
13 жовтня 2020 16:56
статут.pdf
13 жовтня 2020 16:56
протокол.pdf
13 жовтня 2020 16:56
паспорти.pdf
13 жовтня 2020 16:56
опит юр особи.pdf
13 жовтня 2020 16:56
опис.pdf
13 жовтня 2020 16:56
наказ.pdf
13 жовтня 2020 16:56
досвід постачання.pdf
13 жовтня 2020 16:56
додаток 2.3.2.pdf
13 жовтня 2020 16:56
додаток 2.3.1.pdf
13 жовтня 2020 16:56
договори з додатками.pdf
13 жовтня 2020 16:56
дов про підписанта.pdf
13 жовтня 2020 16:56
дов про відповідність.pdf
13 жовтня 2020 16:56
дилерство.pdf
13 жовтня 2020 16:56
дилерский договір.pdf
13 жовтня 2020 16:56
гарантійний лист 2.2.pdf
13 жовтня 2020 16:56
відгуки.pdf
13 жовтня 2020 16:56
Витяг ЄДР.pdf
13 жовтня 2020 16:56
API.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Р-МК"

ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ"

ТОВ "НАФТОСЕРВІС"

ПАТ Конотопський арматурний завод

ТОВ "ТОРГІНДУСТРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Р-МК"
#39674568
Переможець
1 465 320,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 13:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 листопада 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Р-МК"
#39674568
1 465 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 21:15
Договір ТОВ РМ-К 20Т-085 - Засувки шиберні 105МПа в асортименті.pdf укладений
07 грудня 2020 16:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 17 вересня 2021
Сума оплати за договором: 1 465 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 244 220,00 UAH)