Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з проектування по об’єкту «Будівництво критого спортивного плавального басейну 50м * 25м (10 доріжок) по вул. Благовіщенська, 47 м. Бахмут Донецької області»
Очікувана вартість
5 700 000,00 UAH
UA-2020-09-08-007110-b 9e323cdd27df46c0bbdcc7eb14d1d6dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут

+380951048897 20361881@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ»
Код ЄДРПОУ: 20361881
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., місто Бахмут, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Контактна особа: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ С БУБКИ Бахмут
+380951048897
20361881@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 вересня 2020 11:50
Очікувана вартість: 5 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій Не вимагається. Мова, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською або російською мовою.
Учасники – нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською або іншою/іншими іноземною мовою. Тексти на документах повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Документи, які вимагаються від учасників умовами цієї ТД, але не передбачені для них чинним законодавством України, або законодавством країн учасників – нерезидентів України для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник – нерезидент України повинен надати на заміну відсутнього документу у складі тендерної пропозиції аналогічний документ (у випадку, якщо наявність такого документу передбачена законодавством країни учасника – нерезидента України), а також надати відповідне пояснення причин ненадання документу, що вимагається умовами документації чи надання аналогічного документу.
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів, які подаються учасником – нерезидентом України, з метою їх використання на території України, такі документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку, або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль) за умови, якщо країна, в якій учасник – нерезидент України зареєстрований, підписала відповідну конвенцію (крім випадків існування між державами угоди, що відміняє або спрощує зазначену процедуру або звільняє сам документ від легалізації).
Способи легалізації документів учасниками – нерезидентами України:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений нотаріально (в разі, якщо документ не потребує легалізації відповідно до укладеної міжнародної угоди (конвенції тощо) між державою Україна та країною, в якій зареєстрований учасник – нерезидент України). В такому випадку учасник – нерезидент України повинен надати пояснення, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо), укладену між державою Україна та країною, в якій він зареєстрований.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з проектування по об’єкту «Будівництво критого спортивного плавального басейну 50м * 25м (10 доріжок) по вул. Благовіщенська, 47 м. Бахмут Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Благовіщенська, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує на поточний розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) банківських днів: - за перший етап - після підписання Замовником Акту приймання-передачі виконаних робіт по стадії ЕП відповідно до п.4.1. Договору: - за другий етап - після підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт по стадії РП відповідно до п.4.1. Договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 15:16
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_.doc
08 вересня 2020 15:16
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
08 вересня 2020 15:16
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
08 вересня 2020 15:16
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
08 вересня 2020 15:16
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_.doc
08 вересня 2020 15:16
2.1._ТД_проектування.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансова звітність
Дата подання: 14 вересня 2020 13:20
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:22
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено: Також учасник Товариство з обмеженою відповідальністю або Товариство з додатковою відповідальністю додатково надає копію балансу та звіту про фінансові результати на кінець попереднього кварталу відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Проте відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України « Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Просимо надати розяснення, щодо даної вимоги, або внести зміни до тендерної документації враховуючи, що відповідно до чинного податкового законодавства відсутній обовязок подавати фінонансову звітність щоквартально.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до п.п. 3.1.6. пункту 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У зв’язку з цим, а також виходячи зі змісту порушеного Вами питання Ви маєте право надати у складі тендерної пропозиції документи за той звітний період, який передбачений та дозволений Вам під час ведення Вашої господарської діяльності.
Щодо документів з єдиних державних реєстрів
Дата подання: 14 вересня 2020 13:25
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:22
Доброго дня. Шановний Замоник! Надайте будь ласка уточнення, а саме: тендерна документація передбачає, що,у випадку надання у складі тендерної пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій, якщо інше не зазначено в змісті тендерної документації. Відповідно наявне питання, чи має бути витяг з реєстру платників податку на додану вартість так само отриманий за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій? Просимо звернути увагу, що даний документ не має строку дії, та вважається чинним до моменту внесення змін у дану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що передусім зазначений у Вашому питанні документ загалом не вимагається відповідно до вимог тендерної документації, а тому порушене Вами питання загалом є не зрозумілим. При цьому, у разі наявності наміру надавати даний документ звертаємо Вашу увагу, що жодних проблем з його отриманням поточною датою також не може бути, що додатково підтверджується інформацією з Урядового порталу https://www.kmu.gov.ua/service/vityag-z-reyestru-platnikiv-pdv
кваліфікація
Дата подання: 14 вересня 2020 13:28
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:23
Одним з критеріїв кваліфікації є обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не меншому ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Просимо роз`яснити : дана вимога стосується вартості чистих доходів чи чистих прибутків за останній звітний період.? Дякуємо.
Відповідь: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що річний дохід (виручка) не стосується ні чистих доходів ні чистих прибутків. Під час розгляду та аналізу поданих тендерних пропозицій до уваги буде братися загальний дохід (виручка) за відповідний період.
Питання щодо предмету аналогічних договорів
Дата подання: 14 вересня 2020 13:34
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:23
Тендерна документація передбачає :"Аналогічним договором є договір на виконання проектних робіт, акти виконаних робіт по якому підписані у 2019-2020 роках на суму не меншу за 1,2 млн. грн." Чи відносить Замовник до аналогічних договорів, договори щодо виконання проектних робіт на коригування?Чи вважаються аналогічними договори на виконання проектних робіт щодо реконструкції, капітального ремонту, реставраціного ремонту, будівництва обєктів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що аналогічними вважатимуться будь-які договори незалежно від проектування робіт з реконструкції, капітального ремонту, будівництва об’єктів, у тому числі коригування проектів тощо.
Довідка про відвідування обкту
Дата подання: 14 вересня 2020 13:37
Дата відповіді: 16 вересня 2020 14:24
Чи може бути довідка про відвідування обєкту надана в довільній формі. Якщо ні, просимо надати форму довідки. Яка уповноважена особа зі сторони Замовника буде підписувати дану довідку?
Відповідь: Тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповідно до вимог тендерної документації передбачено надання довідки про відвідування об’єкту, яка підписується уповноваженими особами Сторін. При цьому, обов’язкової та/або відповідної форми чи змісту вимоги тендерної документації не передбачають, а тому вона може бути подана у довільній формі.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш" 4 882 188,00
UAH з ПДВ
4 882 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНКОМИНВЕСТ" 5 232 650,00
UAH з ПДВ
5 232 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 5 650 342,92
UAH з ПДВ
5 650 342,92
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 5 694 311,00
UAH з ПДВ
5 694 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2020 12:50
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:50
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:10
public_doc (1) (1).p7s
06 жовтня 2020 12:10
file.pdf
06 жовтня 2020 09:45
Електронний підпис
06 жовтня 2020 09:44
public_doc.p7s
05 жовтня 2020 14:22
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:19
Довідки ч2 ст17 і п12ст17.pdf
05 жовтня 2020 14:19
Довідка МВС повна.pdf
23 вересня 2020 11:10
Електронний підпис
23 вересня 2020 10:14
37. Лист про IBAN.pdf
23 вересня 2020 10:13
34. Проект договору.pdf
23 вересня 2020 10:13
К-1. Договір № 032020-08, Акти.pdf
23 вересня 2020 10:13
К-4. Фін. звіт (баланс) 2019.pdf
23 вересня 2020 10:12
Паспорт Ткаченко Н.П...pdf
23 вересня 2020 10:12
Фин. звіт (баланс) 2020.pdf
23 вересня 2020 10:12
Виписка Статистика.pdf
23 вересня 2020 10:12
Витяг платник ПДВ.pdf
23 вересня 2020 10:12
42. Довіреність Чайка.pdf
23 вересня 2020 10:12
37-3. Довідки ПУМБ.pdf
23 вересня 2020 10:12
37-4. Довідка Казна.pdf
23 вересня 2020 10:12
37-2. Довідки Приват.pdf
23 вересня 2020 10:12
37-1. Довідки Ощадбанк.pdf
23 вересня 2020 10:12
19. Довідка ст.17 загальна.pdf
23 вересня 2020 10:12
18. Довідка ч. 2 ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
16. Довідка п.12. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
17. Довідка п.13. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
15. Довідка п.11. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
14. Довідка п.10. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
13. Довідка п.9. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
12. Довідка п.8. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
11. Довідка п.7. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
8. Довідка п.4. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
9. Довідка п.5. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
10. Довідка п.6. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
4. Згода з умовами ТД.pdf
23 вересня 2020 10:12
7. Довідка п.3. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
6. Довідка п.2. ст.17.pdf
23 вересня 2020 10:12
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 вересня 2020 16:29
Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2020 16:29
Згода з умовами ТД.pdf
22 вересня 2020 16:29
Відомості про учасника.pdf
22 вересня 2020 16:29
Довідка ст.17 загальна.pdf
22 вересня 2020 16:29
Довідка ч. 2 ст.17.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 16:26
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:23
34.2 АВК Договір завірено.PDF
24 вересня 2020 16:23
17. Проект договору.PDF
24 вересня 2020 16:23
25. Витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2020 16:23
34. Повірка Тахіометр.pdf
24 вересня 2020 16:23
27. Кошторис.PDF
24 вересня 2020 16:23
24. Відомості_ЄДРПОУ.pdf
24 вересня 2020 16:23
23. Витяг ЄДРПОУ_22.09.20.pdf
24 вересня 2020 16:22
16._Додаток_1_Пропозицiя_.PDF
24 вересня 2020 16:22
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 11:32
Статут та опис.pdf
24 вересня 2020 11:31
паспорт Казмирский.pdf
24 вересня 2020 11:31
Рішення.pdf
24 вересня 2020 11:31
копія проекту договору.pdf
24 вересня 2020 11:31
Відомості з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш"

ТОВ "ДОНКОМИНВЕСТ"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш"
#32716454
Переможець 4 882 188,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будтехмаш"
#32716454
4 882 188,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 15:36
ду бассейн.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 13:56
ду 5 1310.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2021 09:44
ду 4 1310.pdf зміни до договору
26 травня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2021 11:26
додаткова 3 1310.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 13:18
ду 2 1310.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 13:16
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:41
ду1 1310.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:35
договір 1310.pdf укладений
13 жовтня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1310
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1310
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1310
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1310
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1310
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1310
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2020 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 882 188,00
UAH (в тому числі ПДВ 813 698,00 UAH)