Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції та їх частини (каркас металопластикової конструкції основної споруди з опорними елементами; каркас металоконструкції (або його аналогу) даху) на виконання проекту громадського бюджету для КЗШ №72
Очікувана вартість
1 165 896,00 UAH
UA-2020-09-08-005912-c 84ab032fb48c4fea852bccaefe5e81ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 21:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 вересня 2020 15:57
Початок аукціону: 24 вересня 2020 15:57
Очікувана вартість: 1 165 896,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 829,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Конструкції та їх частини (каркас металопластикової конструкції основної споруди з опорними елементами; каркас металоконструкції (або його аналогу) даху) на виконання проекту громадського бюджету для КЗШ №72
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Катеринівська, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання кожної окремої партії товару та за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 21:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 21:43
каркас 08.09.2020.docx
08 вересня 2020 21:43
схема.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 1 163 124,00
UAH з ПДВ
1 163 124,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НІКІТІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 1 165 000,00
UAH з ПДВ
1 165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 09:44
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:39
ліцензія.PDF
08 жовтня 2020 17:39
Додаток до-ліцензії _2_.PDF
29 вересня 2020 15:52
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:15
лист-подяка.PDF
29 вересня 2020 15:14
аналог.договір.PDF
23 вересня 2020 19:40
Електронний підпис
23 вересня 2020 19:18
висновок сан еп. фурн.PDF
23 вересня 2020 19:18
Договір оренди ТЗ.pdf
23 вересня 2020 19:18
сертиф. на профіль.PDF
23 вересня 2020 19:18
Довідка працівники.PDF
23 вересня 2020 19:18
фото профиля _1_.pdf
23 вересня 2020 19:18
Рішення _ 2 ВТД.PDF
23 вересня 2020 19:18
ЛИСТ-ВІДГУК_ПОДЯКА.pdf
23 вересня 2020 19:18
Лист підтвердження.pdf
23 вересня 2020 19:18
фурнитура сан.PDF
23 вересня 2020 19:18
статистика.pdf
23 вересня 2020 19:18
сертиф. склопакети.PDF
23 вересня 2020 19:18
висновок сан еп.фурн.0002.PDF
23 вересня 2020 19:18
СТАТУТ.pdf
23 вересня 2020 19:18
протокол випробувань 0315.PDF
23 вересня 2020 19:18
каркас.PDF
23 вересня 2020 19:18
Виписка з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 19:18
додаток до ліцензії.PDF
23 вересня 2020 19:18
Відомості про Учасника.pdf
23 вересня 2020 19:18
сертиф. аксор0001.PDF
23 вересня 2020 19:18
Проект договору.pdf
23 вересня 2020 19:18
Довідка про довкілля.pdf
23 вересня 2020 19:18
Довідка_транспорт засіб.pdf
23 вересня 2020 19:18
цінова пропозиція.PDF
23 вересня 2020 19:18
дозвіл на зварюв. роботи.PDF
23 вересня 2020 19:18
ліцензія.PDF
23 вересня 2020 19:18
Лист Міропласт.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 17:39
Електронний підпис
23 вересня 2020 17:36
тех паспорт Никитин.PDF
23 вересня 2020 17:36
сертифікати.rar
23 вересня 2020 17:36
свідоцтво Нікітін.PDF
23 вересня 2020 17:36
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 вересня 2020 17:36
пдв Нікітін.PDF
23 вересня 2020 17:36
паспорт Нікітін.PDF
23 вересня 2020 17:36
Наявність ТЗ.pdf
23 вересня 2020 17:36
договор 141.pdf
23 вересня 2020 17:36
Відповідність ст 17.pdf
23 вересня 2020 17:36
Відомості про учасника.pdf
23 вересня 2020 17:36
Витяг Нікітін.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ФОП "НІКІТІН ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 1 163 124,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 14:21

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником надано кольорову скан-копію оригіналу договору № 389/17 від 30.11.2017 з усіма додатками, та кольорову скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено договір. Але, вказаний договір не є аналогічним до предмету закупівлі. Також, Учасником було надано ще одну кольорову скан-копію оригіналу договору № 1604/18ТД від 14.05.2018 з усіма додатками, та кольорову скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено договір. Але, вказаний договір також не є аналогічним до предмету закупівлі. Відповідно до п.3 Додатку №1 ТД Замовником зазначено надати кольорову скан-копію оригіналу аналогічного договору з усіма додатками, виконаного на момент подання тендерної пропозиції.* Та кольорову скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено аналогічний договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості товару та строків постачання.. *Аналогічним договором в розумінні документації є договір про постачання товару, аналогічного до предмету даної закупівлі та відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є закупівля аналогічного товару, що закуповується за даною закупівлею, або предметом закупівлі якого є товар за аналогічним кодом ДК 021:2015, які є предметом закупівлі. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити викладені невідповідності, а саме: 1) Відповідно до п.3 Додатку №1 ТД надати кольорову скан-копію оригіналу аналогічного договору з усіма додатками, виконаного на момент подання тендерної пропозиції.* Та кольорову скан-копію оригіналу відгуку, виданого установою, з якою було укладено аналогічний договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості товару та строків постачання.. *Аналогічним договором в розумінні документації є договір про постачання товару, аналогічного до предмету даної закупівлі та відповідає наступним вимогам: укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є закупівля аналогічного товару, що закуповується за даною закупівлею, або предметом закупівлі якого є товар за аналогічним кодом ДК 021:2015, які є предметом закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
1 163 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 10:19
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 14:09
Договір №71ВТ від 12.10.2020.pdf укладений
13 жовтня 2020 14:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 грудня 2020 10:47
1 163 124,00 UAH UA308201720344251002100053152
Саксаганський РВО
UA183057500000026001053510959
ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 163 124,00
UAH (в тому числі ПДВ 193 854,00 UAH)