Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво шляхопроводу на перехресті вулиць Т.Шевченка – о.Омеляна Ковча» (м.Львів) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт )
Очікувана вартість
40 161 240,00 UAH
UA-2020-09-08-005503-c 7eed633345e044e386b82ba0b61065c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сальнікова Галина Миколаївна

380931810592 lvivavtodor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 05523814
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Пасіки Галицькі, 7
Контактна особа: Сальнікова Галина Миколаївна
380931810592
lvivavtodor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2020 19:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 12:46
Очікувана вартість: 40 161 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 806,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника ЛКП "Львівавтодор" зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у вигляді електронної банківської гарантії (безвідкличної та безумовної)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво шляхопроводу на перехресті вулиць Т.Шевченка – о.Омеляна Ковча» (м.Львів) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, перехрестя вулиць Т.Шевченка – о.Омеляна Ковча
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право, але не зобов’язаний перерахувати Підряднику аванс (попередню оплату) на придбання необхідних матеріалів та на виконання робіт до 30% вартості річного обсягу робіт на підставі рахунку-фактури протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25.12.2020 року, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти банківських днів та тільки в межах бюджетних призначень і при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об’єкту. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника у зв’язку з затримкою оплати не застосовуються.У випадку виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участі Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ" 37 955 000,00
UAH з ПДВ
37 955 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 39 500 000,00
UAH з ПДВ
39 299 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕЦПРОМПРОЕКТ" 40 111 516,16
UAH з ПДВ
39 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 17:41
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:38
19206 Виписка по гарантії.pdf
25 вересня 2020 17:38
Листи санкції ШП.pdf
25 вересня 2020 17:38
Відгуки.pdf
25 вересня 2020 17:38
Дані про субпідрядника.rar
25 вересня 2020 17:38
Штатний розпис 31.08.2020.pdf
25 вересня 2020 17:38
Довідка працівники ШП.pdf
25 вересня 2020 17:38
Договір оренди офісу.pdf
25 вересня 2020 17:38
ст.17 ШП.pdf
25 вересня 2020 17:38
Фінансова звітність.pdf
25 вересня 2020 17:38
Ліцензія.pdf
25 вересня 2020 17:38
Лист ціна з ПДВ ШП.pdf
25 вересня 2020 17:38
Установчі документи.pdf
25 вересня 2020 17:38
Статут_опис.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 15:06
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:05
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:04
dpi sub.rar
30 листопада 2020 11:12
115_повноваження.pdf
30 листопада 2020 11:12
Ліцензія.pdf
30 листопада 2020 11:12
субпідряд.rar
30 листопада 2020 11:12
115_st17.pdf
26 листопада 2020 14:04
115_mvs.rar
26 листопада 2020 14:04
21788 ОНУР К.І. p7s.zip
25 листопада 2020 17:46
115_dpi.rar
18 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 15:58
115_субпідрядник.pdf
18 листопада 2020 15:34
115_аналогічні.pdf
18 листопада 2020 15:26
115_41-05_18_ch1.pdf
18 листопада 2020 15:25
115_41-05_18_ch3.pdf
18 листопада 2020 15:25
115_41-05_18_ch2.pdf
18 листопада 2020 15:25
115_відгук_41.pdf
18 листопада 2020 15:25
115_аналогічні.pdf
25 вересня 2020 18:31
Електронний підпис
25 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
25 вересня 2020 18:03
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:57
115_Дод5 повноваження.pdf
25 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:44
47-10 _акти в.р..pdf
25 вересня 2020 17:44
363-10 _акти в.р. ч1.pdf
25 вересня 2020 17:44
363-10 _акти в.р. ч2.pdf
25 вересня 2020 17:44
115_Дод1_ст16.pdf
25 вересня 2020 17:44
47-10_договір.pdf
25 вересня 2020 17:44
субпідрядник.rar
25 вересня 2020 17:44
363-10_ договір.pdf
25 вересня 2020 17:44
Статут.pdf
25 вересня 2020 17:44
Штатний розпис.pdf
25 вересня 2020 17:44
115_Дод5 повноваження.pdf
25 вересня 2020 17:44
115_Дод4 технічні вимоги.pdf
25 вересня 2020 17:44
21012 ОНУР К.І. p7s.zip
25 вересня 2020 17:44
ПДВ.pdf
25 вересня 2020 17:44
115_Дод5_інші документи.pdf
25 вересня 2020 17:44
витяг 4.08.pdf
25 вересня 2020 17:44
115_Дод3 проект договору.pdf
25 вересня 2020 17:44
Виписка 200 000,00 грн.pdf
25 вересня 2020 17:44
363-10_відгук.pdf
25 вересня 2020 17:44
115_Дод2.pdf
25 вересня 2020 17:44
47-10_відгук.PDF

Публічні документи

25 вересня 2020 11:05
скан_ДФЛ 6739-05-20-В_15.05.2020.pdf
25 вересня 2020 11:05
скан_ДОГОВОР СПП-УЮТ.pdf
25 вересня 2020 11:05
Лабораторія.zip
25 вересня 2020 11:05
КОШТОРИС (ДЦ pdf).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "СПЕЦПРОМПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТЗОВ "РБП ТРАНС-МОСТ"
#35128833
Відхилено 37 955 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 12:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 17:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 39 299 190,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 11:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:40

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ» поданій щодо закупівлі: «Будівництво шляхопроводу на перехресті вулиць Т.Шевченка – о.Омеляна Ковча» (м.Львів) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами та доповненнями (далі – Закон); 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно з п.п. 3.1.1. ч. 3 додатку № 1 тендерної документації щодо закупівлі: «Будівництво шляхопроводу на перехресті вулиць Т.Шевченка – о.Омеляна Ковча» (м.Львів) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі – тендерна документація), аналогічним вважається договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції мостової(их) споруди(-) об’єкту класу наслідків (відповідальності) СС3, який був укладений / виконаний / виконання якого тривало / триває у період 2013-2020 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в документах згідно п.3.2. цього додатка, а саме в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)): - влаштування покриття із асфальтобетонних сумішей типу ЩМА; - будівництво шляхопроводів Учасник торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ», для підтвердження п.п. 3.1.1. ч.3 додатку № 1 тендерної документації, надав копії Договору субпідряду № 0406/18-С від 04 червня 2018 року, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль - Південь» та Товариством з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ», та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). В зазначених документах відсутні види робіт, виконання яких потрібно було підтвердити, згідно п.п. 3.1.1. ч. 3 додатку 1 тендерної документації, а саме: - влаштування покриття із асфальтобетонних сумішей типу ЩМА. Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА) – монолітний матеріал, що утворюється після ущільнення та оcтигання до температури довкілля щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші. Технічні вимоги до щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС), вимоги до сировинних матеріалів, що входять до її складу, передбачені ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови». Отже, учасник не виконав вимогу п.п. 3.1.1. ч.3 додатку 1 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів - Товариству з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ» надати договір із нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції мостової(их) споруди(-) об’єкту класу наслідків (відповідальності) СС3, який був укладений / виконаний / виконання якого тривало / триває у період 2013-2020 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в)): влаштування покриття із асфальтобетонних сумішей типу ЩМА. Додатково звертаємо увагу на те що, згідно з абзацом 2 ч. 3 ст. 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи наведене вище, в Законі відсутні підстави для підтвердження учасником своєї відповідності такому критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом залучення потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 2) Згідно з тендерною документацією, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами (ч.2 додатку 1 тендерної документації): - довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури працівників відповідної кваліфікації, (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядних організацій, які учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід згідно наведеної в тендерній документації форми (п. 2.1. ч.2 додатку 1 тендерної документації). Відповідно до п.п. 2.1.1. п. 2.1 ч. 2 додатку 1 тендерної документації, для документального підтвердження інформації, зазначеної в п. 2.1 ч. 2 додатку 1 тендерної документації, учасник надає: - затверджений штатний розпис підприємства; - у разі зазначення відомостей про працівників субпідрядних організацій, гарантійний лист (листи) від субпідрядних організацій про виконання таких робіт із зазначенням кількості і посад залучених працівників, у разі укладення з учасником договору на виконання робіт в межах предмету цієї закупівлі; - у разі зазначення працівників згідно цивільно-правового договору сканкопії цивільно-правових договорів. Для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ» надав: - довідку № 998 від 23.09.2020 р., за підписом директора Товариства з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ» Рицая В.Р., встановленої замовником форми, згідно з якої в учасника наявні 40 штатних працівників; - копію Штатного розпису керівників, спеціалістів, службовців ТЗОВ «РБП ТРАНС-МОСТ», затвердженого наказом № 12 від 31.08.2020 р., де всього 27 штатних одиниць (надано як підтвердження інформації, зазначеної у вказаній довідці, як вимагає п.п. 2.1.1 ч. 2 додатку 1 тендерної документації). Тобто, існує невідповідність інформації поданої в довідці № 998 від 23.09.2020р., за підписом директора Товариства з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ» Рицая В.Р., з Штатним розписом керівників, спеціалістів, службовців ТЗОВ «РБП ТРАНС-МОСТ», затвердженого наказом № 12 від 31.08.2020 р. Отже, учасником не підтверджено інформацію відповідно до ч.2 додатку 1 тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів - Товариству з обмеженою відповідальністю «РБП ТРАНС-МОСТ» привести у відповідність інформацію щодо наявності в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати зазначену інформацію у спосіб передбачений ч.2 додатку 1 тендерної документації, а саме надати довідку зазначеної форми з інформацією про 34 працівників, з яких 20 - кваліфіковані робітники, із чітким зазначенням типу трудових відносин (штатний працівник, згідно цивільно-правового договору чи працівник субпідрядної організації), та копії відповідних документів, які підтверджують наявність кожного із зазначених у довідці працівників.

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» поданій щодо закупівлі: «Будівництво шляхопроводу на перехресті вулиць Т.Шевченка – о.Омеляна Ковча» (м.Львів) (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами та доповненнями (далі – Закон); 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до ч.3 додатку 1 тендерної документації, учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: - п. 3.1. ч. 3 додатка 1 тендерної документації - довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми; - п. 3.2. ч. 3 додатка 1 тендерної документації - документами для підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1. ч. 3 додатка 1 до тендерної документації: - сканкопія договору (-ів) із усіма додатками та додатковими угодами (за наявності в договорі таких) (усіх договорів, що зазначені у таблиці (п. 3.1)); - лист-відгук (листи-відгуки) від Замовника (-ів) щодо виконання аналогічних робіт по договору (відгуки мають бути від усіх Замовників, які вказані Учасником в таблиці (п. 3.1); - сканкопії підписаних Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) підписаних Замовником, по усіх, зазначених у таблиці (п. 3.1), договорах, оскільки виконаними вважаються лише ті роботи, які прийняті та відповідно підписані Замовником (у наданих актах повинні бути відображені види робіт зазначені у пп. 3.1.1. п. 3.1 ч. 3 додатка 1 до тендерної документації, а саме: влаштування покриття із асфальтобетонних сумішей типу ЩМА; будівництво шляхопроводів); - сканкопія підписаної Замовником останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) по усіх, зазначених у таблиці, договорах, якою підтверджується сума виконання договору (-ів), яка вказана (-і) Учасником в таблиці(п.3.1.) Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник торгів - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надав: - Довідку вих. № 115/7/т від 22.09.2020р. - Копію Договору підряду № 363-10 від 19.12.2016р. (предмет договору - «Реконструкція транспортного вузла на перетині просп. Перемоги з вул. Щербакова, під’їздів до шляхопроводу на перетині з просп. Палладіна») та копію Договору підряду № 47-10 від 23.04.2018р. (предмет договору - «Капітальний ремонт проспекту Палладіна»), укладених між Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та Комунальною корпорацією «Київавтодор». - Сканкопії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) по об’єкту «Реконструкція транспортного вузла на перетині просп. Перемоги з вул. Щербакова, під’їздів до шляхопроводу на перетині з просп. Палладіна» та сканкопії актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) по об’єкту «Капітальний ремонт проспекту Палладіна». - Сканкопії підписаних Замовником останніх Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) по усіх, зазначених у таблиці, договорах, в тому числі по Договору підряду № 363-10 від 19.12.2016р., якими підтверджується сума виконання договору. Згідно довідки вих. № 115/7/т від 22.09.2020р., сума виконання Договору підряду № 363-10 від 19.12.2016р. становить 173 524 844,81 грн. Загальна сума виконання договору, згідно наданих учасником сканкопій Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), не співпадає з вказаною в довідці, та становить 172 260 036,07 грн. Тобто, існує невідповідність інформації поданої в довідці вих. № 115/7/т від 22.09.2020р. з Довідками про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) по Договору підряду № 363-10 від 19.12.2016р. Крім того, в наданих сканкопіях актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) по договорах, зазначених в довідці вих. № 115/7/т від 22.09.2020р., відсутні види робіт, виконання яких потрібно було підтвердити, згідно п.п. 3.1.1. ч. 3 додатку 1 тендерної документації, а саме: будівництво шляхопроводів. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів - Товариству з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» необхідно привести у відповідність інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження інформації відповідно до ч.3 додатку 1 тендерної документації. 2) Відповідно до ч. 4 додатку 1 тендерної документації, якщо Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю необхідно надати інформацію, як додаткову на підтвердження кваліфікаційних критеріїв встановлених ст.16 Закону та тендерної документації, тоді Учасник надає: - п. 4.1. ч. 4 додатку 1 тендерної документації - довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про субпідрядника (ів)/співвиконавця(ів) згідно наведеної форми (п. 4.1 ч. 4 додатку 1 тендерної документації); - п. 4.2. ч. 4 додатку 1 тендерної документації - лист(-и) від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) з погодженням про виконання всіх видів робіт, на які учасник планує його(їх) залучити (від кожного, зазначеного учасником у таблиці); - п. 4.3. ч. 4 додатку 1 тендерної документації - ліцензія/дозвіл (у випадках передбачених законодавством), на підставі яких субпідрядник/співвиконавець має право здійснювати виконання відповідних видів, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання); - п. 4.4. ч. 4 додатку 1 тендерної документації - інформацію про наявність в субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації; - п. 4.5. ч. 4 додатку 1 тендерної документації - інформацію про кількість та кваліфікацію працівників субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) з документальним підтвердженням у відповідності до вимог п.2 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця Товариство з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» та надав, у зв’язку з цим, наступні документи: - довідку, що містить інформацію про субпідрядника вих. № 115/33/т від 22.09.2020р.; - лист-згоду Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» на виконання робіт за предметом закупівлі вих. № 172 від 22.09.2020р.; - копію ліцензії № 5-Л, виданої 15 лютого 2017р. Товариству з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна», на підставі якої має право здійснювати виконання відповідних видів робіт, на які учасник планує його залучити; - довідку про наявність в Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 170 від 25.09.2020р., і для підтвердження цього сканкопію Договору № ДК-89 про надання послуг від 01.10.2018р., укладеним між Товариством з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» та Малим приватним підприємством виробничо-комерційною фірмою «Декорт» та копії відповідних інвентарних карток обліку основних засобів; - довідку про наявність в Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 168 від 22.09.2020р. Проте, згідно з довідкою № 168 від 22.09.2020р., наданою для підтвердження п. 4.5. ч.4 додатку 1 тендерної документації, в Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» є всього 17 працівників, тоді як, на виконання п 4.5. ч.4 додатку 1 тендерної документації, учасник мав підтвердити відповідність умовам згідно з п.2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме що для виконання робіт повинно бути не менше 34 осіб., з них, кваліфікованих робітників - не менше 20 осіб. Також, договір № ДК-89 про надання послуг від 01.10.2018р., укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» та Малим приватним підприємством виробничо-комерційною фірмою «Декорт», наданий для підтвердження п. 4.4. ч.4 додатку 1 тендерної документації, а саме наявністі в Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, має термін дії до 31.12.2018р., відповідно станом на сьогодні є нечинним, а отже не може бути належним підтвердженням вищезазначеного. Крім того, згідно п. 1.2. ч. 2 додатку 1 тендерної документації, обов’язково має бути наявне (згідно рекомендацій ПОБ) наступне обладнання: котки дорожні – 1 шт, асфальтоукладальник – 1шт, екскаватор – 1 шт, бульдозер – 1шт, кран вантажопідйомністю 16 т.– 1 шт, кран вантажопідйомністю 25 т.– 1 шт, апарат піскоструменевий -1 шт, автогрудронатор- 1 шт. В переліку обладнання, зазначеному в довідці про наявність в Товариства з обмеженою відповідальністю «Єврокон Україна» обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 170 від 25.09.2020р., немає асфальтоукладальника, апарату піскоструменевого, автогрудронатора. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів - Товариству з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», відповідно до п. 4.5. ч.4 додатку 1 тендерної документації, необхідно привести у відповідність інформацію про кількість та кваліфікацію працівників субпідрядника/співвиконавця. А також, відповідно до п. 4.5. ч.4 додатку 1 тендерної документації, необхідно надати чинний документ для підтвердження наявністі в субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Та, відповідно п. 1.2. ч. 2 додатку 1 тендерної документації, надати документи, які підтверджують наявність в субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) асфальтоукладальника, апарату піскоструменевого, автогрудронатора.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
39 299 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 15:58
Додатковий договір №2 (розірвання).pdf укладений
13 липня 2021 15:58
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 16:11
Договір Омеляна Ковча.pdf укладений
11 грудня 2020 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 13 липня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись п.9.2., п.9.6. Розділу 9 Договору "Призупинення робіт і розірвання договору" та на підставі Повідомлення Підрядника №280/л від 25.06.2021 р. про намір розірвати Договір, Сторони за взаємною згодою вирішили розірвати Договір.