Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

меблі різні (39150000-8 меблі та приспособи різні)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-09-08-005458-c c9d58fafc6394571b8591692bce46865
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ковальова

+380968332267 kovnatrub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Контактна особа: Наталія Ковальова
+380968332267
kovnatrub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 18 вересня 2020 14:06
Початок аукціону: 18 вересня 2020 14:06
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


згідно з Додатком 1 «Технічна специфікація на закупівлю: «Меблі різні (39150000-8 меблі та приспособи різні)»

Місцезнаходження Замовника: 69095, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд. 159-Б. Категорія Замовника відповідно до частини 4 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
меблі різні (39150000-8 меблі та приспособи різні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд 159-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 комплект
Тумби 1400*400*750, у тому числі: тип 1 лівий (3) правий (5) тип 2 лівий (2) правий (6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд 159-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
4 Одиниця
Тумба 600*600*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд 159-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
2 Одиниця
Тумба 1200*450*806
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд 159-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39151300-8 — Модульні меблі
27 Одиниця
Планки захисні 1000*150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд 159-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється покупцем на підставі видаткової накладної протягом 10-ти банківських днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 17:15
Додаток 4 ОПУБ.docx
08 вересня 2020 17:14
Додаток 3 Інші документи ОПУБ.docx
08 вересня 2020 17:14
Додаток 2 Проект договоруОПУБ.doc
08 вересня 2020 17:14
Додаток 1 ТС ОПУБ.docx
08 вересня 2020 17:13
Оголошення меблі ОПУБ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-005458-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шкурко Ірина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2201505466
Дата подання: 25 вересня 2020 16:44
Необгрунтована відмова.
Прошу замовника пояснити:
1. Чому ви оприлюднюєте протокол про прийняття рішення Уповноваженою особою державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» щодо розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною БЕЗ підпису уповноваженої особи та вихідного номера?
2. В п. 1.3. додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на який ви засилаєтесь не вказано, що учасник повинен надати копіі всіх сторінок паспорту. Ця умова видумана замовником після проведення аукціону. Тим паче що замовник має можливість і повинен перевіряти всю інформацію в з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, т.к. замовник вступає в цивільно-правові відносини з фізичною особою-підприємцем.
3. – формулювання замовника:- «В інформаційній довідці, яка містить відомості про Учасника, відсутня інформація про відсоткову ставку єдиного податку, про уповноважену посадову особу/уповноваженого представника Учасника на підпис документів пропозиції, а також про уповноважену посадову особу/уповноваженого представника Учасника на підпис договору за результатом закупівлі, що не відповідає умовам, визначеним п.2 додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В складі поданих документів нами було додано файли «Витяг з реєстру платників єдиного податку», де міститься вся інформація по системі оподаткування. Довідка на право підпису про уповноважену особу.
Складається враження, що замовником було прийнято рішення заздалегідь до оголошення торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 10:50
За результатами розгляду вимоги ФОП Шкурко І.С. слід зазначити наступне:
1) По першому питанню вимоги.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
По цій закупівлі інформація про відхилення пропозиції ФОП Шкурко І.С. була оприлюднена у вигляді файлу з назвою «Протокол 2 розгляд Шкурко ОПУБ.doc», який підписано уповноваженою особою державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи.
Згідно з частиною 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Відповідно до частини 10 ст.11 Закону рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення.
Тобто, вищевказаний файл є протоколом №2 від 24.09.2020 про прийняття рішення Уповноваженою особою державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» щодо розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, який містить всі вихідні реквізити (дату та номер протоколу).
Також, слід підкреслити, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не вимагається розміщення інформації про відхилення пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді сканованого документу з вихідним номером та з підписом уповноваженої особи.
2) По другому питанню вимоги.
Відповідно до вимог визначеним п.1.3. додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції необхідно було надати копію паспорту громадянина.
Відповідно до Постанови верховної ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26.06.1992 № 2503-XII бланки паспортів виготовляються у вигляді паспортної книжечки або паспортної картки за єдиними зразками, що затверджуються Кабінетом Міністрів України (пункт 3 цієї постанови).
Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок (пункт 5 цієї постанови).
Згідно з пунктом 10 «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», які затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 копія документа повинна відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу.
З огляду на зазначене вище, надання копії окремих сторінок паспорту громадянина не відповідає умові, визначеній в оголошенні про проведення цієї спрощеної закупівлі щодо надання копії паспорту громадянина.
3) По третьому питанню вимоги.
Відповідно до умов визначених п.2 додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати інформаційну довідку, яка містить відомості про Учасника, у тому числі: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, платіжні реквізити); б) керівник (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб; в) система оподаткування: на загальних умовах або за спрощеною системою оподаткування; г) у разі застосування спрощеної системи оподаткування обов’язково зазначити до якої групи платників єдиного податку відноситься Учасник та відсоткову ставку єдиного податку; д) уповноважена посадова особа/уповноважений представник Учасника на підпис документів пропозиції; е) уповноважена посадова особа/уповноважений представник Учасника на підпис договору за результатом закупівлі.
Тобто в оголошенні про проведення цієї спрощеної закупівлі було наведено перелік інформації, яка обов’язково має зазначатися саме в цій інформаційній довідці.
Слід звернути увагу на те, що:
- одним із принципів здійснення публічних закупівель згідно зі статтею 5 Закону є об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі;
- при проведенні спрощеної закупівлі відсутнє у Законі поняття формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки;
- положення ст.17 Закону не застосовуються при проведенні спрощеної закупівлі, тобто перевірка публічної інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, при розгляді пропозицій учасників спрощених закупівель не є обов’язоком замовника;
- відповідно до частини 13 ст.14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З урахуванням вищезазначеного, Замовник при прийнятті рішення повністю дотримався вимог Закону, так як пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, не дотримання ФОП Шкурко І.С. всіх умов, визначених в оголошенні, стосовно повноти інформації та її оформлення, призвело до відхилення його пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна 64 000,00
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 86 500,00
UAH з ПДВ
86 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ніколаєнко Крістіна Вадимівна 92 610,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Біляєва Алла Володимирівна 91 517,00
UAH з ПДВ
91 517,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Харченко Вікторія Василівна 94 850,00
UAH з ПДВ
94 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"Витальяно" 99 900,00
UAH з ПДВ
98 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 22:10
Електронний підпис
16 вересня 2020 22:05
СЕЕ Меблі.pdf
16 вересня 2020 22:05
Витяг з ЄДР.pdf
16 вересня 2020 22:05
Що до захист у довкілля.pdf
16 вересня 2020 22:05
ТехСпецифікація.pdf
16 вересня 2020 22:05
Виписка з ЄДР.pdf
16 вересня 2020 22:05
Пропозиція.pdf
16 вересня 2020 22:05
Право підпису.pdf
16 вересня 2020 22:05
Лист відгук Мена.pdf
16 вересня 2020 22:05
Гарантійний лист.pdf
16 вересня 2020 22:05
Відсутність санкцій.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 18:07
Електронний підпис
16 вересня 2020 18:06
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.PDF
16 вересня 2020 18:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
16 вересня 2020 18:06
Аналогічні договора.rar
16 вересня 2020 18:06
7 Паспорт.PDF

Публічні документи

16 вересня 2020 17:05
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:03
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 15:31
Гарантійний лист 2
16 вересня 2020 15:31
Згода на обробку даних
16 вересня 2020 15:31
Копія паспорта _ІПН.pdf
16 вересня 2020 15:31
Банківська довідка
16 вересня 2020 15:31
Згода з умовами договору
16 вересня 2020 15:31
Довідка про сертифікацію
16 вересня 2020 15:31
Гарантійний лист
16 вересня 2020 15:31
Виписка з ЄДР _ ЄП.pdf
16 вересня 2020 15:30
Пропозиція

Публічні документи

16 вересня 2020 18:38
Електронний підпис
16 вересня 2020 18:34
Сертификат СЭС ДСП Kronospan.pdf
16 вересня 2020 18:34
Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
16 вересня 2020 18:34
11Паспорт Харченко В.В..pdf
16 вересня 2020 18:34
8Виписка.pdf
16 вересня 2020 18:34
7Витяг.pdf
16 вересня 2020 18:34
6Згода на обробку даних.pdf
16 вересня 2020 18:34
5Довідка щодо підпису.pdf
16 вересня 2020 18:34
4Загальні відомості.pdf
16 вересня 2020 18:34
3Гарантійний лист.pdf
16 вересня 2020 18:34
2Технічні специфікація.pdf
16 вересня 2020 18:34
1Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 13:14
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:38
фін звітність 001.pdf
16 вересня 2020 12:36
статут 001.pdf
16 вересня 2020 12:36
довідка 001.pdf
16 вересня 2020 12:36
наказ 001.pdf
16 вересня 2020 12:36
протокол тендера 003.pdf
16 вересня 2020 12:36
інформація 001.pdf
16 вересня 2020 12:28
тех специфікація 001.pdf
16 вересня 2020 12:28
гарантійний лист 001.pdf
16 вересня 2020 12:28
проект договору 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шкурко Ірина Олександрівна

ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП Ніколаєнко Крістіна Вадимівна

ФОП Біляєва Алла Володимирівна

ФОП Харченко Вікторія Василівна

ТОВ"Витальяно"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна
#2201505466
Відхилено 64 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:20
ФОП "МАКСИМЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2635210811
Відхилено 86 500,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:22
ФОП Ніколаєнко Крістіна Вадимівна
#3503707881
Відхилено 90 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:23
ФОП Біляєва Алла Володимирівна
#3085618620
Відхилено 91 517,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:24
ФОП Харченко Вікторія Василівна
#3069506505
Відхилено 94 850,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:25
ТОВ"Витальяно"
#36803409
Переможець 98 400,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 14:28

Документи

24 вересня 2020 14:20
Електронний підпис

Документи

24 вересня 2020 14:22
Електронний підпис

Документи

24 вересня 2020 14:23
Електронний підпис

Документи

24 вересня 2020 14:24
Електронний підпис

Документи

24 вересня 2020 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ"Витальяно"
#36803409
98 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 15:53
Договір 30 09.pdf укладений
30 вересня 2020 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 98 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 400,00 UAH)