Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-14 Хмелів – Чернеча Слобода – Буринь на ділянці км 0+000 - км 25+540 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T - 19- 14 Khmeliv - Chernecha Sloboda - Buryn' km 0+000 – km 25+540 ( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T - 19- 14 Khmeliv - Chernecha Sloboda - Buryn' km 0+000 – km 25+540 ( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
410 046 000,00 UAH
UA-2020-09-08-005121-c ● 3b5907d060fa4a1086607d86192867c9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Sergiy +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2020 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 410 046 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2050230 UAH |
Publication date: | 08 вересня 2020 16:35 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 410 046 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 100 460 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-14 Хмелів – Чернеча Слобода – Буринь на ділянці км 0+000 - км 25+540 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою
Розгорнути
Згорнути
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T - 19- 14 Khmeliv - Chernecha Sloboda - Buryn' km 0+000 – km 25+540
( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Documents of the tender proposition, which were prepared by the Participant of the fault, but stored in the Ukrainian language
Розгорнути
Згорнути
( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Documents of the tender proposition, which were prepared by the Participant of the fault, but stored in the Ukrainian language
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-14 Хмелів – Чернеча Слобода – Буринь на ділянці км 0+000 - км 25+540 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: T-19-14 — Хмелів - Чернеча Слобода - Буринь
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T - 19- 14 Khmeliv - Chernecha Sloboda - Buryn' km 0+000 – km 25+540 ( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 12:20 |
+ +ПУБЛ ТД ПСР Т-19-14 0-25 07.10 (3).doc | |
07 жовтня 2020 12:20 |
++ ПУБЛ Перелік змін ТД ПСР Т-19-14 07.10.docx | |
01 жовтня 2020 16:35 |
+ПУБЛ ТД ПСР Т-19-14 0-25 01.10.doc | |
01 жовтня 2020 16:35 |
+ ПУБЛ Перелік змін ТД ПСР Т-19-14 01.10.docx | |
08 вересня 2020 16:32 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-14 0-25 08.09.doc | |
08 вересня 2020 16:32 |
ПУБЛ Проект дог ПСР Т-19-14 0-25 08.09.doc |
07 жовтня 2020 12:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 жовтня 2020 12:20 |
+ +ПУБЛ ТД ПСР Т-19-14 0-25 07.10 (3).doc
|
||||||
07 жовтня 2020 12:20 |
++ ПУБЛ Перелік змін ТД ПСР Т-19-14 07.10.docx
|
||||||
01 жовтня 2020 16:35 |
+ПУБЛ ТД ПСР Т-19-14 0-25 01.10.doc
|
||||||
01 жовтня 2020 16:35 |
+ ПУБЛ Перелік змін ТД ПСР Т-19-14 01.10.docx
|
||||||
08 вересня 2020 16:32 |
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-14 0-25 08.09.doc
|
||||||
08 вересня 2020 16:32 |
ПУБЛ Проект дог ПСР Т-19-14 0-25 08.09.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 вересня 2020 16:38
Дата відповіді: 23 вересня 2020 10:11
Замовником у тендерній документації передбачено:
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати, зокрема - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі), якщо таки гаратнійні зобовязання не зазначені в договорі, а саме:
- сумiшi асфальтобетоннi, щільні дрiбнозернистi, тип А, марка 1 на бітумі БМКП 60/90-65 в обсязі не менше 23 855,3 тн,
- суміші асфальтобетонні, щільні крупнозернисті, тип А марка 1 в обсязі не менше 46 925,7 тн.
Однак в технічному завданні передбачено використання більшої кількості типів асфальтобетонних сумішей.
Просимо роз'яснити якого змісту Учасник зобов'язаний подати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження кваліфікаційного критерія в частині надання інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), достатньо надати інформацію в межах вимог тендерної документації, викладених у підпункті 4) пункту 5.1.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 вересня 2020 16:45
Дата відповіді: 23 вересня 2020 10:13
Замовником у тендерній документації передбачено:
5.1.1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
1) Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації.
Перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази згідно відомості обсягів робіт, необхідні для виконання робіт не менш:
- асфальтоукладальник – 1 од.;
- коток дорожній – 4 од.;
- автогудронатор – 1 од.;
- екскаватор – 1 од.;
- автогрейдер – 1 од,
- бульдозер – 1 од,
- автомобілі-самоскиди – 5 од.
Просимо пояснити чи це вичерпний перелік техніки, яку Учасник зобов'язаний подати у Довідці про наявність техніки та надати на неї підтверджуючі документи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження кваліфікаційного критерія в частині надання інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), достатньо надати інформацію в межах вимог тендерної документації, викладених у підпункті 1) пункту 5.1.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-08-005121-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 28 вересня 2020 17:20
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації та розширити поняття щодо визначення аналогічного договору, зважаючи на те, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги щодо аналогічного досвіду.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника в поточній редакції дискримінаційною є вимога:
«Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору:
1. Влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ з піщано-щебенової суміші та/або за технологією «холодний ресайклінг» – 194 942,7 м2;
2. Влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші – 180 944,1 м2;
3. Влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші – 179 671,5 м2.
Аналогічним вважається договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, в обсязі не менш 100 % від об’ємів основних видів ремонтно-будівельних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду одним договором або декількома сумарно.»
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, у тому числі, в обсягах, наведених в тендерній документації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи те, що виконання робіт по даній закупівлі передбачено протягом двох років, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та вдвічі зменшити об’єми основних видів ремонтно-будівельних робіт, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме, зазначивши в тендерній документації, що «Аналогічним вважається договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, виконаний протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, в обсязі не менш 50 % від об’ємів основних видів ремонтно-будівельних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах».
Також вважаємо дискримінаційним положення тендерної документації, щоб аналогічний договір виконувався на дорогах загального користування лише державного значення.
Зауважимо, що виконання поточного ремонту автомобільних доріг детально регламентовано відповідними державними стандартами:
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", які визначають види ремонтів та перелік ремонтно- будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування,
П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України", які встановлюють комплекс заходів з ремонту та утримання автомобільних доріг, споруд, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного і безпечного руху транспортних засобів із розрахунковими швидкостями і навантаженнями, а також їх збереження,
СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання", який регламентує основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг, визначається стандартом організації України,
СОУ 42.1-37641918-128:2014 "Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування", який встановлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них (далі - роботи з поточного середнього ремонту), тощо,
При цьому, всі названі стандарти та правила визначають вимоги до поточного ремонту доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення.
Виконання робіт з поточного ремонту і на дорогах державного значення, і на дорогах місцевого значення передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, за однаковими технічними правилами та за однаковими правилами визначення вартості таких робіт.
Оскільки така вимога є дискримінаційною, яка штучно та безпідставно звужує коло потенційних Учасників, тому просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та видалити прив'язку до доріг саме державного значення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до умов тендерної документації Замовника в поточній редакції дискримінаційною є вимога:
«Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору:
1. Влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ з піщано-щебенової суміші та/або за технологією «холодний ресайклінг» – 194 942,7 м2;
2. Влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші – 180 944,1 м2;
3. Влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші – 179 671,5 м2.
Аналогічним вважається договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, в обсязі не менш 100 % від об’ємів основних видів ремонтно-будівельних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду одним договором або декількома сумарно.»
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, у тому числі, в обсягах, наведених в тендерній документації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи те, що виконання робіт по даній закупівлі передбачено протягом двох років, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та вдвічі зменшити об’єми основних видів ремонтно-будівельних робіт, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме, зазначивши в тендерній документації, що «Аналогічним вважається договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, виконаний протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, в обсязі не менш 50 % від об’ємів основних видів ремонтно-будівельних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах».
Також вважаємо дискримінаційним положення тендерної документації, щоб аналогічний договір виконувався на дорогах загального користування лише державного значення.
Зауважимо, що виконання поточного ремонту автомобільних доріг детально регламентовано відповідними державними стандартами:
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", які визначають види ремонтів та перелік ремонтно- будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування,
П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України", які встановлюють комплекс заходів з ремонту та утримання автомобільних доріг, споруд, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного і безпечного руху транспортних засобів із розрахунковими швидкостями і навантаженнями, а також їх збереження,
СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання", який регламентує основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг, визначається стандартом організації України,
СОУ 42.1-37641918-128:2014 "Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування", який встановлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них (далі - роботи з поточного середнього ремонту), тощо,
При цьому, всі названі стандарти та правила визначають вимоги до поточного ремонту доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення.
Виконання робіт з поточного ремонту і на дорогах державного значення, і на дорогах місцевого значення передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, за однаковими технічними правилами та за однаковими правилами визначення вартості таких робіт.
Оскільки така вимога є дискримінаційною, яка штучно та безпідставно звужує коло потенційних Учасників, тому просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та видалити прив'язку до доріг саме державного значення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2020 15:20
1. Відповідно до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Мінекономіки від 17.08.2020 № 1572 Замовником будуть внесені зміни до ТД в редакції:
Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
1) інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами;
Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору:
1. Влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ з піщано-щебенової суміші та/або за технологією «холодний ресайклінг» – 194 942,7 м2;
Влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші – 180 944,1 м2,
Влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші – 179 671,5 м2.
Аналогічним вважається договір на виконання робiт iз будiвництва автомобiльних доріг загального користування державного значення будь-якої кaтeгopії або мiсцевого значення І, II чи III категорії, або магiстральних дорiг i вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останнiх 5-ти рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi, або поточного середнього ремонту автомобiльних дорiг загального користування державного значення будь-якої категорiї, або мiсцевого значення І, II чи ІІІ категорії, або магiстральних дорiг i вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останнiх 3-х рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi. Такий договiр має бути виконаний не менш нiж на 50 % вiд загальної цiни договору. Учасник може надати документальне пiдтвердження досвiду виконання робiт одним договором або сумарно в обсязі 100 % вiд об’ємів основних видiв робiт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
2. Обсяги основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, залишити без змін, оскільки досвід виконання аналогічних договорів приймається не за один рік, а за 5/3 попередні роки.
Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
1) інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами;
Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору:
1. Влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ з піщано-щебенової суміші та/або за технологією «холодний ресайклінг» – 194 942,7 м2;
Влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші – 180 944,1 м2,
Влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші – 179 671,5 м2.
Аналогічним вважається договір на виконання робiт iз будiвництва автомобiльних доріг загального користування державного значення будь-якої кaтeгopії або мiсцевого значення І, II чи III категорії, або магiстральних дорiг i вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останнiх 5-ти рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi, або поточного середнього ремонту автомобiльних дорiг загального користування державного значення будь-якої категорiї, або мiсцевого значення І, II чи ІІІ категорії, або магiстральних дорiг i вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останнiх 3-х рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi. Такий договiр має бути виконаний не менш нiж на 50 % вiд загальної цiни договору. Учасник може надати документальне пiдтвердження досвiду виконання робiт одним договором або сумарно в обсязі 100 % вiд об’ємів основних видiв робiт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
2. Обсяги основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, залишити без змін, оскільки досвід виконання аналогічних договорів приймається не за один рік, а за 5/3 попередні роки.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-08-005121-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 10 листопада 2020 17:34
Дата подання: 10 листопада 2020 17:34
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Оскарження рішення Замовника, щодо розгляду тендерних пропозицій, а саме неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "РДС".
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2020 11:05
рішення від 12.11.2020 № 21023 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 11:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2020 № 21701.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 12:52
рішення від 23.11.2020 № 21701.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 21701-р/пк-пз від 23.11.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасовано рішення по п.2 протоколу засідання тендерного комітету САД у Сумській області №06.11-1 ПРП від 06.11.2020 р. про відхилення пропозиції
Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 17:21
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2020 15:44 |
Кінець періоду оскарження: | 21 грудня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 21 грудня 2020 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-14 Хмелів – Чернеча Слобода – Буринь на ділянці км 0+000 - км 25+540 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)на підставі пункту 1 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
10 грудня 2020 15:44
|
Електронний підпис |
10 грудня 2020 15:43
|
відміна Т-19-14.pdf |