Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2 Лота: Лот 1. – Текстиль для груп – 6 найменувань; Лот 2. – Штори, ролети, жалюзі – 9 найменувань
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-09-08-004968-b c5412e757263498fb996ea11c6c21447
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Парфеса

+380663488926 dnz_jablunka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Яблунька"
Код ЄДРПОУ: 37606061
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. ОСВІТИ, будинок 11
Контактна особа: Алла Парфеса
+380663488926
dnz_jablunka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 1 тендерної документації. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).

Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

10 вересня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2020 10:09
ТД Текстиль (2 лота) (нова редакція 10.09.2020).docx
10 вересня 2020 10:09
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (нова редакція 10.09.2020).docx
10 вересня 2020 10:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН (10.09.2020).docx
09 вересня 2020 15:08
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ (нова редакція).docx
08 вересня 2020 13:24
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
09 вересня 2020 15:08
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (нова редакція).docx
08 вересня 2020 13:24
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
09 вересня 2020 15:08
ТД Текстиль (2 лота) (нова редакція).docx
08 вересня 2020 13:24
ТД Текстиль (2 лота).docx
09 вересня 2020 15:08
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

необхідність зміни вимог
Дата подання: 09 вересня 2020 11:15
Дата відповіді: 09 вересня 2020 13:01
Вимога «точні заміри знімаються учасником самостійно в період до кінцевого строку подання пропозицій» є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки все спілкування Замовника та Учасника можливо лише через електронну систему (винятком є переговорна процедура)
Відповідь: Шановний Учасник! Зміни будуть внесені у тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-08-004968-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 01 жовтня 2020 12:33
Невідповідність тендерної пропозиції
Шановний Замовник, просимо переглянути ваше рішення щодо визначення Переможцем ТОВ "ВП Геліос" на підставі не відповідності його тендерної пропозиції умовам закупівлі та вимогам Закону, а саме:
1) Стаття 31 п. 1.1 «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;» Розділ ІІІ. П.5.1 «5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
1.1- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (за наявності відповідних технологій) необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, кількості, тощо»
ТОВ "ВП Геліос" була надана довідка №10-01/1 від 15.09.2020 в якій не зазначено обладнання для виготовлення текстильно-модульних (ажурних) ламбрекенів тощо. Інформація в довідці не збігається з наданою інформацію, а саме: У довідці (Таблиця наявності виробничого транспорту) не вказано транспортний засіб який зазначений в договорі оренди. Інформація щодо обладнання відомостям не збігається за кількістю обладнання. Скан-копії документів не завірені належним чином, та не мають власноручного підпису керівника, що суперечить вимогам тендерної документації згідно згідно Розділу ІІІ п.1.3 «1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»

1.2 - довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (Вироби домашнього текстилю), згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
- копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору (разом із додатками при наявності) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки товару по даним договорам (видаткова накладна, тощо), не менше одного документу по договору.

ТОВ "ВП Геліос"не надано жодного договору, який би свідчив про наявність досвіду з пошиття Комплектів штор для сцени та виготовлення текстильно-модульних ламбрекенів.
Скан-копії документів не завірені належним чином, та не мають власноручного підпису керівника, що суперечить вимогам тендерної документації. В деяких накладних не має номерів договорів та дат.
2) У складі пропозиції, на виконання вимоги щодо сертифікації та гігієнічних висновків.
ТОВ "ВП Геліос"надано документи, що свідчить про гігієнічні вимоги, але не надано Сертифікат якості продукції від центрального органу стандартизації, а лише лист-пояснення, що ставить під сумнів якість товару його відповідність встановленим вимогам.
Звертаємо Вашу увагу, що не надано висновок СЕС на таку продукцію, як Ажурні Ламбрекени (Текстильні модулі) та інші складові. Висновок СЕС №47317 від 20.10.2015р. на портьєру чинний до 20.10.2020р, та не буде чинним на момент постачання зазначеного товару. Скан-копії висновків не завірені належним чином, та не мають власноручного підпису керівника.

Наполягаємо на більш уважному перегляді документації учасників згідно з усіма критеріями та вимогами Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2020 15:12
Шановний Учасник! На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до п.5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (за наявності відповідних технологій) необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі (наприклад – виробнича база, транспортні засоби, тощо), із зазначенням інформації щодо найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, кількості, тощо;
- копії відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту (або так само отримання учасником відповідних послуг із залученням транспортних засобів на договірних засадах) - копія договору оренди транспорту, або свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, або копія договору про надання послуг з перевезення вантажів, тощо;
- довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складена у довільній формі. Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів щодо постачання товарів, що входять до відповідної групи згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 (Вироби домашнього текстилю), згідно якого визначено предмет цієї закупівлі, а саме підтвердити повне або часткове виконання не менше ніж 1 (одного) аналогічного договору шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією.
- копію не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору (разом із додатками при наявності) з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки товару по даним договорам (видаткова накладна, тощо), не менше одного документу по договору.

1. ТОВ «ВП «ГЕЛІОС» надана довідка від 15.09.2020 р. №10-01/1, якою учасник підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання саме поставок товарів, що є предметом даної закупівлі, чим виконав вимогу Замовника.
2. ТОВ «ВП ГЕЛІОС» надано копію нотаріально посвідченого договору оренди (найму) транспортного засобу від 28.09.2020 року (сканований з оригіналу) та копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (скановані з оригіналу), чим виконав вимогу замовника щодо надання копій відповідних підтверджуючих документів про наявність власного або орендованого транспорту.
3. На виконання вимоги замовника щодо надання довідки у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник самостійно визначає найменування, кількість та повноту зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази.
4. Відповідно до ч.2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції та згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме (в тому числі):
«4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
…6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
…8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа».
5. Відповідно до вимог тендерної документації, предметом даної закупівлі є постачання товарів - «Лот 2. Штори, ролети, жалюзі – 9 найменувань». ТОВ «ВП «ГЕЛІОС» надано не менше 1-го виконаного аналогічного договору разом із додатками з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів (скановані з оригіналів), разом з копіями документів, що підтверджують факт поставки товару по даним договорам (накладні), чим виконав вимогу Замовника.
6. Вимога щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи стосується Лоту 1. - «Лот 1. Текстиль для груп – 6 найменувань», про що зазначено у п.8 Додатку 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. – Текстиль для груп – 6 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі зазначені у додатку 1 до тендерної документації.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 262 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 310,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 вересня 2020 11:59
Закінчення: 24 вересня 2020 12:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 шт
Подушка
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Дата доставки: 31 грудня 2020
150 шт
Ковдра
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Дата доставки: 31 грудня 2020
280 шт
Покривало
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Дата доставки: 31 грудня 2020
660 шт
Комплекти дитячої постільної білизни
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 шт
Рушники дитячі
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Дата доставки: 31 грудня 2020
500 шт
Серветки дитячі
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Освіти,11
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Покупцем протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних. Місцезнаходження замовника: 08133, Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Вишневе, ВУЛИЦЯ ОСВІТИ, будинок 11. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Відповідні коди номенклатурних позицій: Подушка: 39516120-9 - Подушки; Ковдра: 39511100-8 - Ковдри; Покривало: 39511000-7 - Ковдри та пледи; Комплекти дитячої постільної білизни: 39512000-4 - Постільна білизна; Рушники дитячі: 39514100-9 - Рушники; Серветки дитячі: 39513200-3 - Столові серветки. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 257 130,00
UAH з ПДВ
257 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТТ-Сінергія" 261 996,00
UAH з ПДВ
261 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2020 20:01
Електронний підпис
23 вересня 2020 20:00
Висновки ДСЕЕ.pdf
23 вересня 2020 20:00
Сертифікати.pdf
23 вересня 2020 20:00
Проект договору.pdf
23 вересня 2020 20:00
Паспорта якості.pdf
23 вересня 2020 20:00
Листи від виробників.pdf
23 вересня 2020 20:00
Копія Витяг ПДВ.pdf
23 вересня 2020 20:00
Копія Витяг з ЄДР.pdf
23 вересня 2020 20:00
Довідка щодо ціни.pdf
23 вересня 2020 20:00
Довідка щодо витрат.pdf
23 вересня 2020 20:00
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 15:54
Електронний підпис
23 вересня 2020 15:53
Технічні.rar
23 вересня 2020 15:53
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
23 вересня 2020 15:53
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ТОВ "ТТ-Сінергія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
Відхилено 257 130,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 14:46
ТОВ "ТТ-Сінергія"
#38600379
Відхилено 261 996,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:44

Документи

29 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
19 жовтня 2020 17:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі